Цікаво, звідки Ви взяли, що це притча??? А про шо тоді говорить? П.С Тільки, будь-ласка, якщо можна, своїми словами. З тлумаченнями Вартової Башти я трохи знайомий.
дякую, що хвилюэтесь за мої почуття, але я обережна.. принаймі стараюсь.. а щодо цитат з Біблії.. вони то дають відповідь, але тлумачення її змісту потребує чогось більшого ніж простого сприйняття людиною...
Прочитайте ці дописи, вони теж про дещо свідчать: http://forum.lvivport.com/showpost.php?p=529217&postcount=88 http://forum.lvivport.com/showpost.php?p=529238&postcount=89
Будь яке тлумаченння має узгоджуватись із змістом усієї Біблії. Тлумаченнь притчі про Багача і Лазаря є багато, але зднбільшого серйозні коментатори не повязують її з існуванням пекла. Євреї не вірили в існування дюдини безпосередньо після смерті - їх надією було воскресіння. Проте після заваювання Юдеї Александром Македонським а також завдяки поширенню юдаїзму в грецькому світі в нього пронокли погляди властиві грекам - про безсмертя душі, пекло , навіть реінкарнацію. Натомість Ісус коли говорив про смерть свого друга, порівняв смерть до сну, а Марта виявила надію про воскресіння свого брата. ідея що людина ніколи не помре і може бути як Бог належала Дияволу. Не дивно що він і зараз може викоритстовувати подібні випадки для пітверження ідей які він сам висунув і культивував серед народів.
Щодо померлих, то наведу один випадок - одного разу мені приснилася покійна сестра моєї родички, вона стояла поряд з останньою і сказала наступне: "вже треба тобі йти зі мною, вже треба...". Через тиждень у родички діагностували рак на останній стадії, до того про це ще ніхто навіть не здогадувався. Можна багато розповідати. Є такий метод дослідження скажімо так "світіння мертвих", заснований на ефекті Кірліані із використанням спеціальної апаратури (метод науковий, експирементально доведений - це кажу, щоб не полетіли камені в мій город, що то окультисти всіляки придумали). Ефект Кірліані дозволяє спостерігати і реєструвати світіння біологічних об’єктів в електромагнітних полях високої напруженості. У людини, повного життєвої сили і здоров’я, свічення яскраве і потужне, будь-які патологічні процеси викликають розриви, провали, неоднорідності. Якщо коротко - світіння людей, що померли від старості спокійно згасає, сплески є лише ночами, а у людей, які загинули трагічно світіння настільки сильне ще протягом кількох днів, ніби вони чіпляються за тіло, яке вже не є життєздатним. Певні сплески є на 7, 9, 40 день, очевидно, не даремно ці дати є знаковими, після 40 днів світіння зникає. У померлих, яких піддавали кремації перед цією процедурою були значні сплески світіння, як у живої людни тоді, коли вона відчуває страх.
Існує достатня кількість богословських праць присвячених проблемі майбутнього людини. Здається що інформація отримана з Біблії протирічить Вашому досвіду - вам слід зробити вибір чому довіряти
"15. Узяв Господь Бог чоловіка й осадив його в Едемському саді порати його й доглядати його. 16. Та й дав Господь Бог чоловікові таку заповідь: "З усякого дерева в саду їстимеш; 17. з дерева ж пізнання добра й зла не їстимеш, бо того самого дня, коли з нього скуштуєш, напевно вмреш." То кому належала ідея, хто сказав, що Адам вмре, коли скуштує? Значить життя йому було дане вічне вже до того. Та і слова "26. Тож сказав Бог: "Сотворімо людину на наш образ і на нашу подобу, і нехай вона панує над рибою морською, над птаством небесним, над скотиною, над усіма дикими звірями й над усіма плазунами, що повзають на землі." Чи ти думаєш, що Бог сказав таке про фізичне тіло, а не про безсмертну душу?
фактично ці слова пітвержують думку про смертність людини. Диявол запропонував протидежне - не вмрете а стпнете немов би боги. Нагадаю- людина не отримала душу а стала душею. Прочитайте визначення душі в біблійних довідниках
"20. Тоді сказав Бог: "Нехай закишать води живими створіннями й нехай птаство літає над землею попід твердю небесною." 21. І сотворив Бог великих морських потвор і всілякі живі створіння, що повзають та кишать у воді, за їхнім родом, і всіляке птаство крилате за його родом. І побачив Бог, що воно добре; 22. і благословив їх Бог, кажучи: "Будьте плідні і множтеся та наповняйте воду в морях, і птаство нехай множиться на землі." "24. Тоді сказав Бог: "Нехай земля виведе з себе живі створіння за їхнім родом: скотину, плазунів і диких звірів за їхнім родом." І сталося так." 26. Тож сказав Бог: "Сотворімо людину на наш образ і на нашу подобу, і нехай вона панує над рибою морською, над птаством небесним, над скотиною, над усіма дикими звірями й над усіма плазунами, що повзають на землі." "7. Тоді Господь Бог утворив чоловіка з земного пороху та вдихнув йому в ніздрі віддих життя, і чоловік став живою істотою." Відносно фауни - "Нехай закишать води живими створіннями", "Нехай земля виведе з себе живі створіння за їхнім родом", відносно людини - "Сотворімо людину на наш образ і на нашу подобу", "Тоді Господь Бог утворив чоловіка з земного пороху та вдихнув йому в ніздрі віддих життя". Віддих життя мала лише людина, лише в неї він вдихнув його, у все інше - ні, лише людина на образ і подобу, а все інше - ні, хоч тіла у нас будови однакової і збудовані за одним принципом. А довідники - то тут знову постає проблема довільності тлумачень, це вже не слова Біблії, а людей, які беруться щось тлумачити.
в оригіналі віддих життия - руах,, такий самий термін вживається і для позначення дух тварин. Євреї розглядали людину цілісно і дуалістичний погляд для них був нехарактерний. ух — сущность, первопричина и главная действующая сила всего сущего (Иов 34.13-15). Дух человеческий (1Кор 2.11), который иногда понимается как душа, отличается от неё (1Фес 5.23) и стоит выше неё, ибо только он один способен соединяться с Духом Божиим (Рим 8.15-16; 1Кор 6.17). Словом «дух» также определяются и духовные способности человека (2Тим 1.7), которые различаются в верующих (Еф 1.13) и в сынах мира сего (1Ин 4.6; Рим 11.8). Все Ангелы есть служебные духи (Евр 1.14), среди которых есть злые (Лк 7.21). Всякие взаимодействия людей есть проявление взаимодействий духовных (Чис 27.16). (См. Ангел, Бог, сатана) Вихлянцев Дух — евр. руах. 1 ) Дыхание, дух жизни от Бога у людей и животных (Иов. 12:10; 27:3; Пс. 134:17; Еккл. 3:19,21; 12:7); «Если бы Он обратил сердце Свое к Себе и взял дух ее и дыхание ее, — вдруг погибла бы всякая плоть и человек возвратился бы в прах» (Иов. 34:14,15). В этом смысле говорится об испускании духа (Мат. 27:50). «Тело без духа — мертво» (Иак. 2: 26). В вышеприведенных местах слово дух обозначает почти то же. что и душа только в низшем ее значении, напр, «душа живая» в Быт. 1:20, 24. Нюстрем
Звідки ви це взяли? погляд євреїв був хіліастичний і лише згодом вони засвоїли грецьку ідею безсмертя душі
QUOTE='Coffe13;530058']А якже Біблія?[/QUOTE] Біблія власне і твердить що душа що згрішить помре. Католики і православні доводять свої погляди на безмертя душі, молитви за небіжчиків саме посиланням на апокрифічні та псевдоепіграфічні книги напмсані саме в еліністичний період. Євреї запоичили погляд про безсмертя душі, пекло навіть реінкарнацію. Чьогоднішнє вчення юдаізму і християнство продушу має мало спільного з Біблією і грунтується швидше на філософчьких роздумах а не на одкровенні Бога. Якщо Вас цікавить історія формування поняття про душу рекомендую Вашій увазі http://www.koob.ru.mastertest.ru/books/religion/bessm_ili_voskr.zip
1 Солунян 5: 23 Сам же Бог миру нехай освятить вас цілковито, і нехай вся ваша істота - дух і душа, і тіло - буде збережена без плями на прихід Господа нашого Ісуса Христа. А ще вам скажу...(то вже від себе) от коли будемо по ту сторону смерті - там все і побачимо, а на разі то все далеко не знання... то лиш наші з вами здогади.
ці слова не суперечать написаному мною - візьміть словник і пррочитайте які значення мали слова дух душа і тіло, як правило під душею розуміли життя людини, а під духом її внутрішній світ, спонуки, життєву енергію. Новий Завіт говорить про воскресіння мертвих а не про їх вічне існування в раю чи пеклі. тільки от змінити щось для багатьох уже буде пізно.