Похорон і поминки

Тема у розділі 'Християнство', створена користувачем www, 3 жов 2008.

  1. Фрезія

    Фрезія Well-Known Member

    Старокостянтинівський район Хмельницької області, ритуальні страви поминок: капусняк (або борщ) і варений горох (пюре). Це обов'язкові страви - на початку поминання. Далі подається - хто що може (і хоче).
    Мені здається, що регіональні ритуальні страви мають своїм корінням ще дохристиянські традиції, які впліталися в християнство так саме, як обряд щедрування у календар церковних святок.

    А ще там після того як люди приходять з цвинтаря, кожному тричі зливають водою на руки (думаю, таким чином "важку" енергетику цвинтаря змивають).
     
  2. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Дуже важлива персона

    Так і є.
    Я вже писала колись. Що у церкві - те християнське, що удома - дохристиянське:
    похорон - поминки, шлюб - весілля, хрещення - хрестини.
    А ще пильнують, аби яка відьма з-під покійника ніц не потягла...
     
    • Подобається Подобається x 7
  3. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    ага, особливо шнурки, якими звязують мешти мерцю....
     
    • Подобається Подобається x 3
  4. Romko

    Romko Дуже важлива персона

    і завязки з бороди...
     
    • Подобається Подобається x 3
  5. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Дуже важлива персона

    А що то таке?
    Чи ви про те, що підв"язують, аби рот не відкривався?
     
    • Подобається Подобається x 4
  6. Romko

    Romko Дуже важлива персона

    Ага..
    крадут...якась пошесть...
     
    • Подобається Подобається x 4
  7. Ірена

    Ірена Well-Known Member

    а що вони потім з тим роблять?
    бо мені останнім часом під поріг як не підкидають, то підливають...
    але то:shutup:
     
    • Подобається Подобається x 5
  8. Окультист

    Окультист Well-Known Member

    Поминки - традиція ще з язичницьких часів. Померлим віддавали останню шану. Якщо дивитися на сучасну ситуацію, то я за те, щоб родина після похорону зібралася разом і згадала померлого, але я проти того, коли на поминки ведуть всіх, хто був на похороні, перетворюють це на пиятику. Знаю, що на одному похороні вже навіть "многая літа" співали:), має бути найближча родина. Люди сумують за померлим, а тут ще треба стіл накрити і всім догодити, напоїти і нагодувати. Одна річ, коли помирає стара бабця чи дідусь - це природньо, а інша, коли трагічно гине молода людина, а рідні ще мусять готувати поминки. Особливо це у селах виражено - спробуй не приготуй - доброзичливці всі кістки перемиють.
     
    • Подобається Подобається x 9
  9. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    э також такі традиції по селах, що рідні не мають готувати на поминки... мають прийти друзі, знайомі, сусіди і самі все зробити...
    а мені стало цікаво чи може померла людина за оті 40 днів вплинути якось на своїх близьких, їх життя...?
     
  10. консультант

    консультант Дуже важлива персона

    Похорон без поминок - не похорон, а траурна процесія. Якщо все робитиміть ті, кого Ви перечислили, то поминки відбудуться ще до похорону.
    Може. Залежно від того які стосунки були в них при житті.
     
  11. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    дякую за інфо... а є якісь відомості про це?
     
  12. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Псалтирь 6: 6 ибо в смерти нет памятования о Тебе: во гробе кто будет славить Тебя?
    Псалтирь 29: 10 `что пользы в крови моей, когда я сойду в могилу? будет ли прах славить Тебя? будет ли возвещать истину Твою?
    Псалтирь 145: 2 Буду восхвалять Господа, доколе жив; буду петь Богу моему, доколе есмь. 3 Не надейтесь на князей, на сына человеческого, в котором нет спасения. 4 Выходит дух его, и он возвращается в землю свою: в тот день исчезают [все] помышления его.
    Екклесиаст 9: 5 Живые знают, что умрут, а мертвые ничего не знают, и уже нет им воздаяния, потому что и память о них предана забвению, 6 и любовь их и ненависть их и ревность их уже исчезли, и нет им более части во веки ни в чем, что делается под солнцем. 10 Все, что может рука твоя делать, по силам де-лай; потому что в могиле, куда ты пойдешь, нет ни работы, ни размышления, ни знания, ни мудрости.
    Даниил 12: 2 И многие из спящих в прахе земли пробудятся, одни для жиз-ни вечной, другие на вечное поругание и посрамление. 13 А ты иди к твоему концу и упокоишься, и восстанешь для получения твоего жребия в конце дней.
    От Иоанна 11: 11 Сказав это, говорит им потом: Лазарь, друг наш, уснул; но Я иду разбудить его. 13 Иисус говорил о смерти его, а они думали, что Он говорит о сне обыкновенном. 14 Тогда Иисус сказал им прямо: Лазарь умер;

    Деяния 7: 60 И, преклонив колени, воскликнул громким голосом: Господи! не вмени им греха сего. И, сказав сие, почил («уснул», Новая Иерусалимская Библия, англ.).

    розгляньте ці вірші і зробіть висновок чи може померла людина впливати на живих?
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    ви це можете пдтвердити цитатами з Біблії?

    Мені завжди здавалось що християнином є та людина яка застосовує християнські принципи в усіх аспектах життя. Згідно того що пишете ви більшість є напівхристиянами напів язичниками, причому останнього значно більше
     
  14. консультант

    консультант Дуже важлива персона

    Це книжники та фарисесії не включили в Біблію.
     
  15. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    я питаюсь не загалом за померлих, а про перші 40 днів...
    по-друге, я швидше зроблю висновок на основі того, що відчуваю, аніж на вирваних із тексту висловах, через які і висновку робити неможна, бо невідомо з чого вон починались і чим закінчувались...
     
  16. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    я вказав звідки взяті цитати - прибажанні можете перечитати розділи книг з яких вони узяті а також знайти коментарі. Хоча на мій погляд наведені цитати дають відповідь на поставлені вами запитання. Згідно Біблії людина після смерті не існує і не може впливати на живих людей, так само родичі не можуть вплинути на те чи буде людина воскрешена чи ні.

    Почуття можуть обманювати, Біблія натомість дає чітку відповідь напитання

    По вашому Біблії довіряти не можна?
     
    Останнє редагування модератором: 23 сер 2009
  17. Levko

    Levko Well-Known Member

    Як на мене, то робити висновки на основі самих відчуттів в даній ситуації є дуже небезпечно... Я би не ризикував...
    Ви, напевне, мали на увазі що не існує фізично...???
    Чи що Ви мали на увазі???
     
  18. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Євреї не вірили у безсмертя душі. Згідно Біблії людина після смерті потрапляє до шеолу- загальної могили людства з якго може бути воскрешенаю.Але там людина не може мислити відчувати щось чи стражадати.
     
  19. Levko

    Levko Well-Known Member

    Тобто, по-Вашому, вмирає і тіло і душа??
    Але, як на мене, це трохи не збігається з розповіддю Ісуса про багача і Лазаря:

    Лук.16:23-24 І, терплячи муки в аду,
    звів він (багач) очі свої, та й побачив здаля
    Авраама та Лазаря на лоні його.
    3. І він закричав та
    сказав: Змилуйся, отче Аврааме,
    надо мною, і пошли мені Лазаря,
    нехай умочить у воду кінця свого
    пальця, і мого язика прохолодить,
    бо я мучуся в полум'ї цім!...??
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Ця розповідь по суті є притчею в які Ісус використав образи зрозумілі дляі в євреїв.
    Фактично вона нічого не говорить про життя після смерті

    http://www.biblestudy.ru/info/4006.shtml

    . Притча о богаче и Лазаре. Хотя многие используют это описание (Луки 16,19-31) для поддержки того, что нечестивые после смерти отправляются в Гадес, большинство читателей забывают, что этот текст - всего лишь притча, а не описание реальных событий.

    Если бы это было учением о будущей жизни, тогда все праведники отправляются "на лоно Авраамово" после смерти (стих 22), а попавшие в ад будут всегда видимы тем, кто находится на небе (стих 26), и к тому же эти обе группы могут общаться и разговаривать через пропасть, разделяющую их (стих 24). Но практически все богословы отвергают подобные заявления.

    В действительности, когда Христос пересказывал это описание, он обращался к фарисеям (см. стих 14). Используя один из хорошо известных им сюжетов (почти каждая деталь присутствует в книге еврейского историка Иосифа Флавия Проповедь Иосифа Грекам об Аде, стр. 637,638 в ПСС Иосифа Флавия, Kregel 1960, Michigan, которая была написана вскоре после времени Христа), Христос указывал, что только в этой жизни мы можем определить нашу будущую участь. Для человеческой расы не будет второй возможности.

    Он использовал популярную фарисейскую историю, чтобы преподать важный урок фарисеям. Но детали этой истории настолько противоречат остальному учению Христа (см. Матф. 13,36-40), что никто не может обвинять Его в поддержке деталей самой притчи.

    Так щскільки людина не має душу а є душею.
     
а де твій аватар? :)