ПорошенКО - 3

Тема у розділі 'Політика і політики', створена користувачем Un.Known, 7 кві 2019.

  1. Silver bullet

    Silver bullet Well-Known Member

    Та хай верещать. Поки ситуація у нас з короновірусом не страшна, а там і тепло прийде.
     
    • Тупо Тупо x 1
  2. Silver bullet

    Silver bullet Well-Known Member

    А вы, майоры, не только тупые, но и прилично таки призвезденые) чего лезть не в свою беседу, спрашивается?
     
    • Тупо Тупо x 1
  3. Зелебобіки, раб завжди ненавидить не свого хазяїна, а того, хто зняв з нього нашийник.
     
  4. MayorMayor

    MayorMayor Well-Known Member

    Ну где я еще такой эталонный паноптикум дебилов найду?))
     
  5. MayorMayor

    MayorMayor Well-Known Member

    Вот серьезно, после очередного вашего "перла" я всегда думаю- "ну все, это днище.Тупее уже нельзя!".И каждый раз вы, весео повизгивая "можно-можно!" убеждаете меня в обратном)))
     
  6. Олександр Турчинов

    Меморандум дій

    Починаючи з січня поточного року вищі посадові особи держави бадьоро рапортували щодо готовності України до епідемії, яка насувається.

    Тим часом під пусту балаканину були продані складські запаси захисних засобів, залишились без масок і елементарних антисептиків навіть медичні заклади.
    Не можна заперечувати необхідність запровадження у всіх регіонах нашої держави карантину, але відсутність елементарного моделювання ситуації, прогнозування наслідків обмежувальних заходів, що запроваджуються безсистемно та хаотично, може призвести до руйнівних результатів, набагато гірших за летальні втрати від коронавірусу.

    У мене немає бажання обговорювати нескінченний перелік прорахунків. У країні зараз і без мене досить публічних експертів з критичного осмислення ситуації. В нинішніх умовах найбільш актуальними є питання - “що робити?”, а не “хто винен?”.

    Час і так втрачено. Подальше зволікання щодо заміни управлінського хаосу на осмислену систему забезпечення захисту громадян і держави може призвести до трагічних наслідків. Безсистемність і некерованість не можна компенсувати посиленням заборонних заходів.

    Спробую коротко викласти пріоритети, реалізація яких необхідна в умовах епідемії, війни та масштабної економічної кризи.

    1. Створення штабної вертикалі.

    В умовах необхідності оперативного ухвалення рішень в центрі і на місцях повинна бути створена жорстка штабна вертикаль, що включає в себе штаби центрального, обласного, міського (районного) рівня.
    В регіонах, де фіксують наявність хворих на COVID-19, роблять заяви про створення штабів у складі десятків чиновників. Але цей піар не має нічого спільного із побудовою єдиної штабної вертикалі, яка охоплює всі регіони в рамках реалізації програм і задач, затверджених Центральним штабом. Потрібні чіткий алгоритм дій і підпорядкованість з визначенням повноважень і сегмента відповідальності, з конкретизацією завдань і необхідних для їх виконання ресурсів. Без такого управлінського стержня робота в центрі і на місцях буде розбалансованою і неефективною.

    2. Розподіл пріоритетів і відповідальності центральної влади і органів місцевого самоврядування.
    Необхідно виключити дублювання, відсутність координації, взаєморозуміння і взаємозв’язку органів місцевого самоврядування і центральної влади. Основне навантаження в ситуації, що склалася, ляже на місцеву владу, їх штаби і муніципалітети. Недопустимо в умовах фінансової кризи і обвалення бюджетних надходжень штучно скорочувати дохідну частину місцевих бюджетів. Втрати місцевих бюджетів від податкових пільг повинні бути компенсовані ресурсами держбюджету.

    3. Терміновий секвестр бюджету, перерозподіл бюджетних пріоритетів на центральному і регіональних рівнях.
    В умовах повністю розбалансованого бюджету і різкого скорочення його дохідної частини необхідне скорочення і перерозподіл бюджетних ресурсів з капітального будівництва (його доведеться обнулити в поточному році), з роздутого забезпечення держапарату, також з інших незахищених статей на медичні і соціальні програми, на підтримку суб’єктів економічної діяльності, які понесли колосальні втрати. Корекція бюджету не повинна послабити фінансування пріоритетів, пов’язаних з національною безпекою і обороною країни.

    4. Забезпечення безперебійної роботи об’єктів критичної інфраструктури.
    Список цих об’єктів, який і досі не затверджений Кабінетом Міністрів України, потрібно значно розширити. До нього необхідно включити всі об’єкти енергетичної інфраструктури, металургійні і хімічні підприємства з неперервним виробничим циклом, стратегічні підприємства, в тому числі підприємства оборонно-промислового комплексу, підприємства зв’язку та харчової промисловості, підприємства і служби, що забезпечують життєдіяльність і санітарний стан міської інфраструктури (нам тільки нових епідемій не вистачало), а також транспортну інфраструктуру, необхідну для обслуговування всіх цих об’єктів.
    Даний неповний перелік охоплює більшу частину суб’єктів економічної діяльності, що превалюють в питомій вазі всіх податкових надходжень. В умовах епідемій, війн і катаклізмів завдання держави - не паралізувати роботу цих підприємств, а забезпечити безпечний режим їх функціонування (забезпечення засобами захисту і гігієни, медичний контроль тих, хто працює, знезараження виробничих приміщень і транспорту, санітарний контроль продуктів харчування тощо).
    Зупинка окремих підприємств з наведеного вище переліку (ядерних електростанцій, хімічних виробництв тощо) може призвести не тільки до соціально-економічної катастрофи, але і до найстрашніших техногенних і екологічних наслідків.

    5. Створення стратегічних резервів засобів захисту і гігієни, ліків і медичного обладнання, продуктів харчування.
    Терміново необхідно сформувати державне замовлення для створення стратегічних резервів. Перепрофілювання і підтримка підприємств, що виробляють критично важливу продукцію, необхідну для захисту і забезпечення громадян. Встановлення жорсткого контролю за цінами на засоби захисту, медикаменти, продукти першої необхідності. Забезпечення цією продукцією малозабезпечених і постраждалих громадян.
    Саме ці завдання керівництво країни повинно було реалізувати ще в січні поточного року, рапортуючи про готовність протистояти епідемії.

    6. Забезпечення проведення весняно-польових робіт у повному обсязі.
    Держава повинна забезпечити контроль за зниженням цін на паливо і добрива в умовах різкого падіння котирувань на енергоносії на світових ринках. Забезпечити аграріїв необхідними кредитами і засобами захисту.
    Заборонні заходи, у тому числі обмеження на переміщення транспорту, не можуть стосуватися аграрної інфраструктури в умовах активного проведення сільськогосподарських робіт. Нерозуміння важливості цього питання може стати причиною гострого дефіциту продуктів харчування (голоду) вже восени поточного року.

    7. Пріоритетне фінансування і матеріально-технічне забезпечення медичних закладів.
    Окрім забезпечення у повному обсязі медичним устаткуванням, медикаментами, засобами підвищеного захисту, а також значного збільшення фонду оплату праці медперсоналу інфекційних відділень, необхідне запровадження гарантій повноцінних фінансових виплат медичним працівникам у випадку зараження, втрати працездатності та смерті при виконанні своїх професійних обов’язків.
    Для недопущення зараження населення в медичних закладах необхідно створити мобільні групи з експрес-тестування поза приміщеннями лікарень і поліклінік, за місцем проживання і роботи громадян.

    8. Відновлення обороноздатності, захист армії та силових структур від епідемії.
    Забезпечення армії і силових структур, а також сімей військовослужбовців засобами захисту і гігієни.Розгортання мобільних військових госпіталів в умовах загострення епідеміологічної ситуації. Для зміцнення обороноздатності країни і забезпечення протиепідеміологічних заходів, в разі необхідності, - проведення мобілізації, в першу чергу, серед дорослого населення, що втратило роботу.

    Припинити відвід військ вздовж лінії розмежування.

    Закрити всі контрольно-пропускні пункти з окупованими РФ територіями до закінчення карантинних заходів.

    Враховуючи військові провокації з боку РФ, які не припиняються, посилити потенціал і бойові спроможності підрозділів, що забезпечують реалізацію ООС.
    Посилити контроль за державним кордоном для запобігання несанкціонованого проникнення на територію країни і незаконної міграції.

    9. Забезпечити об’єктивне інформування громадян країни щодо дій влади з протидії соціально-економічній кризі і организації карантинних заходів без нагнітання паніки, відчаю та страху.
    Більше оптимізму, віри і впевненості в перемозі. Досить демонструвати на всіх каналах “європейські новини” у вигляді колон машин, що везуть померлих до крематорію. Страх і депресія не тільки призводять до дестабілізації і хаосу, але і стрімко знижують імунітет людського організму, що неприпустимо в умовах епідеміологічної загрози.
    Цей невеликий перелік пріоритетів повинен доповнюватися і деталізуватися, але його не можна підміняти пустим піаром і залякуванням. Жорсткі, але детально пропрацьовані карантинні заходи повинні захистити громадян, не зруйнувавши при цьому економіку і обороноздатність країни, не позбавляючи Україну перспектив розвитку, а громадян - майбутнього.
     
  7. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Скільки Юля платила, стільки...
     
    • Смішно Смішно x 1
    • Тупо Тупо x 1
  8. Помилково прийнято вважати, що Україна парламентсько-президентська республіка.
    І за президентства Порошенка (сильного президента) це дійсно було так. Яким би важковаговиком не був президент, усі рішення ухвалювалися фактично лише за консенсусу БПП та Народного фронту.
    Парламентаризм діяв.
    Нині парламенту не існує в принципі.
    Черговим доказом цьому є те, що в створеній Володимиром Зеленським координаційній раді з протидії поширенню коронавірусу COVID-19 немає нікого з ВР.
    Вони навіть спікера туди забули включити, чи когось із віце-спікерів.
    А навіщо?
    У координаційну раду зібрали тих, хто дійсно приймає рішення. Навіщо статисти в робочому органі?
    І ось бідняга Разумков сам на телешоу заявляє, що чекає від Коордради і Уряду напрацьованих законопроектів.
    Роль парламенту в Україні - освячувати побажання тих, хто у дійсності приймає рішення.
    Віктор Бобиренко
     
  9. Gyppsy

    Gyppsy :hi:

    Там не за гроші, там по любві)))
     
  10. Silver bullet

    Silver bullet Well-Known Member

    Та чого ви тут смієтесь? Кохання без грошей і без весілля - не буду називати що це)))
     
    • Смішно Смішно x 2
    • Тупо Тупо x 1
  11. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Е ні...
    Секс без кохання і без грошей - якраз те, чого Ви застіснялись...
     
    • Смішно Смішно x 1
    • Тупо Тупо x 1
  12. Silver bullet

    Silver bullet Well-Known Member

    Секс без грошей, без весілля, без кохання, ще з оцим - то зза чого приходить вірус, наголосив Філарет.[​IMG]
     
    • Тупо Тупо x 1
  13. Capitoshechka

    Capitoshechka Наймоскальніший москаль

    Ви хотіли сказати "блядство"?
     
  14. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    То не я хотів сказати, то пані О.Сільвер. Не плутати з Дж.Сільвером.
     
    • Тупо Тупо x 1
  15. Валерій Прозапас:
    За переважну більшість дій та навіть висловлювань Зеленського і його молодої команди - Порошенка б вже порвали на клапті.

    Ну просто уявіть призначення Сівохі в РНБО або адвоката Януковича до ДБР, відведення військ або "консультативну раду".
    Чи підвищення податків, падіння економіки або продаж медичних масок.

    Показова реакція на приватну поїздку до Мальдів на п'ятому році президентства одного, і мутний вояж до Оману на першому ж році на посаді втомленого шостого.

    Про недоведені офшори мільйонера Порошенка і офіційні офшори мільйонера Зеленського взагалі мовчу.

    Список можна продовжити ще на багато пунктів добрих справ "нових ліц".

    Виходить, причина ненависті до Пороха не в них і не в цьому - тоді в чому?

    По-перше, очевидно (на жаль далеко не для всіх), якою маштабною і спланованою (та щедро проплаченою) була антипорошенківська кампанія - з купою професійних патріотів, активістів, армією націоналістів, досі недоведеними "розслідуваннями" антикорупціонерів, тисячами годин телепропаганди, дивною смичкою кремлівської риторики з риторикою критичної частини української журналістики тощо.

    І по-друге, гірше.
    Нездатність переважної більшості українців протистояти примітивній пропаганді і як наслідок свідома відмова від розбудови держави - є справжньою причиною того, що зараз з нами відбувається.
    Найгірше - що саме це дало підстави Путіну казати про "одіннарод".

    І справа не лише в Зеленському, було б занадто просто перекласти всі проблеми на його кривляння та некомпетентність - він лише дзеркало, яке відобразило реальний стан нашого суспільства.

    Щоби встояти, воно має різко подорослішати, пройти за місяці той шлях, який ігнорувало роками, а не міняти дзеркала, щоби раз за разом бачити в них клоунів.

    Саме тому теперішня криза є не тільки черговим випробуванням - але і черговим шансом.
     
  16. MayorMayor

    MayorMayor Well-Known Member

    А Зелупа вас- как?И без любви, и без денег, и в извращенной форме....
     
  17. Good man

    Good man Обычный человек

    Борщеварочка, а сколько раз ты лезла в мои беседы с кацалапым во время предвыборной кампании? Я тебя упорно не замечал, но ты снова и снова регулярно влезала. А сейчас спокойно другому человеку высказываешь недовольство за такое поведение. Члена фракции Зеленского на форуме сразу видно по двуличному поведению.
     
  18. MayorMayor

    MayorMayor Well-Known Member

    Члена (или другой орган) зелупы видно по рафинированной тупости.
     
  19. Silver bullet

    Silver bullet Well-Known Member

    :scratch_one-s_head:
     
а де твій аватар? :)