Підтримайте петицію про домашнє навчання в Україні!

Тема у розділі 'Ти маєш право...', створена користувачем Гелена, 10 вер 2009.

  1. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    на відміну від вас я цього не роблю. Просто вказав на один з побічних ефектів домашнього навчання.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    тобто не мають такого права
     
    • Подобається Подобається x 2
  3. Ти не так зрозуміла. Якщо дитина старша, батькам не треба з нею сидіти. Вона буде за бажанням вчитися сама, іноді консультуючись з учителями.

    Сама ж розказувала про "місце під сонцем" і "тепличні рослини".

    А хіба я казала про всіх? ДН має бути виключно ЗА БАЖАННЯМ і ЗА МОЖЛИВІСТЮ. Я лише навела приклад, бо сама була б не проти так учитися.

    Ставиться позитивно.
     
    • Подобається Подобається x 3
  4. Гелена

    Гелена Дуже важлива персона

    ще й як має :)
    ДН -це не сидіння вдома з підручниками
    мається на увазі навчання швидше ПОЗАшкільне
    світ широкий, не варто його зводити лише до школи
    ви, знаєте, в 45 країнах світу ДН довзолено законом
    в Канаді і Австралії воно стимулюється державою, батькам за ДН ще й держава гроші платить
    в Росії ДН можливе для всіх, без питань
    це і є думка професіоналів, ДН стає все більш популярне в світі :)
    цікаво, і які ж такі великі знання отримують діти на фізиці-хімії в школі?
    що вони здатні зробити власними руками якщо школа дає знання глибокі-широкі? :)

    чому їх не можна отримати в репетитора?

    щодо колективів. ви не праві. колективи є всюди - пласт, спортивна команда, групове заняття в репетитора тощо
    чи не так?
     
    • Подобається Подобається x 3
  5. Гелена

    Гелена Дуже важлива персона

    хм... а розкажіть-но нам, побічні ефекти від навчання в школі? :)
     
    • Подобається Подобається x 2
  6. Не знаю, як Сергій, а я відчула ці ефекти на собі у вигляді знущань та побоїв. Так нащо мені такий колектив, таке "спілкування"? Чи не краще було б мені навчатися поза школою, а у вільний час спілкуватися з приємними мені однолітками, а не з тими :cesored:?
     
  7. Alias

    Alias Львів-місто моєї мрії..

    Твій випадок скоріше виключення, ніж правило.А я б не хотіла навчатися вдома.Хоч і в школі було часом не солодко, але колектив мені багато дав.
    Спілкуватися можна незалежно від форми навчання.Якщо я не хотіла спілкуватись з кимось з однокласників, я з ними і не спілкувалась.
     
    • Подобається Подобається x 2
  8. Picasso

    Picasso Німий фільозоф :)

    Ой, дівчата. Після таких аргументів доцільно ставити питання не "...підтримайте петицію ДН..." а "...закриття загальноосвітніх шкіл..." :) І дискусія переходить в русло -спір заради спору. Що заважає займатись з репетитором? Що заважає підписати індивідуальний графік (навчання/відвідування) а потім просто здати екзамени разом з усіма чи окремо від усіх? Я так відстав від життя і тепер такого нема? ОТ у чому погоджуюсь, що державна підтримка на солідному рівні відсутя... а в решті питань можна ж погодити на місцевому рівні. Хіба ні?! А то по вашому виходить що декі не часті негативні явища, що присутні в суспільстві (будь-якому), є вагомим аргументом для вирішення якихось питань. І спортсмени (на час змагань) і діти з хворобами легко підписують індивідуальні заняття. Питання в тому як воно виконується і чи зміниться щось після того як прописати то на папері а в головах (тих же вчителів що задурно мають проводити заняття) залишиться то що і було
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Гелена

    Гелена Дуже важлива персона

    як на виняток воно надто часто трапляється, на жаль... так що не виняток
    про травлю в школі можна багато прочитати, можете прогуглити "травля в школе" або "травля в школе жж"

    нічого. кому не шкода здоров’я дитини може до громіздкої шкільної програми ще додати кількох репетиторів і гуртків

    тобто, весь день дитина в школі, після обіду - репетитори і гуртки, а ввечері домашнє завдання? і так 12 років?

    не дивно, що в школі діти лишають здоров’я:
    "Сумна статистика стверджує, що після дитячих садочків діти приходять до школи цілком здоровими, а ось випускаються зі школи вже абсолютно хворими людьми.

    Так, за статистикою, від порушень в опорно-руховому апараті страждає майже кожна 55-а дитина в дитячому садку і кожен 15-й випускник школи, проблеми з очима і із зором спостерігаються у кожного 33-го дитсадівського вихованця і у кожного 14-го школяра. Патологія ендокринної системи є у кожної 57-ї дитини і у кожного 28-го школяра, захворювання органів травлення зустрічаються у кожної 44-ї дитини у дитсадку і кожного 33-го школяра. Це стосується і багатьох інших захворювань, що прогресують і розвиваються у школі."

    взято звідси і я думаю, то не вся правда про здоров’я школів, реальна картина завжди гірша

    закон не дозволяє. про це вже було сказано тут неодноразово :)

    а хто в кого задурно проводить заняття?
     
    • Подобається Подобається x 2
  10. Picasso

    Picasso Німий фільозоф :)

    Якщо упустити витягання бурячків з віннегрету, як і коментування окремого речення з тексту, ну то гвоздьом спотикання (суть спору) є :
    Отже я спробую поговорити з директором школи сьогодні чи насправді неможливо підписати індивідуальний графік, а тим часом поверніть мої очі на те де тут було вказано що закон не дозволяє (чи забороняє) це робити. Можливо я чогось не дочитався, а можливо і не так зрозумів в тому сумбурі негативу вилитого на загальноосвітні школи ;)
    А поки що от таке я нарив в НЕТі:
    Існують два види навчання дитини поза шкільними стінами — це домашнє навчання й екстернат. Між ними є істотні відмінності. Про них нам повідомили у міському управлінні освіти.

    На домашньому навчанні перебувають діти, які не можуть відвідувати школу виключно за станом здоров’я. Висновок про який дає спеціальна лікарська комісія. Після чого дитина навчається вдома. При цьому її обов’язково відвідують учителі школи, найближчої до місця реєстрації дитини. Тобто це та сама шкільна морока, тільки вдома. При цьому ще й учителі не надто раді таким дітям, тому що на них лягає додаткове навантаження у вигляді регулярних походів додому до учня.

    Для здорової дитини, батьки якої подумують про домашнє навчання, такий варіант неприйнятний.

    Другий варіант — навчання екстерном. Єдино можливий на сьогодні для тих, хто не готовий просиджувати добру половину життя за партою. Тут є ціла низка нюансів.

    Що говорить закон

    За законом України навчатися екстерном має право дитина будь-якого віку, тобто з першого по 11 клас. Проте у дитини мають бути поважні причини на таке навчання. Ними є:

    очевидна обдарованість дитини (випередження шкільної програми на один клас з одного і більше предметів);

    підвищена завантаженість у спортивних або творчих колективах (доказом є особливі досягнення дитини та розклад занять спортом або музикою, завізований спортивною або музичною школою);

    тривалі відрядження батьків або проживання за кордоном більшу частину навчального року (тут вам знадобляться довідки з місця роботи обох батьків про те, що їхня робота пов’язана з тривалими відрядженнями).


    Заручившись необхідними документами, ви можете йти в міський відділ освіти і просити, щоб вас направили до школи за місцем реєстрації для навчання екстерном.

    Майте на увазі, якщо ви правильно підготувалися, відмовити вам не мають права. Тому у вигляді додаткової літератури варто краще ознайомитися із законом Міністерства освіти про екстернат.
     
    Останнє редагування: 22 вер 2009
    • Подобається Подобається x 2
  11. Anastasia

    Anastasia Well-Known Member

    Те що ви знайшли означає що будь-котра дитина не може НЕ ходити в школу і вчитися вдома екстерном. Йде мова саме про це.
    Рибка! Я мала на увазі навчання дітей віком до 3 класу. Зараз я думаю, що не залишила б таку дитину саму вдома.
    А стосовно соціалізації, то є ж різні гуртки, спорт.секції, Пласт, думаю це мало б бути краще, бо діти зібрані за інтересами.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Гелена

    Гелена Дуже важлива персона

    Picasso, скажіть чесно - ви вважаєте, що перед тим як писати петицію я не прочитала інфу про ДН в неті? :mocking:
    та більше того вам скажу - я закони прочитала ;)
    і от які висновки:
    1. в індивідуальній формі мають право навчатися переважно хворі діти(приходять додому щодня вчителі);

    2. в формі екстернату лише ті, що мають для цього якусь причину визначену в законі або іншу поважну причину (самостійне вивчення шкільної програми)

    поважність причини ніде офіційно не розтлумачена :) як ви думаєте це питання вирішується на практиці? ;)
    лише деякі категорії дітей мають право на ДН
    в цьому і проблема. таке право має бути у всіх бажаючих

    ось вам витяги з з-ва:

    Наказ МОНу від 20.12.2002 N 732 Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах


    1.2. Індивідуальне навчання в системі загальної середньої освіти є однією з форм організації навчально-виховного процесу і впроваджується для забезпечення права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти з урахуванням індивідуальних здібностей та обдарувань, стану здоров'я, демографічної ситуації, організації їх навчання.



    1.7. Право на індивідуальне навчання мають учні:

    - які за станом здоров'я не можуть відвідувати навчальний заклад;

    - яким необхідно пройти лікування у лікувальному закладі більше одного місяця;

    - які мають високий навчальний потенціал і можуть прискорено закінчити школу;

    - які проживають у селах і селищах (коли кількість учнів у класі становить менше 5 осіб);

    - які не встигають протягом двох років навчання у школі I ступеня;

    - які потребують корекції фізичного та (або) розумового (психічного) розвитку (у разі, якщо батьки або особи, які їх замінюють, відмовляються направляти дитину до відповідної спеціальної загальноосвітньої школи (школи-інтернату).





    Наказ МОНу від 19.05.2008 N 431 ПОЛОЖЕННЯ про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах

    1.1. Екстернат - одна з форм здобуття повної загальної
    середньої освіти, що передбачає самостійне опанування екстерном
    програмового матеріалу в обсязі, визначеному Державним стандартом
    початкової загальної освіти, Державним стандартом базової та
    повної загальної середньої освіти, або знань згідно з вимогами
    програмового матеріалу за певний клас чи з окремих навчальних
    предметів для отримання документа про відповідний рівень освіти (табель, свідоцтво, атестат).

    1.3. Можливість пройти річне оцінювання за відповідний клас
    та атестацію за освітній рівень відповідно початкової, базової і повної загальної середньої освіти мають особи, які:


    - з будь-яких поважних причин не мають змоги відвідувати навчальні заняття в загальноосвітньому навчальному закладі;

    - прискорено опанували навчальний матеріал відповідного класу, ступеня навчання;

    - не завершили навчання в навчальному закладі системи загальної середньої освіти;

    - є учнями загальноосвітніх навчальних закладів з денною формою навчання та з не залежних від них причин не можуть пройти річне оцінювання та атестацію не більше ніж з двох предметів;

    - є випускниками загальноосвітніх навчальних закладів попередніх років, які у свій час не мали річного оцінювання та (або) не пройшли атестацію з будь-яких предметів (кількість)
    предметів не обмежується);

    - отримали документ про відповідний рівень загальної середньої освіти за кордоном;

    - є громадянами України, які тимчасово або постійно проживають за кордоном і навчаються в Міжнародній українській школі за дистанційною формою;

    - є іноземцями або особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.
     
    • Подобається Подобається x 3
  13. Picasso

    Picasso Німий фільозоф :)

    ні, не вважаю. То я не мав достатньо інформації ;)

    уже не думаю як. Уже розказали. У 55 школі двоє дівчат (одна із 6 класу одна із 8-го) по бажанню батьків і домовленності з пед колективом і дирекцією школи пройшли інд навчання . Тобто якщо дуже хочеться і з обох сторін нормальні люди, то компроміс можливо знайти . Інше питання якщо з однієї сторони попадеться дуб дубовий, а також виділення державою коштів на окремі поодинокі випадки. Отже якщо питання розглядати в ракурсі чи ВСІ можуть по бажанню мати інд навчання- всі не можуть, лише деякі і по вагомих причинах. Але лазєйки при великому бажанні можна знайти . І зовсім інше питання, яке тягне за собою полеміку- чи потрібно то для всіх по бажанню батьків, і чи здатні батьки визначити потрібно то дитині чи ні, тому що можна знайти в цьому багато плюсів і ще більше мінусів
     
    • Подобається Подобається x 4
  14. Гелена

    Гелена Дуже важлива персона

    для мене це питання вирішене - таке право має бути у всіх
    я кажу про право вибору форми навчання батьками для дітей :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Picasso

    Picasso Німий фільозоф :)

    Ох, блін. Нутром чую буде комусь ще одна свекруха яка краще знає що синочкові потрібно :tongue: :cools: шутю канечно. Але кожному своє. Якщо сказати про себе, то я доньку не стараюсь примушувати зазубрювати чи щось такого. Навіть якщо втомилася то сам допомагаю зробити. Для мене більш важливим є щоб вона не втратила потяг до навчання ніж те, як засвоїла якусь тему чи підтему
     
    • Подобається Подобається x 2
  16. Гелена

    Гелена Дуже важлива персона

    цікаво :)
    а хто знає що МОЇЙ дитині, поки вона ще ДИТИНА потрібно?
    дяді з МОНу? дяді з МОЗУ? дяді з МВС?

    чому ви думаєте що вони краще знають?
    чому ви думаєте що вони дбають про мою дитину краще, ніж я?
     
  17. Picasso

    Picasso Німий фільозоф :)

    я хоч жартував в попередньому пості але, здається, не помилився. Якщо така реакція на жарт, ну то про що дальше говорити?! ;)
    По-перше, я нікого не переконував що ВОНИ краще знають. А по-друге, краще оту дівочу меркантильність - я хочу тому що хочу (і насуплені брови)- приміняти до коханого. Він Вас любить, тому і змовчить. Ми ж ведемо діалог, тому розказувати (вигадувати) що я думаю не зовсім доречно (якщо не претендуєте на роль екстрасенса) ;)
     
    • Подобається Подобається x 2
  18. Гелена

    Гелена Дуже важлива персона

    що ж, Picasso, очевидно я вас неправильно зрозуміла

    але і жарт ви підібрали в цій темі не вельми доречний, як на мене :)
     
  19. Гелена

    Гелена Дуже важлива персона

    окрім іншого (не всім зрозумілого :mocking: ) мене турбує низький рівень освіти, який дає школа і стан здоров’я школярів

    я не за відміну шкіл, але я за докорінну зміну навчального процесу в школах

    щодо знань:
    ЦЬОГОРІЧНА СТАТИСТИКА:

    Більше 70% випускників України не знають, навіщо теорема Піфагора

    Український центр оцінювання якості освіти (УЦОЯО) заявляє про недостатній рівень знань випускників 2009 року.

    Як повідомили УНІАН у прес-службі УЦОЯО, про це йдеться в «Офіційному звіті про результати зовнішнього оцінювання знань випускників загальноосвітніх навчальних закладів України 2009 р.».

    (...)Зокрема, привертають увагу результати зовнішнього оцінювання з математики. Психометричний аналіз свідчить, що тест із математики був нескладним. Однак учасники зовнішнього оцінювання показали незадовільні знання: лише 25% учасників виконали завдання з найпростішим тригонометричним рівнянням, 16% – змогли знайти об’єм кулі, 9% – розв’язали завдання на застосування властивостей функції, 8,6% – практичну задачу на обчислення витрат фарби для фарбування кімнати, що має форму прямого паралелепіпеда. Більше 70% учасників зовнішнього оцінювання не вміють на практиці застосовувати теореми косинусів, Фалеса та Піфагора.

    Не кращими є знання з історії України. Лише 41% учасників зовнішнього оцінювання визначили чинники, що зумовили виникнення українського козацтва у XV–XVI століттях. Вірно назвати подію, з якої розпочалося визволення України від нацистської окупації, змогли 29% тих, хто складав тести з історії України. Лише 46% учасників тестування знають про державотворчі процеси в Україні початку 90-х років XX століття. Усього 38% майбутніх студентів змогли правильно вказати дати прийняття Конституції незалежної України, схвалення Декларації про державний суверенітет, Акту проголошення незалежності України.

    Крім того, аналіз матеріалів, наведених у звіті, свідчить про те, що далеко не всі загальноосвітні навчальні заклади підтверджують наданий їм статус ліцеїв, гімназій, спеціалізованих закладів. Так, в одній зі шкіл м. Києва, яка спеціалізується на вивченні французької мови, її для складання тестів вибрали лише 7 осіб. Але жоден із них не показав результат вищий за 172 бали. Аналогічною є ситуація в одній зі столичних шкіл із поглибленим вивченням української мови та літератури. Лише одна особа із 25 випускників цього закладу отримала результат в межах 173-183 балів. Жоден не набрав 200 балів.
    далі тут

    щодо здоров’я школярів:
    Школа віднімає у дітей здоров'я

    Сумна статистика стверджує, що після дитячих садочків діти приходять до школи цілком здоровими, а ось випускаються зі школи вже абсолютно хворими людьми.

    Так, за статистикою, від порушень в опорно-руховому апараті страждає майже кожна 55-а дитина в дитячому садку і кожен 15-й випускник школи, проблеми з очима і із зором спостерігаються у кожного 33-го дитсадівського вихованця і у кожного 14-го школяра. Патологія ендокринної системи є у кожної 57-ї дитини і у кожного 28-го школяра, захворювання органів травлення зустрічаються у кожної 44-ї дитини у дитсадку і кожного 33-го школяра. Це стосується і багатьох інших захворювань, що прогресують і розвиваються у школі.
     
    • Подобається Подобається x 3
  20. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Та й я не знаю нашо.... Не подумайте, я навіть довести можу ту теорему, але от нашо... без поняття....
     
а де твій аватар? :)