Та ні, абсолютно так не виходить. У Старому Завіті кров жертовної тварини спасла у Єгипті євреїв. Тому кров жертовних тварин освячувала і відмивала гріхи. Тому кров'ю освячувався жертівник. Але це була символіка, прообраз на майбутнє. У Новому Завіті пояснено, що кров Ісуса РАЗ І НАЗАВЖДИ спасла людей від вічної погибелі (Тому "для нас пасха - Христос"). У посланні до євреїв Павло сказав, що до Ісуса люди ПОСТІЙНО повинні були приносити жертви, а Ісус - РАЗ І НАЗАВЖДИ став для нас пасхою (спасінням). Якби євреї святкували пасху (чи будь-яке інше свято) по-язичницьки, то їм би прийшлося використовувати характерні для язичництва чи сучасного християнства речі: анімізм у вигляді культу предків чи святих, фетишизм у вигляді амулетів, оберегів, статуеток, ікон і т.п. чи інші несумісні із старозавітньою чи ранньоапостольською практикою, способи поклоніння. А як і хто сьогодні святкує Христове воскресіння (по-язичницьки чи не по-язичницьки), то вже нехай сам для себе вирішує. http://www.sunhome.ru/religion/56416 http://cogmtl.net/Articles/041e.htm http://www.goldshans.com/miscellaneous/3268-istoriyaprazdnikpasxa.html http://whoyougle.ru/texts/paganism-and-modern-holidays/
Якщо ви натякаєте на традиційні для кожного народу обряди, то скажу вам свою думку, яку ви можете й не розділяти. Вишивки, писанки, крашанки, звичаї і обряди є культурним надбанням наших предків, яких ми не соромимось, бо це дійсно красиво і цікаво. Християнин - це нова людина, яка залишила стару (язичницьку) "одежу", а одягнулася у Христа. Це не означає, що християнин має бути невігласом, зневажати культуру і надбання предків. Це якби ви не їздили на велосипеді лиш тому, що колесо винайшов язичник, а велосипед придумав атеїст.
Тільки такі цікаві і пізнавальні язичницькі обряди Павло назвав нечистим? Може християнам-грекам чи італійцям відродити красиві і цікаві оргії?Це ж надбання предків чи не так. їх культурна спадщина?
Сергію, тікайте від свідків чим пошвидше і чим подальше. А то вони вас такого навчать.... ---------- Додано в 14:38 ---------- Попередній допис був написаний в 14:36 ---------- Де ви таке вичитали, що кров тварин відмивала від гріхів? Може я щось пропустив... ---------- Додано в 14:40 ---------- Попередній допис був написаний в 14:38 ---------- Таку відповідь вам дасть будь-який атеїст, чи язичник, тому що це його світогляд, його розуміння.
Святкуючи Пасху навіть з писанками і крашанками християни виявляють віру у Воскресіння Христове, без якого наша віра була б марною. А ті дурниці, які ви верзете, прибережіть для відповідної компаніїї. Тут вони не до місця.
Поняття "культурне надбання наших предків" включає не лише народну пісенну, побутову чи іншу творчість, але й язичницькі вірування і практику, в основі якої лежало поклоніння язичницьким богам. Тому давайте відокремимо від об'ємного поняття "культура" язичницьку релігійну магію. Це не означає, що ці ЯЗИЧНИЦЬКІ традиції повинні піти у забуття. Це частина нашої історії, яка повинна зберігатися у музеях, театральних дійствах, кінематографії, художній літературі тощо. Та й зрештою і сучасні язичники все це підтримують. Велосипед - абсурдне порівняння, оскільки не стосується релігійних вірувань. А якщо ви, вважаючи себе християнкою, хочете практикувати язичницькі звичаї, фетишизм і т.п., надавши цьому християнського забарвлення, то це також ваше право. А Апостоли чомусь не цим, а ЗОВСІМ ІНШИМ виявляли свою віру у Воскресіння Христове. Ви напевно мало знаєте про те, як свого часу християнська церква боролася з усіма язичницькими звичаями, і лише не зумівши їх подолати, пристосувалася до них, надавши їм видозміненого змісту, християнізувавши їх. Помилково боролася??? Проте, хоч і видозмінені, але несумісні з біблійно-християнськими віруваннями і апостольською прапктикою елементи фетишизму міцно вкоренились у новоствореній релігійній практиці. І це також право кожного. Вибачте якщо щось не так, але у мене вже не вперше таке враження, що вам аби лиш подискутувати. Нажаль ви не "щось", а дуже багато пропустили. Старайтеся не лише писати, але й читати (передусім Писання). Про те, що кров тварин чинила відпущення гріхів сказано у багатьох місцях Біблії. Я зокрема (будьте уважнішими) згадала послання Павла до євреїв. Якщо вам ліньки знайти це у цьому одному розділі, то спеціально для вас подам цитати: "...а до другої раз на рік сам первосвященик, не без крови, яку він приносить за себе й за людські провини". Євр.9:7. " ...і не тому, щоб часто приносити в жертву Себе, як первосвященик увіходить у святиню кожнорічно із кров'ю чужою, бо інакше Він мусів би часто страждати ще від закладин світу, а тепер Він з'явився один раз на схилку віків, щоб власною жертвою знищити гріх." Євр.9:25,26 "І майже все за Законом кров'ю очищується, а без пролиття крови не має відпущення. Євр.9:22" Але, звичайно, кров тварин не давала справжнього відпущення. То були індивідуальні умовні тимчасові відпущення. Це неможливо, аби кров бика сама по собі зняла гріх. Тому прообраз старозавітнього відпущення через пролиття крові втілився у досконалій жертві Христа, а отже, більше не потребує жертвоприношень, і жодне жертвоприношення священника після цього вже недійсне. Саме тому Ісус Собою замінив священиків (Євр.7:21-25) " У цій волі ми освячені жертвоприношенням тіла Ісуса Христа один раз. І кожен священик щоденно стоїть, служачи, і часто приносить жертви ті самі, що ніколи не можуть зняти гріхів. А Він за гріхи світу приніс жертву один раз, і назавжди по Божій правиці засів".Євр.10:10-12. "Бо коли кров козлів та телят та попіл із ялівок, як покропить нечистих, освячує їх на очищення тіла, скільки ж більш кров Христа, що Себе непорочного Богу приніс Святим Духом, очистить наше сумління від мертвих учинків, щоб служити нам Богові Живому!" Євр.9:13,14. Старий завіт про очищення кров'ю: "душа тіла в крові вона, а Я дав її для вас на жертівника для очищення за душі ваші, бо кров очищує душу." Левит 17:10. "І заріже козла жертви за гріх, що належить народові, і внесе його кров за завісу, та й зробить із кров'ю його, як зробив був із кров'ю теляти, і покропить її на віко та перед віком." Левит 16:15. ... і багато-багато інших цитат (лиш не відволікайте мене будь-ласка пустими зауваженнями від теми ).
у мене не було наміру дискутувати, просто запитав. ---------- Додано в 20:39 ---------- Попередній допис був написаний в 20:28 ---------- Вся справа у тому, що Олена не вірить у язичницькі штучки, як ви, тому вона їх не боїться і сприймає їх, як народні традиції, культуру. Ви вірите у силу танців пісень, колядувань, що вони мають язичницьку силу і шкодять вашій непохитній вірі, тому й боїтеся, забуваючи про саму суть віри і добре памятаючи про зовнішні ознаки.
ви впевнені, що цього достатньо? чому ви не печете паски у інший час року як звичайні пляцки, а лише на Великодень? Ви хіба не вкладаєте в них релігійного змісту?
ви все-таки великий оригінал бо я не знаю нікого, хто би пік паски в інший час а нє? запитую не з метою потовктися чи щось доводити чисто по людськи - як ви гадаєте, Ісусу дійсно радісно від того, що у день, присвячений Його воскресінню, використовуються язичницькі символи і обряди? Що просто взяли і переклали з одних богів на Іншого, бо такі традиції
то моя дружина. А раз, чи два кутю робили просто так. Я думаю, що Ісусу радісно, що ми святкуємо Його Воскресіння, а як ми то будемо робити - їсти паску, чи співати пісні, чи танцювати - то вже особливості народу. Головне, щоб то було щиро.
Ви за мене мої погляди тут не висоловлюйте. Саме тому що я не вірю у магію, я , як і перші християни, не використовую у релігійній практиці фетишизм (ікони,статуетки), амулети (хрестики, вервиці), не вірю у вигадане буквальне перетворення вина на кров, не вірю у вигадане магічне таїнство хрищення несвідомих та інші вигадані "таїнства", не вірю у вигадану магічну поміч освячених за гроші священиками різних речей і помешкань, у охоронну властивість мальованого священиком на одвірках хрестика, не практикую вигадане освячення крашанок і ковбас, не беру участі у язичницькому обряді засівання пшеницею та інших язичницьких позабіблійних і позахристиянських звичаях. Але коли мене бабуся пригощає т.з. "свяченим", то я не боюся його споживати, адже це для мене звичайна їжа (1 Кор.10:23-28). Я звичайно не вважаю це ідольською їжею, але й "освяченою" також не вважаю. Я просто не беру участі у магічних ритуалах. Для віри в Христа і Його воскресіння мені, як і першим християнам, всього цього напівязичницького непотрібно. Я цього не боюся, воно мені просто непотрібне. Тому, Миху, не треба за мене тут виписувати, у що я вірю і чого я боюся.
По вашій вірі вам і дасться. Ну чому вам про Олену - можна, а мені про вас - ні? То вже магія якась получаєцца, нє?
Надіюсь, адже я віру черпаю зі Святого Письма і практики апостолів, а не язичницької магії. Кожному по його вірі дасться. Наведіть цитату, де я за Олену, не спираючись на її пояснення, писала у що вона вірить, чи боїться, чи ще щось, не підтверджене нею, від її імені.
Наведіть цитату, де я за Даяну, не спираючись на її пояснення, писав у що вона вірить, чи боїться, чи ще щось, не підтверджене нею, від її імені.
Допис від Мих http://forum.lvivport.com/showpost.php?p=863710&postcount=49 Я розумію вашу любов до вигадок загалом. Але НЕ ВИГАДУЙТЕ замість мене - чого я боюся чи у що я вірю. Я сама це зроблю. З вами нецікаво. На відміну від усіх інших моїх опонентів, ваші дописи досить часто є не аргументованою дискусією, а тролінгом.
Ну вибачте, коли християнин боїться писанки-крашанки, то це вже не смiшно, а швидше трагiчно. Якщо господиня не покладе до великоднього кошика писанки, то нiхто її за це не осудить. Постраждає лише естетика i самобутнiсть святкового столу.