"Ручнік"- ручний тормоз.В японських машинах це ручка справа від крісла шофера.В американських - це педалька внизу , з лівої сторони від педалі тормозу. Щоб хтось грів машину на "D" (drive) + ручний тормоз, то такого я не чув. При режимі "D" шестерні знаходяться в робочому режим ,тобто звязані між собою..Залежно від поступляємої сили з мотору , включається 1ша , потім 2га , 3тя передачі. В автоматичній коробці є вмонтоване зцеплення. АTF служить для змазування , охолодження робочих деталей в коробці. При низьких температурах ця рідина має здатність густіти , а перед тим стікає на дно коробки і втрачається віскозність.Тобто шестерні , барабани ..які є в автоматичій коробці залишаються непокриті. Якщо почати зразу їхати холодною машиною , ці всі деталі вступають між собою в контакт "сухими" , що і приводить до ізносу цих деталей і скорішої поломки трансмісії. При нагріванні ATF рідшає , відновлюється віскозність і поступає до робочих деталей трансмісії. ---------- Додано в 20:00 ---------- Попередній допис був написаний в 19:52 ---------- Це абсолютно не має нічого спільного з трансмісією. Єдине що я не можу зробити , то це без ключа поставити на режим "N".Я це роблю після того як сяду в авто і вставлю ключ.Ще 2-3хв. машина гріється на "N" і тоді можна їхати. ---------- Додано в 20:14 ---------- Попередній допис був написаний в 20:00 ---------- Зараз таких проблем з бензиновими автами не має. Авта всі інджекторні ( карбіратні - це вже історія) , з добрим акомулятором не має його проблеми завести. Хоча авта мають блок гітери ( внизу в моторі є спіраль подібна на кипятильник з виведеним назовні шнуром) і на паркінгах є стовпчики з електричною розеткою. Або же , дуже багато авт має дистанційний запуск . Його ставлять в режим "cold" i авто як я писав вище само заводиться що 2 години по 7 хв. Складніше є з дізельною технікою - тракторами , грейдерами. То в них мотори місяцями працюють. ---------- Додано в 20:35 ---------- Попередній допис був написаний в 20:14 ---------- так виглядає дистанційний пульт. Кнопка з значком блискавки (молнии) - старт авта. Пульт 3 рази запищить , екран зробиться голубим і починає відраховувати час від 15 вниз. Якщо до цього часу не сісти в машину , машина виключиться.
В нас є тільки 2х видів - Зимова -35 синього , зеленого кольру . Темно фіолетового - 40 це з de-icer , що розчиняє лід. - Літня. Світло-рожевого кольору з добавкою хімікатів bug off. Вони змивають (розчиняють) різних там букашок , комарів , мух які липнуть на лобове скло. Комарів вліті тут більше ніж дохера.Просто цілі хмари їх літає.Без сітки на лиці в ліс не зайдеш. Цю літню рідину я стараюся виприскати до кінця вересня , до перших заморозків.
Ага! Тупі процесори (точніше, не адаптовані під російські морози) нижче певної температури просто божеволіють. Умільці роблять перемикач - замість терморезитора зовнішньої температури ставлять підібраний експериментально звичайний резистор. Ось тоді - заводиться у будь-які морози. Ще можу дати пораду з власного досвіду: у теплій квартирі тримаю завжди заряджений акумулятор для UPS - марки CSB 12 Вольт 17 ампер-годин, вага - 5,6 кг. Тайвань. Є аналогічні інших марок. Розміри 167 x 181 x 76 мм. Гелевий, може працювати у будь-якому положенні. Тільки треба брати з партії з "товстими" виводами. Виніс, присобачив до клем автоакумулятора - тільки не "крокодилами", а "дорослими" клемами, під штатні болти. Дротом не менш 10 кв.мм Заведе! Штатно вказаний CSB може видати до 200 Ампер протягом 5 секунд. Оскільки у мене б/у-шний, я його тримаю у подвійному пакеті з товстого поліетилену - раптом бабахне! Ось він на картинці. Другий лінк - на такий же, але з хилими виводами - там треба хімічити. (а в цього - хилі виводи: http://www.nix.ru/autocatalog/rechargeable_batteries_chargers/5575_large.jpg ) Опис: http://www.akkumulyator.ru/item2471.html
- класс! Прямо как в учебнике. Всё, что напечатано - напечатано четко, ясно, без помарок и затёртостей, а глупые вопросы типа задавать нет смысла... Кстати, о погоде. Перед обещанными в выходными снегопадами - удачный день. Мороз уменьшился, до -15 не дотягивает, ветер ослабел, а солнце осталось! Красотища...
Не знаю які трактори-грейдери у Вас, а справні двигуни інженерної техніки проблем не приносять. Котел підігрівач, і температура мастила і охолоджуючої рідини 60-80 градусів. Це старі радянські. Катапіллєри ж взагалі, як сучасні іномарки заводяться. Тут основне питання - зимове паливо, щоби дизпальне не парафінилось... Як прочитав один анекдот: - мій форд зранку не захотів їхати, сказав, що йому важко солярку відкушувати Струм запуску легкових автомобілів в момент пуску досягає >800А. І чим густіше масло в картері, тим довше такий струм споживається. Тому всякого роду "тещи" підєднувати рекомендовано до штатного АКБ в паралель, в допомогу. Як під"єднується пускозарядний пристрій. В далекому 1987-му на навчаннях в Підмосков"ї морози стояли за 40. Зранку хто міг завестись сам заводився, хто ні, того "прикурювали" і хвилин 30-40 грілись. По команді "Вперед!" хопа, а машини з місця зрушити не можуть... Замерзло трансмісійне масло (нігрол) в мостах. Хто ж його міняти буде на зимове... Воно ж і так чорне . То спочатку танками КрАЗи-Урали по колу тягали щоби мости разблокувати...
От про це і йдеться. При сильних морозах воно робиться як желе. Є правда така штука , її заливають в бак щоб запобігти цьому. Але нею НЕ рекомендують зловживати , тільки в випадках , коли не має виходу.А коли скористувалися , то як бак буде порожнім треба зробити "флаш"- промити двигун і поміняти масло. Часте користування цим Melt down псує двигун і топливну помпу. Тому краще і менше ризику для техніки яку лишають на відкритому полі її не глушити.Як кажуть себе дороже.
Ну хто зараз їздить на мінералці? А якщо якийсь дідусь і їздить, так він знає, що треба в сильні морози додати 200 мл бензину. Він при прогріві випарується. Колись заводив одній пані "класику". 10 хвилин тиснув на зчеплення під час прогріву, пояснив, ЩО тре залити у коробку та міст. А як відпустив зчеплення, то навіть на нейтралці тачка смикнулася за рахунок "гідравлічної тяги". І взагалі - мене інструктор з першого дня привчив запускати двигун, витиснувши зчеплення. І акумулятору легше, і якщо не зняв з передачі - не стрибне в дупу іншій тачці. А ще корисна штука - ефірний спрей "Самостарт" (найдешевший - польський). Прискається через "воздухан" у впускний колектор і швиденько - ключ на старт. Звір!
Трактори, грейдери, скрепери і інші чудеса інженерної думки... Це зайве. Після пуску двигуна щеплення можна вмикати. Але, Ви праві, обережно із-за гідротяги. В мене ще є зо двадцять-тридцять "ампул" з т.н. "Арктикою". Використовувалась в армійських електростанціях з двигунами УД-15, УД-25... Але там використовується спецальний нагнітач в карбюратор. ЗІЛовські і ГАЗоновські мотори колись заводили з допомогою медичного ефіру. Канітєлі багато. Найкраще, це справний і відрегульований двигун. Коли в Стрию в 96-му стояли морози під сорок (я якраз годував сім"ю таксуванням - зарплату пів року не платили) я двигун "Москвіча-2140" утеплював бушлатом і на ніч під двигун ставив каталітичну бензинову пічку (використовується в ПВО і військах звязку для підігріву апаратури в КУНГах).
Так там у коробці була совкова мінералка. Відпущу - тут же глухне. Мороз був за 20. - - - - Читав і чув від "бувалих" про таке шаманство. Увага! Тільки для двигунів із трамблером, для 2-4-бобінних - ніззя! Ось акумулятор напівмертвий, ніде "прикурити", ніхто не "смикне". Викручуються 3 свічки з 4-х, відключаються три інжектори. "Зайві" високовольтні ковпачки - на масу. Двигун запускається як одноциліндровий. Навантаження на стартер і відповідно акумулятор - майже в 4 рази менше (компресія тільки в одному циліндрі). Якщо завівся двигун - справа піде. Хвилин 10 прогріти на одному циліндрі (зарядки практично не буде, але тепло піде). Потім вкручується друга свічка і підключається інжектор - відповідно за порядком роботи - "через такт". Знову пуск. Прогрів, вже можна сподіватися на якусь зарядку. І нарешті - усі чотири в роботу. Поїхали!
Скоріше за все залито було НІГРОЛ - температура застигання -5 гр.С Якби був ТАД-17, як рекомендують на ВАЗи, то температура застигання - 26 гр.С. Цікаво! А катушка витримає КЗ на високій стороні? Буває... Але не завжди... Зарядка іде від кількості оборотів (швидкості обертання ротора генератора - приблизно 1000 об/хв)
Я цю справу ( машини) люблю....Сам колись був "ваділа" траку( грузовика). Свої машини стараюся тримати в ідеальному стані. Все згідно книжки-інструкції. Всі хто купляв мої попередні авта , потім дзвонили до мене і дякували, що авто по роках не було нове , але стан його кращий ніж інших нових. Люблю іхати в авті , яке чисте всередині і по можливoсті ззовні.В якому все працює , не має дивних звуків і всі роботи по догляду за ним зроблені. Як би я був багатий , я би тримав цілий автопарк старих авт....Купляв , ремонтував , продавав , знову купляв,...їздив з ними на виставки. Тримав би супер кваліфікованого механіка , якому би добре платив .А сам би в нього був підмайстром. Непереношу брудних всередині , поломаних авт в яких накурено.
Читав, чув від бувалих. Вже котру зиму хочу зробити експеримент - але лінь. Класичний трамблер із "бігунком" ("рознощиком") має повітряні зазори між бігунком та контактами виводів на свічки. Ось через них і буде розряджатися без короткого замикання. На тисячі - "підтримка", але ще не зарядка. А на одному циліндрі я не думаю, що холодний двигун розкрутиться до більших обертів. Чесна зарядка - це 14,2 Вольти при теплому акумуляторі (+15 градусів і вище). На холодному відбувається не зарядка (зміна формули електроліту), а так - "поляризація" (як у конденсаторі). Поляризація відбувається і при нормальній зарядці - наприклад, відразу після зупинки двигуна на клемах наміряється більше 13 Вольт. Тому корисно, запаркувавшись надовго, заглушити двигун і на 10-15 секунд увімкнути фари - "збити" ту саму поляризацію. Дрібничка, але трохи продовжує життя акумулятора. А ось іще порада зі старих часів. Без проблем реалізується на автах, де регулятор напруги знаходиться у доступному місці: Для зменшення навантаження на стартер, відключати кола збудження генератора на момент прокрутки. Контакт подачі напруги акумулятора на вхід регулятора або з виходу регулятора на обмотку збудження. Реалізовувалося за допомогою реле, підключеного до лампочки на манометрі. Або просто тумблером. Теж краплинка, але з краплинок усе складається. Ну а витискати зчеплення на момент прокрутки - це закон.
Це якщо "півмісяці" на коленвалі не з"їдженні. Якщо їм гаплик, то вже краще зі щепленням... ---------- Додано в 15:11 ---------- Попередній допис був написаний в 14:10 ---------- Ну і не забувати перед пуском двигуна "запустити" акумулятор. Спочатку на 1-2 хв ввімкнути "запалювання", потім на 1-2 хв габаритні вогні, потім "помругати дальним світлом 10-15 разів по пару секунд.
Треба хлопці ставити сигналку з автозапуском наприклад Sheriff zx 1050.Можна запрограмувати шоб запускалось хоть кодні 5 хв. webasto.ru - це прікольніше але для мажорніших А взагалі буду навесну будувати гараж з піноблоків і з батареями..... доречі ніхто проконсультувати нехоче на рахунок того?!
Хтось помічав такий ефект (а якщо помічав, то як його пояснити?): Мороз. Акумулятор - умовно живий, холодний мотор запустився нормально. Зарядка йде (14,2 Вольти, колись присобачив потенціометр для регулювання ) Хвилин через 20 на хвилинку зупинився, після чого - ледве крутить. Подумав, що за рахунок "раннього" запалення, відкинув бобіну - ні, те ж саме. Припаралелив другий, 100% заряджений акумулятор (17 а-г) - завівся без проблем. Ввечері на такий же ефект поскаржився сусід. Каже, поки двигун трохи не охолоне - не заведеться.
Вважаю, проблема в різній степені теплового розширення деталей двигуна. Більше в голову ніц не лізе... ---------- Додано в 19:36 ---------- Попередній допис був написаний в 19:35 ---------- На рахунок ЧОГО?
При невеличкий плюсовій температурі таке зрідка траплялося при сильно гарячому двигуні, тому я грішив на раннє запалення. Варіант, що холодний акумулятор погано бере заряд - теж не пояснює, бо я ще раз перед тією зупинкою крутив стартер - на заправці (без проблем). Тре буде присобачити нормальні клеми на запасний (17а-г) - все ж таки тягати додому 6 кг замість 18 - різниця є.
Треба гілку створити про гаражне будівництво... Я восени залив фундамент під гараж 6х4,5. Весною почну стіни тягнути із цегли...