Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! На буржуйських дорогах таке теж буває [youtube]7S9e5M5OwRU&feature=related[/youtube]
Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! Це буває майже кожної зими.Коли падає дощ і зразу мерзне - дорога - як скло."Black ice"- називається.Тут не поможе ніяка гума. 2 роки назад я був попав на таку дорогу .Відстань в 150км, яка займає трохи більше години в добру погоду, я їхав 4 год.Правда ,нічого не сталося.Всі тримали велику відстань між собою.Я включив був 4х4 (ну і бензин жере).А десь за 50 км перед Едмонтоном появилися траки з піском і по 3 лініях їхали і розсівали.А всі дружно за ними.
Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! Їздити треба обережно. "кімнатному шумахеру" ніяка зимня резина не допоможе, якщо в голові заміст мезка опилки.
Відповідь: Пам"ятаймо, йде зима! Мартини, ловите - может пригодится? http://www.download-zone.org/all_files.php?page=1
Сижу и думаю - ехать мыть или не надо? Сегодня солнечно +9. Завтра тоже, потом дожди. Но уж больно запачкался (для Кертиса - "как свинья").
То слід комунальникам нагадувати, щоб бува не вийшло як завжди - раптово серед грудня сніг випав ) а вони не готові до таких "сюрпризів" природи!
- это для облегчения работы мотору, ещё до пуска? А с самой трансмиссией как? Где-то слышал такое: поставить греющуюся машину на ручной тормоз и потом на "D" - пробовал, не глохнет, но что при этом происходит и греется ли трансмиссия - не вкурил... - в Москве в последние несколько лет были такие теплые зимы, что... в общем, я и не припомню, когда видел в продаже жидкость в омыватель до -40. Как правило -25, реже -30. А на BP штабелями стоит -15 - интересно, сколько продадут за зиму?..
Коли ще бабки на привокзальній продавали "водку" вдвічі дешевшу за найдешевшу магазинну, то я лив її... Уявляєте очі вокзальних синяків, коли на їх очах відбувалось таке святотатство...
Авто вже має стояти на "ручніку". - Завели машину. - З режиму "Р" (паркінґ) переключити на "N" (нейтральна) І хай так авто гріється. Це для того , щоб ATF (аutomatic transmission fluid - транс.рідина/масло) краще розійшлося по трансмісії. Коли авто на "P" шестерні "зчіпленї" і на їх стиках масло погано доходить. На "N" шестерні знаходяться в "вільному" стані. І ATF має кращий доступ до них. Це важно для того щоб шестерні не терлися одна до одної "на сухо".
- спасибо, инструктор! А это что за педалька/рычажок/зеркальце? - более-менее понятно. А что происходит с шестернями, ATF и т.д, если на ручнике переходишь на режим "D"? Прогреется что-то (и эффективнее ли) или нет? Спасибо.
Розповідав колись хлопець із Норильска, як вони їздять на роботу при -40...-50: Авто вночі стоять в гаражах з обігрівом (гараж на кілька машин). Вранці усі без проблем заводяться, їдуть на роботу. Потім протягом 9 годин авто торохтить на паркінгу. Якщо заглохне - охоронець або сам заведе, або покличе водія. Потім на теплому авті їдуть додому. - Бензин - каже - дешевий!
Да! Мне тоже очень интересно. На светофоре можно с "Д" на ручник ставить? Нет, я ТАК не делаю, конечно. Но, чисто теоретически.
- а зачем? На тот случай, если барсетка между рычагом передач и панелью удобно устроилась, и на "P" перевести решительно не возможно?
вспомнил анекдот про уничтожитель для бумаг (шредер, вроде?). - а 5 листов съест? - а картон съест? - а если скрепки? - а давайте рашпиль сунем? - Гы-гы, вот вам и хвалёное немецкое качество!!!!!
- не хотите отвечать "привычка", и не надо. Я и так понял. Подумываете об автомате и решили узнать, можно ли с ним на светофоре как с механикой. Круто я вычислил?
- да ладно, трудно было сказать, что угадал? ...только не забудьте, что у Патрика машина без ключа в замке греется, и при нажатии на педаль заглохнет... У Вас второй год такая же или бегаете быстро?
в 90тих теж самогон якийсь час у Львові заливав бо був дешевший-але тільки тиждень бо гаїшники замучили-за машиною був шлейф запаху і кожен раз пробували знайти хто пив за кермом