Оманлива віра

Тема у розділі 'Релігія', створена користувачем nagornyjj, 2 кві 2017.

  1. nagornyjj

    nagornyjj Well-Known Member

    Людина сама себе змінити не може, потрібен аналітичний стан. Бачення своєї немочі і своїх гріхів через вчення старців, є основним шляхом пізнання самого себе. Через пізнання самого себе ми пізнаємо Бога.

    Коли ми чуємо або читаємо, що основною духовного життя повинно бути наслідування Ісуса Христа, то тут необхідно провести аналіз такого вчення.

    Очевидно, що Господь є для нас взірцем Божеством для християн, мета якого було втілення, через яке треба було провести дорогу спасіння.

    Звідки виникає стан фанатичний? І як відрізнити від стану правдивої самооцінки себе?

    Бог є абсолют, з такою тезою ніхто не сперечається, отже кожен розуміє що досягти цього абсолюту не реально, тому наш розум вибирає шлях не аналітичний, а фактичний, який відкидаючи глибокий аналіз самого себе, тобто реалістичний, який переходить до фанатизму щоб йти шляхом легшим.

    Ось вона проблема, звідки появляється неправдиві вчення, тлумачення віри і «Святого Письма».

    Розум вибирає легкий шлях.

    Шлях очищення душі, це шлях за промислом Божим. Аналіз своєї душі людині важко провести, для того потрібні роки, легше прийняти людині вчення, що Бог може очистити тебе, або змінити тебе за декілька секунд в час покаяння.

    Покаяння Бог приймає але, ми не змінились в своїх роздумах і розуміннях добра і зла. Тому висловлювання, або впевненість про те, що Бог тебе простив назавжди є оманою. Бо завтра ти знову будеш робити теж саме. Тому праця над своєю душею тільки починається, а не завершена в покаянні, нерозуміння цього приводить до оману, фанатизму а можливо навіть до біснування.


    Чому вчить православна віра?

    В основі духовності є смирення, воно є ключем, яким відкриваються «Царські Ворота».

    Через гординю ангели і люди лишились можливості перебувати в Царстві. Тому виховати в собі смирення, яке є спасення для нашої душі ми повинні самі. Смиренна душа не бачить в собі смирення, тому очищення душі в неї йде постійно через аналітичне бачення. Душа, яка має високу гордість, вважає що вона смиренна і вже їй нема над чим каятись. Також надіючись на свої тільки діла, вона ліниться виховувати свою душу. А що значать наші діла?Ми не в змозі нічого доброго зробити без Бога, без Його надання нам можливостей. Часто буває так, що без духовного розуміння добра і зла, людина по своєму нерозумінню робить зло, яке її здається добром.

    Прикладом смиренням може бути вчення православної віри із життя святих.

    Одна дівчина зустрічалась з хлопцем і завагітніла, а звинуватила пустинника Макарія Єгипетського, та коли прийшли пологи, то вона не могла розродитися і змушена була сказати правду своїм батькам. Макарій не оправдовувався перед людьми і прийняв це приниження, мовчав коли його били, за свою смиренність він удостоївся благодаті Божої, яка принесла людям мудрість і стала основою духовного життя майбутніх поколінь подвижників благочестя.

    Цей приклад деякі тлумачать як нереальний, не досяжний для людей, вже собі носить фанатичний образ мислення, схильний до оману.

    А насправді він говорить про властивості душі кожного, коли ми проявляємо якості смирення, то душа відновлює в собі найцінніші якості, і за промислом Божим не залишиться без нагород.

    Коли приклади старців з їхнього життя наводять людям, які мають нахили до фанатичної віри, то вони проявляють насмішку, «мов, що мені ці нерозумні, хто вони такі перед Богом? Я читаю Біблію і Бог мене вчить через Святе Письмо».

    Це є проявлення гордині, яка відкидає зерна праведності. Через свою гординю впав верхній ангел і він же штовхає інших на цей шлях.

    1.04.17.
     
  2. nagornyjj

    nagornyjj Well-Known Member

    Боротьба з дияволом є переходом від грішною людини до праведної, дорога очищення і святості. Тому дуже важливо відходження від демонського впливу на розум, серце, душі і духу для людини. Якщо розумом або серцем заволодіє нечистий, той і душа і дух в людині зіпсується і буде непридатні для «Царства Божого».

    Віра для людини є джерелом життя, яка є невід’ємною чистиною людського буття, її не можливо відірвати від людини, навіть коли вона говорить що не віруюча, то вона тим свідчить, що вона вірить що вона є не віруюча.

    Щоб позбавити людину від праведної дороги, дияволу важливо зробитись невидимим, тому коли людина не противиться злу, не викриває його наміри легко піддається оманливій вірі. Може легко прийняти оманливі теорії вір ; що людина є вершина вдосконалення, в атеїзм, заміна Бога природою, легкий шлях святості і прощення гріхів, фанатизм, вибраності, омана, явлення.

    Людина яка вірить в себе і керуючись своєю гординею вводячи сучасні технології, губить природу, яка є основою життя на землі. Святі не користувались сучасними технологіями, а могли робити те, що жодна техніка не спосібна це зробити, як київський святий Прохор чудотворець який вугілля перетворив і сіль.


    Коли Бог хоче покарати, то він забирає в людині розум.

    Атеїзм, це віра яка позбавляє людину розуму.

    Погляди атеїзму позбавлені логіки, бо стільки людину оточують фактів про присутність і існування Бога, що в таку нісенітність атеїзму може повірити тільки людина позбавлена розуму.


    Віра в природу як божество, це віра в випадковість, так як ніхто не зміг науково довести всі події і явища, то залишається вірити в випадковість.

    Випадково існує всесвіт, народжуються люди і помирають, ці терії відхиляють людину від істини яка живе по Духу. Основою природи є Дух Божий який керує, все що робиться, все зв’язано з Духом. Тому коли людина всі сили спрямовує на матерію, то вона ніколи не пізнає істину, бо істина находиться в Дусі, який творить матерію і нею управляє.

    Людина створена по образу Бога і в неї можуть проявлятись великі божественні сили, коли вона пізнає істину і значення її духу, який повинен служити Богу. Це є властивості духу, якщо він не творить, він руйнує, якщо він не служить Богу, він служить демону.


    Фанатизм - це хибне вчення яке позбавлене розсудливості основується на одні лиш вірі.

    - Віриш ти, що тобі прощено всі гріхи?

    - Так!

    - Віриш ти, що ти очищений?

    - Так!

    Ну і кінцеве завершення.

    - Віриш ти, що ти святий?.

    - Так!

    Од же без трудів над собою, без аналізу своїх дій, людина входить в цей психологічний стан який оснований на її гордині та оману.

    Ну що ж, прямо в рай, тільки ноги піднімай.


    Явлення - це не ознака святості і предмет поклоніння, це проявлення духовного світу. Воно може бути божественною ознакою, або проявленням темними силами щоб ввести в оману людей.

    Коли людина повірила в неправдиву свою святість, то вона відведена від праведної дороги, вже не являється об’єктом боротьби за її душу, між Богом і сатаною, бо вона розумом своїм вже підвладна дияволу. Тут можуть розвиватись любі фантазії і видіння, все що завгодно, бути вибраними, святими, пророками,і хто вже одів цю корону, не захоче швидко її скинути, бо це солодко і приємно бути королем в мрійному царстві. Але насправді це тільки блеф підкинути дияволом, а не реалії істинної віри.

    Православна віра вчить, що головний дар, це не бачити видіння, пророкувати, навіть зцілення, або вигнання бісів, найголовніший дар це бачити свої гріхи.

    Властивість бачити свої гріхи у багатьох втрачена, через потьмарення розуму. А відновити її можна шляхом праці, в цьому допомагає Дух Святий, через вчення старців. Тому старці чим ближче піднімались до Бога, тим більше вбачали себе грішними. В багатьох випадках інших віросповідань все навпаки, чим вище вони піднімаються, тим більше вони споглядають себе святими.

    Тому тут проявляється неприйняття православного вчення, яке викриває їх оманливу святість. Адже святий - це вдосконалений, який повинен вчити інших грішних людей, а що ті нерозумні грішні можуть нас навчити?

    Розсудливість в таких відсутня і сприйняття одкровень в них неможливе, бо розум все відкидає що говориться православними старцями. В багатьох випадках є принада покладатись на розум або серце, що є об’єктом неправдивого вчення, бо розум і серце можуть блудити, а душа яка звикла більш до тілесного, чим до духовного, теж не може сприйняти істину.

    В православному вченні основою є промисел Божий, який заставляє людину задумуватись, робити аналітичні висновки через вчення старців, спосібного розвиватись самому.

    «Святе Письмо» якщо ми будемо вивчати його як букву, то ми будемо носії чижих ідей, пояснень і тлумачень. В православ’ї через промисел Божий, при читанні «Святого Письма» люди сприймає це, що їй необхідно розуміння в даний момент і при вдосконалені їй відкривається все нові і нові бачення і розуміння духовності. Вона стає здатна аналізувати не тільки «Святе Письмо» але своє життя і допомагати іншим, тобто розвиваються духовні дари, бачення істини, тому в православ’ї багато пророків і святих, які не по імені проголошені, а по спосібності своєї душі, мають ознаки істинного вчення Божого промислу.
     
  3. nagornyjj

    nagornyjj Well-Known Member

    Як диявол впливає на людину?


    Гріх ввійшов в наше життя і злився в нашу свідомість, як частина чогось невід’ємного, тому щоб вислідкувати його і вирвати його з нашої свідомості потрібні зусилля. Вчення про легке очищення душі і отримання дарів Духа Святого і Його Печатки є оманливим, яка приводить до лінощі, тим робить віру не благодатною і не діючою, а в тім і прощення гріхів і зцілення душі і тіла.


    Помисли

    Святі отці вчать; перш виникає уявлення помислу, потім прийняття його, далі - згода з ним, за ним - полонення, і нарешті, пристрасть.

    Симеон Новий Богослов говорить, «після того, як диявол з бісами одержав доступ до людини, за непослух в раю, він може коливати думки і розум всякого».

    Щоб протистояти злим помислам потрібно боротись з ними через добрі помисли, молитви і читання життя святих отців.

    Деякі люди вважають що в них немає злих помислів, але тільки чиста душа може відрізнити помисли злі і добрі. Єва не вважала злим помислом скуштувати заборонений плід, тим більше пізнати добро і зло і стати богом. Так само в нас, час, коли збільшились спокуси через інтернет і телебачення, люди не в силі протистояти спокусам.

    Все, що ми бачимо і чуємо з новин, є наслідок впливу диявола на людей, але ніхто не свідчить що треба протистояти тому. Лавина, яка котиться з гори, робиться більшою. А люди думають, може вона мене мине, або що можна зробити, Господь допустив.

    Господь навпаки бореться проти того всіма Своїми силами і можливостями, а люди допускають демонам володіти їх розумом,серцем, духом і душею, люди говорять Богу так, але поступають як їм шепоче на вухо «нечистий».

    Коли дух нечистий входить в душу, він спотворює її до свого образу. І навпаки, коли Дух Божий входить в душу, він робить її подібною до Бога, такою подобою людина отримує можливість жити в подальшому з Богом.
     
  4. nagornyjj

    nagornyjj Well-Known Member

    В пошуках істини часто люди потрапляють в оману, не знаючи основ духовного життя, не керуючись вченнями святих старців, новоявлені в християнському житті, легко попадають в сіті які зводять з праведної дороги.

    Ця стаття не має мету критикувати католицьку церкву і інші, а є спроба провести аналіз який потрібен людині щоб обминути козні диявола.

    Щоб зрозуміти, що являє собою та чи інша християнська церква, досить, не торкаючись навіть її віровчення, подивитися на її святих. Древо пізнається по плодам, будь-яка церква оголошує святими тих, які втілили її ідеал у своєму житті. Канонізація кого-небудь тому є свідченням церкви даної церкви про саму себе. За її святим найточніше можна судити про дійсну або уявну святості самої церкви.

    Для порівняння візьмемо святих найбільших християнських церков – католицької та православної.
    Одним із стовпів католицької святості є Франциск Ассизький (XIII в.). Його духовне самосвідомість досить ясно відкривається з наступних фактів.

    Одного разу Франциск довго молився (надзвичайно показовий при цьому предмет молитви) «про дві милості»: «Перша - це щоб я ... міг ... пережити всі ті страждання, які, Ти, найсолодший Ісусе, випробував в Твоїх болісних пристрастях. І друга милість ... - це, щоб ... я міг відчути ... ту необмежену любов, якою горів Ти, Син Божий ». Як бачимо, Франциска турбувало не почуття своєї гріховності, притаманне всім святим, але відверті претензії на рівність з Христом. Під час цієї молитви Франциск «відчув себе абсолютно перетвореним в Ісуса»! (Мимоволі пригадуються слова авторитетного проповідника веданти Вівекананди: «Відчувайте, як Христос, - і ви будете Христом; відчувайте, як Будда, - і будете Буддою».) При цьому з Франциском сталося те, чого не знала вся історія Церкви - у Франциска з'явилися хворобливі рани, що кровоточать (стигми) - сліди «страждань Ісусових».

    Тут слід зазначити, що природа цих стигм добре відома в психіатрії. Безперервна концентрація уваги на хресні страждання Христа надзвичайно збуджує нерви і психіку людини і при тривалих вправах може викликати це явище. Нічого надприродного, чудесного тут немає. Ні в такому співчутті (сompassio) Христу і тієї істинної любові, про суть якої Господь прямо сказав: «Хто має заповіді Мої має та їх зберігає, той любить Мене» (Ін. 14; 21). Навпаки, підміна боротьби зі своїми гріховними пристрастями мрійливими переживаннями «співчуття» є однією з найтяжчих помилок в духовному житті, яка приводила і призводить аскетів до зарозумілості, гордині - очевидною принади, нерідко пов'язаної з прямими психічними розладами (пор. «Проповіді» Франциска птахам, вовку, горлиця, зміям ... квітам, його благоговіння перед вогнем, камінням, хробаками). Не дивно тому і спроба Франциска спокутувати гріхи інших людей в наслідування Христа.

    В кінці життя він відверто сказав: «Я не визнаю за собою ніякого гріха, який не очистив би сповіддю і покаянням». Все це свідчить що він не бачив своїх гріхів.

    Для порівняння наведемо передсмертний момент з життя преподобного Сисоя Великого (V ст.). «Оточений в момент своєї смерті братією, в ту хвилину, коли він як би розмовляв з невидимими особами, Сисой на питання братії:« Отче, скажи нам, з ким ти ведеш бесіду? »- відповідав:« Це ангели прийшли взяти мене, але я молюся їм, щоб вони залишили мене на короткий час, щоб покаятися ». Коли ж на це братія, знаючи, що Сисой був вдосконалений в чеснотах, заперечила йому: «Тобі немає потреби в покаянні, отче», - то Сисой відповів так: «Воістину я не знаю, створив я хоч початок покаяння мого». Це глибоке бачення своєї недосконалості є головною відмінною рисою всіх справжніх святих.
    А ось витяги з записок блаженної Анжели (XIII-XIV ст.).

    Дух Святий, - пише вона, - каже їй: «Дочка Моя, солодка Моя, .. дуже Я люблю тебе»: «Був я з апостолами, і бачили вони Мене очима тілесними, але не відчували Мене так, як відчуваєш ти» ( с. 96). І таке відкриває про себе Анжела: «Бачу я в темряві Святу Трійцю, і в самій Трійці, Яку бачу я в темряві, здається мені, що стою я і перебуваю в середині Її». Своє ставлення до Ісуса Христа вона висловлює, наприклад, в таких словах: «могла я всю себе ввести всередину Ісуса Христа». Або: «Я ж від солодощі Його і від скорботи за Ним кричала і хотіла померти» - при цьому вона в люті так починала бити себе, що черниці змушені були виносити її з костелу.
     
  5. nagornyjj

    nagornyjj Well-Known Member

    Різку, але вірну оцінку «одкровень» Анжелі дає один з великих релігійних мислителів XX-го століття А.Ф. Лосєв. Він пише, зокрема: «спокушання і приваблення плоттю призводить до того, що Святий Дух є блаженної Анжелі і нашіптує їй такі закохані мови:« Дочка Моя, солодка Моя, дочка Моя, храм Мій, дочка Моя, насолода Моє, люби Мене, бо дуже люблю Я тебе, багато більше, ніж ти любиш Мене ». Свята знаходиться в солодкій милості, не може знайти собі місця від любовних томлінь. А коханий все є і є і все більше розпалює її тіло, її серце, її кров. Хрест Христовий уявляється їй шлюбним ложем ... Що може бути більш протилежно візантійсько суворому і цнотливому подвижництву, що не ці постійні блюзнірські заяви: «Душа моя була прийнята в нествореному світлі і вознесена», - ці пристрасті дивлячи на хрест Христовий, на рани Христа і на окремі члени Його Тіла, це насильницьке викликання кривавих плям на власному тілі і т.д. і т.п.? На довершення всього Христос обіймає Анжелу рукою, яка прибита до хреста, а вона, вся виходячи від томління, мук і щастя, каже: «Іноді від найтісніших цих обійму здається душі, що входить вона в бік Христа. І ту радість, яку сприймає вона там, і осяяння розповісти неможливо. Адже так вони великі, що іноді я не могла стояти на ногах,... І лежала я, і віднялася у мене мова і члени тіла ».

    Яскравою характеристикою католицької святості є Катерина Сиєнска (XIV ст.), Зведена татом Павлом VI в розряд вищих святих - в «Вчителі Церкви». Ось кілька витягів з католицької книги Антоніо Сікарі «Портрети святих». Цитати не потребують коментарій.
    Катерині було близько 20 років. «Вона відчувала, що в її житті повинен відбутися вирішальний перелом, і продовжувала ревно молитися Своєму Господу Ісусу, повторюючи ту прекрасну, ніжну формулу, яка стала для неї звичною:« Парується зі мною шлюбом у вірі! ».

    «Одного разу Катерина побачила бачення: її божественний Наречений, обіймаючи, привертав її до Себе, але потім взяв з її грудей серце, щоб дати їй інше серце, більш схоже на Його власне».
    Одного разу сказали, що вона померла. «Вона сама говорила згодом, що її серце було розшматовано силою Божественної Любові що вона пройшла через смерть,« побачивши райські ворота ». Але «повернися, дитя Моє, - сказав мені Господь, тобі потрібно повернутися ... Я приведу тебе до князів і володарям Церкви». «І смиренна дівчина почала розсилати по всьому світу свої послання, довгі листи, які вона диктувала з вражаючою швидкістю, часто по три або по чотири одночасно і з різних приводів, не збиваючись і випереджаючи секретарів».

    «У листах Катерини кидається в очі, перш за все, часте і наполегливе повторення слів:« Я хочу ». «Дехто каже, що рішучі слова« я хочу »вона в стані екстазу звертала навіть до Христа.
    З листування з папою Григорієм Х1, якого вона переконувала повернутися з Авіньйона в Рим: «Кажу вам від імені Христа ... Я кажу вам, отче, в Ісусі Христі ... Дайте відповідь на поклик Святого Духа, до вас звернений».
    Правителю Мілана вона пише про папу, якому вона довірена: «Навіть якби він був дияволом у плоті, я не повинна підносити голову проти нього».

    «А до короля Франції звертається зі словами:« Творіть волю Божу і мою ».
    Не менш показовими є «одкровення», також була зведена папою Павлом VI в «Вчителі Церкви» Терези Авільскої (XVI ст.).
    Перед смертю вона вигукує: «О, Боже мій, Чоловік мій, нарешті я Тебе побачу!». Цей надзвичайно дивний вигук не випадковий. Він - закономірний наслідок всього «духовного» подвигу Терези, сутність якої відкривається в наступному сумному факті.
    Вона настільки захопилася «одкровеннями», що не побачила диявольського обману навіть в такому потворному баченні, як наступному:

    Після численних своїх явищ «Христос» говорить Терезі: «З цього дня ти будеш дружиною Моєю ... Я відтепер не тільки Творець твій, Бог, а й Чоловік». «Господи, чи страждати з Тобою, або померти за Тебе!» - молиться Тереза і падає, - пише Д. Мережковський, -в знемозі під цими ласками ... »(далі не можу цитувати). Годі й тому дивуватися, коли Тереза зізнається: «Душу кличе Улюблений таким пронизливим свистом, що не можна цього не почути. Цей поклик діє на душу так, що вона знемагає від бажання ». Валаамський старець схиігумен Іоанн дає таку оцінку її духовного стану: «А пристрасний замість обоження буде мрійник, подібно католицької Терезі».
     
  6. nagornyjj

    nagornyjj Well-Known Member

    Не випадково відомий американський психолог Вільям Джеймс, оцінюючи її містичний досвід, писав, що «її уявлення про віру зводились, якщо можна так висловитися, до нескінченного любовного флірту між прихильником і його божеством».
    Ще однією ілюстрацією святості в католицизмі є Тереза з Лізьє (Тереза Маленька, або Тереза від Дитятка Ісуса), яка в 1997 році, в зв'язку з сторіччям з дня її смерті, була оголошена «непогрішимою» рішенням Папи Івана Павла II ще одним Вчителем Вселенської Церкви.

    Ось кілька цитат з духовної автобіографії (Повість про одну душу. Париж. 1996) .Терези, котра прожила всього 23 роки, красномовно свідчать про її духовний стан «Під час співбесіди, випереджаючи мій постриг, я повідала про дію, яку мала намір зробити в Кармелі: «Я прийшла рятувати душі і перш за все - молитися за священиків». Ще не врятувавши себе, вона прийшла вже рятувати інших!

    Говорячи, здається, про свою негідність, вона тут же пише: «Я незмінно зберігаю сміливе уповання на те, що стану великою святою ... Я думала, що народжена для слави і шукала шляхів до її досягнення. І ось Господь Бог ... відкрив мені, що моя слава не буде явлена смертному погляду, і суть її в тому, що я стану великою святою! »(Пор .: Макарій Великий, якого сподвижники за рідкісну висоту життя називали« земним богом » , лише молився: «Боже, очисти мене грішного, бо нічого доброго не вчинив перед Тобою»). Пізніше Тереза висловлюється ще відвертіше: «У серці моєму Матері-Церкви я буду Любов'ю ... тоді я буду всім ... і через це моя мрія здійсниться!»

    Надзвичайно показово вчення Терези про духовну любов: «Це було цілування любові. Я відчувала себе коханою і говорила: «Я люблю Тебе і довіряю Тобі себе навіки». Не було ні прохань, ні боротьби, ні жертв; вже давно Ісус і маленька бідна Тереза, глянувши один на одного, зрозуміли все ... Цей день приніс не обмін поглядами, а злиття, коли більше не було двох, і Тереза зникла, немов крапля води, загублена в океанських глибинах ». Чи потрібні коментарі до цього мрійливого роману бідної дівчини, яку католицька церква, на жаль, називає своїм Учителем.

    На методичному розвитку уяви грунтується релігійний досвід одного зі стовпів католицької містики, родоначальника ордена єзуїтів Ігнатія Лойоли (XVI ст.).
    Його книга «Духовні вправи», що є настільною в католицьких монастирях, наполегливо закликає християнина уявити собі, уявити Святу Трійцю і бесіду Трьох Осіб, Христа, Богоматір, ангелів і т. Д. Все це рішуче забороняється святими Вселенської Церкви. Вони свідчать, що коли подвижник замість виконання заповідей Христових і боротьби зі своїми пристрастями починають жити своїми фантазіями, переглядати в собі власні «фільми», вірити їм, то вони приходить до повного духовного і душевного розладу.

    Авторитетний збірник аскетичних писань давньої Церкви «Добротолюбіє» рішуче забороняє такого роду «духовні вправи». Ось кілька висловлювань звідти.
     
  7. nagornyjj

    nagornyjj Well-Known Member

    Преподобний Ніл Синайський (V ст.) Попереджає: «Не бажай бачити чуттєво Ангелів або Сили, або Христа, щоб з розуму не зійти, прийнявши вовка за пастиря, і поклонившись ворогам-демонам».


    Преподобний Симеон Новий Богослов (XI ст.), Розмірковуючи про тих, хто на молитві «уявляє блага небесні, чини ангелів і обителі святих», прямо говорить, що «це є знак принади (оману)». «На цьому шляху стоячи, спокушаються і ті, які бачать світло тілесними очима своїми, нюхають пахощі нюхом своїм, чують голоси вухами своїми і подібне».
    Преподобний Григорій Синаїт (XIV ст.) Нагадує: «Ніколи не приймай, якщо що побачиш чуттєве або духовне, поза або всередині, хоча б то був образ Христа, або ангела, або святого якого ... ті, хто приймає то ... легко захоплюється. .. Бог не обурюється на того, хто ретельно дослухається до себе, якщо він з побоювання приваблення не прийме того, що від Нього є ... але паче похваляє його, як мудрого ».

    Як правий був той поміщик (про нього пише свт. Ігнатій Брянчанінов), який, побачивши в руках своєї дочки католицьку книжку «Наслідування Ісуса Христа» Фоми Кемпійського (XV ст.), Вирвав у неї з рук зі словами: «Припини грати з Богом в роман ». Вищенаведені приклади не залишають сумнівів в справедливості цих слів. На превеликий жаль, в католицизмі перестали, як бачимо, відрізняти духовне від душевного, святість від мрійливості - це найбільша біда для будь-якої християнської церкви.
     
  8. nagornyjj

    nagornyjj Well-Known Member

    Довелось мені недавно їхати в електричці, суєта, розмови про Україну.

    Я стараюсь завжди направити розмову на духовні теми, адже спочатку люди впадають в смертні гріши, а вже потім твориться беззаконня.

    Одна жінка з села, що находиться біль Стебника, почувши мої напрямки розмови розповіла, що в їхньому селі, коли переходили всі католицьку віру, священик відмовився приймати греко-католицьку віросповідання. Так деякі селяни на нього так розізлились, що стали його проклинати, одна жінка сказала, я б йому голову розбила, через деякий час хтось її вдарив по голові і вона вмерла, інша говорила я б йому пальці повідрізала і ця жінка потім народила дитину без пальців
     
  9. iso

    iso Well-Known Member

    :sad:
     
  10. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Зараз РПЦ має кризу, запустили "рятівника"...
     
  11. ІгорМ

    ІгорМ Маленький українець

    Мих, ви стверджуєте, що @nagornyjj є агентом кремля? :)
     
  12. Hyligan

    Hyligan Іронічний

    Точно як в історії про дівчинку яка не переписала лист щастя, і її виросло волосся на ногах, а на голові повипадало...
     
    • Смішно Смішно x 1
  13. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Де ви таке вичитали?
     
  14. ІгорМ

    ІгорМ Маленький українець

    Та я сі питаю... :scratch_one-s_head:
     
  15. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Я - теж.

    Ось читайте:

     
  16. ІгорМ

    ІгорМ Маленький українець

    Ну і хто там "рятівник"?
     
  17. nagornyjj

    nagornyjj Well-Known Member

    Як боротися з недобрими помислами?

    Боротьба полягає в збереження духа божого в собі, який укріпляє душу і береже її від пагубних міркувань. Пагубні міркування виснажують сили душі і душа робиться слабкою,в’ялою,що приводять до хвороб душевних і тілесних.

    Дух укріпляється молитвою, акафістами і псалмами, читання православних духовних книг про подвиги святих.

    Акафіст «Слава Богу за все» допомагає відновити радість і надію в людині.

    Дуже хороша книжка «Місіонерські листи», Миколи Сербського може допомогти людині укріпити свій дух.

    Нова книга Паїсія Святогорця «Про воєнний стан» духовно укріплюватиме українців і воїнів які захищають нашу Україну.
    «Багато віддали перевагу вмерти, хоча й були людьми мирськими, заради того, щоб не мучили або не вбивали інших. Цим вони врятували багатьох. І так через декількох, героїв ми вижили як народ». Паїсій Святогорець.

    Книжка видана з благословення Святішого Патріарха УПЦ КП Філарета, видавництво «Премудрість Божа – Софія».

    В книжці «Про воєнний стан» зібрані вислови Паїсія Святогорця про воєнні дії. Старець в своїх роздумах навчає мудрості, яка необхідна нам в теперішній час, коли йде війна. Ця Божественна мудрість потрібна, щоб зберегти наш народ, людську гідність та стійко переносити всі тяготи теперішнього часу.

    Головна
     
    Останнє редагування: 7 кві 2017
  18. nagornyjj

    nagornyjj Well-Known Member

    Коли розум перебуває в полоні лукавих помислів під час молитви, вважаться гріхом. При молитві, розум повинен бути весь звернений до Бога і від всяких сторонніх думок відхилений.

    Це духовна вправа, яка повинна бути вироблена людиною, вона досягається не зразу, але шляхом самоконтролю вдосконалюється.

    Це називається духовною боротьбою, яка нагороджується благодаттю подвижника, без цієї боротьби не можливо досягнути якихось успіхів в духовному вдосконаленню.

    Деякі вчать що Бог дає даром.

    Але людина по своїй свідомості завжди недооцінює те, що дається даром, вона лиш цінить те, що їй дісталось важкою працею. Тому подвижники, які знехтували такою пересторогою падали, але падіння їх навчило цінити те, що вони недооцінювали і зробивши висновки ще більші подвизались і працювали над собою.

    Святі своїм вченням дають рекомендації, щоб дух подвижника не піддавався будь-якому сумніву і не впав у відчай. Бо бувають часи, коли подвижник терпить брань, зневагу і в самий цей складний час йдуть випробування на зрілість. «Тримай розум в пеклі і не впадай у відчай», так радять старці.

    Про це нас вчить «Євангеліє», народження, життя, смерть і воскресіння Ісуса Христа вписані в цю книгу не як історичний факт а вчення Господа яке стосується кожної душі. Тільки знову треба наголошувати, що фанатичні образи не повинні мати місце, бо і тут ворог старається звести людей з праведної дороги.
     
  19. Мих

    Мих Дуже важлива персона




    Бачите... чоловік, як робот - видає пост за постом...
     
  20. ІгорМ

    ІгорМ Маленький українець

    Цілком можливо, що він використовує цей форум як чорновик для спілкування на інших ресурсах... :scratch_one-s_head:
     
    • Креативно Креативно x 1
а де твій аватар? :)