Оффтопи з релігійних гілок

Тема у розділі 'Релігії народів світу', створена користувачем duncan, 20 кві 2007.

Статус теми:
Закрита.
  1. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    Але й користі з нього також немає ніякого.:sad:
     
  2. Зануда

    Зануда така зануда

    Це ви на підставі чого робите висновки про користь хрещення немовлят? Маєте пристрій для вимірювання благодаті?
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    А ви такий пристрій маєте? Хрещення має відбуватися на основі знання і віри, як символ прииняття Iсуса.
     
  4. Зануда

    Зануда така зануда

    Я маю віру. Цього досить.

    ---------- Додано в 20:50 ---------- Попередній допис був написаний в 20:49 ----------

    Не хочу вас розчаровувати, але Апостоли були простими рибалками і їм дано було по вірі, а не по знаннях. Перше віра, а все решта - другорядний фактор.
     
    • Подобається Подобається x 4
  5. plastic

    plastic Well-Known Member

    Умовою хрещення є
    1)віра самої людини.
    Віри батьків не достатньо. Спасаємося кожен окремо, а не всією сім єю разом. Я наводила вже приклад про апостола Пилипа: А Пилип відказав: Якщо віруєш із повного серця свого, то можна. А той відповів і сказав: Я вірую, що Ісус Христос то Син Божий!(Дії 8/35-37)
    Увірував навіть сам Симон, і, охристившись, тримався Пилипа; а бачивши чуда й знамена великі, він дуже дивувався(Дії 8/13)
    2)покаяння людини: А Петро до них каже: Покайтеся, і нехай же охриститься кожен із вас у Ім'я Ісуса Христа на відпущення ваших гріхів, і дара Духа Святого ви приймете!(Дії 2/38)
    3)Знання про спасіння
    Ідіть І НАВЧІТЬ всі народи, хрестячи їх в імя Отця і Сина І сВятого Духа
    Крім того- обряд хрещення має проходити при занурюванні людини в воду, а не кроплінням, бо ми маємо брати приклад з Христа.

    ---------- Додано в 23:41 ---------- Попередній допис був написаний в 23:37 ----------

    Ось надута, не проста душа його в ньому, а праведний житиме вірою своєю(Аввакуум 2/4)
    Необхідна СВОЯ віра для спасіння. І для хрещення теж.

    ---------- Додано в 23:47 ---------- Попередній допис був написаний в 23:41 ----------

    Вам теж ніхто не мішає присвячувати дитину для служіння. Але при чому тут хрещення?
    Ще раз пишу: Обряд хрещення -це символізує що ми христимося в смерть Христа. Це не обряд благословіння. У нас в церкві практикується, що дітей приносять до церкви, в вся церква просить про благословіння Боже для цієї дитини.

    ---------- Додано в 23:54 ---------- Попередній допис був написаний в 23:47 ----------

    Хрещення-це не обрізання, і хрещення не замінило обрізання.
    Приклад для нас подав Сам Ісус Христос., коли хрестився ( хоча Він сам пройшов обряд обрізання)
    Хрещення в несвідомому стані не вважається за хрещення, бо не додержані умови для хрещення. Тобто людина, хто хрещена немовлятком насправді нехрещена. І коли виросте, буде вважати що хреститися їй вже непотрібно, бо її хрестили в дитинстві
    А Ісус Христос сказав- хто увірує і охреститься, буде спасений.
     
    • Подобається Подобається x 2
  6. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Віри царедворця вистачило, щоб його син не помер. Наука апостолів була звернена до тих, хто їх слухав, а це переважно були дорослі люди, які не були виховані в новій вірі, тому слова Пилипа є закономірними.
    Знову ж слова звернені до дорослих, які мають у чому каятись.
    Навчити і христити народи, які без дітей не бувають.
    І в ріці Йордані.
    Для дітей досить віри батьків, а далі має бути виховання в дусі і правді.
    А хто так каже?
    Обрізання передувало хрищенню і робило дітей наслідниками Божого спасіння, обіцяного Богом Своєму народові. Коли прийшло спасіння через Ісуса Христа тілесне обрізання втратило своє значення."Ви в Ньому були й обрізані нерукотворним обрізанням, скинувши людське тіло гріховне в Христовім обрізанні" (Кол.2:11).
    І Христові не можна було в суботу вздоровлювати, бо не додержував букви Закону. Христос і апостоли вчать про духовність Закону, а новозавітні книжники далі продовжують триматися букви.
    "І Він нас зробив бути здатними служителями Нового Заповіту, не букви, а духа, бо буква вбиває, а дух оживляє".(2 Кор.3:6)
     
  7. plastic

    plastic Well-Known Member

    Якщо хочете в Іордані-будь ласка. Але хрещення-це свідоме рішення. Необхідна віра своя для хрещення, і віра батьків для хрещення дитини не підходить. Чому в біблії ніде не сказано про хрещення дітей?
    Пилип казав що умовою для хрещення має бути своя віра.
     
  8. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Віра батьків важлива тим, що вони христять дитину свідомо, дитина стає членом Церкви і користається усіма благами, якими Господь наділяє свою Церкву. Покаяння для дитини не потрібне, адже Ісус перед хрищенням теж не каявся.
    В 1 Кор.10:2 сказано, що під час виходу євреїв з Єгипту "всі охристилися в хмарі та в морі в Мойсея", тобто увесь народ разом із дітьми. Чому ж тоді не можна усім христитися в Ісуса не зрозуміло.
    Ці слова були сказані конкретній людині відповідно до обставин, які склалися і вони не заперечують хрищення дітей по вірі батьків.
     
  9. Levko

    Levko Well-Known Member

    Цікаво висловлюєтеся, пані Олено:)!
    Як одне в"яжеться з іншим- не розумію:dntknw:???
     
    • Подобається Подобається x 2
  10. Pedro

    Pedro Дуже важлива персона

    Так, в теорії це є ОК. Дитину хрестять, батьки обіцяють її виховувати в дусі християнства. На випадок смерті батьків є хресні батьки, які мають опіковуватись духовним ростом дитини.
    Дитина кається, коли розуміє християнську істину і свій моральний стан перед першим причастям, або в інших церквах так званою конфірмацією.
    Гарно виглядає в теорії. А на практиці? Дитину хрестять, бо традиція. Священник щоб заробити сякі-такі гроші. Ніхто ні в що не вірить.
    Лишній привід наклюкатись як свиня.
    А куми хіба що виступають як персонажі анекдотів. І не тільки.
    І це, приблизно, в 80-90% випадків. Щось дає таке хрещення???
     
    • Подобається Подобається x 3
  11. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Ми з п.plastic завели розмову про хрищення дiтей i вона вважає, що без вiри, покаяння i знання хрищення є недiйсним. Я й не заперечую, але хрищення дiтей вважаю дiйсним, бажаним i потрiбним. Розходження у нас в тому, що вона не вiрить в силу вiри батькiв, яка переходить на iх дiтей. Я навела як приклад дочку хананеянки i сина царедворця, хоча в Бiблii є бiльше прикладiв. Дiя 11:14 "він слова тобі скаже, якими спасешся і ти, і ввесь дім твій". Позицiя церкви - повнiстю бiблiйна!
    В одному з дописiв я писала, що дiтям не потрiбно каятись, бо не мають в чому, так само як Христос перед хрищенням не каявся. Щодо знань, то вони мають надаватися вiруючими батьками, церквою з Божою допомогою. На власнi сили повнiстю покладатися марна справа.
    Педро, у вас застарiлi данi. Все бiльше людей починають свiдомо пiдходити до своєi вiри. На христинах наклюкуються хiба що тi, якi це роблять i в iншi днi. Церква майже столiття була в загонi. Ситуацiя починає покращуватись, потрiбен час, просвiта. Маємо всi разом докладати зусилля. Щодо священникiв, то яка iм рiзниця христити дорослу людину чи дитину, хрищення один раз в життi. Нiколи не чула, щоб священники наполягали на хрищеннi дiтей чи насильно змушували батькiв це робити.
     
    • Подобається Подобається x 2
  12. Levko

    Levko Well-Known Member

    Не розумію до чого Ви навели цю цитату? :dntknw:
    Як вона стосується до хрищення????:dntknw:

    Мова йшла саме про хрищення і передумови до нього, а не про спасіння...

    Наскільки я розумію, передумовою до спасіння є хрищення, а передумовою до хрищення є віра??? Чи не так?

    Мар.16:16 Хто увірує й охриститься, буде
    спасений...
     
    • Подобається Подобається x 2
  13. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Нiчого не зрозумiла :pardon: сорi :scratch_one-s_head:
     
    • Подобається Подобається x 2
  14. Levko

    Levko Well-Known Member

    От власне, мені також було не зрозуміло, чому коли йшла мова про хрищення, Ви як аргумент раптом навели цитату де говориться про спасіння...? :scratch_one-s_head: :)
     
  15. Zeiger

    Zeiger Well-Known Member

    Релігія:


    1. Сприяння традиційним, традиціоналістичним та націоналістичним Українським релігійним течіям.

    2. Створення єдиної Української Апостольської християнської церкви з центром в Києві.

    3. Заборона діяльності релігійних культів та сект, що стоять на антинаціональних, антидержавних або сатанинських засадах і центри яких знаходяться поза межами України.
     
    Останнє редагування модератором: 29 бер 2010
  16. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    При чому тут спасенний? Хіба мова про те?
    А те, що ви кажете, що хрещення не замінило обрізання, то говорить про те, що ви неуважно читали Новий Завіт. Тут, на форумі про це йшлося і цитати приводилися на користь того, що замінило.

    Ну а те, що хрещена людина немовлям не є хрещена, то ваші видумки чистої води.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. plastic

    plastic Well-Known Member

    Доведіть тоді, будь ласка, зворотнє, посилаючись на Біблію. Я з Біблії довела вам, що хрещення має бути, якщо є знання, покаяння і віра. Ви доведіть мені що можна хрестити і немовлят.
     
  18. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    якщо дитина не може покаятися і бути у вірі, то чому звідси випливає, що не може бути охрещена? Вона просто ще замала для того, щоб мати свідому віру, знання і покаяння, але у такому віці вона обєктивно того не може мати. То чому їй тоді закриті двері до Бога?
    Ясно, якщо людина свідома, доросла і немає віри, не хоче покаятися, то їй то хрещення непотрібне. Тому те, що ви приводите має стосунок лише до дорослих.

    А зараз я вам доведу мною сказане, підріплюючи цитатми з Біблії.

    ---------- Додано в 00:48 ---------- Попередній допис був написаний в 00:45 ----------

    Священне Писання свідчить, що без хрещення всі, тобто включно з малими дітьми, нечисті від народження (1Кор. 7:14), тому що заражені первородним гріхом. "Хто, — говорить праведний Іов, -- народиться чистим від нечистого? жодний" (Іов 14:4).
    А ап. Павло навчає: "Як через одного чоловіка гріх увійшов у світ, і гріхом смерть, так і смерть перейшла на всіх людей, бо в ньому всі згрішили" (Рим. 5:12).
    Священне Писання говорить, що діти народжуються в гріхах (Пс. 50:7). "З самого народження відступили нечестиві, — говорить пророк Давид, — з утроби матері заблуджуються" (Пс. 57:4).
    Будучи "дітьми гніву" (Єф 2:3) і нечестивими, діти без хрещення не можуть зодягнутися в Христа (Гал. 3:27). і увійти в Його Царство, тому що в те Царство "не ввійде ніщо нечисте" (Об. 21:27). Сам Спаситель вказав єдиний шлях до Царства Небесного: "Якщо хто не народиться..." (Ін. 3:5). Тому дітей неодмінно потрібно очистити від гріхів і відкрити їм двері до Царства Божого, а це можливо зробити тільки через хрещення, тому що тільки в хрещенні людина омивається, освячується і виправдовується "іменем Господа нашого Ісуса Христа і Духом Бога нашого" (1Кор. 6:11).

    ---------- Додано в 00:51 ---------- Попередній допис був написаний в 00:48 ----------

    Згідно слів апостола Павла, тільки через хрещення людина прищеплюється до Христа, як дика маслина до доброї маслини (Рим. 11:17), стає членом Його тіла — Церкви Святої (1кор. 12:13) і отримує право користуватися благодатними дарами. Значить, хрещення необхідне для всіх, включно з дітьми. Відкладати хрещення до зрілого віку — означає позбавити багатьох, що вмирають в дитинстві, Царства Небесного, а між іншим, Спаситель ясно сказав відносно дітей, що таких є Царство Боже (Лк. 18:16).
    "Покайтесь, — говорить ап. Петро євреям, що прийшли на свято П'ятидесятниці, — і нехай хреститься кожен з вас в ім'я Ісуса Христа на відпущення гріхів; і приймете дар Святого Духа. Бо вам належить обітниця і дітям вашим і всім дальшим, кого тільки покличе Господь Бог наш" (Дії 2:38-39).

    ---------- Додано в 00:52 ---------- Попередній допис був написаний в 00:51 ----------

    Ап. Петро охрестив близько трьох тисяч людей (вірш 41), до яких, безумовно, входили і діти, тому що в іншому випадку дієписьменник, як це зазвичай робилося, обумовив би це (напр. Мф. 14:21; 15:38), та трудно й припустити, що на такому святі не було дітей. З Євангелія відомо, що Ісус Христос ще будучи отроком відвідував Єрусалим на великі свята. Апостол Павло хрестив іноді цілі сімейства, наприклад, "Вона [Лідія] та її домашні охрестились" (гр. ікос — дім, сім'я, рід). "Спасешся ти і весь твій дім ... охрестився сам [темничний сторож] і всі домашні його" (Дії 16:15,31,32). "Хрестив же я і Стефанів дім" (1Кор. 1:16). "А Крисп, начальник синагоги, увірував у Господа разом з усім домом своїм і багато з коринтян, слухаючи, увірували і охрестилися" (Дії 18:8). Під словами "домашні її", "його", "дім твій", "з усім домом" розуміються і діти, з яких складається разом з батьками дім, сім'я, і які й були охрещені апостолом.

    ---------- Додано в 00:53 ---------- Попередній допис був написаний в 00:52 ----------

    Апостол Павло, настановляє, щоб в пресвітери поставлялись особи, які, між іншим, мають "дітей вірних" (Тит. 1:6). Ясно, що апостол не міг назвати нехрещених дітей вірними, святими, бо ніде в Свящ. Письмі святим не незивається нехрещений (1Кор. 7:14). Бо гр. "пістос" в Свящ. Писанні Нового Завіту означає тих, що прийняли св. Хрещення християн: "коли ж вона та її домашні охрестились, то благала нас, кажучи, якщо ви признали мене вірною Господу, то увійдіть у дім мій..." (Дії 16:15; 1Тим. 4:10; Об. 17:14).
    Младанці по особливих властивостях своєї душі, доступні для дії благодаті (пор. Лк. 1:15,44); в них нема особистих гріхів, тому від них, природно, не вимагається покаяння; а первородний гріх, успадкований ними несвідомо, може бути змитий без участі їхньої свідомості, по вірі батьків і восприємників (хресних батьків).
    Діти не можуть мати віри, вони несвідомі, а значить, заявляють сектанти, і хрестити їх не потрібно, Відсутність особистої віри не говорить ще, що хрестити їх не слід. Священне Писання свідчить, що Господь цінував віру інших і за цією вірою оздоровлював розслаблених, хворих (Мф. 9:2; 8:13; 15:28) і, навіть, воскрешав мертвих (Мрк. 5:36; Лк. 7:11-16). Останні не могли мати віри так само, як не мають віри младенці. Знав проце не менше, ніж сектанти, Серцевидець Господь, але Він не забороняв приносити до нього дітей. Він поблагословив їх і сказав: "пустіть дітей приходити до Мене і не забороняйте їм" (Лк. 18:16).

    ---------- Додано в 00:54 ---------- Попередній допис був написаний в 00:53 ----------

    Дехто каже, що тут говориться про дорослих дітей, але це невірне твердження, бо: "приносили до нього і младенців" (гр. "врефі" — від плід, зародок, грудна дитина). Однією наявністю в цьому тексті слова "врефос" можна незаперечно доказати факт присутності і немовлят, коли Господь благословляв дітей.
    З Біблії відомо, що Бог освячував дітей від самого їхнього народження, Так, пророка Єремію Господь освятив ще в утробі матері (Лк. 1:15). Ап. Павла було вибрано ще від утроби матері (Гал. 1:15).
    Хрещення замінило собою старозавітнє обрізання, яке здійснювалось у восьмий день після народження (Бут. 17:12; Лук. 2:21). Апостол Павло прямо називає хрещення "нерукотворним обрізанням" (Кол. 2:11-12).

    ---------- Додано в 00:55 ---------- Попередній допис був написаний в 00:54 ----------

    Численні свідчення отців і вчителів Церкви доказують, що дітей хрестили з древніх часів. Так, Діонісій Ареопагіт, якого навернув до християнства ап. Павло (Дії 17:23), пише: "божественним наставникам нашим угодно було допустити до хрещення і младенців". Св. Юстин Філософ, якого було замучено в 165 р., говорить: "Немовлята удостоюються благ, що даруються через хрещення по вірі тих, хто приносить їх до хрещення". Ориген (+ 270 р.) називає хрещення немовлят апостольським переданням. Про хрещення дітей свідчить ще Климент Александрійський, Григорій Богослов, Іоан Золотоуст, Амвросій Медіоланський та ін.
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. Опрос ВЦИОМ по поводу отмечания Пасхи в России:
    http://wciom.ru/arkhiv/tematicheskii-arkhiv/item/single/13377.html?no_cache=1&cHash=074737c214
     
  20. plastic

    plastic Well-Known Member

    « Бо сили не має в Христі Ісусі ані обрізання, ані необрізання, але віра, що чинна любов'ю» (Гал.5:6).

    Видите? Павел не отменяет обрезание, оно так и остаётся плотским признаком того, человек принадлежит еврейскому народу, тому народу, от которого Христос по плоти. Но Павел акцентирует внимание верующих на том, что обрезание, т.е. принадлежность еврейскому народу по плоти – не гарантия спасения, как они все думали. Поэтому Павел так тщательно разбирает, когда именно Бог вменил Аврааму праведность, т.е. простил все его грези и беззакония: до обрезания или после

    Про хрещення Павло говорить:
    3 Чи ви не знаєте, що ми всі, хто христився у Христа Ісуса, у смерть Його христилися?
    4 Отож, ми поховані з Ним хрищенням у смерть, щоб, як воскрес Христос із мертвих славою Отця, так щоб і ми стали ходити в обновленні життя.
    5 Бо коли ми з'єдналися подобою смерти Його, то з'єднаємось і подобою воскресення,(Римл 6/3)

    В посланні Петра ще раз говориться що це має бути свідоме рішення:

    Того образ, хрищення не тілесної нечистости позбуття, але обітниця Богові доброго сумління, спасає тепер і нас воскресенням Ісуса Христа,(1 Петра 3/21)
     
Статус теми:
Закрита.
а де твій аватар? :)