Т.Г. Шевченко и не писал о кибернетике...Зачем ему употреблять это слово, которого тогда и не было? Как и не было слова "украинец"...Шевченко такого слова не знал...В его время оно не употреблялось... Но ведь именно Шевченко называют украинским национальным поэтом... Вот это уже немного странно... Тогда можно назвать и поэтом кибернетики....
Национализм - это очень растянутое понятие. Националистом может быть просто патриот. Но патриотизм должен иметь пределы, а не доходить до беспредельщины. А Тарас Григорьевич очень нравился (и это исторический факт!) товарищу Сталину. Видимо потому, что Шевченко сочинял такие вот стихи: Прокинулись ляшки-панки, Та й не повставали: Зїйшло сонце - ляшки-панки Покотом лежали.Ч ервоною гадюкою Несе Альта вїстї Щоб летїли круки з поля Ляшкїв-панкїв ќсти...Закрякали чорнї круки, Виймаючи очї; Заспївали козаченьки Пїсню тїќ ночї…
На 125- летии Тараса Григорьевича, кажись по памяти в 1939 году, в Президиуме, торжественного юбилейного собрания как известно, сидел сам Лаврентий Палыч Берия.
А позаду цієї президії височів ще й портрет Маркса, який писав про москалів Далі Маркс ганить ту політику:
Прокiп: "Именно в 1939-м году товарищ Сталин с присущей ему гигантоманией окончательно утвердил в Советском Союзе культ деда Тараса, а собравшимся в Киеве на шевченковский Пленум членам Союза советских писателей оставалось только радостно отчитаться в приветственной телеграмме на имя вождя: "Bcї народи нашоќ Вїтчизни вїдзначали ювїлей Шевченка як велике святосоцїалїстичноќ культури, як свою рїдну кровну справу. З величезною радїстю говоримо ми про це вам, дорогий Иосиф Вїссарїонович,ми знаемо, з якою увагою ї пїклуванням поставились Ви до справи пїдготовкиї органїзацїќ цього культурного свята народїв СРСР, - свята, в якому такяскраво втїлилась непорушна сталїнська дружба народїв".
А шо пысав бородатый Карла про Тараса Грыгоровыча? Пан Прокип, тема-то не про Ивана III и не пр Петра I.... Мы тут про Т.Г. Шевченко пишем, а не про болотных и не про монголов.... Совсем уже на москалях и на татаро-моголах плохо становится шановному пану! Хоть ради приличия про Шевченко напиши!
Ви тут какаєте, як і на всьому просторі 1/6 суші, а не пишите. А нам потрібно по заповіту Тараса - І ВРАЖОЮ ЗЛОЮ КРОВ'Ю ВОЛЮ ОКРОПІТЕ. Так і зробимо.
Ну, почему же, мы объективно, факты приводим... Вот и позитив подоспел: "Скажи мне, Украйна, не в этой ли ржи / Тараса Шевченко папаха лежит? / Ответь Александровск и Харьков ответь, / Давно ль по-испански вы начали петь?..".
То у тебя собаки во дворе увесь двор окропилы своим дерьмом... Сам же писал - чи не росийська собака це зробыла? Тесак в руки - и за ворожою собакою! Страшно- аж жуть!
Такие, как ПРОКIП, и судьбу "ИНДЕЙКОЙ" называют. Но почему-то не российской, видно, потому, что съедобна...
Про "Нєвський бєрєг" з поеми "СОН", за яку москальський хан поета на заслання відіслав. ...Високий, сердитий, Виступає; обок його Цариця- небога, Мов опеньок засушений, Тонка, довгонога, Та ще, на лихо, сердешне Хита головою. Так оце-то та богиня! Лишенько з тобою. А я, дурний, не бачивши Тебе, цяце, й разу, Та й повірив тупорилим Твоїм віршемазам. Ото дурний! а ще й битий, На квиток повірив Москалеві; от і читай, І йми ти їм віри! За богами — панства, панства /273/ В серебрі та златі, Мов кабани годовані, Пикаті, пузаті!.. Аж потіють, та товпляться, Щоб то ближче стати Коло самих: може, вдарять Або дулю дати Благоволять; хоч маленьку, Хоч півдулі, аби тілько Під самую пику. І всі уряд поставали Ніби без’язикі — Анітелень. Цар цвенькає; А диво-цариця, Мов та чапля меж птахами, Скаче, бадьориться. Довгенько вдвох похожали, Мов сичі надуті. Та щось нишком розмовляли — Здалека не чути — О отечестві, здається, Та нових петлицях, Та о муштрах ще новіших!.. А потім цариця Сіла мовчки на дзиґлику. Дивлюсь, цар підходить До найстаршого... та в пику Його як затопить!.. Облизався неборака; Та меншого в пузо — Аж загуло!.. А той собі Ще меншого туза Межи плечі; той меншого, А менший малого, А той дрібних, а дрібнота Уже за порогом Як кинеться по улицях, Та й давай місити Недобитків православних, А ті голосити; Та верещать; та як ревнуть: «Гуля наш батюшка, гуля! Ура!.. ура!.. ура! а-а-а...» Зареготався я, та й годі; /274/ А й мене давнули Таки добре. Перед світом Усе те заснуло, Тіль[ки] де-де православні По углах стогнали Та, стогнучи, за батюшку Господа благали. Сміх і сльози! От пішов я Город озирати. Там ніч, як день. Дивлюся: Палати, палати Понад тихою рікою; А берег ушитий Увесь каменем. Дивуюсь, Мов несамовитий! Як-то воно зробилося З калюжі такої Таке диво?.. Отут крові Пролито людської — І без ножа. По тім боці Твердиня й дзвіниця, Мов та швайка загострена, Аж чудно дивиться. І дзиґарі теленькають. От я повертаюсь — Аж кінь летить, копитами Скелю розбиває! А на коні сидить охляп, У свиті — не свиті, І без шапки. Якимсь листом Голова повита. Кінь басує — от-от річку, От... от... перескочить. А він руку простягає, Мов світ увесь хоче Загарбати. Хто ж це такий? От собі й читаю, Що на скелі наковано: Первому — вторая Таке диво наставила. Тепер же я знаю: Це той первий, що розпинав Нашу Україну, А вторая доканала /275/ Вдову сиротину. Кати! кати! людоїди! Наїлись обоє, Накралися; а що взяли На той світ з собою? Тяжко-тяжко мені стало, Так, мов я читаю Історію України. Стою, замираю... А тим часом тихо, тихо Та сумно співає Щось такеє невидиме...
ПРОКIПу: Вы опять не про Тараса Гпригорьевича! Сколько же можно флудить не по теме, а? Отвечаю лирическими стихами Тараса Григорьевича: Максим рїже, а Ярема Не рїже - лютуї: /З ножем в руках, на пожарах- днюї й ночуї./ Не милуї, не минаїНїгде нї одного...