Опишіть мені, будь ласка, в якій послідовності проходить Ваша служба, на якому етапі приносите (до речі, що приносите) в жертву - для інтересу, та й для інформації - я не мушу знати все.
В такій, що й у вас. Євхаристія - це і є жертва, Кров і Тіло Ісуса Христа. "Прийміть, їжте, це є тіло моє .." (Марка14:22)
Здається, я зрозуміла. Ми приносимо жертву духовну, тим, що приймаємо тіло і кров, так? Пригадуємо жертву Ісуса, служимо останню вечерю, як Він наказав і дякуємо за наше спасіння. У цьому випадку погоджуюсь.
Миху, це не означає, що ми знову розпинаємо Христа, приносячи Його в жертву. Давайте ще раз прочитаємо... 23 Бо прийняв я від Господа, що й вам передав, що Господь Ісус ночі тієї, як виданий був, узяв хліб, 24 подяку віддав, і переломив, і сказав: Прийміть, споживайте, це тіло Моє, що за вас ломається. Це робіть на спомин про Мене! 25 Так само і чашу взяв Він по Вечері й сказав: Ця чаша Новий Заповіт у Моїй крові. Це робіть, коли тільки будете пити, на спомин про Мене! 26 Бо кожного разу, як будете їсти цей хліб та чашу цю пити, смерть Господню звіщаєте, аж доки Він прийде. Кор,11 Бо коли Христос це казав, він ще був живий і тіла його ніхто не ламав і не їв. А це все вказує на Голгофську жертву.
Ось це я і хотів сказати. Я відвідував Катедру в Львові на протязі 10 років і ніякої "жертви" в мессі там немає. Є спомин про жертву, якою ми викуплені. Властиво, це і є тема кожної месси.
Миху, коли ми є християнами і ходимо до церкви, це означає, що ми ВЖЕ прийняли цю жертву. Раз і назавжди, а під час євхаристії ми згадуємо і свідкуємо про цю жертву. І, головне, дякуємо за неї.
Або зовсім не ходять. В нас в районі Кайзервальда, де ми збирались, була досить велика, інтеліґентна компанія. Патріоти по саму завязку. Спілкування російською, слухання рос попси чи радянський телевізор були заборонені. Всі вони рахували себе заядлими православними. Поки нелегалізувались католики. Правда ніколи не були в церкві. Ні в православній, ні в католицькій. Просто рахувались. Десь там...
бо віра і ходіння до церкви - не одне й те ж саме і одне не обов'язково випливає з іншого, та навпаки
В Катехизмі КЦ написано про Євхаристію не лише як про спомин а також як про жертву. 1367 Жертва Христа і жертва Євхаристії становлять єдину жертву: «Це одна і та ж жертва, і Той, Хто тобі приніс Себе в жертву на Хресті, тепер приносить Себе через служіння священиків. Лише спосіб приношення інший. І тому, що в цій Божественній жертві, яка здійснюється у Службі Божій, Той Самий Христос, що один раз приніс Себе у кривавій жертві на жертовнику хреста, присутній і безкровне жертвуеться, ця жертва є насправді жертвою примирення» (Тридентський Собор; DS 1743.). http://www.catechismus.org.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=64&Itemid=41
Євхаристію ще інакше називають Літургією Жертви. Завдяки цьому у Церкві постійно присутня Жертва Ісуса через смерть на хресті. Священик уособлює Христа і кожної Літургії сповнює те, що сам Господь вчинив і наказав виконувати учням в пам"ять про себе. Матерією Літургії є Жертовні Дари - хліб і вино. Плоди праці людських рук, які стануть Тілом і Кров"ю Ісуса Христа. Тепер мені поясніть у чому суть дискусії?
Не лише в Катихизмі. "Хто їсть Моє тіло і п'є Мою Кров, той має життя вічне" Вже звідси бачимо, що Євхаристія не є просто спомин.