Ось куди пішов транспортний збір - на погашення боргу Автодору. http://focus.in.ua/article/economy/56508/2.html
Доречі Й.Вінський проти зниження транспортного збору каже що у разі зниження не виконають усіх запланованих ремонтів доріг
А що з вантажними автомобілями? Всюди публікують відомості лише про легкові, наш водій Газелі поїхав в МРЕО, а там сказали не спішити, бо всеі так скоро відмінять.
цікаво, чим той кабмін думав до того? Хотів глянути, чи народ проковтне? Вітаю киян з новим податком: "вхід на цвинтар" - 10 грн. (крім бабок).
Хай переглядають. На 5 лютого готується акція протесту, її учасникам раджу не здаватись і не вестись на оті переглядання. Спочатку піднімуть в 10 раз, а потім зменшать в 2 рази - все одно платити більше. Та й де гарантія, що критерій "елітності" авто не зменшать з 2,2 до 1,6?
видно київський мер читав Ваш старий підпис "що людині не давай ...." і вирішив, що дохід по тій статті завжди буде
Нічого дивного, якщо туалети зробить по 20 грн.. Кого прижме теж заплатить, а ні то заплатить штраф 200 грн. за відправлення потреби в недозволених місцях.
О... пасибі... мені та кубатура також підходить... і власне цього року ТО. А древність відмінили, чи таки будь доїти за роки?
древность влияет если авто первый раз регистрируется в Украине, т.е. импортированные, которые ставятся впервые на учет в ГАИ. а при ставка такая, которую я привел.
Транспортний збір неможна включати у вартість палива, - Профспілка таксистів. Я особисто "за влючення у вартість палива", хоча й не є автовласником . Може з того приводу зробити опитування тут на форумі ?
конечно нет смысла его включать, это ж допзатраты всех реализаторов нефтепродуктов его администрировать (в итоге лягут и на нас). Транспортный налог всегда был прямым налогом, а не косвенным. Хотят пополнить бюджет, пусть увеличивают ставку акциза на бензин и предусматривают в бюджете его распределение в местный бюджет.
а в чому власне проблема з адмініструванням ? Продавців нафтопродуктів начебто менше, ніж автовласників і то вроді міжнародна практика, себто досвід організації справляння таких податків існує. Імхо, так справедливіше: багато спалюєш палива - значить багато їздиш- багато зношуєш дороги - платиш більше. Умовно кажучи пенсіонер, що їде декілька разів на рік на дачу платитиме менше, ніж той хто кожен день 100-ні кілометрів намотує. ну то вже механізм ..... головне, щоб був дотриманий принцип відповідності джерела надходження і напрямку витрачання