Нова схема руху маршруток у Львові

Тема у розділі 'Життя міста', створена користувачем MARTINI, 23 лис 2011.

  1. randylv

    randylv Well-Known Member

    Згідний, що дітям і онукам усі бажають кращого життя. Але порівнюючи незручність лекцій у великих аудиторіях 4 чи головного корпусу Політеху взимку (а я мав щастя навчатися у "буремні 92-97рр") без опалення, з тріснутими шибками, коли студенти вдягнуті в зимовий одяг і рукавички, а кулькові ручки не писали, бо чорнило гусло від холоду -цього не побажаю нікому (думаю, Ви навчалися все-таки в більш комфортних умовах).
    Але пройтися молодій здоровій людині з Нового львову через мальовничий Стрийський парк на вул. Миру, чи з Майорівки через майже лісову Погулянку на вул. Бандери - це зовсім не незручність, це здорово, корисно і приємно, а по часу це практично те ж, що проїхатись в переповнених/вільних автобусах по загазованому Львову. То що Ви оберете для своїх уже, напевне, онуків?

    Ніхто не піддає сумніву, навіть "гламурні пани", що схема недосконала і повинна змінюватись. Але реальні зміни у будь-якій схемі робляться під час практичного тестування (мені соромно як молодшому ніж Ви "політехніку" це писати). Нову пральку чи мікрохвильовку, телефон чи будь-що інше ми тестуємо вдома не день і не два, ніж вивчимо всі можливості, переваги і недоліки. І хотів би я бачити людину, котра витягнувши з коробки напр. телефон, ввімкнувши його сяде за комп і буде писати про недолугих гламурних фінів/корейців/японців які не передбачили в ньому напр вітання українською мовою:)
    Смішно чи не так? То з якої нагоди, порівнюючи телефон з 800-тисячним містом, сотнями вулиць і сотнями загалом кілометрів шляхів громадського транспорту, за ТРИНАДЦЯТЬ ДНІВ роботи нової схеми тр-ту хтось може вже збирати віче і розклеювати листівки по Львову про недовіру меру і іже з ним (сам бачив вчора).
    Я ПРОТИ незручностей, але ЗА здоровий глузд.
    :)Ой як понесе мене думка, відірватись не можу від клави. Модератори і читачі, вибачайте за великі коменти:blush:
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. VTr

    VTr Member

    Спробую зробити певне підсумування, якщо щость пропустив, чи у чомусь помилисвя, прошу доповнити та виправити.
    1. Схема розроблялась Львівською Політехнікою разом з французькою фірмою на грант ЄБРР, причому, грант немалий (пам'ятаю у ЗМІ йшлося про 540 тис. і то не гривень).
    Систему розробили з "чистого аркушу", тобто не пробуючи вдосконалювати існуючу, та навіть її не аналізуючи, інакше такого хаосу би не було. Вважаю, що було би справедливим, аби особи, що схему розробляли, були звільнені з ЛП, бо довели свою некомпетентність.
    2. Пан Жук, не провів належної експертизи запропонованої схеми, а дав команду на запровадження "в темну", що й призвело до відомої усім ситуації. У Європі будь-який чиновник після такого "проколу" подає у відставку разом із заступниками, як мінімум. Він же говорить про якісь громадські слухання, ніби транспортна задача є не інженерною а політичною, з таким самим успіхом можна проводити громадські слухання з фізики, хімії та математики.
    3. Заклики до відставки Садового також цілком логічні, раз він обклався такими підлеглими, як Жук.



    Я собі чомусь уявив randylv у стоматологічному кріслі . . . а стоматолог каже:". . . чого ви, я усього 13 днів як працюю, це ж зовсін не термін, аби мати до мене притензії".
    З повагою, Володимир.
     
  3. randylv

    randylv Well-Known Member

    Видно думку людини, котра має відповідні знання, досвід та інформацію в конкретному питанні, і, безумовно має право на оцінку ситуації.


    Пробачте, але видно тільки гасла, гасла, гасла, невміння чи небажання зрозуміти чи хоча-б більш менш уважно прочитати думку співрозмовників і напівістеричні недолугі порівняння...
    Все-таки з повагою, Андрій
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. VTr

    VTr Member

    А пропустив я наступне: французька фірма називається "Луїс Бергер", надіслати свої зауваження можна також на transport@city-admin.lviv.ua (ця інформація з "флаєру" виданого ЛМР, отож з документу офіційного). Оскільке наведений лінк є поштою, то туди можна надіслати і фото і відео, що я зараз і зроблю зі своїм, на якому, нагадаю, зафіксовано як маршрутка № 46 минає Дністерську.
    Також хочу пояснити чому саме №46-му приділяю так багато уваги. Я мешкаю на Дністерській, до Зеленої - два кроки, слава Богу, послуг трьох лікарень, що тут знаходяться, не потребую. Отож особистої зацікавленості у мене немає, але вважаю, що якщо кожен відстоюватиме лише особисті інтересу, то ми ніколи не подолаємо той стан, у якому, нажаль, опинилися.
    З повагою, Володимир.

    ---------- Додано в 11:53 ---------- Попередній допис був написаний в 11:18 ----------

    Даруйте, помилився має бути

    transport@city-adm.lviv.ua

    З повагою, Володимир.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    якась космічна тема :)

    А я їздив громадським транспортом вже три рази. Жодного разу в мене не виникло ніяких проблем, дуже сподобалися великі просторі автобуси. І не чув серед пасажирів жодного поганого слова на тему транспорту. Може я щось неправильно роблю?

    прошу перепрошую дякую за увагу до побачення будь-ласка з повагою Ігор
     
    • Подобається Подобається x 5
  6. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.


    А в який час їздилося?
     
    • Подобається Подобається x 2
  7. VTr

    VTr Member

  8. syavych

    syavych копач

    Мда, 50 лямів євро - непоганий відкат з тої суми можна отримати
     
  9. VTr

    VTr Member

    Спробую пофантазувати, на прикладі маршруту 4А, що нас очікує:
    Дуже скоро (кілька місяців, пів року, від сили), наші "посівші посади" збагнуть, що радіальний маршрут 4А, якщо він вже йде на південь по пр. Свободи, можна пустити, таким самим чином й на північ, тим більне, що східна сторона пр. Свободи ширша від вул. Гонти, та й трамваї там не їздять.
    Потім, захистивши кілька дисертацій, збагнуть, що немає сенсу розвертати "гармошку" біля гот. Львів, оптимальніше об'єднати маршрут 4А зі, скажімо, з 1а, або ж 2а.
    Потім, але це вже, як мінімум, докторська дисертація, збагнуть, що 4а логічніше продовжити до "Бомби, а ще краще до "Галицького Перехрестя" і, таким чином, ми повернемося до схеми руху, що діяла до 31 грудня 2011 р.
    Отож немає потреби завтра йти під Міслраду та вимагати її повернення, вона й так повернеться . . . за кілька років. :sad:
    З повагою, Володимир.
     
  10. NewsBot

    NewsBot Well-Known Member

    «Пропозиції мешканців та перевізників щодо коригування нової транспортної схеми ми врахуємо», - А. Білоус

    сьогодні відбулась спільна нарада львівської міської ради та львівської обласної державної адміністрації, а також представництва мінінфраструктури та даі щодо нової транспортної мережі у львові. сьогодні відбулась спільна нарада львівської міської ради та львівської обласної державної адміністрації,

    news.lvivport.com
     
  11. NewsBot

    NewsBot Well-Known Member

    Губернатор Львівщини Костюк пересідає на маршрутки

    сьогодні, 12 січня, під час брифінгу голова львівської ода михайло костюк заявив, що через транспортний колапс в місті він вимушений втрутитися у ситуацію і зазначив, що не хотів би, щоб це втручання для міської влади було надто агресивним. «я побачив ці неузгодженості вже 5 січня,тоді ж я зробив за

    news.lvivport.com
     
  12. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Сьогодні їздив у Податкову.
    Варіантів мав 2:
    1. 18 (зупинку пішки), через Виговського-автобусний до ПДА
    2. 43 (колишня 91), через привокзальну/центр/на Стрийську.
    Обрав для старту 43. Інтервал о 9-й ранку невеличкий, 10 хв.. До Руставелі маршрут збігається зі старим 53-м, далі по 91-у.
    40 хв їзди, не переповнений "Богдан". Цілком нормально.
    Назад повертався 18-м. Теж, цілком непогано, навіть сидячи.
     
    • Подобається Подобається x 2
  13. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Я так зрозумів, завтра на народне віче проти транспортної реформи не підеш? :)
     
  14. Deus igrok

    Deus igrok Дуже важлива персона

    доречі та, я от теж останні рази навіть як стоячи їхав, то натовпу в маршрутці не було - як результат, досить комфортне транспортування.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. SPB

    SPB Well-Known Member

    http://tvoemisto.tv/news/54875.html

    Повеселили деякі зауваження:
    Радіальні 6А+3А
    Чи можливо мався на увазі Автовокзал м.Стрия, тоді то вже на 30МТ і на приміському вокзалі на електричку

    Типу 47а за маршрутом "Іскра - Сихівська - Зелена - Шота Руставелі" 24 тролейбус нікому не нагадує? чомусь я і в тролейбус і в маршрутки сідаю спокійно, а комусь хочеться персональний автобус від своєї зупинки

    При таких кількостях рейсів як в нашого аеропорту туди ще й маршрутку з Вокзалу ганяти, при тому що від Бандери є 9 тролейбус

    А про радіальні маршрути з трансфертним квитком вони чули?

    Правильно - "забезпечте рух маршрута 23 після 21.00"

    То повернути чи забрати, на Лисинецьку чи на Медову Печеру?
    І там їздить 24 маршрут так само як і 53 раніше

    На Вокзал трамваї 1, 6, 9, 9а, на АС-2 трамвай 6, бачив це ж запитання у групі яка агітувала за мітинг з скиданням міської влади 17.01:bad:


    Хоча є й роззумні зауваження, цікаво, чи опублікують відповіді УТіЗ на них.

    Загалом же багато людей просто не намагались розібратися в новій схемі, а хочуть "ту ж маршрутку, але в об'їзд центру", тобто в сам центр дійсно потрібно далеко не всім:)
     
    • Подобається Подобається x 2
  16. ContRaSt

    ContRaSt Well-Known Member

    З сумками (а саме так більшість і їде на вокзал) не завжди хочеться їхати з пересадкою


    Більш доречним було пустити від верхнього шувару, звідти зранку важко в центр попасти. Так би хоч вибір був, довго їхати, чи довго йти.. Сама особисто не раз ходила сідати від своєї зупинки (верхній шувар) аж на Довженка, і то при старій схемі ще. Бувало таке, що сісти не реально, а якщо додається погана погода (от як зараз наприклад) то взагалі мови нема, або виходь за півтори години, або йди пішки, або сиди вдома.

    Прекрасно розумію, що з шувару ближче та краще їхати через Новий Львів, але що поробиш як вибору немає. І чомусь здається, що на Іскрі зара ситуація не набагато краща..
     
  17. SPB

    SPB Well-Known Member

    Мені особисто, та й моїм сусідам, на вокзал зручніше тролейбус+трамвай, бо в маршрутці з великими речима висіти це задоволення сумнівне, а час поїздки відрізняється не сильно.


    Тому лікарі й проходять інтернатуру після закінчення університету під керівництвом більш досвідчених, у випадку реформи такою підтрримкою стала стабільна робота електротранспорту :)
     
  18. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Горлянку дерти? :)
    А сенс?
    Я так розумію, що старі маршрути відновлюються з іншим номером і дрібонькими змінами. 20-й, которий був 40, але за новою схемою розвертався в центрі, уже літає знову до АС-2.
    Для мене єдина проблема зараз - відсутніть інформації. Устаканяться маршрути - проблема зніметься.

    ЗІ: нині на власні вуха чув водійське ЩИРЕ "дякую, і Вам щасти" вдячному пасажирові. :)
     
    • Подобається Подобається x 3
  19. randylv

    randylv Well-Known Member

    А тепер саме з Лисеницької на Левандівку пустили №50 через Личаківську-Мечнікова, а далі по колу, але все-одно через Приміський на Левандівку. І коли в перші дні (перед Різдвом) курсувало зо 3 автобуси і водії гучно заявляли, що власники маршрут закриють, бо людей нема, то вже кілька днів на кінцевій 50-ки стоять в черзі за пасажирами, яких аж ніяк не бракує.

    24 курсує регулярно, требалиш напружитись о_О і перейти на інший бік Пасічної. Користуюсь щоденно, практично жодного разу не стояв, хоч це і "проїздна зупинка". Людей буває до Зеленої набивається купа, але ж таке саме було і з колишнім 29а...


    Цікаво, а які маршрутки взагалі ходили по Вітовського до Нового року. Може помиляюсь, здається 50 від центру і 46 точно не на вокзал чи АС 2. А трамвайних маршрутів в обидва напрямки справді вдосталь.

    Саме навіть не намагались. Є стара звичка "через центер:cry:", а подумати куди саме тобі потрібно - важко, легше чимчикувати на ВІЧЕ і обс...ти всіх і вся. Крім того "до центру" курсує добра половина усіх маршрутів.

    ---------- Додано в 00:19 ---------- Попередній допис був написаний в 00:02 ----------

    Додам ще про "центер"...
    Товариш познайомив колись із своїм старим знайомим-москвичем. Людині 35 років, корінний москвич, зізнався що за все життя не був ЖОДНОГО разу в центрі Москви. На наше оніміння резонно відповів:"а навіщо, коли я народився в мєдвєдково (район такий в Москві типу Левандівки :) чи Сихова), там школу закінчив, там одружився, там працюю, мені пертися в центр...Я красную площадь і по тв можу побачити"
    Якщо Львів прагне бути туристичним центром Європи , то може віддамо його туристам? Що ми в центрі не бачили?
    В світлі цього підтримую вже забуту мерівську ідею, як завжди обіс..ну львівшькими патрійотами :bad:: всі органи влади, фонди, і тп перенести в єдиний комплекс здається на Стрийській. Кому від цього було б погано? Львів - не Москва з її 200-кілометровим діаметром.
     
    • Подобається Подобається x 4
  20. SPB

    SPB Well-Known Member

    20 в новій схемі кінцевої в центрі і не мав, напевно ви переплутали з 22, він дійсно спочатку біля Магнуса, потім біля ЛНУ:)
     
а де твій аватар? :)