казну?:rolleyes: а казна - корито для чиновника. Спишуть півмільйона на свято пампуха І глядиш - казни нема... А ви, народ - радійте Що у перевізника грошей нема... муза... йопересете...
Для мене теж є деякі переваги від нової схеми. Наприклад з Городоцької є пряме сполучення з автовокзалом (10), покращився доїзд до Рясне (11). Хоча на 11 переважно ПАЗики, але інтервал набагато менший ніж колись був у 59 маршруту. 18 їздить рідше ніж колишній 32-й. Раніше з Сихова до Мотозаводу можна було виїхати 41-м навіть о 23.30-23.45, а зараз такої можливості нема, треба встигати на останній 32-й.
таке враження що кожного дня щось міняють. Днями їхав на 19, їхала біля гот. "Львів" і звертала на Замартинівську, сьогодні їхав то взагалі перед добробутом на Б.Хмельницького звернула і так до кінця... чудеса
це прицільно з 19м такі чудеса. Він мав би їздити через Тракт Глинянський, але через погану дорогу водії відмовляються. і їздять хто як хоче, бо затвердженого маршруту нема.
як-би хоч один рейс маршрутного таксі співпадавби із трамвайним маршрутом -тоді весь міськгортранспорт-за грати!
Черговий "шедевр інтелектуальноі діяльності" впроваджувальників схеми. http://zik.ua/ua/news/2012/03/29/341602 Хочу бачити, як великогабаритний автобус 46 маршруту проіде вул. Городоцька – вул. Листопадового Чину – вул. Університетська – вул. В. Стефаника – вул. Дж. Дудаєва – просп. Т. Шевченка – вул. Д. Герцена – вул. І. Франка. Там і Еталони з Богданами мають проблеми, а великий автобус?! Складається враження, що людина, яка це складала, ніколи сама цими вулицями не іздила, а бачила іх тільки на карті. Відносно лівого повороту з Чорновола перед оперою. У середу о 9 ранку там якраз була аварія, спричинена великогабаритним автобусом. Великий автобус підрізав Субару. Корок був аж до вулиці під Дубом. Наліво автобус повертає аж з третього правого ряду, знаків жодних немає і машини які йдуть лівим рядом на поворот і лівим середнім рядом прямо такого маневру зовсім не очікують. Потрібно зняти кілька метрів розділюючого острівка між полосами. Ну невже відповідні служби цього не бачать і так важко це зробити? От вже дійсно "в головах розруха". Робиться лише те, за що можна отримати відкат або вкрасти.
в тих, хто складає маршрути, вирішує питання з транспортом не працює як творча півкуля мізків, так і логічна. Бо з точки зору творчості немає маштабних, хоч і утопічних, красивих та цікавих проектів, а з точки зору логіки намає нічого, що б працювало справно за логічними правилами. Виходить подібні маршрути з тим же успіхом могли б складати овочі: помідори і огірки )))
Правильно, іх потрібно замінити, але там, де це можливо. У першу чергу у спальних районах з широкими вулицями, але не в центрі Львова, навіть ближньому. Ви автомобілем іздите? Спробуйте проіхати великим автобусом вул Городоцька – вул. Листопадового Чину – вул. Університетська – вул. В. Стефаника – вул. Дж. Дудаєва – просп. Т. Шевченка – вул. Д. Герцена – вул. І. Франка.Подивіться на що перетворюється ближній центр. Городоцька-Різні-Підвальна-Митна- пр.Шевченка- Дудаєва-Січових стрільців. Теоретично, великі автобуси можна вводити лише після будівництва кількох перехоплюючих паркінгів у ближньому центрі. А у перспективі потрібно виводити з центральноі частини міста банки і установи, до яких саме і ідуть легковими автомобілями. Тоді усю центральну частину міста можна зробити пішохідною. Але цим потрібно займатись.
в цьому і суть транспортної реформи, поставити маршрути так щоб мінімум автобусів заїжало в центр тільки в нас все робиться через одне місце нажаль та да, це само собою - суди, обл, міськ адміністрації винести з центру в першу чергу
від нині вже їздить. в центрі не була, але на Сихові ходить регулярно без затримок, отже і в центрі не затримується. І з не надто широким поворотом Кавалерідзе-Коломийська чудово дають собі раду. До речі, балакала нині з братиком. Він рік прожив в Афінах. Вулички там в центрі не ширші наших, а навіть вужчі. А паркуються, гірше ніж у нас. Для прикладу, всі кишені автобусних зупинок заставлені автомобілями, і ніхто навіть не намагається їх звідти ганяти (не кажу, що то добре, просто констатація факту). Вулиці з врахуванням припаркованих авто вузькі настільки, що коли автобус зупиняється на зупинці, то весь потік за ним стає (рух здебільшого односторонній, тобто вулиці співмірні з нашою Банківською). Так от, всі міські автобуси - виключно великі, в тому числі "гармошки". І прекрасно маневрують в тих умовах. Єдине, що на вузьких проблемних поворотах поставили знаки "не паркуватися, поворот автобуса" і опуклі дзеркала. Просто насправді ті автобуси дуже маневренні, хоч і на перший погляд не виглядають такими.
coffeefan, нормально 46, і не треба "ля-ля"... Нічого йому не мішає. ---------- Додано в 12:40 ---------- Попередній допис був написаний в 12:24 ---------- Просто геніально! Браво!!!!
а не треба сарказму, бо по-перше є реальний приклад - Берлін, а по-друге це цілком можливо зробити. + переносити треба і держ установи, органи реєстрації та інше. І так само як створився рух проти рагулів на тротуарах, тас само можна створити рух "Центр без б*юрократичного сміття"
Добре, куди подінете прокуратуру з проспекту Шевченка, міську раду, управління освіти, обл. раду, авір, Шевченківський районний суд ітд...
на сихів ---------- Додано в 13:21 ---------- Попередній допис був написаний в 13:19 ---------- І не треба сміятися, десь там в генпланах всяких таке і передбачається правда невідомо коли...
Добре. А міську раду, з фундаментом перенесете може? Нє? Ой, а Ви щось робите для того щоб це все зробити? Якщо ні, сидіть і мовчіть тоді.