Нова схема руху маршруток у Львові

Тема у розділі 'Життя міста', створена користувачем MARTINI, 23 лис 2011.

  1. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    казну?:rolleyes:


    а казна - корито для чиновника.

    Спишуть півмільйона на свято пампуха
    І глядиш - казни нема...
    А ви, народ - радійте
    Що у перевізника грошей нема...


    муза... йопересете...
     
    Останнє редагування: 24 бер 2012
    • Подобається Подобається x 1
  2. sselev

    sselev Well-Known Member

    Для мене теж є деякі переваги від нової схеми. Наприклад з Городоцької є пряме сполучення з автовокзалом (10), покращився доїзд до Рясне (11). Хоча на 11 переважно ПАЗики, але інтервал набагато менший ніж колись був у 59 маршруту.

    18 їздить рідше ніж колишній 32-й. Раніше з Сихова до Мотозаводу можна було виїхати 41-м навіть о 23.30-23.45, а зараз такої можливості нема, треба встигати на останній 32-й.
     
  3. Bubblik

    Bubblik Member

    таке враження що кожного дня щось міняють.
    Днями їхав на 19, їхала біля гот. "Львів" і звертала на Замартинівську, сьогодні їхав то взагалі перед добробутом на Б.Хмельницького звернула і так до кінця... чудеса
     
  4. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    це прицільно з 19м такі чудеса. Він мав би їздити через Тракт Глинянський, але через погану дорогу водії відмовляються. і їздять хто як хоче, бо затвердженого маршруту нема.
     
  5. morze

    morze Well-Known Member

    як-би хоч один рейс маршрутного таксі співпадавби із трамвайним маршрутом -тоді весь міськгортранспорт-за грати!
     
  6. coffeefan

    coffeefan Well-Known Member

    Черговий "шедевр інтелектуальноі діяльності" впроваджувальників схеми.
    http://zik.ua/ua/news/2012/03/29/341602
    Хочу бачити, як великогабаритний автобус 46 маршруту проіде вул. Городоцька – вул. Листопадового Чину – вул. Університетська – вул. В. Стефаника – вул. Дж. Дудаєва – просп. Т. Шевченка – вул. Д. Герцена – вул. І. Франка. Там і Еталони з Богданами мають проблеми, а великий автобус?! Складається враження, що людина, яка це складала, ніколи сама цими вулицями не іздила, а бачила іх тільки на карті.
    Відносно лівого повороту з Чорновола перед оперою. У середу о 9 ранку там якраз була аварія, спричинена великогабаритним автобусом. Великий автобус підрізав Субару. Корок був аж до вулиці під Дубом. Наліво автобус повертає аж з третього правого ряду, знаків жодних немає і машини які йдуть лівим рядом на поворот і лівим середнім рядом прямо такого маневру зовсім не очікують. Потрібно зняти кілька метрів розділюючого острівка між полосами. Ну невже відповідні служби цього не бачать і так важко це зробити? От вже дійсно "в головах розруха". Робиться лише те, за що можна отримати відкат або вкрасти.
     
  7. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    семиметрові бидловози в нормальному місті бути не повинні
    добре що їх замінюють
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. yasam

    yasam Well-Known Member

    в тих, хто складає маршрути, вирішує питання з транспортом не працює як творча півкуля мізків, так і логічна. Бо з точки зору творчості немає маштабних, хоч і утопічних, красивих та цікавих проектів, а з точки зору логіки намає нічого, що б працювало справно за логічними правилами. Виходить подібні маршрути з тим же успіхом могли б складати овочі: помідори і огірки )))
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. coffeefan

    coffeefan Well-Known Member

    Правильно, іх потрібно замінити, але там, де це можливо. У першу чергу у спальних районах з широкими вулицями, але не в центрі Львова, навіть ближньому. Ви автомобілем іздите? Спробуйте проіхати великим автобусом вул Городоцька – вул. Листопадового Чину – вул. Університетська – вул. В. Стефаника – вул. Дж. Дудаєва – просп. Т. Шевченка – вул. Д. Герцена – вул. І. Франка.Подивіться на що перетворюється ближній центр. Городоцька-Різні-Підвальна-Митна- пр.Шевченка- Дудаєва-Січових стрільців. Теоретично, великі автобуси можна вводити лише після будівництва кількох перехоплюючих паркінгів у ближньому центрі. А у перспективі потрібно виводити з центральноі частини міста банки і установи, до яких саме і ідуть легковими автомобілями. Тоді усю центральну частину міста можна зробити пішохідною. Але цим потрібно займатись.
     
  10. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    в цьому і суть транспортної реформи, поставити маршрути так щоб мінімум автобусів заїжало в центр
    тільки в нас все робиться через одне місце нажаль

    та да, це само собою - суди, обл, міськ адміністрації винести з центру в першу чергу
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    від нині вже їздить. в центрі не була, але на Сихові ходить регулярно без затримок, отже і в центрі не затримується. І з не надто широким поворотом Кавалерідзе-Коломийська чудово дають собі раду.

    До речі, балакала нині з братиком. Він рік прожив в Афінах. Вулички там в центрі не ширші наших, а навіть вужчі. А паркуються, гірше ніж у нас. Для прикладу, всі кишені автобусних зупинок заставлені автомобілями, і ніхто навіть не намагається їх звідти ганяти (не кажу, що то добре, просто констатація факту). Вулиці з врахуванням припаркованих авто вузькі настільки, що коли автобус зупиняється на зупинці, то весь потік за ним стає (рух здебільшого односторонній, тобто вулиці співмірні з нашою Банківською). Так от, всі міські автобуси - виключно великі, в тому числі "гармошки". І прекрасно маневрують в тих умовах. Єдине, що на вузьких проблемних поворотах поставили знаки "не паркуватися, поворот автобуса" і опуклі дзеркала.
    Просто насправді ті автобуси дуже маневренні, хоч і на перший погляд не виглядають такими.
     
    • Подобається Подобається x 2
  12. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    coffeefan, нормально 46, і не треба "ля-ля"...
    Нічого йому не мішає.

    ---------- Додано в 12:40 ---------- Попередній допис був написаний в 12:24 ----------

    Просто геніально!
    Браво!!!!
     
  13. yasam

    yasam Well-Known Member

    а не треба сарказму, бо
    по-перше є реальний приклад - Берлін,
    а по-друге це цілком можливо зробити.
    +
    переносити треба і держ установи, органи реєстрації та інше.
    І так само як створився рух проти рагулів на тротуарах, тас само можна створити рух "Центр без б*юрократичного сміття"
     
    • Подобається Подобається x 4
  14. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    ну банки то навряд чи приберемо
    а держустанови треба однозначно виносити
     
  15. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Добре, куди подінете прокуратуру з проспекту Шевченка, міську раду, управління освіти, обл. раду, авір, Шевченківський районний суд ітд...
     
  16. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    на сихів :)

    ---------- Додано в 13:21 ---------- Попередній допис був написаний в 13:19 ----------

    І не треба сміятися, десь там в генпланах всяких таке і передбачається
    правда невідомо коли...
     
    • Подобається Подобається x 3
  17. yasam

    yasam Well-Known Member

     
  18. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Добре. А міську раду, з фундаментом перенесете може? Нє?


    Ой, а Ви щось робите для того щоб це все зробити? Якщо ні, сидіть і мовчіть тоді.
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. yasam

    yasam Well-Known Member

    рада хай собі буде і засідає, а от людей нехай приймає на периферії. Сихів як варіант
     
  20. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    ратушу під музей
    міську раду в нове приміщення
     
    • Подобається Подобається x 1
а де твій аватар? :)