Нова схема руху маршруток у Львові

Тема у розділі 'Життя міста', створена користувачем MARTINI, 23 лис 2011.

  1. coffeefan

    coffeefan Well-Known Member

    При умові вивчення пасажиропотоків і дотриманні нормального інтервалу руху 10-15 хвилин комфорт поіздок міським транспортом збільшиться. Але питання корків при збільшенні кількості великих автобусів все одно лишається відкритим. Кожний день, проіжджаючи містом на автомобілі, у цьому пересвідчуюсь.
    http://zaxid.net/news/newsVideo.do?...minyat_nimetskimi_avtobusami&objectId=1250344
     
  2. SPB

    SPB Well-Known Member

    Вже стільки разів говорилося, що один автобус заміняє 3-5 маршруток, відповідно займає менше місця на дорозі, а більша кількість корків в центрі через те, що там зараз майже всі маршрути їздять, чого в початковій схемі руху небуло і що входить в "дотримання інтервалу і маршруту"
     
    • Подобається Подобається x 2
  3. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    дивна у вас логіка.

    Я згадую час, коли з радянських автобусів переходили на маршрутки і чиновники казали: менше корків, бо вони маневрені, маленькі... Тепер замість малих маршрутків кинулися в іншу крайність - довгі автобуси-поїзди і знову той самий виграш - менше корків.:) Наступний крок слід чекати - малі маршрутки і знову той самий виграш.

    Але от смію заперечити. якщо 30 мотобайкерів=комбайну, то повірте, комбайн - зробить більше корків.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    питання корків відкрите не через збільшення кількоссті великих автобусів, а через те, що все, що можна і не можна знову поперлося в центр, тепер на Підвальну. Тільки з моїх країв це 26, 35 і 7, з них легально - тільки 26. Все решту самовільно.


    на які маршрутки тоді переходили?
    правильно, маленькі Пежо. От лиш халепа - не витримали вони наших доріг і нашого режиму їзди, загнулися. Єдине, що з дрібних бусів може витримувати такі навантаження - вантажні мерси-бидловози. А це вже, звиняйте, дякуємо.
    А еталони - це ті ж автобуси. І 3-4 еталони - це не маневренний транспорт, а смерть водіїв. От як водію, що Вам приємніше обігнати на дорозі - одну гармошку, чи три еталони, які ще й між собою ганяються? ото ж бо.
    Якщо відремонтують дороги і/або знайдуть витривалі буси, то це може бути непоганий варіант для "неприбуткових" напрямків або в непіковий час, коли транспорт потрібен, але їздить напіввпорожній. Бус менший, економніший і з таким пасажиропотоком впорається.
    Ну а для центральних артерій гармошки - оптимальний варіант. Коли ще до реформи їх ввели, то Сихів, наприклад, зітхнув з полегшенням.
     
    • Подобається Подобається x 7
  5. coffeefan

    coffeefan Well-Known Member

    Погоджуюсь. А ще говорили, що великі автобуси руйнують центральну частину міста, яка знаходиться під охороною ЮНЕСКО.
    А той факт, що один великий автобус замінює кілька маршруток свідчить лише про збільшення інтервалу руху. Якщо раніше він був 10-15 хвилин, то зараз 30 хвилин . А для зменшення інтервалу потрібно збільшувати кількість великих автобусів, що однозначно призведе до утворення корків. Дійсно, через центр зараз легковим автомобілем іздити стало простіше. Навіть неодноразово чув задоволення деяких львів*ян новою транспортною схемою саме через те, що через центр можна легше проіхати власним авто. Після введення в експлуатацію додаткових 80 великих автобусів ситуація з корками у ближньому центрі тільки погіршиться. Можливим виходом могла б бути організація трансферних зон ще до ближнього центру. Тільки де знайти місця для цього у Львові з його вузькими вуличками? Невдала спроба організаціі такоі зони за головною поштою говорить сама за себе.
    У черговий раз наголошую - нова транспортна схема не полегшила, а значно ускладнила життя львів*ян. І одного цього факту вже достатньо для виставлення оцінки "незадовільно". У нашому обговоренні новоі транспортноі схеми наводився приклад Європи. Так от мені важко уявити, щоб там нову схему запроваджували таким варварським способом. Без попереднього вивчення пасажиропотоків, без аналізу кількості і стану транспорту, без належного інформування населення. За гроші, "відмиті" через Луіс Бергер можна було і своіми силами розробити чудову транспортну схему. Тільки у Львові у черговий раз бабло перемогло і добро, і професіоналізм, і здоровий глузд.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    Як автобуси можуть руйнувати центральну частину міста?!
    У всіх нормальних містах їздять великі автобуси
    Чому у нас мають бути бидловози, які не витримують жодної критики у плані безпеки пасажирів
     
    • Подобається Подобається x 2
  7. coffeefan

    coffeefan Well-Known Member

    http://portal.lviv.ua/chronicle/2011/08/25/170758.html
    Можна виміряти вібрацію від великого автобуса з повною загрузкою пасажирів і, наприклад, Еталона чи Богдана. Технічноі проблеми це не складає. Великі автобуси навіть потрібно використовувати у спальних районах з широкими вулицями, але відносно центральноі частини Львова ......?
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. restavratsia

    restavratsia Active Member

    Про маршрутки знову

    Як мешканець вул.Петлюри(район ринку), то скажу, що молодь не програла від змін.Маршрутка 70(тепер33), стара 34(за нею шкода,бо прямого добирання на автостанцію Липинського вже нема), тепер нова 51(ходить нормально та все переповнена) для добирання від поліклініки стоматологічної. Ну а хто хоче більший вибір- пішочком до мебельного на сусідню Любінську( десь 1 км) і їдеш куди душа забажає( можливо з пересадками).Шкода старших людей.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Зате завантажили електротранспорт.:cowboy:

    ---------- Додано в 18:20 ---------- Попередній допис був написаний в 18:13 ----------

    Дороги ремонтувати ніхто не буде. До Євро залишилося два місяці. Ви бачили, щоб хтось щось робив? А ніхто й не буде, бо ще не заплачено туркам за минулий рік. Ну а вже після Євро -2012 тре взагалі забути за капітало вкладення. Будемо років 10 відробляти кредити, які бралися під ЄВРО і кучеряво тратилось на підготовку.

    ---------- Додано в 18:24 ---------- Попередній допис був написаний в 18:20 ----------

    Тому що чомусь тендери на перевозку, яку проводить львівська адміністрація, яка складає тенднрну документацію, передбачає бидловози, а не тільки нормальні автобуси.
     
  10. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    нічого подібного. принаймні 7 і 47 (німецькі автобуси) ходять що 15 хвилин, а вранці і частіше. Рідше - хіба у вихідні.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. SPB

    SPB Well-Known Member

    А потім помножити вібрацію від Еталона на те в скільки разів більше їх потрібно за нормальні автобуси :)
    від одного легковика вібрація ще менша, але якщо порівняти перевезення 150 ос. ЛАЗом 292 і 1000 майбахами (типу ідеал у всьому, в тому числі й в комфорті:pardon:) вгадайте який результат отримаємо:)

    А ще той директор фірми, якого цитують в статті багато цікавих речей зробив. про які не настільки відомо. Його цитата водіям одного маршруту "ми вам виторгували Підвальну, значить від завтра виручка у вас на порядок більша"
    От вам і європейські аналізи пасажиропотоків і мали вони того Луїса Бергера глибоко десь.
    самі ж водії тепер і плюються, що їм важко конкурувати з автобусами, а в оригінальній схемі такого не було:ireful1:

    А в чому проблема на Головній Пошті?
    Єдине це те, що водії маршруток не можуть забирати пасажирів на кінцевій а мають набрати повний салон ще не під’їхавши до неї.
    Чомусь на інших маршрутах нормальним є висадити пасажирів, постояти там де це не заважає іншим учасникам руху, а потім швиденько під’їхати на зупинку взяти пасажирів і поїхати далі за маршрутом. Чи на тих маршрутах пасажири і водії інші?
    А, ще одна проблема була у: "в нас забрали 31 маршрутку, а тепер немає чим доїхати від Патона до Центру(хіба що 2А 10ТР, 9ТР, і купа інших маршруток), від Університету до Головної пошти ми пройтися не в силах, там десятки нездоланних для простої людини кілометрів":ireful1:

    Вчора на 7 стабільно 10хв:good:

    P.S. Мені за нової схеми добиратись стало значно краще, навіть незважаючи на всі погіршеня викликані змінами після 1го січня, чи то я один такий унікальний на все місто? :mocking:
     
  12. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    з іншого боку, якщо порівняти дороги 12-річної давності, і теперішні, то це вже два різні світи, не зважаючи на те, що знову навесні сніг з асфальтом сходить. Навіть латають куди оперативніше.
    мені також. Хоча за те, що 26й забрали з Вітовського, а 35 сам втік з Городоцької - дуже сердита.
    Я ще в січні до цих змін спеціально засікала час на добирання з Сихова в центр т.зв. "екскурсійними" маршрутами, 26 і 35. Програш тоді становив не більше 7 хвилин. І то ще не була забита Франка і Підвальна, ще працювала ідея тої реформи. Зараз, якби їх повернули на ті маршрути, то був би, певно, навіть виграш по часу.
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    чому в Європі тоді центральними, вузькими вулицями їздить великий транспорт, не тільки звичайні буси, а навіть "гармошки"
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. morze

    morze Well-Known Member

    Львів - не для великих маршруток! Градус повороту автобуса несходиться із самим поворотом!
     
    • Подобається Подобається x 2
  15. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    дурниці, спокійно підходять автобуси
    малих бидловозів у нормальних містах в принципі не буває, хібащо на якихось спецмаршрутах
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. coffeefan

    coffeefan Well-Known Member

    Точно. Довелось самому бачити, як важко повертати великому автобусу з Замарстинівськоі на Лінкольна. Там Еталону чи Богдану важко було повернути, а що вже говорити про Ман. А перед оперою такий великий автобус взагалі повертає наліво з грубим порушенням правил дорожнього руху - з правоі полоси повертає наліво, по-іншому не вписується. При аваріі винним буде звичайно ж водій. Також дуже проблемний поворот від галицького базару на площу Митну. Маленькі маршрутки ідуть через Валову, а великий там не проходить.
    Остаточно ситуація з корками проясниться ближче до Євро, коли на вулиці виідуть заявлені 80 великих автобусів.
    Ще потрібно мати на увазі фінансове банкрутство АТП №1 і ріст ціни на паливо. Готуйтесь до підняття вартості проізду. Чиновники з міськради думали, що це так просто - накласти "нахаляву" мохнату лапу на фінансові потоки від міських перевезень. А тут виявилось, що потрібно платити великі гроші за автобуси, ремонт, паливо іт.д. Зі сторони будь-який бізнес виглядає "у шоколаді".
     
  17. SPB

    SPB Well-Known Member

    Якщо уважно прочитати ПДР то там написано, що у випадку, коли габарити транспортного засобу не дозволяють повертати з крайнього ряду то він може це зробити і з іного і це не буде порушенням.
    Хоча нічого аж настільки проблемногона тому перехресті немає, гляньте в інші міста, там і в важчі повороти спокійно їздять, то ж не фура, там радіус повороту менший.
    А перед Оперою проблема тільки у вихідні і то тому, що всі лізуть в 2 смуги вулиці з 4х смуг Чорновола+ ті хто вже їде Городоцькою+ зупинка маршруток, якої там немає бути...

    З проблемністю перехрестя згоден, але маршрутки Валовою теж дуже рідко їздять.
    Це перехрестя потрібно розв’язувати в комплексі з площею Митною та перехрестям Франка - Левицького - Князя Романа

    вже зараз великих автобусів є більше за 80(крім радіальних є кілька інших маршрутів де вони їздять :good:), але ж це не додаткові а замість вже існуючих
     
    • Подобається Подобається x 4
  18. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    Що точно
    покажіть хоч одне місто в розвиненій країні де використовують як громадський транспорт бидловози такі як в нас
    немає такого
    ніде
    в Польщі, де старого міста і вузьких вуличок повно, їздять семиметрові консервні банки?
    Так навіщо писати відверту дурню що нам нормальний транспорт не підходить, а треба автошлак на рівні Південної Африки, Єгипту чи Індії ?!?!
     
    • Подобається Подобається x 2
  19. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Доречі, влада навантажила електротранспорт, а тепер підніме ціну.... все во благо народа...
     
  20. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    прибуток від електротранспорту хоча б іде в казну
    а от якщо після цього захочуть підняти ціни перевізники, а вони захочуть :sad:
     
    • Подобається Подобається x 1
а де твій аватар? :)