Нова схема руху маршруток у Львові

Тема у розділі 'Життя міста', створена користувачем MARTINI, 23 лис 2011.

  1. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    ясно що вина не шоферів
    Тобто є вина, але це такі речі як стан салону, якісь поїздки, а корінь проблеми то власники маршрутів, це очевидно
     
    • Подобається Подобається x 2
  2. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    І це для мене загадка.
     
  3. iso

    iso Well-Known Member

     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    ні
    шофер = найманий працівник, інколи - власник маршрутки.
    перевізник = підприємство, яке має ліцензію на маршрут.
    інколи - власник ряду маршруток.
    Зазвичай власник маршрутки є підрядником у перевізника

    ---------- Додано в 14:28 ---------- Попередній допис був написаний в 14:26 ----------

    коренем зла є саме перевізники, а не шофери, і, навіть, не власники маршруток (крім тих випадків, коли вони ж і є перевізниками)
    І чиновники, які взяли з перевізника хабар і позбавили себе засобів тиску на того ж перевізника

    ---------- Додано в 14:30 ---------- Попередній допис був написаний в 14:28 ----------

     
    • Подобається Подобається x 2
  5. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    У нас все так, за що не візьмися.

    Мій знайомий каже: давай будемо сміття вивозити з міста.

    Ага, счас... Там без дозволу Садового фіг ти його вивезеш. Доречі, а коли сміттям займалися комунальники, памятаєте? Місто потопало в смітті. Нерентабельно, йопересете... а тепер на мерсах вивозять і всім вигідно.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Тю...
    А я думав, що ми самі, бо платимо перевізникам, платимо чиновникам і нікого з них за ті гроші не тиснем.
     
    • Подобається Подобається x 3
  7. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    Ти правий, безумовно
     
  8. Mokasin

    Mokasin Member

    Особисто мені стало набагато зручніше (зазвичай їжджу Наукова-Центр-Брюховичі). А ось з Наукової до Ашану трохи проблематично - лише два маршрути - 10 і 25, які постійно переповнені й можуть не зупинитися.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. SPB

    SPB Well-Known Member

    Та й раніше не сильно більше було, здається 3 маршрути?
     
  10. coffeefan

    coffeefan Well-Known Member

    Ну нарешті! Хоч хто-небудь намагається відстояти права львів*ян. З іншого боку дивно, що це представники правоохоронних органів, а не влада. Хоча, якщо там був "дерибан", то ДАІ явно обділили, не узгодивши маршрути. Тому споріднена структура і підняла питання.
    http://zik.ua/ua/news/2012/02/29/336628

    А от і підтвердження технічного стану електротранспорту. Введення новоі транспортноі схеми зовсім не підготовлене. Хто відповість за муки львів*ян?
    http://zik.ua/ua/news/2012/02/29/336707

    До речі, зверніть увагу, які старі грати (великі вживані міські автобуси на польських номерах) проходять реєстрацію у МРЕО. На львівськтх дорогах іх все більше. Причому, різних моделей. Цікаво, як виглядатимуть ремонтні роботи, там же запчастини різні. Напевно поставлять від камазів. Це до питання ціна-якість нових автобусів ЛАЗу.
     
  11. SPB

    SPB Well-Known Member

    Згоден, хтось прокинувся і зрозумів, що його обділили

    Інший варіант можливий, якщо не узгоджені в ДАІ не самі початкові маршрути ,а зміни, які до них вносили і легально і не дуже.
    У випадку повернення схеми станом на 1 вересня, та її дотримання аплодуватиму ДАІ стоячи.

    Вже й самі маршрутчики хочуть повернення до неї, але "а що дурень, не їздити Підвальною, якщо всі інші їздять, навіть якщо там корки і коло на пів години довшим стає"
    Нормальна для міста статистика, маршрутки теж регулярно бачу як аварійка тягає, просто скільки мааршруток і де зламалось навіть самі власники маршрутів не знають.
    Ще можна нагадати традиційні в нащому місті "Дні без маршруток", при будь-якому пониженні температури нижче -10
    Звичайно це, нажаль, є нормальним для Львова, а не загалом, і згоден, що в ідеалі такого бути не має

    Ті "старі грати"десь 1995 - 2000 року випуску в більшості, і експлуатувалися вони не львівськими водіями і майстрами і не по львівських дорогах. З наявністю запчастн великих проблем немає, в нас в місті є сервісні центри, от їх ціна то інша справа.
    Але це вже стандартна суперечка власників ТАЗу і іномарки "Що краще, вкладати в ремонт невелику суму щодня, чи велику але раз на кілька років?"
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Знайомий розказує: сів в маршрутку, стою.
    Водій жине, що капець просто... (нічого против ніхто не має)
    Але коли він вийшов з маршрутки щоб випустити людину, той двері зразу закрив, він йому махає, а водій ФАК йому влупив.
    Нормально, нє?
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. morze

    morze Well-Known Member

    Ні, ненормально! Без згоди,бодай, одного із пасажирів водій не має права починати рух маршрутки!!! Небайдужі пасажири повинні потребувати зупинки(неофіційні правила перевезення людей, тварин і т. п.) пк.ст 48
     
  14. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    morze, а Пан знає, що таке сарказм?
     
  15. coffeefan

    coffeefan Well-Known Member

    Ще одна аналітика, яка показує, що це варварство під назвою "нова траспортна схема" не можна було вводити. Повністю сирий проект.
    http://zik.ua/ua/news/2012/03/06/337714

    SPB, а де це ви знайшли у Львові сервісні центри по обслуговуванню іноземних пасажирських автобусів? Є певні проблеми з запчастинами навіть для Богданів і Еталонів. Поговоріть з маршрутчиками, дізнаєтесь багато цікавого.
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    проблема не в тому що схема не така, а в тому що у нас тотально, скрізь, від управління транспорту до майстрів які ремонтують автобуси, криворукі м*даки
    чому ЛАЗи які закупила чотири роки тому Польща зараз отакі
    [​IMG]
    а в Україні отакі
    [​IMG]
    [​IMG]
    ???
     
    • Подобається Подобається x 6
  17. coffeefan

    coffeefan Well-Known Member

    Тобто, ви рахуєте, що сервісні центри для автобусів іноземного виробництва у Львові є, але вся проблема у поганих майстрах? Ще раз запитую - ви львів*янин? Пишете занадто загально і абстрактно без розуміння реальноі ситуаціі у місті.
    До речі, відносно якості львівських автобусів китайськоі комплектаціі. На днях Киів закупив 100 великих міських автобусів білоруського виробництва саме через низьку якість львівських. Не витримують ці автобуси наших доріг і перенавантаження у години пік. Крім цього прослідкуйте які корки створюють ці великі автобуси, наприклад, на пересіченні Левицького/Зелена і Франка або на площі Митній та Різні. А до кінця березня планують запустити ще приблизно 80 таких великих автобусів. Я уявляю які будуть корки! Сьогодні бачив, як така "фіра" не могла роз*іхатись з іншим транспортом біля Галицького базару. Львів з його вузькими вуличками не пристосований для такоі кількості великих міських автобусів. Потрібно спочатку думати, а потім робити, а не навпаки.
     
    Останнє редагування: 9 бер 2012
  18. Karmeluk

    Karmeluk Well-Known Member

    Прослідкуйте краще за к-стю мудаків які паркують свої "телеги" в означених місцях. Там не те що автобусам, легковому транспорту буває важко розминутися. Одне таке "чудо" додумалось поставити свого "джіпа" на розвороті (кінцева) трамваю 3-ки пл Галицька.
     
    • Подобається Подобається x 3
  19. yasam

    yasam Well-Known Member

    а мудаки це швидше за все працівники рай або львів ради, і живуть вони не далеко від своєї роботи, тобто в центрі, а "телеги" це лексуси, бехи і субару. Як пропонуєте за ними "слідкувати"?
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. SPB

    SPB Well-Known Member

    Якраз сам проект дуже навіть добрий, але те що з неї зробили протягом останніх двох, вже трьох, місяців перевізники явно не витримує критики:ireful1:

    Та аналітика звичайно має зерно істинни, але все ж явно замовна, щодо потрібної кількості електротранспорту і автобусів і того, що потрібно їх в 2 рази більше, то це при наповненості транспорту в фроматі "Сидячі+10% стоячих в час-пік", в нас такого ніколи не було і на це ніхто б не пішов. тому й збільшення кількості трамваїв і тролейбусів до ЄВро має бути скероване в більшості на створення нових та відновлення не діючих маршрутів.

    не маршрутчик, але чув, що для деяких марок БВ автобусів ситуація значно краща ніж для інших, і постачальники запчастин вже починають створювати запаси запчастин і т. д. саме під ці марки. Щодо Богданів і Еталонів, то ясно що повний цикл створювати в кожному місті потреб немає, є роботи, які з огляду їх вартості і обсягів попиту СТО просто не окупиться впроваджувати навіть у Львові.


    Щодо Франка - Левицького - Підвальної, то погодьтесь, що корки від автобуса раз на 3-5 хвилин(на Франка їздять 3а і 4а) набагато менші аніж від маршруток раз на 30 секунд, чи від тої кількості легкових авто, які по зустрічній обганяють трамваї, не даючи їм проїхати перехресття.
    До того як всі маршрутки почали знову пхатися на Підвальну час проїзду великим автобусом від Франка - Зеленої до Різні був в середньому на 5хв(!) меншим аніж є зараз (статистика АТП-1).
    І не забуваймо, що один автобус везе стільки ж як і 2-3-5 маршруток
     
    • Подобається Подобається x 2
а де твій аватар? :)