і все це знову ж розіб'ється об недотримання умов. Від податків звільнимо, а автобуси "поламаються", а за 90 хвилин нікуди не заїдемо, бо наступного чекатимемо 20 хвилин, а знайдеться ще купа обставин. Наголошую, починати треба з жорсткого контролю за дотриманням правил. А вже тоді, подивившись як реально працюють існуючі правила (а не та профанація, що зараз є), вносити в них корективи.
Незнаю як зараз, але кілька років тому було так: Перевізні компанії, які виграють тендери і з якими місто заключає договір, на балансі немають (або майже немають) жодного автобуса. А для чого, якщо можна взяти "в оренду". От вони заключають договір з приватними особами, які мають ті автобуси. Був автобус, нікому хабаря не платили, брали на найкращі маршрути у Львові і не тільки у Львові. Ми самі вибирали де працювати. на якому маршруті було вигідніше там ми і їздили. Від вигідності маршруту і залежала величина оплати. Просто кожен день платили за маршрут. Паперову роботу - "мед. огляд", "бухгалтерію" вела компанія яка обслуговувала маршрут. Ми ж як власники автобуса займались саме перевезенням: шукали водіїв, ремонтували, заправляли, друкували графік руху, друкували наклейки з № і схему маршруту, платили побори ДАЙ і тп... Компанію не цікавило чи ти працюєш чи ні, кожен день за маршрут треба було платити от і все. І ці компанії фактично нічого не вкладаючи(не купуючи автобусів і тп), і навіть не перевозячи людей(бо це робили приватні особи на своїх автобусах), заробляли великі гроші просто за то що місто їм виділило маршрут і ні за що не відповідають... а винні у всьому були приватні особи, які за свої гроші купили транспорт, за свої гроші його ремонтували, возили людей, заправляли, і тп... і ще такі погані були шо не хотіли возити пільговиків І повірте, власнику автобуса було би вигідно мати ел. квиток, який би дав змогу контролювати водіїв в першу чергу, бо їх не проконтролюєш, вони крадуть і дуже багато, доходило більше 50% виручки! А ще би класно було мати GPS трекер... І так працювали не тільки у Львові.. І думаю зараз схема роботи не сильно змінилась, тільки змінились власники маршрутів, як хочуть отримувати гроші нічого не роблячи!
Тут не згоден: чомусь за кордоном таких проблем немає: всі знають, що потрібно дійти на зупинку і від зупинки(2хв), а не стирчати 10 хв між зупинками чекаючи що автобус їм точно зупинить, суттєвої різниці в часі добирання від точки А до точки Б немає, ну а якщо для людини занадто пройтися до зупинки то існує таксі Ще й як затримує щоденний приклад: від моєї зупинки до центру тролейбус, який між зупинками їде повільніше за маршрутку має 5 зупинок, середньостатистична маршрутка на тому ж відрізку зупиняється 8 разів, як наслідок, швидкість добирання з точки А в точку Б однакова, незважаючи що між зупинками маршрутки і по зустрічній обганяють і при обмеженій видимості, а це доречі життя і здоров’я пасажирів (пам’ятаєте як на Пагорбі слави дві 30ки напакованих зіткнулися лоб в лоб). Щодо Підвальної, статистика комунального АТП: після повернення маршруток на Підвальну час руху будь-якого автобуса радіальних маршрутів між кінцевими зріс на 5 хвилин (при менше 30 хв між кінцевими) буквально за один день.
Якщо Ви уважно прочитаєте, то я писав про висадку. Зрештою йдеться про те, що коли обґрунтовували підвищену вартість проїзду в маршрутках і відмову возити пільговиків-основним аргументом було-зупинки за вимогою і дія пільг для звичайних пенсіонерів на міському транспорті, крім таксі. Питання, зупиняється для висадки, чи посадки?
Проблема з транспортом найбільша - це непрозорість ринку. Все решта дрібниці Бо непрозорий ринок це коли шофер має доступ до готівки, якою йому оплачують проїзд, його зарплата - відсоток від тої готівки, і його мета не безпечний і вчасний проїзд, а назбирати побільше пасажирів, постояти на кінцевій подовше, щоб менше бензину спалити і більше людей напхати, обігнати конкурентів, і тд
а перевізникові? Я ж говорю про контроль перевізників. Якщо місто буде брати за жабри перевізників за всі порушення, ті, відповідно, візьмуться за власника автобусів. А вже власник відповідно або погоджується працювати за вказаних умов, або ні, виставляючи в тому числі перевізникові свої умови - наприклад, зменшення плати за маршрут (або приведення її у відповідність із прибутковістю маршруту, яку можна буде визначити виключно за умови контролю електронним квитком) або адью. Знову ж перевізник розуміє, що якщо власник автобуса від нього піде, то він не зможе виконати тендер. і його попруть з ринку, то ж матиме стимул домовлятися з власником на взаємовигідних умовах. ТОбто, схема проста як двері - притисни перевізника, і решту все пов'язано. Але перевізника притиснути не можуть, бо він не просто так поклав чиновникам в кишеню крупну суму за тендер... Отут і має включитися міська громада. Формально, за умови протистояння рада-Садовий, цей механізм працював би досконало. Але ж фокус в тому, що пишемо рада, розуміємо Свобода, пишемо Свобода, розуміємо - перевізник. Відповідно, картинка вимальовується просто чудова. Свободі вигідно хаяти Садового за схему, розуміючи, що він нічого не зробить, бо отримав відкат. Створюється видимість діяльності, і всі задоволені.
І для висадки і для посадки, щодо часу то різниці немає (сідає / виходить 1-2 людини, яким лінь пройти 100-150 метрів до / від зупинки)
Щодо часу - немає. Із моїх спостережень - для посадки-особливих проблем нема, хіба що хтось дуже древній проситься, а от коли йдеться про висадку-тут часто хамство з боку шофера. коли вставиш свої 5 копійок в захист права пасажира, тут же реакція з боку інших пасажирів в захист шофера.
SPB, це саме те, про що писав iso, режим маршрутного таксі. Він визначений законом, і претензій до пасажирів, які вимагають зупинку в незабороненому ПДР місці - жодних, це їхнє право: В нас все, крім радіальних працює в режимі маршрутного таксі. І якщо комусь не подобаються зупинки на вимогу - то є його особисті проблеми. А свої претензії щодо того, що комусь лінь перейтися, можете тримати при собі Ну і папірчиками про "зупиинки у фіксованих місцях" водії можуть скористатися у тих місцях, де користуються непотрібними папірчиками. Закон є закон.
А тепер, Уко, уявіть себе підприємцем. Ви валом заробили на маршрутках 10 000 грн на місяць. З 10 000 грн. 1% становить 100 грн. Будете ви з тих 10 000 грн - приховувати 5000грн., щоб державі заплатити не 100 грн./міс., а 50 грн.? ---------- Додано в 14:52 ---------- Попередній допис був написаний в 14:48 ---------- Уко, а яким чином перевізник може впливати на те: потрібен електронний квиток, чи ні?
Насправді радіальні теж вважаються маршрутним таксі, оскільки тільки для них затверджений проїзд у 2грн, для автобусів це 1 чи 1,25грн, тому всі й зробились маршрутними таксі
Ніколи не думав, що більшість пасажирів у Львові є членами партії Свобода. ---------- Додано в 15:00 ---------- Попередній допис був написаний в 14:55 ---------- розумна думка. розчарували. Непрозорий ринок - це виграні тендери на перевезення. А самі перевізники - проблема власників транспорту.
проголосувати в міськраді, а не скликати пресухи і оприлюднювати висмоктані з пальця жахалочки про зростання плати за проїзд я є підприємцем. І працюю в тому полі, де я компетентна. Як і Ви, Миху. Стосовно перевезень, я є пасажиром. Мої права і обов'язки виписані певним законом. І мене не обходить, як це буде задовольняти конкретний перевізник. Повторюся, якщо комусь невигідно працювати в тих умовах, хай не працює. Залишилося знайти механізми задоволення моїх прав. Повторюся ще раз, мене не обходять проблеми перевізника. Це - ринок, і повинні працювати ринкові механізми регулювання. Попит, пропозиція і конкуренція. І проблему я бачу зараз одну: навчити нашого громадянина-споживача відстоювати свої права - через скарги, звернення, прокуратуру, суд. Допоки ми цього не навчимося, моожна робити схеми, щось впроваджувати і т.д. - все працюватиме і далі через одне місце. ---------- Додано в 14:06 ---------- Попередній допис був написаний в 14:04 ---------- можливо, хоч це і нонсенс для великих автобусів. треба дивитися положення, бо теоретично ніде нема вимоги, що звичайний маршрут має бути дешевшим за маршрутний. ---------- Додано в 14:07 ---------- Попередній допис був написаний в 14:06 ---------- підміна понять. Я говорила про Свободу, а не про пасажирів. Пасажири лають обгрунтовано. А от Свобода - піариться на тому, не роблячи того, що могла б.
Я не можу одного зрозуміти. Чому всі думають, що перевізники, тобто шофери є корінем зла? Шофер працює у власника. Обкрадає він його, чи ні - для нас то абсолютно жодного значення немає. Як може нас стосуватися, шофер віддав гроші власнику, чи взяв собі в кишеню? Що від того поміняється? Як шофер може бути проти, чи за електронний квиток і всі мусять його слухати? Брєд! Візьміть любий бізнес, де є діло з готівкою: обслуговування, торгівля... Там завжди гостро стоїть питання: чи всю готівку віддають працівникі господярю. Є різні способи контролю. Але ніде, ні продавець, ні перукар не диктує умови, так само і шофер. Які умови може диктувати шофер?
підписуюся під кожнем реченням. ---------- Додано в 15:17 ---------- Попередній допис був написаний в 15:16 ---------- та я вже бачу, що тут все перемішалось....