Нова схема руху маршруток у Львові

Тема у розділі 'Життя міста', створена користувачем MARTINI, 23 лис 2011.

  1. sani

    sani Well-Known Member

    а в чому проблема? продайте квартиру/візьміть кредит і купіть НОВИЙ автобус і з руками і ногами візьмуть вас, на найкращий маршрут поставлять. Перевізники зацікавлені, щоб у них на маршруті хороші і нові автобуси були...
    але зразу кажу з одним автобусом Вам то буде фінансово невигідно, треба принаймі 3 автобуси..
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    То най купують СОБІ, раз зацікавлені і звуться перевізниками. Най перевозять.
    Бо так у нас їм зле... І ДАІшникам не платять, і лікарям...
    А хабар вступний - хату продати треба.
     
  3. SPB

    SPB Well-Known Member

    З тим що маршрутки є привабливими для міста з точки зору податків вже розібралися:good:

    Щодо ідеї тих табличок:
    Є одна людина, яка вирішила що на зупинках повинно бути написано що через ту зупинку їздить (не тільки щодо трамваїв та тролейбусів, там якраз все добре), пішла в Міську Раду, виклала там свої ідеї і їй допомогли зробити таблички на всі зупинки Львова (Щоправда не на всі ще зробили і встановили), але вже за кілька днів вкотре почались самовільні і не дуже зміни маршрутів, тому нажаль зараз не всі вони відповідають реальності.

    Звичайно це не ідеал, але це рух вперед, це зручність для людей, що ними користуються.

    Якби ви пішли в міську раду і запропонували кращий варіант / дизайн вони б вам допомогли, але ви, тільки розказуєте які бидляцькі ті таблички, при тому, що ще місяць тому небуло взагалі ніде й ніяких.

    Згадайте, це було не аж так давно!

    От через таких людей як він ми будемо користуватися нормальним громадським транспортом хоч колись!



    Перепрошую, а ви якого перевізнка представляєте на форумі?
    Виходячи з того що багато хто з перевізників, та їх представників, активно протестує проти електронного квитка, їм не вигідно отримувати дотації за перевезення пільговиків, ціною оприлюднення реальних доходів
     
    Останнє редагування: 26 лют 2012
    • Подобається Подобається x 1
  4. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    Нічого подібного
    Згадайте що їздило на комунальних маршрутах (перший, третій, п"ятий) до цих євро2012 лазів - Лази початку 90-х і пару взагалі радянських машин

    ---------- Додано в 11:19 ---------- Попередній допис був написаний в 11:17 ----------

    ні
    таблички якраз класні, на тій італійській забагато інформації
    особливо якщо взяти зупинку де багато маршрутів проходить, щоб все розписати треба хіба що банери здорові вішати
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Читати всі вміють?
    В 90% випадків, такі як Iso, просять зупинити в місцях де зупиняти не можна!
    І не треба ля-ля.

    От через таке, я маю виходити скоріше, бо втрачаю хвилин 10 на зупинки в не призначених місцях.


    З Черновецьким говорили? Зупинок в нас придостатньо! Майже кожних 250 метрів.
    В Європі ніхто не просить зупини у там де немає зупинки, ібо знають, що є зупинка.
    А наші просять зупинити де не можна, а потім водіїв клянуть, бо ті бачте не по графіку їздять.
    А наше
    , сам звичайна скотовозка.
    По-іншому назвати не можна. Якщо Вам таке подобається, прошу дуже...
    Я. нікого з них не представляю, просто пишу свою думку.




    Та ні, направду, вони досить зручні.
    Там пише на якій Ви зупинці знаходитесь, і на яка буде наступною ітд...
    Таки досить зручно.

    А в нашій лише кінцева, кудою їде ніхто ненає.
    Не спорю, вигляд хороший, але інформації задуже мало...
     
    Останнє редагування: 26 лют 2012
    • Подобається Подобається x 1
  6. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    це той трафунок, коли треба до чогось примахатися.
    Були б такі, як італійські, то претензія була б "їх що, з лупою читати?"
    а ще цікаво б почути обгрунтування, що саме тут "рагульське" - витримано в стилі і кольорах інформаційних табличок.
     
    • Подобається Подобається x 2
  7. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Та все там видно, Пані Уко, я Вас запевняю!
    Просто фото не дуже.
    Кажу, на наших інформації майже 0!

    ---------- Додано в 11:38 ---------- Попередній допис був написаний в 11:34 ----------

    Ось, дивіться, всі чітко розписано.
    Просто якщо вони вже щось роблять, хай роблять нормально...
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    І що Ви пропонуєте?
     
  9. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    Ви свідок? Потрібно розрізняти "встановлені зупинки" і місця, де зупинка не заборонена. Ще пригадую часи, коли зупинки не були фіксовані, то цілком нормально було попросити водія "зупиніть, будь ласка, де буде можна", або ж на прохання про зупинку почути ввічливе "за поворотом, бо тут не маю права"
    саме про таке і написано:
    я ще пригадую час, коли так і було.
    А ще там нема поняття "маршрутне таксі", а є автобус. І є квитки, часто - електронні
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Ука, тобто Вас все задовільняє?
     
  11. iso

    iso Well-Known Member

    А пропоную перш за все змінити свій хамський тон
     
    • Подобається Подобається x 3
  12. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    А де я таке казала?
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Та ну, де там хамський тон.


    Таке враження склалось. Які ваші тоді пропозиції? Я свої висунув, їх намісували.
     
  14. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    гм...
    тоді покажіть мені, сліпонькій. ну, окрім сигналу про зупинку в автобусі, котрий впринципі, в більшості є. А табло - це добре, але є більш нагальні витрати, як на мене.
    Бо все, що я побачила це претензії: табличкми рагульські, люди не такі, не дають Вам швидко заїхати, а через iso ми взагалі ніколи не потрапимо в Європу (і справді, де ж там хамський тон?)
     
  15. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Ну, не мені одному не вдається вчасно заїхати. А все через чужу лінь перейтись 50 метрів (Я не про старших людей, а часності про молодих), таблички рагульські тим, що їх зробили аби було, не продумані, як на мене. Та бо таке враження склалось, що пану iso подобається те, що зараз є. І справді. Де?
     
  16. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    В мене ж пропозиція одна - розробити дієвий механізм тиску на перевізників, щоб вони дотримувалися умов тендерів і виконували свою роботу. А не спроможні - нафіг з ринку, свято место пусто не бывает. Ну і тиску на міську владу, щоб застосовувала ці механізми, а не прикидала, скільки взяли в кишеню від перевізника, і чи не захоче той бабло назад, коли йому почнуть виставляти претензії.

    Попри всі недоліки нашої системи перевезень (йдеться не лише про нову схему, а про всю систему загалом), якби всі її учасники дотримувалися виписаних правил - схеми, початок і кінець руху, кількість машин, перевезення пільговиків, техогляд транспорту і медогляд водіїв, відсутність хамства, дотримання ПДР (як це не смішно звучить), - претензій було би на порядок менше.

    Але поки весь бардак виправдовується тим, що
    будь які зміни і найкращі пропозиції розбиватимуться об цей залізний аргумент.
     
  17. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Добре, також допустимо звільнити від сплати податків років так на 10-15, але за умови, що всі автобуси будуть нові типу такого:
    [​IMG]
    Вже хай ціна буде 3 грн. Але що їхати можна любим транспортом на протязі 90 хвилин. І тоді буде діло...
     
  18. Полковник

    Полковник миється в бані

     
  19. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    А давайте я поверну інакше.
    Мама з дитиною, чи бабуся, чи молода людина з торбами повинна щодня топати пішки лише тому, що комусь ліньки встати на 5 хвилин раніше.

    А якщо серйозно, то насправді оті додаткові зупинки (яких давно вже ніхто не робить, хіба на кінцевих відрізках маршруту, висаджуючи решту пасажирів, або ж підрізаючи всіх і вся, щоб взяти додаткові 2 грн) не затримують транспорт. Заримує його зовсім інше - поганий стан автобусів, доріг, корки (привіт перевізникам, які поміняли самовільно або пролобіювали зміни маршрутів, знову зібравши все в центр на Підвальну), мала кількість машин на маршруті. Оце все спричиняє затримки, а не 1-2 бабусі, котрі попросили зупинити не на зупинці.
     
  20. SPB

    SPB Well-Known Member

    Так в нас і самі водії не завжди знають звідки і куди вони їдуть, а змінювати такі плахти щотиждня через "зміни на прохання власників маршруток", поки що дорогувато для міста, при стабільній схемі маршрутів, в тому ж стилі табличок передбачене місце на список зупинок, розклад відправлення з зупинки і т д

    Цитата від автора (проміжний варіант табличок):
     
    • Подобається Подобається x 2
а де твій аватар? :)