Нова схема руху маршруток у Львові

Тема у розділі 'Життя міста', створена користувачем MARTINI, 23 лис 2011.

  1. Мих

    Мих Дуже важлива персона


    Свобода зарубує?

    Скажіть, як Свобода може зарубати електронний квиток у приватному транспорті? Нон-сенс!
    Чомусь на нову транспортну систему, де виділено було 7000 000 грн., ніхто Свободи не питав, а дати вимогу перевізникам щоб електронний квиток був - тре задіювати Свободу.
    Введення електронного квитка невигідно перевізникам - в першу чергу. Бо по-перше, це контроль прибутків, а це може призвести до важчої схеми оподаткування. Друге, перевізники перестануть нам вішати локшину, що тре підвищити ціну проїзду, бо їм не вистарчає(перевізникам інших міст чомусь вистарчає). Але з іншої сторони, адміністрація міста не хоче висувати таких вимог, бо у самої рильце в пушку.


    А щодо дублювання електротранспорту скажу наступне.

    На першому місці має бути пасажир, а не електротранспорт, чи автотранспорт. Хай конкурують, хай вони бються за пасажира, а не пасажир за них.
    Тому я не розумію чому дехто радіє, що електротранспорт отримав більше коштів. Все це робиться за рахунок страждань і здоровя пасажирів.
    В нормальній, здоровій конкуренції буде підвищуватися якість перевезення, а коли все це буде робитися по принципу: хто більше дасть - тОму більше привілегій, то страждатимуть прості люди.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    голосування в міськраді вже двічі провалювали

    а перевізники - не свободівцям належать? Як мінімум "Міра і К" - як раз ті, за якими найбільше порушень, і на яких нема жодної управи.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

     
    • Подобається Подобається x 4
  4. Romansd

    Romansd Well-Known Member

    "«Не могу я так больше жить!»
    - жаловался раввину бедный местечковый еврей, ютящийся с многочисленной семьёй в крохотной комнатёнке.
    «Купи козла и посели его в своей комнате!» - посоветовал мудрый ребе.
    Через две недели, последовавший его совету, глава семейства пришёл второй раз, возопив, что жить, таки уже совсем стало невозможно, и он завтра непременно повесится!
    «Продай козла!» - невозмутимо ответил раввин. На следующее утро бедолага прибежал к нему в третий раз с радостным воплем:
    «Спасибо, ребе! Продал! И как же нам всем теперь хорошо!»"

    До чого це?
    Дивлюся на останні зміни в маршруті маршруток що їздять біля мене і бачу
    30 з малими змінами колишній 65
    49 - 47
    17 - 56
    6А - 3
    так ще трохи і все вернеться як було і всі будуть щасливі ;-)
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Якщо ми говоримо про транспорт, то я на перше місце ставлю пасажира, а не електротранспорт і не автоперевізників. Тому я не розумію підходу: давайте будемо мучитися в електротранспорті, лиш би не наживалися власники автоперевезень. То є совковий підхід. При тому, я нікого не вигороджую, в жодній партії ніколи не був.

    Бардак почався не від свободівців, не від "міра К", а від тих, хто просто хотів відмити 540 000 євро.

    Уявляю, якби весь транспорт у Львові зробили комунальним... ото би настав армагедон. Вони, чиновники, крім відкатів нічого не вміють робити, вони просто не пристосовані до будь-якої організаційної роботи.

    ---------- Додано в 12:04 ---------- Попередній допис був написаний в 11:58 ----------

    Уко, а вони прийшли в перевізники разом з Свободою? Далеко швидше. Хто їх допускав до перевезень?

    ---------- Додано в 12:05 ---------- Попередній допис був написаний в 12:04 ----------

    Причину знаєте?
     
  6. SPB

    SPB Well-Known Member



    Власне для того й розроблялась нова система щоб у перевізників був стимул возити на унікальних маршрутах більшу кількість пасажирів, а для цього закупити великі автобуси. Але замість того щоб створювати пасажиропотоки (пасажирів, які точно знають що з точки А можна стабільно доїхати до точки Б) вони вирішили їздити як і раніше: всі за одним маршрутом і підрізаючи/обганяючи заради 2х грн

    Живу на Зеленій 11 тролейбус, так, за похвилинним розкладом раз на пів-години (на Цвинтар) а 24 вранці стабільно 5хв, в обід - 10хв

    Якби таке саме як з 11 тролейбусом зробили з неприбутковими маршрутами... (нехай раз на пів години, але за чітким графіком:good:)

    Тому що раніше їздило 1000 маршруток і потрібно було б 1000комплектів терміналів, а зараз 600.
    Після вкладання нехай 500Є у Мерседес208, який коштує 1000Є, його би вже ніхто не замінив на нормальний автобус, тому спочатку позбулися того, що точно не мало б їздити нормальним містом

    Я, як пасажир переважно Електротранспорту радий з того що їхні прибутки зросли
    Якість перевезень для вас це Богдан, який об'їздить корок по зустрічній, ще більше ускладнюючи проїзд для всіх інших?

    ні, вони прийшли до влади разом зі свободою
     
    • Подобається Подобається x 2
  7. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    Миху, бардак почався не вчора і не з новою схемою. Він в маршрутних перевезеннях вже роками. І роками перевізники ставлять місто раком, піднімаючи вартість і не покращуючи сервіс.
    Щодо наїздів на комунальні підприємства, то я безмежно вдячна саме комунальним підприємствам за оті великі автобуси, якими принаймні виїхати стало можливо в час пік на Сихів.
    вони належали до Свободи і чудили все описане вище. А тепер ще й стали зовсім безкарними
    Свободу поза коритом лишили ?

    SPB, навіть додати нічого
     
  8. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Ще скажіть, що міська влада має колеса купляти до маршруток. Кого цікавить ціна? Важко у тендерній документації вказати, що перевізник повинен мати обладнання для електронного квитка? Чи ви вважаєте, що це обладнання має бути куплено за бюджетні кошти, щоб "міра К", "фіакр" розвивали свій приватний бізнес? Якщо автобус вартує пару десятків тисяч баксів, то ще тисячу знайдуть на обладнання, нє?

    ---------- Додано в 14:03 ---------- Попередній допис був написаний в 13:53 ----------


    Дали корито Садовому (ТТУ). Легше стало?
    Уко, я працював з ТТУ, знаю що по чому.

    Приватник хоть якісь податки платить, а в ТТУ - просто витягують гроші через підставні фірми і головне - ні за що не відповідають, бо він, керівник нині є, а завтра - нема, його завтра не обходить, є - нині і вже.

    А тому ТТУ, на відміну від приватника, НІКОЛИ за свої гроші не купить ні трамваю, ні тролейбуса. Весь дерибан грошей робиться зразу, щомісяця, навіть, якщо їх доходи зростують впятеро.

    ---------- Додано в 14:13 ---------- Попередній допис був написаний в 14:03 ----------


    Я поняття зеленого не маю, чи Свобода є у перевізниках, чи нема.

    Але, якщо вони чудили, то чого команда Садового дозволяла знову і знову вигравати тендери?
    Бо потрібні були бабки?
    А зараз дільошка впливів?
    А чому від того страждає простий пасажир?

    ---------- Додано в 14:14 ---------- Попередній допис був написаний в 14:13 ----------

    І я вдячний.
    Хай буде транспорту по-більше, лиш би людина не страждала.
     
  9. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    Я зрозуміла, що у Вас за щось особистий зуб на ТТУ. Але я виходжу з позиції
    І саме як пасажир я всіма кінцівками за електротранспорт. Бо він дешевий, місткий і не залежить від примх водія чи перевізника, якому "невигідно їздити". Так, залежить від погоди, від стану машин, від доріг. Але в тих умовах, в які його поставили, він на 100% задовольняє мене як пасажира. Що не скажеш про маршрутки як до, так і після нової схеми. При чому, моє незадоволення маршрутками пов'язане аж ніяк не зі схемою.
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Romansd

    Romansd Well-Known Member

    радий за вас...
    не скажу за тролейбус, рідко ним користуюся...
    а от трамвай це транспорт з негарантованою доставкою пасажира ;-)
    сядеш в нього доїдеш до точки А чи хто зна, а може трамвай поїде в точку Б бо на лінії аварія...
    може просто тупо пропасти струм чи сам трамвай здохнути (до речі не обов'язково саме той де їдеш сам, зламатися може трамвай попереду і стоять всі...
    Як на мене трамваї підходять для випадків коли нікуди не спізнюєшся і не принципово 20-30 хвилин запізнитися, чи пройтися пару зупинок пішки.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Таааааак... Я - позапартійний, до ТТУ зуба не маю. Але знаю як там і будь-де на державному підприєстві "дбають" про справи.

    Я просто хотів показати, що якщо гроші не осядуть в кишені приватного підприємця, то осядуть в глибоких кишенях державного чиновника, а ви, люде, чубайтеся!






    От ті перевізники собі кишені набивають, нє?


    Чим особисто мені не подобається електротранспорт? Тим, що у нього швидкість минулого століття. Для пенсіонерів він в самий раз.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. SPB

    SPB Well-Known Member

    Так і було написено в документах для тендеру розроблених містом (там ще було про чіткі санкції за невиконання рейсів, норми якості обслуговування кількість пасажирів в салоні і т д ), але депутати (не буду казати хто в нас у більшості, всі це знаєм) цей варіант тендеру не прийняли, тому прийшлося до стандартного який розроблений невідомо скільки років тому додавти рядок "перевізники згодні на можливі зміни в системі оплати проїзду"
    Ви вважаєте, що приватник на єдиному податку (скільки там зараз: 200грн на рік з маршрутки) платить більше ніж Електротранс? (орієнтовно 6 000 000 на рік тільки відрахувань в соцстрах) 6 000 000 /120 = 50 000 з кожного трамвая тролейбуса, а ще є земельний податок, і багато іншого
    Тому Електротранс і є не рентабельним порівняно з маршрутками, що він платить всі податки якби ЗП видавали в конвертах то тільки на цьому отримуємо 4 ЛАЗи Е183 на рік

    Є таке, але частково від недостатнього фінансування і тому застосування технологій минулого століття, є надія що при зростанні виручки з цим щось почнуть робити, а частково для безпеки пасажирів.

    Крім того електротранспорт м’яко кажучи не завжди повільніший в підсумку: від мене до центру тролейбус зупиняється 5 разів. А середньостатистична маршрутка 7-8, тому щоб конкурувати з тролейбусом має обганяти по зустрічній у поворотах з обмеженою видимісттю і інше.
     
  13. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Ну от... які проблеми? Хай вводять, якщо хочуть працювати.



    слабо собі уявляю - тролейбуси почнуть гасАти...


    навіть не сперечайтеся... нема з чим порівнювати навіть з більшою кількістю зупинок.

    Як сідаю в тролейбус, відчуття, ніби час зупинився.
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    То проблема не тролейбуса чи трамвая. Проблема в організації руху. По Сахарова і Кн.Ольги трамвай літає досить непогано. Там колія відокремлена від проїжджої частини.
     
    • Подобається Подобається x 2
  15. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    хаха. а під яку категорію потрапляють перевізники за новим кодексом?
    не під ту, що платить відсоток з обороту? офіційного. того, що облікується. квитками.

    Якщо так, тоді з електронним квитком все ясно. Не пропустять його, за жодних обставин. Бо за теперішніх умов ми готівкою заплатили, водій взяв. Потім водій план готівкою перевізникові дав, той взяв. А за документами показали стільки, скільки їм треба, з того і податок заплатили - от і все.
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Нам якраз зараз совок хочуть зробити.
    Бабця розказувала, що минулі часи повертаються, що в автобусі, тролейбусах і трамваях двері не закривались, бо народу стільки було.
    Зараз вже щось подібне. Подякуйте Свободі, тій дуже бідній партії.
    Звичайно. Свобода все засрала. Нє?


    Тепер про ті таблички, що вони зробили, як на мене РАГУЛІЗМ! ( А те, що як вони їх прикрутили, так то взагалі)
    [​IMG]

    А чому було не зробити такого плану?
    [​IMG]

    Коли ти бачиш, куди їде твоя маршрутка, по яких вулицях, усі зупинки...

    І задрав той дибілізм кожних 50-100 метрів з проханням зупинити.
    Львів і так маленьке місто, а зупинок як гною. І люди при тому, ще хочуть щоб зупинялись серед дороги.
    Уроди.
    А про "На зупинціііі зупиніть!" Так то взагалі "цвірінь" зробити просте маленьке табло, коли нажимаєш на кнопку, воно засвічуєть... такого плану:
    [​IMG]

    Кароч, про шо тут говорити, таке буде років через через 25.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. iso

    iso Well-Known Member

    Трішки емоції прибережіть. Якщо автобуси позиціонують себе мпаршрутними таксі-будьте-добрі, їздіть в режимі маршрутних таксі, (зупиняйте-де просять і можна), а не звичайних автобусів. І не вішайте в салоні табличок про зупинки на строго визначених зупинках. Або переходіть в звичайний режим. Знижуйте оплату. Возіть безкоштовно пенсіонерів... А це не дибілізм (з боку шофера). коли старенька людина з обємним пакунком просить зупинити маршрутку, щоб вийти, а шофер хамським тоном: не буду я Вам зупиняти через кожних 10 метрів, і через тих же 10 метрів зупиняється, щоб підібрати пасажира.
     
    • Подобається Подобається x 2
  18. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    iso, ось через таких як Ви. Нам ніколи не бачити нормального гром. транспорту
     
  19. sani

    sani Well-Known Member

    У нас тут ніколи не буде :sad:

    Повірте возили б, з задоволенням, але поставте себе не їх місце у нашій державі, візьміть кредит, купіть автобус, платіть кожен день за маршрут не малу суму(незалежно їздете ви чи поломані), кожного дня його заправляйте, платіть зарплату водіям і ремонтуйте його(ломається часто), платіть податки і тп, а тоді возіть безкоштовно... І це при тому держава, яка отримує всі ці податки, жодним чином не компенсовує трати на пільговиків і безкоштовне возіння, а ці люди мають право... але нажаль не у нашій країні
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Пробували їх посунути з того місця, щоб поставитися? :)
    А в котрій фракції ЛМР?
     
    • Подобається Подобається x 1
а де твій аватар? :)