Нова схема руху маршруток у Львові

Тема у розділі 'Життя міста', створена користувачем MARTINI, 23 лис 2011.

  1. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    казав чоловік, що в маршрутках розвішали оголошення, що з 25го ходитиме на Підвальну. Я правда, не зовсім зрозуміла, кудою, треба буде розпитати. Але це, очевидно, виключно ініціатива маршрутчиків, в офіційних змінах цього нема.
     
  2. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    фраза про те що зросли прибутки електротранспорту це погано, бо зріс пасажиропотік і транспорт розвалиться, це ж зовсім апогей дибілізму
    нагадало фразу якогось іншого чиновника десь півроку тому, що нам не треба великих автобусів, бо вони будуть дороги руйнувати
     
    • Подобається Подобається x 3
  3. coffeefan

    coffeefan Well-Known Member

    У дискусіях про нову транспортну схему варто пам*ятати одне - вона повинна бути зручною і доступною для людей. Якщо ця умова не виконується, гріш ій ціна. Хоча, рівень управлінських рішень жуків, білоусів, павлюків, які мають або умовну вищу освіту або взагалі ПТУ-шну, говорить сам за себе.
     
  4. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    підкорегувати маршрут це не є проблемою
    проблема в тому щоб вивести з тіні прибутки перевізників, вводом електронного квитка
    а це свободівцям не дуже вигідно, і вони просто рубають схему, бо суть цієї схеми це зміни у всьому, в тч оплаті за проїзд і контролі за пасажиропотоком
     
    • Подобається Подобається x 2
  5. coffeefan

    coffeefan Well-Known Member

    Будь ласка, озвучте затрати на впровадження електронного квитка і хто буде це фінансувати? Тільки не забудьте повідомити львів*ян, що з впровадженням електронного квитка вартість проізду зросте мінімум вдвічі. Контроль за касою перевізників потрібний, але чи обов*язково дорогим за впровадженням електронним квитком - сумнівно. Але настирливі спроби його впровадження підказують, що мова йде про черговий "дерибан" за рахунок львів*ян.
     
  6. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Та? То чому ви проти дублювання? Недолуге, державне ТТУ боїться конкуренції? Я вам так скажу. У скільки разів наш електротранспорт би більше не заробляв, він завжди буде збитковий. Це доля держпідприємств у Львові. Новою транспортною системою оце "недолуге" підтримали, а автоперевізників, яко прогресивніше - притиснули.
    Побачимо, як скоро у нас появляться нові трамваї і тролейбуси. А досвід є. Списане сміття з Європи - за ціною нового.
     
  7. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    хто сказав?(с) крім Карбовника, звісно...

     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    як вам сказати? чи воно погано? Воно - ніяк. Керівник ТТУ нині є, завтра - нема. А сім"ю кормити треба.

    Згадайте моє слово, само ТТУ все одно не куплятиме транспорт, все одного його куплятиме пан Садовий за інші гроші. А от автоперевізникам не тре купляти, вони самі про це подбають. Але подбають лише в одному випадку - коли вони бачитимуть у цьому сенс.

    ---------- Додано в 18:44 ---------- Попередній допис був написаний в 18:42 ----------

    Невже це так дорого? ...не вірю!

    ---------- Додано в 18:47 ---------- Попередній допис був написаний в 18:44 ----------

    а по-моєму їм по-барабану, вони не перевізники.
     
  9. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    ну це несерйозно
    нічого не зросте
    там рентабельність в тих бидловозах шалена

    ---------- Додано в 17:58 ---------- Попередній допис був написаний в 17:54 ----------

    скоріше маршрутки в нас недолугі
    комунальний транспорт належить місту і розвиват його є сенс (він аж ніяк не збитковий)
    а перевізники це приватні структури які занижують пасажиропотік, що дає їм змогу мати надприбутки
    а те що комунальні підприємства не мають фаховий керівників, то вже проблема нашої держави в цілому
     
    • Подобається Подобається x 2
  10. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    та є сенс, а толку від того, що є сенс?

    то ж чому він такий жалюгідний?



    не сперечаюся, напевно так і є.


    навряд чи це повязані речі у даному випадку.
     
  11. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    це я до того що жалюгідність наших ЛКП є такою через жалюдність українських держуправлінців в принципі
    стану комунального транспорту у нас такий же як і приватні перевізники
     
  12. coffeefan

    coffeefan Well-Known Member

    http://news.lvivport.com/avto/21510.html
    Чому створюється ТЗОВ а не комунальне державне підприємство?
    Чи має АТП 1 гроші на внесення до статутного фонду? Адже ще не розрахувались за отримані на ЛАЗі автобуси, тому і решту не отримують.
    Про прибутковість чи збитковість комунального транспорту можна буде говорити хоча б через рік роботи, коли почнуться ремонти. Досвід експлуатаціі кількох місяців підказує, що довго ці автобуси не поіздять. У Харкові і Донецьку львівські автобуси вже брати не хочуть, не витримують.
    Після варварського впровадження новоі транспортноі схеми довіри до введення електронного квитка просто немає.
     
  13. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    яке відношення має ЛАЗ до транспортної реформи? У Львові наскільки я знаю приватні перевізники взагалі не мають ЛАЗівських машин
     
  14. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Уко, маршрутчики хотіли б їздити так, щоб набрати найбільше людей. Це є природньо. Більше пасажирів - більший прибуток. Жодний перевізник не пустить маршрутку туди, де нема пасажиропотоків - не вигідно.

    Транспортна система покликана не для зручності простого смертного, а реанімувати електротранспорт за рахунок того, щоб змусити людей їхати на тролейбусах та трамваях.

    А влада, побачивши, що дали маху з тою системою, заговорили про надприбутки, граючи на почуттях заздрості людей.

    ---------- Додано в 20:17 ---------- Попередній допис був написаний в 20:00 ----------

    Я вже казав.

    Комунальне держ підприємсто - наперед відома ситуація, я вже писав. У державників зимою снігу не візьмеш... а ви кажете комунальне підприємство.
     
  15. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    Миху, це все обумовлюється умовами тендеру, в тому числі і збиткові маршрути, якщо в них є потреба для міста. Більше того, ці маршрути були заявлені, і перевізники на них подавалися. А тепер намагаються тиснути, міняючи маршрути. Якби не були заплачені відкати, то розмова була би коротка - ось тендер, ось підписана угода. Або дотримуєшся умов, або геть з ринку, "свято место пусто не бывает". Ми ж бачимо ситуацію, коли фіксуються порушення - схеми, графіків, умов, а жодних санкцій не застосовують. Навпаки, влада йде на поступки перевізникам, міняючи маршрути всупереч інтересам пасажирів. А всі погрози про розривання угоди - лише озвучують для нас з вами. Чому? Очевидно, бо хтось когось добре тримає за одне місце.

    і мені справді дуже цікаво, до яких партій належать власники цих перевізних компаній. Раніше в добрій половині маршруток були прапорці однієї відомої партії...

    ---------- Додано в 19:40 ---------- Попередній допис був написаний в 19:33 ----------

    до речі, дуже здорова ідея, хоч і не вона була в основі. Там, де електротранспорт ходить нормально, люди біди не знають. З ностальгією згадую час, коли жила на Маиколайчука. 6 трамвай - 20 хвилин (+7-10 хв. зачекати) і в центрі. Без корків і тисняви.
     
    • Подобається Подобається x 2
  16. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    золоті слова.





    та ті ж самі, що були до свободівців.

    ---------- Додано в 20:53 ---------- Попередній допис був написаний в 20:45 ----------

    а там, де люди їздили маршрутками - теж.
     
  17. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    та ні. в час пік біля Стрийського - дурдом, кн. Ромага - дурдом, з мого ж Миколайчука на Чорновола корок починався вже від кільця. Той шлях, що я трамваєм їхала 20 хвилин, маршруткою в кращому випадку - хвилин 40 було.
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Мих

    Мих Дуже важлива персона


    а на Зеленій, де 11 -й тролейбус ходить не дурдом? Це коли і маршрутки ходили був дурдом, а зараз? Я собі уявляю....
     
  19. Romansd

    Romansd Well-Known Member

    дарма...
    маршрутка рухається швидше
    коли перед нею зустрілися два придурка і чекають ДАІ автобус може об'їхати аварію
    коли автобус зламається (а це значно рідше ніж ламаються трамваї ) водій гроші віддасть, в трамваї ви прокомпастували 1,25 грн. і їх ніхто повертати не буде, навіть якщо від'їхали від зупинки 10м

    Щодо фото, автобус класний, а ще на вулиці жодного припаркованого авто... Може вартувало краще приватний транспорт в центр не пускати? А зараз влаштували веелику парковку, доречі з моїх знайомих задоволені нововведеннями в основному власники авто. Кажуть їздити тепер краще, то значить для них це і робили, а не для пасажирів автобусів \ трамваїв.

    ---------- Додано в 07:55 ---------- Попередній допис був написаний в 07:51 ----------

    так якого... міняли схему не ввівши електронний квиток?? Хто забороняв виводити прибутки з тіні коли маршрутки рухалися по старих маршрутах?
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. coffeefan

    coffeefan Well-Known Member

    Ви львів*янин? Користуєтесь публічним транспортом чи спостерігаєте за ним з вікна авто? Основою новоі транспортноі схеми являються радіальні маршрути, на яких експлуатуються великі лазівські автобуси, що належать АТП 1. Як на мене, видатки на ремонти цих автобусів з*ідять увесь прибуток. Розмовляв якось з одним водієм такого автобуса. А що це стукає спереду - питаю. Та супорт, а автобус експлуатується лише кілька місяців. АТП 1 ще не розрахувалось на отримані автобуси, тому наступних не отримує, тому і люди іздять як оселедці у бочках.
     
    • Подобається Подобається x 1
а де твій аватар? :)