Нова схема руху маршруток у Львові

Тема у розділі 'Життя міста', створена користувачем MARTINI, 23 лис 2011.

  1. NewsBot

    NewsBot Well-Known Member

    Дефектний транспорт

    даі перевірила пасажирський транспорт*у червонограді та сокалі співробітники удаі львівщини цього тижня провели профілактичні відпрацювання на пасажирському автотранспортні у містах червонограді та сокалі, під час якого оглянули автобуси. зокрема, за результатами проведеної перевірки співробітники
    ***
    Лише протягом 9 лютого у Червонограді та Сокалі співробітники ДАІ зафіксували дев’ять порушень правил дорожнього руху, які допустили водії автобусів. Зокрема, в одному випадку водій порушив правила перевезення пасажирів, у шести випадках шофери ухилялись від визначених маршрутів, у двох випадках вони порушили правила проїзду пішохідних переходів. Унаслідок виявлених порушень було складено 15 адмінпротоколів.

    news.lvivport.com
     
  2. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    А скільки з них їздить за визначеним марщрутом і графіком?

    Йой... а у Львові перевіряти не пускають?
     
  3. Rebbit

    Rebbit Well-Known Member

    Цікаво получається з отими білетиками по яких пересідати можна.

    Заходить дядько на повороті Личаківська-Тракт в 5А і дає білєтик.
    Шофер йому каже шо тим білєтиком можна їхати тільки з центра.
    Дядько йому каже шо він з центру і їде (шо логічно бо їда в бік Винник)
    Ну і далі 5 хв сварки бо на думку шофера по тому білеті треба сідати в центрі, а на думку дядька чого він має платити 3 рази замість одного бо він і так в центрі 20 хв чекав, не дочекався, підїхав іншою до 28 заводу і лише там на 5А дочекався.

    От і мені дивно як то так шо і дата в білетику нормальна і час ше не вийшов, і їде не в центр, а з центру, а нізя.

    Бєзпрідєл однако твориться, але ми з вами вже давно як то стадо баранів - дивимося телевізію, читаємо тирнету, а позволяємо робити з собою любе і різне. Одним словом вівці.
    Всім зле і всі терплять і ніхто навіть не подумає шо то можна перекрити Городоцьку, Личаківську, Шевченка, Стрийську ну в крайнім випадку пару автобусів догори колесами поставити (лиш пусті жеби нікого не скалічити). Терпимо :))) Бо ми ся зробили тою - народною масою :)
     
    • Подобається Подобається x 5
  4. Urtica

    Urtica Well-Known Member

    А я ото думаю, як би написати відкритого листа в УЄФА і наробити трішечки міжнародного галасу.
     
  5. Templar

    Templar Дуже важлива персона

    Ой :)):)):)):))
    Всьо-всьо... Малчю-малчю :)))
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Urtica

    Urtica Well-Known Member

    Та чого, сміх продовжує життя :)
    Просто маю час, маю натхнення, маю знайомих журналістів забугорних інтернет-видань ... і маю бажання трішечки попсути імідж Львова :)
     
  7. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    І про що написати, що буде варте забугорних видань, на фоні статей про 60мільярдний обсяг корупції в Італії?
    Що шофер на трийці-п"єтому маршруті зрізає шлях і квитки не видає?
     
    • Подобається Подобається x 2
  8. Urtica

    Urtica Well-Known Member

    Що приїжджати до Львова і пхатися в місцевий транспорт - небезпечно для здоров"я.
     
  9. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    для них все що за східними кодонами Польщі-Угорщини-Італії це вже небезпечно для здоров"я
    Ніхто від України не очікує європейської держави, це як латинська америка для американців
     
  10. Здорово для хребта, будь-який сколіоз вирівнюється :)))

    Знову змінюють кінцеві маршрутів: № 17 їде не до Виговського, а до МЕТРО, №34 продовжили від Зернової до Галицького Перехрестя(через Липинського), №18 вже не їде до МЕТРО, а лишень до Широкої....
     
    • Подобається Подобається x 2
  11. yasam

    yasam Well-Known Member

    Як на мене проблема не в нових маршрутах, а в самих маршрутках. Міняти треба автобуси, бо ті еталони і богдани тільки для вантажів годяться, а не для живих людей. Самі перевізники не приховують своїх істинних егоїстичних і прагматичних намірів, відкрито говорячи в інтерв’ю: «ми купляємо найдешевші автобуси». Перефразувати це можна так «чхали ми на пасажирів, бо ми їздимо на лексусах», а в лексусах як відомо не ресори, які в богданах і еталонах дають пасажиру відчути найменшу нерівність дороги, а цілком сучасна підвіска.
     
  12. STALKER

    STALKER Well-Known Member

    Отакі от пироги... хаос.
     
  13. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Науковець, який 4 роки займався транспортними розробками для Львова, відмовився втілювати проект французького консультанта Louis Berger через його недолугість.
    Кандидату технічних наук, доценту кафедри Систем автоматизованого проектування Віталію Мазуру проектний консультант Louis Berger пропонував стати субпідрядником з розробники транспортної мережі для Львова, але науковець відмовився, хоч на той час транспортними проблемами міста жив уже чотири роки.

    Відмовився через ідеологічні відмінності у поглядах: він вважав попередню маршрутну мережу оптимальною для Львова, не хотів робити ніяких революцій, а рекомендував впроваджувати зміни плавно. Центр міста радив звільняти не лише від маршруток, а й від приватного транспорту, погоджувався з пріоритетністю електротранспорту, але не радив перевантажувати «ту стару рухлядь», що у нас їздить.
    Стрімка кар'єра Жука
    Відтак, за роботу взялися «гнучкіші» люди, які готові були задовольнити всі вимоги «заморського» консультанта, якого, в принципі, мало цікавить зручність для львів’ян – перед ними стоїть одне завдання – зробити електротранспорт прибутковим. Щоб місто могло взяти, а потім справно з відсотками, комісіями за резервування коштів і штрафними санкціями віддавати мільйонні кредити в євро.

    Тими «гнучкими людьми» стали експерти знову ж таки з «Львівської політехніки» – професор Форнальчик Є. Ю. та доцент Жук М. М. В результаті кар’єра доцента Інституту інженерної механіки та транспорту стрімко зросла – після того, як він взявся виконувати «замовлення», у липні 2011 року його призначили начальником управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради, а його колега по кафедрі Андрій Білоус – стає заступником начальника управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради.

    У відповідь на інформаційний запит ЗІКу щодо ситуації з розробкою транспортних схем, у НУ «Львівська політехніка» нам повідомили, що сказати нічого не можуть, бо підписували договір, відповідно до якого не мають права передавати іншим особам жодну інформацію чи матеріали.

    Зазначили лише, що Микола Жук разом з компаньйонами на кафедрі «виконували Договір «Підтвердження послуг магістральної мережі та раціоналізація маршрутів автобусів малого класу із деталізацією, згідно з Концепцією, представленою Louis Berger S.A.S.» ... на замовлення Виконавця юридичної особи – нерезидента) проекту (програми) міжнародної технічної допомоги Louis Berger S.A.S. (Французька республіка)». Цим договором передбачався розрахунок пасажирських потоків на існуючих маршрутах; підтвердження послуг магістральної мережі муніципального транспорту; визначення зон без обслуговування та раціоналізація маршрутів автобусів малого класу; генерування потоків на кінцевій мережі; коригування та деталізація маршрутів; епюри пасажирських потоків. Створення самої транспортної мережі міста Львова цей договір не передбачав. Інших договорів, пов’язаних з розробкою транспортної системи м. Львова у Національному університеті «Львівська політехніка» не виконувалося.

    Оскільки Luis Berger – лише консультант, а Микола Жук у статусі працівника «Львівської політехніки» маршрутної мережі не розробляв, то питання, хто ж ту маршрутну мережу намалював, залишається відкритим.
    Еволюція маршруток

    У 2007 році Віталій Мазур вперше розробив для Львова маршрутну мережу, за нею почав їздити транспорт, вона розвантажила центр – але її не прийняли. З 32 маршрутів, які проходили через центр міста залишилося 12, а 18 маршрутів винесли на Підвальну і інші бокові вулички.

    У 2009 році науковець розробив для міськради проект дослідження маршрутної мережі для організації зупинок громадського транспорту у Львові.

    У 2010 році Мазур розробив програму розвитку міського транспорту до 2015 року. Тоді мова йшла про «Євро-2012», такий документ треба було зробити на вимогу віце-прем’єр міністра – міністра інфраструктури України Бориса Колеснікова. Будівництво нових доріг, деякі вдосконалення, розширення маршрутної мережі електротранспорту, – про це йшла мова в програмі розвитку. Треба було чітко визначити, що ми будемо робити до «Євро-2012», що встигнемо, за які гроші, а чого робити не будемо.

    Ця робота коштувала майже 49 тис. грн: 42 тис. грн – передпроектні дослідження, а 8 тис. грн коштувала сама програма. Ця робота була здана, і от, власне кажучи, тої суми Віталію Мазуру… не заплатили. Науковець вірить, що місто збирається заплатити і виправдовує міську владу: «Просто в них тоді не було грошей… ми дуже сподіваємося, що вони заплатять».

    Тоді місто виявило зацікавленість, і пропонували Віталію Мазуру під «чесне слово» почати розробку самої транспортної мережі, бо фінансування ще не було визначене. «Ми склали кошторис, і ця робота мала коштувати 100 тис. грн. Міські депутати цю суму почали вибивати, може, навіть вибили... Але потім виявилося, що Luis Berger теж займатиметься розробкою марштурної мережі, бо у них це записано в технічному завданні, то мені вже там робити було нічого».

    Після цього Віталію Мазуру запропонували стати субпідрядником Luis Berger – «Я був знайомий з їхніми пропозиціями, але ці пропозиції мені не підходили, бо в мене були зовсім інші погляди на маршрутну мережу міста. Тому я відмовився бути субпідрядником. Це були абсолютно різні варіанти транспортної мережі, а ви самі розумієте, що поєднати дві різні ідеології в одній роботі неможливо.
    Найближчим часом електротранспорт вийде з ладу через перевантаженість

    Віталій Мазур чітко окреслив «ідеологічні відмінності» між маршрутною мережею, яку він розробляв і тієюю мережею, від якої зараз стогнуть усі пасажири міського транспорту у Львові:
    По-перше, ми вважаємо, що стара маршрутна мережа Львова була для міста оптимальною і з точки зору пасажирів, і з точки зору перевізників. Єдиним мінусом було те, що вона занадто завантажувала центр міста. Проте центральна частина міста завантажена не лише громадським транспортом міста, а й легковими автомобілями. Тому наші пропозиції базувалися на тому, що треба комплексно розглядати цю проблему і звільняти місто не тільки від громадського транспорту, але і від приватного.
    По-друге, ніяких революцій ми не передбачали, а вважали, що це все робити треба поступово і повільно.
    По-третє, що стосується електротранспорту, то ми повністю підтримували цю ідею – надання йому пріоритетності. Але для цього електротранспорт мав бути готовий! Я маю на увазі, що потрібно мати необхідну кількість транспортних засобів і необхідної якості. А віддавати ту стару рухлять… Всі проблеми, які в нас почалися, почалися з того, що електротранспорт не має необхідної кількості трамваїв та тролейбусів. Ті вагони, що є на сьогодні, достатньо сильно завантажені пільговиками. І коли зараз зняли маршрутки і довантажили пасажирами маршруток електротранспорт, у водіїв зросла виручка, але лише за рахунок перевантаження у пікові години. За нашими прогнозами означає, що найближчим часом той електротранспорт просто вийде з ладу через перевантаженість. Так що мене зовсім не тішить покращення їхніх показників.
    Рахуємо колеса

    «Ви дуже добре знаєте, що в нас нічого не було зроблено для вдосконалення кількісного складу електротранспорту. Я маю на увазі, що ми не купили тих запланованих 60 тролейбусів, які мали купити до Євро-2012. Ну і з трамваями теж, крім тих 9 штук, що придбали кілька років назад, ми теж більш нічого не купили», – каже Віталій Мазур.
    За його словами, у новій маршрутні мережі, яку вони збиралися робити, до всіх вимог, які ставилися перед міськрадою, вони ставилися цілком тверезо, бо розуміли, на що варто розраховувати в українських реаліях.
    Дивно видається Віталію Мазуру і ситуація навколо великих автобусів: «По-перше, ми вважаємо, що для Львова 50 великих автобусів цілком достатньо, бо у нас просто немає де ними їздити, а по-друге, декларується, що будемо розвивати електротранспорт, а пускаємо великі автобуси.. Більше того, ми навіть не мали 50 великих автобусів, їх було всього 33. Пізніше автобуси почали доарендовувати».
    «Тепер інший момент: якби ми мали задекларованих 70 тролейбусів і 100 великих автобусів, тоді б, по наших підрахунках, нам потрібно було б мати десь 600 одиниць маршрутних таксі для обслуговування периферійних районів. На сьогодні ми не маємо того всього, і ви самі розумієте, нічого дивного немає в тій ситуації, яка склалася у місті з транспортом, тому що в кінці минулого року у нас в місті було 800 маршруток, а тепер я сумніваюся, що ми назбираємо 600, я маю на увазі реальних 600, які працюють на дорогах міста. Ото, власне кажучи, дефіцит транспорту і привів до проблем, які ми сьогодні маємо з пасажирами», – вважає експерт у транспортних питаннях.

    «Частина перевізників, наполохана тією революцією, продали свої маршрутки, – каже Віталій Мазур, – дуже багато маршруток, особливо хороших маршруток, були просто продані, тому що перевізники зрозуміли, що їм тут у місті нічого робити. Ще й журналісти там «приложилися», бо вони дуже тішилися що ми повиганяємо з міста маршрутки. Можна вважати, що нам це вдалося, маршрутки з міста ми, справді, повиганяли. Ті маршрутки,які залишилися, витіснені на периферію, де немає достатньо пасажирів, але збільшується суттєво довжина маршруту. Багато людей не підписалися на ті маршрути, бо їм це економічно не вигідно. І зараз в нас виникає ще одна проблема – власники тих маршруток, які зараз їздять по новій схемі, незадоволені…». І ніхто не гарантує, що вони не почнуть відмовлятися від своїх маршрутів.
    Не підкажете, як доїхати?

    Віталій Мазур рекомендує, перш за все, забезпечити заявлену кількість транспорту на всіх маршрутах: «Коли ми лише це забезпечимо, то процес перевезення пасажирів суттєво покращиться. Бо навіть на сьогодні ми не можемо вийти на заявлену кількість транспорту».
    «Зараз хтось мусує ідею повернення до старої маршрутної мережі. Я сумніваюся, що це можливо, по тій простій причині, що є укладені угоди. Скасовувати їх можна хіба в судовому порядку», – каже експерт у транспортних питаннях.
     
  14. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    кошар, або то замовна стаття, або автор психічно нездорова людина
    абсолютно весь електротранспорт дублювався маршрутками, то добре?
    це він серйозно каже?
    у всіх нормальних містах їздить великий транспорт, а нам значить він не годиться і треба жовтий українсько-китайський автопром?
    то він про ПАЗ-3205 і Mercedes-Benz 308, яких зараз на щастя немає??
    це просто no comments
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    А ви як думаєте?

    А чому ви не поставите питання наступним чином: весь маршрутний транспорт дублювався електротранспортом.

    Чому електротранспорт не витримував конкуренцію при дублюванні? Напевно тому, що він не є зручним.
    А чому він є незручним? Тому що він є нічий - державний. А скільки нині в країні процвітає державних підприємств?
    І ще таке. Що є головне, щоб електротранспорт працював, чи щоб людям було зручно? Чи у нас елекротранспорт важливіше, ніж людські страждання?






    у всіх пормальних містах такі вузенькі вулички, як у Львові? А ви пробували сісти на той великий автобус, в якого одні двері на вхід, бо тре обілетити кожного і чекати 10 хвилин поки всі бажаючі зайдуть?



    То він про те, що ніхто не буде вкладати гроші в нові автобуси, якщо є ймовірність, що завтра комусь в міській адміністрації встрілить в голову купити нову транспортну схему за 7 000 000 грн. щоб собі отримати хороший відкат.
     
    • Подобається Подобається x 2
  16. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    от дивлюся я на останні зміни, і розумію, що все заради чого вводилася схема, йде коту під хвіст, завдяки маршрутчикам.

    Суджу наразі тільки по "своєму кутку" - Коломийська. З останніх змін -
    26 з "екскурсійного" (Вітовського-Бандери) пустили в центр. СТуденти в прольоті
    35 - аналогічно (ці зміни ще не відображені, але оголошення в маршрутках є)
    пустили до нас 47а в напрямку на Личаківську, назад іде по Сихівській - абсолютний дубль 28го - чому б не зробити навпаки?

    Тобто маршрутчики (здебільшого саме вони, а не пасажири) тиснуть, що їм незручно-невигідно, і в результаті маємо те, що було і раніше - дубльовані маршрути і забиту Підвальну (те саме, що було на проспекті, лише плюс трамваї).
    То ж, знову корки, знову весь транспорт через центр (у вигляді Підвальної) і гучний пук в повітря замість нової системи.

    А причина виглядає проста - відкати за тендер були настільки високими, що перевізники стали королями становища, а влада не має на них жодного засобу впливу... Електронний квиток, мабуть, теж прокатають зі свистом...
    Шкода, бо ідея на старті була непогана. І схема, за винятком окремих прорахунків (типу відсутності транспорту на Чорновола і кн.Ольги), які і треба було виправляти, була хорошою...
     
    • Подобається Подобається x 2
  17. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    різниці між набитим Еталоном і Трамваєм не бачу

    Зальцбург, площа 62 тис кв км (Львів 182 тис кв км)
    чомусь там може їздити таке, а нам подавай бидловози
    [​IMG]
    готівку водіям платити це вже дикість і совок, якого намагаються позбутися введенням електронного квитка, який наше ОПГ Свобода успішно зарубує

    її анонсували вже невідомо скільки, і до того ж це перша така реформа за 20 років
     
    • Подобається Подобається x 3
  18. ContRaSt

    ContRaSt Well-Known Member

    його збариються змінити? оО яким чином?? невже з Бандери заберуть?
     
  19. coffeefan

    coffeefan Well-Known Member

    kjk, у вашій критиці одні суб*єктивні емоціі, жодного конструктиву. Як на мій погляд, дана стаття являється чи не першою спробою більш-менш адекватного аналізу новоі транспортноі схеми.
    Я б додав до цього переліку вимогу заміни рухомого складу на більш сучасний і більший контроль за касою від продажу квитків.
    Трохи "попахує" заказухою наступна фраза:
    Як я вже писав раніше, головна проблема у тому, що львів*ян позбавили за іх же гроші можливості добиратись у потрібні місця. Порушені елементарні права сотень тисяч жителів Львова.
    Якщо уважно перечитати інформацію, надану свого часу VTr, то слів грант і транспортна схема ви там дійсно не знайдете, тому що ЄБРР це комерційний акціонерний банк, який на подібних кредитах заробляє гроші. До речі, менеджери цього банку заробляють по кілька сотень тисяч євро на рік. У тому числі за рахунок відсотків на цьому проекту. За наш з вами рахунок. http://www.ebrd.com/pages/project/psd/2009/39299.shtml
    Про розробку транспортноі схеми там жодного слова. Але там є загадкові фрази Traffic Management Development for LvivAvtodor (EUR225,000); Public Transport Regulatory Improvement programme, parking strategy and electronic ticketing for the City (EUR540,000); Corporate Development Support Programme for LET (EUR 350,000); Procurement Support to the Project Implementation Unit (the “PIU”), Contract Review and Supervisor of Implementation Works for each of LET and LvivAvtodor (EUR 1.2 million). Зазвичай за такими обтічними формулюваннями криється звичайне відмивання грошей. Причому, на супроводження контракту закладено аж EUR 1.2 million. У першу чергу це зарплати і відрядження європейських чиновників.
    Усвідомте розмір сум. Роботу потім перекинули на львівський політех за кілька десятків тисяч гривень.
    Львів*яни терплять і не дуже протестують. Нічого не поробиш, кожен народ заслуговує на рівень свого життя.
     
  20. kjk

    kjk Дуже важлива персона

    що там адекватного, там суцільна брехня
    напряму кажуть що великі низькопідлогові автобуси нам не підходять, і замість них краще мікроавтобуси, які використовуються як громадський траспорт виключно в країнах третього світу
    каже що платити за проїзд готівкою водієві то є нормально...
     
    • Подобається Подобається x 3
а де твій аватар? :)