НОВА ПОШТА - Шахраї чи хороший перевізник

Тема у розділі 'Ти маєш право...', створена користувачем gsergii, 16 бер 2013.

  1. panna

    panna New Member

    Люди, а чим ви думали, пересилаючи вантаж вартістю 7000 грн. ? Якщо ви так тепер хвилюєтесь і нарікаєте на перевізника, можливо, дешевше би було самим в Тернопіль завезти? Чи розраховувалось на те, що перевізник страхує вантаж на дану суму? Телефон могли витягнути, як у Львові, так і в Тернополі, а може і в дорозі. Не виключений варіант, що його навіть не поклали в коробку або майстерно і швидко витягнули при отриманні. Але ж суть повідомлення в тому, що винуватий перевізник!!!
    Першопочатково експрес-доставки використовувались для пересилки документів, інших вантажів з одного міста в інше для зручності клієнта, в першу чергу через короткі терміни. Тепер же ж люди почали робити на цьому бізнес, при чому ,дуже часто, не порядний бізнес(сама неодноразово пересвідчувалась) і ще й намагаються заробляти на перевізниках.
    Я довгий час користуюсь НП і моі друзі, так , не сперечаюсь, є в них і недоліки, але взагальному перевізник один з найкращих у Львові. Ціни вищі, ніж у конкурентів, але сервіс обслуговування, терміни доставки набагато кращі.
     
    • Подобається Подобається x 2
  2. Vedun

    Vedun Well-Known Member

    Згідний з попереднім дописувачем, але....
    Вантажі страхуються і береться комісія від суми оцінки. Якщо сума 30 тис. грн. то і комісія відповідна. Нова пошта заробляє за рахунок хорошого сервісу, але й користувачі повинні бути якось захищені. Особисто я сам користуюся НП вже кілька років і нарікань не маю, але випадки все ж трапляються.
     
  3. gasmyn

    gasmyn New Member

    Vedun

    повірте, таких випадків просто купа...Зараз я порозміщала, куди тільки можна подану інформацію, то мені люди з різних куточків України пишуть, які мали історії з НП, з крадіжками там. Це далеко не одиничні випадки, це просто стиль їхньої роботи, можна сказати
     
  4. Vedun

    Vedun Well-Known Member

    я працював з автолюксом довгий час і їх"косяки" просто дістали. Я думаю що такі інциденти є на кожній фірмі перевізнику, адже важко знайти чесний персонал. В мене за 3 роки роботи з НП жодного проколу, але й я відправляю дріботу і оператори це знають. Звичайно якщо б я відправляв вантаж типу ноутбука, чи телефона, то навряд я би вказав що це ноутбук чи телефон - скоріше б написав що це цифрова техніка, або щось нейтральне. Людську жадіність не можливо просто так викорінити.

    Те що товар пропада у перевізників це відомо всім, але чому за рахунок страховвки не повертають кошти, чому не ведеться відео спостереження на відділеннях. Чому не проводять погрузку- розгрузку під камерами. Питань більше ніж відповідей, але це не тільки нової почти стосується а й усіх перевізників.
     
  5. Bira

    Bira Well-Known Member

    Особисто в мене були неприємності з іншими перевізниками, але це вже в минулому.
    На НП таких випадків не було, хоча завжди страхую по повній на всяк випадок.
     
  6. Low

    Low Well-Known Member

    Мені з дорогого приходилос айфон пересилати через НП. На складі спитали, що всередині. Як взнали, що телефон з оціночною вартістюв 6000, то попроили розпакувати і записали імей. Доставили ок.
     
  7. Letunka

    Letunka Well-Known Member

    Мені ще не доводилось пересилати речі через НП, вартістю більше 3 000 грн. Але, якби пересилала телефон з такою вартістю, то кілька разів запитала б оператора про всі дрібнички відправки такої дорогої техніки, це ж не футболка за 50 грн.
     
  8. Bira

    Bira Well-Known Member

    Треба перестраховуватись зі всіх боків. Перелік товару, страховка,
    Запаковувати на очах у оператора, якщо товар дорогий і т.д.
     
  9. Low

    Low Well-Known Member


    А ще, якщо товар дійсно цінний, то треба не пожаліти грошей на упакування, яке вимагає перевізник. Таким чином можна буде при якихось проблемах вказати на те, що відправник дотримався всіх умов перевезення.
     
  10. Bira

    Bira Well-Known Member

    А якого такого упакування може вимагати перевізник?
     
  11. Vedun

    Vedun Well-Known Member

    В них є певні вимоги. Є в них така послуга - палетування. Тобто товар ставиться на євро палету і закріплюється, але в разі пошкодження товару перевізник не зможе "з"їхати" що товар не був правильно упакований.
     
  12. Bira

    Bira Well-Known Member

    Напевно це вже якісне упакування, і наврядчі щось може бути пошкодженим.
     
  13. Letunka

    Letunka Well-Known Member

    gasmyn, і чим закінчилась Ваша історія?
     
  14. Bira

    Bira Well-Known Member

    Очевидно, що закінчилось все ОК. Якби були скарги, то вже би галас був.
     
  15. Hyligan

    Hyligan Іронічний

    Вчора знову забрав замовлення на НП і знову все чотко, видно "зловживання не носять системного характеру" :mocking:
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. artobstrel

    artobstrel Дуже важлива персона

    сам отримав учора два пакунки, завтра піду за третім, як з'ясувалося зі Львова ))) це вже другий раз мені з Славетного усякі няшкі шлють )
     
  17. Bira

    Bira Well-Known Member

    це все тільки людський фактор. А це є всюди.
     
  18. Letunka

    Letunka Well-Known Member

    Звернула увагу, що НП лого змінила. Цікавіше стало виглядати, як на мене, хоча і до старого вже звикли
     
  19. Вони зараз будуть інтенсивно покращувати маркетинг бо конкуренція на ринку істотно збільшилась+антиіміджева кампанія
     
  20. Letunka

    Letunka Well-Known Member

    Боротьба за місце під сонцем, не інакше.

    Цікаво, коли у нас з'являться поштомати, такі як є в Польщі. Часом не чули, може НП зробить нововведення?
     
а де твій аватар? :)