Як на мене, автор більше відображає хвилю "польського" Львова. Бо вперше нарікання на рагулів пішли від "львівшьких пануньць" (причому не українок) в час хвилі українізації Львова, яка почалася на початку 20 ст. Тоді українці масово почали поступати у вищі школи. Зокрема,саме в 1907 році відбувся перший атентат на національно-політичному ґруні (див. Мирослав Січинський). В 1910 році під час сутички із польськими студентами було вбито українського студента Адама Коцка. А далі був і Український таємний університет, і ЦЕСУС, і об`єднання робітників Сила, і концерн Тиктора, і Академічна Гімназія із філією, і кооперативи, і "Фама", багато чого іншого. Для "тих" поляків обивательського типу радянська влада навіть не була настільки страшна, як укранізація їхнього польського Львова. З часом їхні нащадки почали себе вважати українцями, тільки вищої раси. Тому однозначно є багато правдивого у написаного. Але взято тільки найгірші крайності. В соціології це - нерепрезентативна вибірка. Але наразі "я відмовляю автору право висловлюватися від імени мешканців українського Львова" аж до доведення свого походження та опису діянь і вчинків у боротьбі з описаними негативами. Зрештою, а що таке Львів? Не в рамках жарту самолюбства і самовозвеличування? Які риси мають бути основними?
Ну много я читал небылиц о схiдняках...Но поважный пан переплюнул всех... Осалось только написать о любви сидеть вечером под развесистой клюквой...
Дарагой, зачєм ти так? мнє напрімєр мой дєдушка аб етам гаваріл. канєшна, нє всє такіми билі, но, многа і такіх екземплярав встрєчалась. ізвіні, но ведь сюда атправлялі людєй із арбазаванієм далєко нє висшим. Завісєла в первую очєрєдь в ідеалагічєкай чістатє кандідата.
У тих немецкiх шлафроках чи комбiнациях вулiцами ходiли сам бачив а нiмкени теж ото роблять кеди упал в мicтi. Щось до схiдняков ... Як кажеть Рибка роблять" евроремонт" ( евроремонт придумала московська жідовка в 91 році. Наклеяла шпалери іншою стороною і помалявала типу я сама собі Шагал бен Малевич.)
Добро, не отвергая средства зла, по ним и пожинает результаты; в раю, где применяется смола, архангелы копытны и рогаты. И. Губерман
Так делают ВСЕ рагули и ТОЛЬКО рагули? Я практически со всем не согласна. Мои бабушка и дедушка тоже из села. Они очень хорошие люди, дедушка, к слову, имеет два высших образования. У меня есть родственники в селе, правда, дальние. Так что, все они хамы, взяточники, тупаки - короче, виноваты во всех бедах горожан? Рагуль, по данному определению, это тот, кто так говорит про других, умалчивая о собственных негативных качествах. К слову, жители села кормят всех нас. Так что уже за это нужно быть им благодарными.
Варшаву по війні заселили селюкамі, старих варшавяков залишилося мало і ті поубегалі. Т (Ц) ешін заселили селюкамі зі сходу котрі зпепшили стару кульуру і гвару .. Не спеціально Львівська тема про селян. Скажемо до комуни йеден вуйко мав кватеру в місті (знімав) і дом у селі він є селюк чи городскiй? Не закренцали люди цим глови. Селюкiв навимишляли екс селюки, як совків екссовкі."Ми вже новi гарни мicтцевi хлопци а ви стари сiльскi дупкi". Рагули чи Лiмiта існують в природі. Людина не на своєму місці виглядає дивно. Селюк в театрі й театральний глядач у хліви. Це типу рух є життя ,інакше застій стабільність=смерть.
у вас математична освіта? в математиці застосовується "необхідна та достатня ознака" власне - ваше запитання побудоване так само кардинально - як і опис рагулів == так, більшість рагулів саме так роблять - випинають якісь свої матеріальні здобутки, хоч часто ті здобутки настільки кострубаті/неестетичні - що нема чим хвалитися. І - всіх міряють по собі - тобто якщо в тебе такого самого одоробла немає - то ти "невдаха" стосовно "тільки рагулі" - звичайно що ні! ще є "столичний синдром", снобізм і таке інше тут є ще одна форумлянка - теж все по своїх рідних міряє правда, вона доводить, що радянська окупація - це було благо і щастя, яке галичани, невдячні подонки - не зуміли оцінити == пораду прочитати "соціологію для чайників" - напевно таки слід скасувати бо мій допис ви точно не прочитали - а там букв значно менше ніж в книжці і якщо ваші бабушка та дєдушка з села і хороші люди - вони входять саме у непомітну групу. Зате на кожному куті в Києві є представники іншої групи родом з довколишніх сіл == розмова взагалі-то велася про них - але можемо про ваших діда з бабою цікаво, які у вас будуть враження, коли ви присмерком зустрінетеся з представниками описаної групи? або - десь в магазині чи де - перетнетеся? тоді ви повірите в існування "гномиків"? ой? з ложечки? вам не видається, що розмова йшла не про це? чи мені вам російською відповісти - бо таке враження, що українською ви зміст не розумієте?
Афтерстеп, вы считаете, что только селяне могут быть плохими? И только они следят за модой\делают евроремонты\ходят в церковь\слушают поп-музыку? И вообще, почему это считается негативным? А горожане - их невинные жертвы? Для меня главное, чтобы человек был хорошим. А откуда он, не имеет значения. По крайней мере, для меня.
десь я то чув == рибко, а вам не видається, що "в оригіналі" йшлося про те, що розвиток разулізму співпав з масовим притоком люду з довколишніх сіл? і далі відразу і пояснення - частина просто не змогла асимілюватися в місті - таке собі "від села від'їхало, до міста не доїхало"? == може, хоч той опис роздрукуйте та прочитайте "з олівецм" - і переконайтеся, що все прочитали і все зрозумілиии? == а то ото от молодіжно-інетне висмикування "цитат" - якщо точніше, якогось слова, відірваного не тільки від контексту - а навіть видраного з цитати і подальше "приклеювання" співрозмовнику якихось своїх думок - і подальша "перепалка задля перепалки" - і як наслідок (то не персональщина, а найсвіжіший приклад) - модератори чіпляються... == стоять в скверику два п'яних мужика, пляшку "добивають" - один і каже: - спорим, всі мєнти голубі? - а чого так думаєш? - а дивися - он двоє ідуть. Дивися - скільки красивих жінок довкола! - а вони до нас чіплятися будуть....
Ну зачем же так))) К людям из села я отношусь нормально. Однако село - это иной менталитет, иные обычаи, традиции и взгляды на жизнь...И то, что уместно в селе, для городской культуры вовсе нехарактерно. Вот что я имею в виду! Проблема же в том, что приехав в город, селяне не воспринимают городскую культуру, и демонстративно насаждают свой быт и традиции - превращая Львов в гигантскую деревню. Безусловно, нет ничего плохого в евроремонтах, антеннах и посещении церкви. При условии что это все уместно. Однако если человек "лепит" пластиковые окна и антенну на фасаде дома - памятника архитектуры 18-19 века, уничтожает евроремонтом старинный интерьер, и ходит в церковь без веры в бога - это уже чистой воды рагулизм. Кто бы работал на заводах, вы спрашиваете?А я задам контрвопрос - кто будет хлеб выращивать, если все в город уедут?Откуда же возьмется развитое село, если никто не хочет там работать?...Вам, возможно, сложно меня понять, потому что вы не знакомы с спецификой галицкого села. Поверьте, это уникальное явление, и чтобы киевлянину, харьковчанину или одесситу ощутить его, нужно определенное время пожить в западной Украине. Ласкаво просимо
А что, лучше, чтобы были старые трухлявые окна? И телевизор не смотреть? Только выходцы из сёл так делают? Как по мне, из этих домов нужно сделать музеи, а людей переселить в более новые квартиры. И проблема исчезнет.
The_Hunter, я добавил Вам кармы за то, что интересно написано, прочитал с удовольствием. Но со многим не могу согласиться. Например, Вы пишете: По логике, для жителей села типичен "рагулизм", который Вы определяете так: Ведь именно это "иной менталитет, иные обычаи, традиции и взгляды на жизнь...И то, что уместно в селе, ..." Не могу с этим согласиться.
Ув. Степаныч, я согласен, что и среди жителей сел есть культурные, образованные и интелигентные люди. Но! На каждого из таких приходятся сотни и сотни "быков", которые из села выехали, а городом так и не стали...Слышал недавно отличный афоризм: "Девушка может выехать из деревни, но деревня из девушки - никогда". Как раз в тему...
Йой, та хочеться всім вам ще тоті "умозаключєнія" розшлябезовувати? Ви гляньте, хто йому поставив карму і відразу стане ясно, що то за "львів"янин".
Давний и распространенный штамп. Полностью не соответствующий действительности. Безотносительно, о девушке или парне речь. Хочу уточнить, что и предыдущий, и этот мой пост касается проблемы в целом, а не конкретно Львова. О Львове не знаю, может для Львова это и верно. Но если так, то это исключение из правил, которое может быть объяснено львовской спецификой.
Львівянин корінний (народився у Львові) сумнівів особливих нема. А про корені свідчить його «худий кінець». Але сo ma piernik do wiatraka? The_Hunter пише: «Ув. Степаныч, я согласен, что и среди жителей сел есть культурные, образованные и интелигентные люди». И на этом спасибо "Но! На каждого из таких приходятся сотни и сотни "быков", которые из села выехали, а городом так и не стали...» Числимо. На 2007 р. населення Львова становить 735 000 тис. З них 22% народилося на З.У. але не у Львові. Це 161 000 тис. Берем по min на одного культурного – 100 «биків». Це становить 160 тис. биків. The_Hunter. Продаю ідею 1 Заявити Львів на рекорд в книгу Гінеса як Місто Бика.. 2 Оголосити ЮНЕСКО 2009 рік - роком Львівського Бика. (І з кольором Бика усе окей).
А мені подобається, як його розкусив Степанич. Відразу впізнав в ньому свого і перейшов на рідну мову. А той відразу відповів адекватно... І "корінний львівянин" перетворився на звичайного москаля.
Педро, пам"ятаєте анекдот із студентських часів про те, що лікар повинен бути не тільки не гидливим, але й уважним? Зверніть увагу, який допис The_Hunter-а я коментував. Тобто, на якій мові він був написаний.
На той момент першочерговою була русифікація сходу України і мова вашого допису яскраво демонструє успіхи москви на тому фронті. Дурниці, навіть в останні століття кількість українців становила десятки відсотків, а це не є мізер. В перші століття свого існування населення Львова було в переважній більшості українським, про що свідчить наявність на той час десятків православних храмів і лише декількох костелів і вірменських храмів.