Народний ресторан "МВФ" (міжнародний вареничний фонд) тел.2726096

Тема у розділі 'Ресторанна критика', створена користувачем MEFIS100, 10 січ 2009.

  1. u.businka

    u.businka Active Member

    Ніколи б не подумала, що прагнення зробити дешеву і пристойну кухню в центрі Львова, звичайно з помилками, які потребують виправлень, це є поганий намір. нікого я не страшу. Даруйте. Я написала щиро і від себе особисто. Якщо форумлянам потрібно не щирого обговорення (бо не все так запросто), а моїх "ся перепрошень" - то я щиро ПЕРЕПРОШУЮ за те, що не все досконало. Я нікого не хотіла образити. Вибачте.

    а можна детальніше? чим саме я Вас образила???
     
    Останнє редагування модератором: 19 лют 2009
    • Подобається Подобається x 9
  2. Mariya

    Mariya Well-Known Member

    Мене особисто ви нічим не образили. Але йти в лістаран, власники якого позволяють собі на зауваження про те, що обслуговування не найкраще, писати, шо яке є таке є, а не наравиться, то ми зробимо краще, але за ваш рахунок, дякую, не буду. Хоча планувала влітку там спустити пару сотень грн. Проблема недостачі персоналу - вона ваша, і вам видніше як її вирішувати. Ваше рішення просте - ми нічого міняти не будемо.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    та я думаю, ІМХО, вам нема за що вибачатися! Просто є таке правило "клієнт завжди правий":))) і тут клієнт не той, хто просто прийшов поїсти, а той, хто з щирою душею прийшов насолодитися стравами, амосферою, спілкуванням... хто поставиться з розумінням до промахів, однак допоможе їх викрити. (напр. я випадкових закладах побачу щось не так - просто більше не прийду, а в тих, що люблю бувати - після їдження підійду до офіціантки і скажу їй тихо, що було не так, зокрема сказати кухарю, щоб не забував дати спеції і тп:) )
    а тих хто хамить, виливає негативну енергію, знущається до уваги просто не беріть.. тому на всі дописи теж не реагуйте.. не можливо ж дізнатися, що то дійно клієнт, а не конкурент:)

    П.С. Марія не в счот, вона точно не конкурент:haha:
     
    • Подобається Подобається x 13
  4. u.businka

    u.businka Active Member

    Дякую) мені, направду, дуже потрібні враження зі сторони клієнта. тому що ми прибираємо коробки з шаф, воюємо за безперервний якісний вай-фай, строїмо персонал, тощо і боремося проти підняття цін. Зараз у Львові найбільша мережа різнопланових закладів об"єднується одною назвою - "ОРЕНДА". Лячно належати до цієї мережі. Пишіть, любі гості, що зможемо - те зробимо, аби Вам було затишно і смачно.

    Марія, є проста арифметика, нескладна і всім доступна. Саме тому ми щось можемо змінити ( в рамках обраної концепції), а щось - ні. Я по півдня проводжу у закладі і спостерігаю за його роботою. Деколи щось плутають, деколи неуважні, але Вони (дівчата) дуже прагнуть все зробити добре. Ви не зможете мене зрозуміти, якщо не завітаєте до нас в час обідньої перерви. Ви мене здивували, направду. я із задоволенням влаштую Вам екскурсію з байками, тому що не бувши всередині Ви не відчуєте суті дискусії. Якщо хочете - пишіть. u.businka@gmail.com
     
    Останнє редагування модератором: 20 лют 2009
    • Подобається Подобається x 10
  5. Mariya

    Mariya Well-Known Member

    Може би вам, замість того, щоб СПОСТЕРІГАТИ за дівчатами, які, як я підозрюю, працюють тяжко і за доволі невелику зарплату, в час пік постояти за барною стійкою, щоб в залі було дві офіціантки? Тоді і обслуговування стане кращим і офіціанток винаймати не треба.

    Екскурсію, мені, в вас? No, thanks.
     
    • Подобається Подобається x 2
  6. u.businka

    u.businka Active Member

    ))) я зрозуміла. наша дискусія ні до чого. Вас АБСОЛЮТНО не цікавить наш заклад. До того ж - я не маю жодної можливості присвятити себе бару. За моїми підрахунками, похибок менше одного відсотка. Комусь із гостей не поталанило трапитися саме в ту похибку в замовленні. Зрештою ми завжди згодні іншим разом залагодити непорозуміння. Екскурсію я Вам пропонувала, бо люблю людей. Не більше того. І чому Ви вирішили, що зарплатня невисока??? Це вже образа...
     
    Останнє редагування модератором: 20 лют 2009
    • Подобається Подобається x 3
  7. Marlen

    Marlen миється в бані

    Шановна пані, в меню вашого закладу написано, що його створив чи то знаний львівський ресторатор чи то досвідчений ресторатор вкупі з креативним кухарем. Відтак я не розумію, чому питання кількості офіціантів в закладі обговорюється на форумі? Чому Ви постійно шукаєте виправдання своїм офіціанткам, які працюють неякісно, замість нарешті вирішити цю проблему. "Мона сподіватися на більш ретельне обслуговування, якщо свідомо приходити не в "годину пік"." - ресторан має працювати так, щоб в будь-який час клієнт отримав задекларовані страви та сервіс. і якщо для цього треба 3 офіціантів, то їх має бути 3, а якщо 10, то 10. Звісно, ваш заклад - не люксовий французький ресторан, але це не означає, що офіціант може собі дозволити поводитись так, як описують форумляни.
    "Або замість м"яса заліпляти в тісто попи імпортних індиків, замість м"яса (як багато закладів і робить)." - якщо Ваша ласка, поясніть, про що йдеться.

     
    • Подобається Подобається x 2
  8. Chortenia

    Chortenia Маленьке файне вредне

    У нас,чесно кажучи, з офіціанткою проблем не було, навіть ручку свою дала, бо до мене прийшло натхнення намалювати меблі нам в вітальню. :)
     
    • Подобається Подобається x 7
  9. Un.Known

    Un.Known споглядач з лінійкою ) Команда форуму

    Я не розумію суті оцих всіх повчань в сторону керівництва ресторану, а також пояснень керівництва щодо своїх дій.

    Відкрився ресторан. Відкрилась тема. Пишемо відгуки. Бажано без "Ви б краще". Керівництво читає. Виправляє, що може.

    Якщо клаєнт і далі незадоволений, то перестає той ресторант відвідувати. Керівництво зупиняється на рівні для нього об"єктивному. От і все.
     
    • Подобається Подобається x 19
  10. Iriska

    Iriska Well-Known Member

    А навіщо піднімати ціни? Для доцільності утримання персоналу? В більшості заклдадів, ЗП офіціанта - ставка (мінімальна, здебільшого), решта % від замовлення, або певна визначена сума, яку додають до замовлення за обслуговування. В даному розкладі і вовки ситі і ціни сталі. Люди до такого в більшості звикли. Тут одразу мотивується декілька пунктів: 1. Ціни в меню не змінились. 2. Офіціантка знає, що отримає надбавку виключно за якісне обслуговування і буде робити все, щоб клієнт повернувся. 3. Буде намагатись презентувати весь асортимент, з метою збільшення чеку і відповідно %. 4. Люди готові платити за обслуговування як таке, а не коли його просто включають в ціну. Таким чином буде все відкрито. Єдиний пункт, при введенні цього, обов*язкове повідомлення такої дії в меню і барменом, чи офіціантом. Будь-яким інформативним шляхом.
     
    • Подобається Подобається x 7
  11. Wild gucul

    Wild gucul Well-Known Member

    не розумію чого так всі накинулися на ресторан. я був декілька разів. нічого з тут описаного не бачив. по-друге, ресторан молодий і, якщо були випадки якихось "проколів", то все ж так не буде - люди мають здатність змінюватися на краще (а таке бажання у власників є). єдине від чого я би застеріг власників - від підняття цін. то вкрай не популярний метод через який піде частина клієнтів. а офіціанти, коробки і все решта з часом утрясеться.
     
    • Подобається Подобається x 15
  12. Iriska

    Iriska Well-Known Member

    А навіщо сприямати критику як атаку? Коли людина мовчки розвертається і більше не повертається, то їй реально по барабану чи відбудуться зміни на краще чи ні. Якщо ж говорить і висловлює думку - дає харчі для осмислення і покращення. Тре вміти сприймати будь-яку критику і прагнути до того, щоб помилки чи прогалинки були виправлені. Також, серед критики, можна знайти багато чудових ідей і нововведень, достатньо тільки вміти почути.
    Особисто моє враження... досить затишно, ввічлива бармен (принаймні та, на зміну якої я попала), оригінальність. Одразу кажу не їла там, тому наразі не можу ніц сказати в тому напрямку.
    Якщо люди говорять що є прогалина з обслуговуванням, то варто таки прислухатись, адже це надзвичайно важливий пункт в даному бізнесі. І навіть інтонація офіціантки грає важливу роль, а яка у неї можу бути інтонація, якщо вона робить роботу за 2-3 (наскільки я зрозуміла, планування 3-х офіціантів, таки не дарма існує)? Правда не варто одразу говорити, що доведеться підняти ціни і т.д., є різні методи вирішення даної проблеми. Мила посмішка офіціантки і вчасне обслуговування іноді рятує від втрати апетиту (якщо гаркнули) і забезпечує вчасне виконання власної роботи (коли обід не затягнувся до вечері), а результат тої роботи - це гроші, які ймовірно будуть потрачені саме в цьому закладі.
     
    • Подобається Подобається x 9
  13. Галюсік

    Галюсік Well-Known Member

    Була там три рази і жодного разу не чула, щоб гаркали. Дівчата приємні, роблять свою роботу. ну буває, що забудуть комусь щось принести, то треба нагадати. Але можуть забути і поварихи, яких теж загружають роботою. Адже, усі рази, коли я туди заходила, всі столики були зайняті, і ми чекали, поки звільниться місце, одного разу нас навіть підсадили до двох дівчат. Ті офіціантки постійно бігають туди-сюди, я не бачила, щоб хоч одна з них присіла, поки ми там були. Зрештою, є багато інших закладів, з більшими цінами і набагато гіршим обслуговуванням, не говорячи вже про меню, і де дійсно гаркають, або пів години треба чекати, поки до вас підійдуть. Тож думаю, не варто так до всього придиратися.
     
    • Подобається Подобається x 15
  14. Deus igrok

    Deus igrok Дуже важлива персона

    ))))))))))) Бугага )))
    не втримався...згадав анекдот:

    "- Чому сексом на людях не займаються?
    - Порадами замучать"
     
    • Подобається Подобається x 11
  15. Chortenia

    Chortenia Маленьке файне вредне

    Хотіли сьогодні підкріпитися, цілий день чекала на пельмені. А місць не було :cry:
    І знижечки не було :sad:
     
    • Подобається Подобається x 7
  16. Vetta

    Vetta Well-Known Member

    .......ото значить прийшли ми в МВФ...затишна атмосфера, офіціянтки з вареником на грудях теж звичайні....вразило і приємно здивувало шо не молоді як то всюди...а вже жіночка років 30.
    Меню таке юморне ))
    На першій сторінці фраза......індивідуальне доготовлення страв під кожного споживача...
    ну ми так скромненько...бо і спішили і грошей не багато.....
    Отож настав момент замовляти...
    Кажем "рис з овочами"...упс...рис з овочами то є, і ціна є....але подають його тіко з рибкою чи котлеткою.....з салатом не можна....ну нє то нє....
    Картопляне пюре.....упс....і воно є, і ціна є....але і його принесуть лише при замовленні до нього мясця...салат не канає....
    взяли по порції якоїсь печеної бульби ....до неї не тре вього причепного....
    Донька подруги вирішила замовити вареники.....і уууууууупс...вони то йдуть по штучно, і ціна на них по штучно...але менше 10ти не можна...а далі 11,12,13.....то будь ласка...від налисника вона відмовилась бо ледво їх в себе впхала.
    отакий то він індивідуальний підхід )))

    кава така нічо, чай як чай.


    Дякуем за все але.....на Бамбетель ми не полізем ;)
     
    • Подобається Подобається x 7
  17. сестричка

    сестричка Well-Known Member

    Прямо як у їдальні біля нашого інституту.Якщо гарнір, то обов"язково з чимось м"ясним.а студентам воно для чого, можна ж і з салатиком?
     
    • Подобається Подобається x 5
  18. syavych

    syavych копач

    Дивно, мені казали не менше 5ти. Таки дійсно індивідуальний підхід - мабуть від карми залежить :))
     
    • Подобається Подобається x 9
  19. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    то теперка вже з 10ти)
     
    • Подобається Подобається x 2
  20. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Але маленьких?
     
а де твій аватар? :)