Народний ресторан "МВФ" (міжнародний вареничний фонд) тел.2726096

Тема у розділі 'Ресторанна критика', створена користувачем MEFIS100, 10 січ 2009.

  1. Expaw

    Expaw Member

    Пункт 1 На рахунок дисконту я частенько навідувався туди, і не один постійно казали немае карток будуть через тиждень і так було три тижні, на цьому тижні на початку також питали казали немає, а вчора прийшли на тобі... вже немає :sad:

    Пункт 2 Нарахунок офіціантки не те приносила що замовляли, те що замовляеш через пів години чекання взагалі дізнаешся що того навіть не роблять я вважаю це не подобством і не допустимим. Яка р.ізниця навантаження велике чи мале, я клієнт і мене це немає хвилювати, це не моя проблема я прийшов і я плачу гроші, людям які виконують свою роботу платять гроші за це вони мають виконувати свою роботу відповідно до своїх обов’язків, якщо людина цього не може робити відповідно не відповідає своїй посаді!!!
     
    • Подобається Подобається x 7
  2. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Знаєте...
    Пригадав сценку Штепселя і Тарапуньки про відвідини ресторану. там резюме було приблизно ТАКим:
    -виявляється, ми в різний час обідали в одному ресторані..?
    -і обслуговувалися у однієї офіціантки!
    -і подавали нам ті самі страви?
    -ТАК. Але... тобі на прощання що сказали ?
    -"скатертю дорога" :ireful1:
    -а мені - "заходьте ще"...

    Expaw, мягше надо бить, і гібше! :))) Любіть людей, навіть, якщо вони Вам не догодили.
     
    • Подобається Подобається x 8
  3. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    Левандівко! Ну не будьте таким субєктивним... Я розумію, що МВФ то не якийсь там ресторан за кутом, а заклад, який репрезентований на форумі, і вас там ЗНАЮТЬ і ви знайомі з керівництвом і тп... Але думаю, якби це був випадковий для вас ресторан, то ви би ще строгіше поставилися до промахів і помилок ніж інші...

    Я розумію, є поняття реклами та антиреклами, тому до інформації дописувачів слід відноситись більш ніж прискіпливо... але скажу вам з власного досвіду.. я в МВФ ходжу частіше ніж в інші заклади, і можу висловити свою незалежну думку - проблеми дісно є і їх потрібно вирішувати, а не бити палкою всіх, хто висловлює негативну думку!

    Зокрема щодо карток - то правда, їх нема і скорше всього і не буде... я не вважаю, що то неправильно і взагалі роздавати картки просто так то навіть аж задуууже благородно зі сторони цього закладу... давали б їх знайомим і тим, хто набрав на певну суму... то нормальна політика... бо з трьох останніх разів, що я була і казала про знижку мені її врахували тільки раз.. один раз я дійсно сказала запізно про те, що в мене є карточка... інший раз - я виправилася... а на третій раз сказала так як минулого, але вони сказали, що то знов запізно!!!(виходить вони вибивали чек вже тоді, коли ми їли.. а якби ми ще щось замовили, то мало би бути два чеки???).. ну коли йде мова про знижку в пару гривень, то яка різниця? ятак на чай часто лишаємо.. а коли знижка сягає до 20 гривень? мене якщо чесно це дуже обурило, тому що я була з великою компанією,якій показала і розрекламувала МВФ і оплачувала не я... а потім ще хтось хоче багато клієнтів... та навіть у закладах з поганющим обслуговуванням і хамовитими офіціантками(що про МВФ не скажеш) питаються самі чи є картка а не чекають, може клієнти про то забудуть...
     
    • Подобається Подобається x 10
  4. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Невже Ви думаєте, що про існування проблем на знають? (в п'ятницю, 13 там стільки битого посуду було :))) )
    Я знаю інше, реакцію на "критичні дописи" офіціанток: наснаги не додає...

    Палкою? [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    відповідь у моєму підписі...

    розумію, дописи багатьох бувають занадто жорсткими, іноді навіть несправедливими... особисто я, окрім вище написаного, до роботи персоналу МВФ не маю нарікань...
    якщо порівняти, що була ситуація, коли мені офіціантка принесла в одному ресторані бутилку мінералки і наливаючи її мені, розбила стакан.. все вилилося... в результаті я ні не попила і воду мені включили в чек!!, або коли готуючи рибу, не зняли з неї шкірку, що навіть не можна було прокусити, то в МВФ то ше золотий персонал...

    Словом!
     
    • Подобається Подобається x 4
  6. syavych

    syavych копач

    а я думав п'ятниця 13-го вже минула :))
     
    • Подобається Подобається x 3
  7. Chortenia

    Chortenia Маленьке файне вредне

    Ідем сьогодні підкріплятися варениками і пельменями перед нагородженням.
    П.С. Я так зрозуміла, на замовлену картку не розраховувати.
     
    • Подобається Подобається x 2
  8. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Йой!
    Ви не забули? :
    Пильнуйте, щоб нагорода не "шукала героя"... :mocking:

    ТАК нині ж понеділок:
     
    • Подобається Подобається x 2
  9. Mira_SH

    Mira_SH Well-Known Member

    Знаєте, що мене дивує, це малий розкид цін, вареники з ягодами, мали б бути в тричі дорожчі, від інших(якщо не більше), бо
    1. чорниця дешевою не буває ніколи
    2. ох як і важко їх робити:)
     
    • Подобається Подобається x 5
  10. syavych

    syavych копач

    Ціхо! бо почують...
     
    • Подобається Подобається x 11
  11. Chortenia

    Chortenia Маленьке файне вредне

    Гм, а що тоді означає "від п'ятниці" ?

    Про нагороду їх бін не пойняв :dntknw::dntknw::dntknw::dntknw:
     
  12. u.businka

    u.businka Active Member

    Привіт, форумляни!
    По-перше. Про офіціанток. Їх має бути три, а є одна офіціантка і одна офіціантка-бармен. Давайте проголосуємо. Хто згоден платити + 10 копійок до вареника, аби їх було троє? Або замість м"яса заліпляти в тісто попи імпортних індиків, замість м"яса (як багато закладів і робить). Презентували НАРОДНИЙ РЕСТОРАН! Тут, певно, ніколи не доливатимуть в келих гостеві вина, тримаючи ліву рука за спиною, натомість смачно і щиро нагодують якісною і свіжою їжею. Мона сподіватися на більш ретельне обслуговування, якщо свідомо приходити не в "годину пік".
    По-друге. Про картки. Якщо чиясь анкета загубилася - прошу написати мені особисто і я гарантую її отримання. u.businka@gmail.com
    до того ж. трапляються відвідувачі, які просто тренуються в нахабстві, виводять з себе дівчат і ті не можуть працювати як швейцарський годинник. наприклад. дайте нам по 25 г горілки, кожної, яка є і не переплутайте, ставлячи на стіл. Якщо гостеві треба французької кухні та англійського обслуговування - то це не до нас, але якщо дівчата про щось забувають - то не від дірок в голові, а від граничного навантаження - завжди можна підійти до бару і уточнити все, що не так. СМАЧНОГО!!! Доречі - це я не відписки пишу, ми всі ремарки беремо до уваги і працюємо на виправленням помилок))) пишіть!
     
    • Подобається Подобається x 14
  13. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Ггг...
    Означає: приходьте "завтра". :)
    Доречі, отримавши (в перші ж відвідини) картку, я жодного разу її не діставав з кишені: навіть якщо пластик закінчився в асортименті, люди ж лишилися, і налаштовані ДОГОДИТИ клієнтові, завжди можна вирішити питання.

    Був при совєтах ТАКий популярний вид запізнілого нагородження. Казали: "награда нашла гєроя" (через бубернайцять років).

    Тю...
    А чому не "На Бамбетлі"?

    Я небагато їм, більше по пиву і цигаркам. То 50 коп. готовий доплатити... най їм буде троха легше. :)
     
    • Подобається Подобається x 3
  14. u.businka

    u.businka Active Member

    того, певно, не мона виносити на широке обговорення, але ви не уявляєте наскільки принциповими для нас є низькі ціни. ві відкриття ціни на продукти зросли на 15-20%, а ціни ми підняли на 10, і , лишень, на вибіркові позиції. зробили акцент на народному ресторані. думаю, що почитавши негативних дописів - наважуся підняти ціни, набрати персоналу і буду міняти попільнички за кожним недопалком, але сума в чеку буде суттєво іншою... Гарно, що є форум - мона обговорити напрямки розвитку. чекаю на коменти. обіцяю - усі, без винятку, візьмемо до уваги!
     
    • Подобається Подобається x 2
  15. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Нє-нє...
    Пожартували, і файно.:agree:
    Зара я всім критиканам антикризові картки повиставляю, жеби цінову політику не ламали... :))):))):)))
     
    • Подобається Подобається x 8
  16. nirvanka

    nirvanka просто фотограф

    На мою думку потрібно приймати міру, але в силу своїх можливостей. А тим людям, яким щось там не подобається, знайдеться ще 10 негативів, бо хто захоче до чогось придертись, той знайде до чого.
    Я у вас ще не була, але складається враження, що там добре, якщо стільки людей заходить. Напевно через ціни, бо переважно саме на ціни впершу чергу дивишся, коли вибираєш куди піти.
     
    • Подобається Подобається x 7
  17. Mariya

    Mariya Well-Known Member

    Взагалі-то кажучи, не сподівалась на таку хамську реакцію на нормальні дописи форумлян. :ireful1: Фу, планувала по приїзді до Львова зайти до вас, тепер не буду. :ireful1:
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Маріє, Ви з тональністю прочитання не помилилися?о_О
    Спробуйте ще раз. :) (серйозно)
     
    • Подобається Подобається x 4
  19. Mariya

    Mariya Well-Known Member

    I don't think so.

    Коли пишуть, що обслуговування бажає кращого, то власник/директор/менеджер має відповісти, жи вони сі крепко вибачєют за inconvenience і будут сі витравлєти, а не писати, що, мать вашу, поналазило тут всяких в лістаран, ще жерти їм подавай. І ше, паскуди, якогось там обслуговування хочуть. Якщо нема грошей на офіціянтів - то робіть ресторан із самообслуговуванням, тоді ніхто нарікати не буде.
     
    • Подобається Подобається x 3
  20. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    хто був у бізнесі, а тим більше ресторанному, мав би розуміти, що то нелегко... узгодити низьку націнку з численними витратами... тому розумієм вас!
    але страшити людей попами індиків чи + 10 копійок, то не пасує! Йдем до цивілізації, а не від неї... Може турист то нє, але львівянин знайде місце, де можна за 15-20 гривень наїстися...
    і знов страшите... ну я вже перепрошую в Левандівки, що перебираю його манеру, але тоті страшилки, то як
    "Сделаю на зло водителю: куплю билет, пойду пешком"... :)
    ви собі самі вибираєте політику закладу, а ми вибираємо з сотні львівських закладів - куди ходити... який нам інтересніший і який приваблює...

    ну то вічне як світ хуліганство - поморочити голову офіантці... для когось розвага, а комусь головний біль... я щиро співчуваю вашим офіціанткам і дуже добре, що ви про них турбуєтесь і піклуєтесь...
     
    • Подобається Подобається x 9
а де твій аватар? :)