Народний ресторан "МВФ" (міжнародний вареничний фонд) тел.2726096

Тема у розділі 'Ресторанна критика', створена користувачем MEFIS100, 10 січ 2009.

  1. Зрозуміло. Запишу на диск 2 години ввічливих слів і вам пришлю. Будете слухати і насолоджуватися. :)))
    П.С. Згадався випадок з лимоном. Хто не пам'ятає, можу повторити. :)
     
  2. Chortenia

    Chortenia Маленьке файне вредне

    Левандівко, імхо, все одно ви необ'єктивний.
    Я, скажімо, належу до таких людей, які ніколи не хамлять ані офіціанткам, ані продавцям, ані лікарям і т.д., але хочу відповідного ставлення. І немає різниці, хто опинився на місці Ксані.Я вже розповідала про наш випадок в золотому дукаті, коли чоловік мав мені освідчуватися, а нас просили пересісти за столик на двох на проході, а після відмови просто поставили на наш столик табличку з написом "зарезервовано". Зіпсовано було усе. І що б мені зараз не казали про цей заклад, ноги моєї там не буде.
    Те саме і тут. У людини лишились неприємні спогади вже з порогу. І замітьте, це не перший подібний відгук.
    Такі відгуки, перш за все, на користь власнику, бо пропадають його гроші.
    І погодьтесь, люди дууже рідко замовляють столик, бо зайти в кавярню зачасту спонтанне рішення.

    Ту Рибка.
    Я теж не люблю нав'язливості, але елементарна вічність повинна бути.

    П.С. Оскільки заклад на цих теренах розрекламований, то і очікування відповідні, ну і відповідно розчарування більші, ніж якби просто в інший заклад зайшли.
     
    • Подобається Подобається x 2
  3. Вибачте, але ви надто категоричні. Не варто судити про заклад лише з одного випадку. Хоча б тому, що працівники змінюються.
     
  4. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    а я так і роблю. Але якщо для збереження внутрішнього комфорту мені доводиться згадувати, що офіціанти теж люди і їх чекають дома діти, я в той заклад вдруге не йду. якби цинічно це не звучало.


    в сфері обслуговування -так. Вийнятки підтверджували правило. Клієнти в особі високих чиновників та закордонних туристів - не рахуються.


    Різниця в тому, що туристи одноразові, а львівяни - постійні. З туристами, одному не сподобалося, прийде інший. А от постійного клієнта втратити, то серйозно. Особливо в центрі, де люди часто проводять у кнайпах ділові зустрічі, таким чином приводячи нових клієнтів. І справа не в сотні ввічливих слів, а у відсутності неввічливих. Насправді це дуже просто, якщо цінуєш клієнта.

    Для прикладу, спитайте свого улюбленого дадю Рому, яку каву він п'є в міні-барі на Кривій Липі, а потім попросіть будь кого сходити туди і знайти ту каву в меню. Її там нема. Але Ромко її любить, а його, як клієнта, люблять в міні-барі. І роблять йому каву так, як він любить. І він приходить туди знову і знову випити своєї улюбленої кави. А відмовили б (нема ж у меню), він знайшов би іншу кнайпу, де б не відмовили, і залишав би гроші там.
    Звісна річ, що в кнайпі, орієнтованій на туристів, ніхто би з таким індивідуалізмом не бавився.
     
    • Подобається Подобається x 3
  5. Я досі не зрозуміла, що неввічливого у фразі "Ми закриваємося"?

    ???
     
  6. Chortenia

    Chortenia Маленьке файне вредне

    Якщо вам по-хамськи зіпсують одну з найромантичниших подій у вашому житті, я тоді на вас подивлюсь.

    П.С. Другий раз пробувати і перевіряти, чи щось змінилось, нема жодного бажання. Тим більше, що, на щастя, у Львові багатий вибір.
     
  7. Тю! Дивіться. Я не романтик. В кафе я ходжу покушати.

    Хоч це радує.
     
  8. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    кожен собі ходить куди хоче і з своєю індивідуальною метою... але навіть якщо на ваш погляд якась дрібничка важлива для іншої людини, то це вже далеко не дрібничка!
     
  9. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Ги...
    Спитайте, скільки разів Ромко загризався/злився на персонал...
    Версія - 0 разів, хоча привід завжди можна знайти.


    +1.
    Останній мій візит в МВФ був з пакетом запашних слойок (з грибами), бо не планував. Проходив повз МВФ, очікував клієнта + 20 хв., глянув, чи є місце. Є - зайшов, клієнта туди запросив. Не було б - пішов би далі.
    Сказали б мені на вході "вибачте, ми зачиняємося" - без псування настрою пішов би далі. Характер ТАКий маю.
    А Ксані має інший. І всє дєла... :mocking::mocking::mocking:

    Знаєте, років 5 тому, трапився зі мною прикрий конфлікт: канцтовари на Коперніка "Денді" вперлися рогом, але не повернули гроші за явно бракований товар. Ще й крові пару літрів випили (розказували мені, що умисно псував їх суперовий товар).
    От скільки проходжу повз нього - холодком віє "казззли!".
    З тих пір я зарікся ВИТРАЧАТИ НЕРВИ на ТАКі бздури. Уявляєте, як оно ходити з пам'яттю "сюди не піду, туди не піду, туди не піду"!?
    Оно мені надо?
    Простіше (і всім корисніше) з посмішкою та добрим настроєм рухатися за своїм маршрутом, задовольняти свої потреби.
    Нє?

    ЗІ: читати разом з підписом!
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    Мабуть, права Чортеня, ми з нею явно забагато хочемо. Але, якби наші бажання не втлювалися, то ми були б менш вибагливі. нє? А це значить, що МВФу є куди працювати :)
    Ну, а ми поки походимо туди, де наші бажання втілюються.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Ггг...
    Там не палять, не гріє... :mocking::mocking::mocking:
     
  12. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    Залежить, де. В Кракові є зал для курців. на 3 столики.
     
  13. Багіра

    Багіра Well-Known Member

    хіба то вибагливість? за такі гроші? ясно, що якщо в тому ж Кракові, де розсіл коштує 3 з чимось гривні не звертаєш уваги яким тоном говорить з тобою офіціантка, бо туди приходиш дешево і смачно поїсти.. але заклади типу Дукату мають поводитись інакше стосовно клієнта, бо не тільки перебувають в іншій ціновій категорії, не дуже доступній для українського кризового клієнта, а ще й проводять політику " ми романтична, вишукана кавярня".
    І звичайно кожен заклад має мати хоча б основи хорошого сервісу...
     
    • Подобається Подобається x 2
  14. Chortenia

    Chortenia Маленьке файне вредне

    Левандівко, повірте, ніхто собі нерви через такі дрібниці не псує (ну в моєму випадку не рахувати дукату), але відповідні висновки все ж робляться. От і все ;)
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    це вже виглядає як реклама Кракова, але це чи не єдине мсце, де в мене жодного разу не було претензій до офіціанток. Може, тому, що чоловік там постійний клієнт, але ж чомусь він став там постійним клієнтом, хоча він куди вибагливіший, ніж я.

    Пригадую, ми якось зайшли, не помітивши табличку "бенкет", то перед нами ще й вибачалися. Про всілякі дитячі забаганки, розлиті соки-борщі і т.д. я вже мовчу. Ніколи жодного навіть погляду кривого не було.

    Гривул не дасть збрехати, він, здається, теж полюбляє цю крапку.
     
  16. gryvul

    gryvul Well-Known Member

    Хороше було місце. але я вже давно там не світився - далеко від теперішньої роботи. Пригадую, що там на прийомі замовлень стоїть тьотя, яка старша за дівчаток у МВФ. Тому приходжу до висновку, що її життєвий досвід підказує, як поводитися і сприяє позитивному сприйняттю закладу з боку клієнтів?
     
  17. Мабуть, так, бо "Ми зачиняємося" - це не хамство. Хамство - це коли вам нагрубили чи несвіжу їжу подали. А якщо просто проінформували про закриття, вибачте, це нормально.
    Хоча, не знаю, може, у Львові інші поняття, може, якщо не так глянув - це хамство. Не була у вас, не знаю.
     
  18. u.businka

    u.businka Active Member

    будуть в МВФі ротації з персоналом. нікуди не дінемось. прикро дочитувати нарікання на обслуговування, але при цьому неможливо змусити працівників жити роботою. вони на роботі працюють. хто краще, хто гірше. будемо покращувати. особисто я візьму на себе обов"язок частіше і довше наглядати за роботою закладу.
     
  19. Ksani

    Ksani Well-Known Member

    яка честь. мій випадок бурхливо обговорює сам Левандівка! І висновки які! :D
    Не встигла. Чи може двері треба було купюрою відчиняти? чи платити за те, щоб офіціантка "добрий вечір" сказала? :D

    Прокол, припущення невірне. Поверталися тією ж дорогою об 23-20 - через двері побачили ту "ввічливу" офіціантку - сиділа, курила. Тож, додому вона не поспішала.

    яке порівняння:D Перукар один і обслуговує він одного клієнта близько півгодини. Тому потрібна домовленість наперед. А коли ми зайшли в МВФ, то бачили що є вільні столики.
     
    Останнє редагування: 9 чер 2009
  20. Ksani

    Ksani Well-Known Member

    І знову неуважність. "Вибачте" ніхто нам не казав, про що й власне мова. А настрій у нас був і залишився чудовий, попри усі Ваші, шановний Леванідвко, старання виставити тут себе - позитивістом, а мене - "іншою" :D
    І дякую за Вашу турботу щодо мого настрою :D
     
а де твій аватар? :)