Народний ресторан "МВФ" (міжнародний вареничний фонд) тел.2726096

Тема у розділі 'Ресторанна критика', створена користувачем MEFIS100, 10 січ 2009.

  1. illia

    illia Well-Known Member

    треба буде якось ще раз зайти, подивитись що змінилось
     
  2. Mariya

    Mariya Well-Known Member

    Як правило на форумах люди не починають своїх опусів такими словами. Пишуть "вчора", "в середу", "нині". А "цієї весни" - це вже цікавий початок. Гривул правильно написав. При мому поганому відношенні до адміністрації МВФ, так само стверджую, що пост Anna - це заказуха від конкурентів.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Iriska

    Iriska Well-Known Member

    Ага... під патронатом МакДональдс... о_О:)))
     
  4. gryvul

    gryvul Well-Known Member

    Наступила у Львові звичайна, але разом із тим неймовірна пора року весна. Приємно милують око старовинні львівські пам`ятки архітектурно-будівельного мистецтва. Десь поблиу древнього центру середньовічного Львова - площі Ринок - відчули ми незбагненне почуття порожності у шлунково-кишковому тракті. Зненацька кинувся нам у очі заклад громадського харчування із загадково-привобливо-несподівано-кредитною назвою МВФ. МВФ! - подумали ми - ось де серце наповнення українського бюджету! відчуваючи свою єдність із фінансовими потоками та сповнені ідеї патріотизму вирішили зайти.
    Зненацька, звідки не візьмись підкрадається до нас дівчина-офіціантка. на її зовні миловидному обличчі зачаїлася погано прихована досить таки нагла посмішка (довіка: є три ступені наглих посмішок: сильно нагла, досить нагла і трошки нагла). Смакуючи кожне слово, із суворою впевненістю про свою безвідповідальність щодо думки про місто ЛевУ вона повідомила нам, що ніхвіга не буде, і ми приречені на вимирання від недоїдання.
    Коротше - облом... Веселий допис!
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Ksani

    Ksani Well-Known Member

    Вчора спробували завітати. Відчинили двері і з порога почули від "привітної" дівчини за барною стійкою "МИ ЗАЧИНЯЄМОСЬ!!!". Ми все ж зайшли, щоб перепитатися, бо на годиннику було 22.10, а на дверях пише, що заклад працює до 23-00. -"Ми зачиняємось через 30 хвилин!" уточнила дівчина. - Чудово, то ми ще встигнемо поїсти? -запитали ми. У відповідь нам заперечно похитали головою. Така "привітність" змусила нас розвернутися і піти геть. Хоча троє дорослих + дитина за 30 хвилин могли б залишити на касі якусь сотню гривень. Очевидно, "МВФ" не потребує ані грошей, ані клієнтів. Більше спроб завітати робити не будемо.
     
    • Подобається Подобається x 2
  6. Ксані, а хіба їм не потрібен час, хоча б 10-15 хвилин, щоб приготувати їжу? Оскільки люди у кафе, як правило, сидять довгенько, то дівчина вирішила, що ви не встигнете поїсти.
     
  7. Ksani

    Ksani Well-Known Member

    Рибко, я розумію, справді потрібен час на приготування, хоча прийшли ми за 50 хвилин до закриття. І якби нам хоча б "добрий вечір" сказали (я вже мовчу про "вибачте"), замість гавкання з порогу "ми зачиняємось!!!" - я б нічого тут не писала. А натрапити на таке хамство у закладі у самому центрі міста, про який я читала хороші відгуки, - стало для мене цілковитою несподіванкою.
     
    • Подобається Подобається x 2
  8. Alias

    Alias Львів-місто моєї мрії..

    Заклад можуть закрити за 15 хв.до закінчення його роботи.А тут майже за годину людей не впустили.То пряме порушення.
     
  9. Та, то такі дрібниці. І не так хамлять (сама чула).
     
  10. Chortenia

    Chortenia Маленьке файне вредне

    Підозрюю, що Ксані це не загріє :)
     
  11. gryvul

    gryvul Well-Known Member

    Треба домовитися з МЕФІ100 і таємно прийти туди з метою контролю. Як така ідея?
     
    • Подобається Подобається x 2
  12. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Ну от.
    Тепер, щоб "загріти Ксані" завтра вивісять фото розстріляних офіціянток...
     
  13. Chortenia

    Chortenia Маленьке файне вредне

    Левандівко, не знаю, чому ви насправді захищаєте МВФ. Але побудьте трохи об'єктивними. Якби мені таке сказали, то я б теж більше у такий заклад ні ногою.
    І що за манера закриватися за півгодини до визначеного часу?
     
    • Подобається Подобається x 2
  14. Щоб бути об'єктивним, треба дивитися на ситуацію не тільки з точки зору відвідувача, а й з точки зору працівника.

    І що тут такого? Може, там переоблік був. Зрештою, багато магазинів і кафе закриваються раніше визначеного часу (принаймні, у Києві).

    Ваша справа. Але особисто мені здається, що ви із Ксані надто вимогливі і перебірливі. Так можна геть усі заклади забракувати. Якщо мені подобається їжа і обслуговування, я буди ходити в ресторан, і фраза типу "ми вже закриваємося" на це ну ніяк не вплине.
     
  15. Chortenia

    Chortenia Маленьке файне вредне

    Ви знаєте, якось не дуже хочеться, щоб за твої гроші тобі ж і хамили чи закривали двері перед носом.

    Я була в МВФ кілька разів, саме такі випадки зі мною не траплялись, що було описала тут. Але якщо з відвідувачами щось таке стається, то вони мають право сюди написати, для того та гілка і створювалась.

    Стосовно "і шо тут такого?" - то якщо ви такі неперебірливі - прошу дуже.

    До речі ота фраза і є частиною обслуговування.

    А Львів'яни, до речі, доволі консервативні. Якщо їм заклад подобається, то відвідувати вони його будуть довго. А якщо з першого разу не пішло - то туди ні ногою. Рестораторам б варто було над тим задуматись.
     
  16. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    Рибко, Ви мене дивуєте! Ви ж не при совку виросли! а фрази, ну просто з тих часів списані. Даруйте, але конкуренція і "клієнт завжди правий" зараз на першому місці. Альтернативи хоч відбавляй, тим більше, що МВФ вже перестав бути фішкою "єдине місце, де можна якісно і дешево поїсти". В тому ж "Кракові" вас нагодують і варениками, і налисниками, і самим гарніром без мясного, і борщиком, і зупкою за менші гроші і з цілком домашньою галицькою, навіть увагою. І при тому сидітимете не на табориках, і підхід індивідуальний, і навіть за два рази пам'ятатимуть Ваше звичне замовлення. І таких "Кракових" на пару столиків, з невисокими цінами і без понтів є достатньо, їх просто знати треба, бо орієнтовані на львівян, а не на туристів.
     
    • Подобається Подобається x 3
  17. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    А Ксані заплатила?

    Пояснюю. :)))
    Я досить "дружно живу" з сусіднім мені гріль-баром, провів там немало часу, добре знаю "кухню". Знаю, що у вівторок мій г-б на перезмінку зачиняється на годину раніше. Бармен підбиває тижневий звіт, "НЕ ПІДХОДЬ, заб'є!" (хоч зазвичай, навіть на закриті банкети я заходжу нарівні з працівниками, приймуть/обслужать як рідного).

    Цілком можливо, що і Ксані попала під аналогічну ситуацію, коли обслуга подумки співає "єщо нємного, єщо чуть-чуть...", в залі сидить останній піяк-клієнт, а тут під закриття компанія приходить, та ще й з явною переспективою скандалу "ви нам 5 хв. тому вареники принесли, нам пофік, що 23-00", та ще й з дитиною. А дома у офіціянтки своя сидить, чекає на маму, тиждень "не бачилися".

    Звичайно, обслуговування треба покращувати. Звичайно, МВФ припустив помилку (клієнт невдоволений, не ТАК пояснили причину відмови). Звичайно, можна гнівно гримнути дверима. Але...

    Там працюють ТАКі ж люди, як ми з вами. Хто з людей є непомильним?
    Простіть винуватцям нашим... ;)

    ЗІ: Я рідко заходжу в МВФ. Та навіть, коли в залі МВФ мало місця (інші клієнти змушені йти далі), дівчата приносять мені 1 пиво та попільничку. і завжди демонструють ПРИВІТНУ ЗУСТРІЧНУ ПОСМІШКУ.
    Я пропоную любити СЕБЕ і ПРОДАВЦЯ послуги. Не псувати настрій собі і людям через некримінальні погрішності. неможливо одномоментно змінити ситуацію в обслузі (in UA). можна змінити відношення і не втрачати внутрішній комфорт.

    Розумієте..? ;)

    ЗІ2: Нє! якби я у фраку, в кареті з Левандівки приперся в МВФ на вечерю з Королевою, а тут ТАКий облом - німа базару...
    А МВФ - народний "ресторан": працює - чудово, зачинено - шкода.
    Доречі, а Ксані зателефонувала попередньо, домовилася? як мислите? (нині до перукаря телефонував, уточнював, на котру краще мені прийти, щоб усім було КОМФОРТНО)
    Об'єктивно? ;)
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. gryvul

    gryvul Well-Known Member

    Підтримую однозначно. І про недоліки. і про можливі причини такої поведінки.

    Хоча більше вражений був настільки об`ємним дописом від Левандівки.
     
  19. Я не заперечую такого права, але мені здається, що все це надто роздуто. Хоча поняття хамства у кожного різне. Не знаю, може, у Львові не так.

    Щиро дякую! Дійсно, неперебірлива, тільки не розумію, до чого фраза.

    Навіть молодь?

    І що, при совку всі були хамлюгами?

    Знаєте, я не люблю занадто багато люб'язності і уваги. У кафе я приходжу поїсти і посидіти з друзями. Мені головне, щоб замовлення вчасно приносили і щоб їжа була хороша. А фрази "як вам?", "що вам ще", "прошу", "здрастуйте" по сто разів мене дратують.

    А в чому різниця? Туристам дорожче і обслуговування гірше?
     
  20. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    От в тому і різниця: туристу треба
    А львів'янам, яких Ви ще не розумієте
     
а де твій аватар? :)