Пригадую свій практично перший водійський досвід. Права були вже декілька років, але досвіду водіння практично не було, ну там їздив пару разів за кермом за містом. І одного дня приходжу на роботу, а власник фірми вручає мені ключі від Пассата і каже: "Ось тобі персональне авто, водія тобі візьмемо трохи пізніше, через декілька місяців, а поки що мусиш сам". Фірма тоді була ще в стані народження, крім мене і головного бухгалтера було ще декілька інженерів і програмістів, так що на той час водій був невиправданою розкішшю. З одного боку радість, а з іншого хвилювання. І сталося так, що мусів в час пік їхати в центр через всі ці корки. Мало того, що досвіду нема, то ще не знаєш машини, не відчуваєш її габаритів і можливостей. За цей перший день наїздив по місту більше 50 км., і то все в основному по центру і корках. І так практично було щодня. Коротше кажучи, за перший тиждень схуд більше ніж на 5 кілограм від постійного напруження і хвилювання. Ото найкращий метод для схуднення, а не різні дієти, голодування чи пігулки. Тепер навіть смішно це згадувати.
Хотів написати: Борис - умілі руки, але стримався: при чому тут руки? ---------- Додано в 18:56 ---------- Попередній допис був написаний в 18:51 ---------- Лок, неймовірні речі ви пишите: Сів за кермо автівки і схуд.... А в житті то все навпаки відбувається. або власник фірми вручив ключі від Пасата і тут же: Дорого та фірма народжувалась.
Навпаки було пізніше. Все що схуд повернулося і навіть більше. А спочатку їзда була суцільними нервами і хвилюваннями і жодного задоволення не приносила.
Ойой, в мене вже теж є куценький, але досвід Вперше я проїхала десь 1,5 км минулого року на Renault Kangoo, глохла часто За минулі три дні всьо вже було краще. Їздила далі на кенгурятку по селу, тато в ролі інструктора все мені детально пояснив, що можу сказати: їхала по дорозі добре, ями обминала, в фосу не заїхала, в повороти входила, на крутий підйом виїхала. Рушала - найперший раз рушила добре, декілька раз глохнула, бо боялася, що занадто різко рвану з місця, якщо вижму сильно газ, або навпаки - деколи рушала мало не з курявою з-під коліс Найлегше мені було рушати на прямій дорозі, найважче було рушити, коли зупинилися посередині досить крутої гірки і треба було рушати під гору. Середньої важкості було для мене рушання на подвір'ї, по якому бігають десятки малих курчат, каченят, індичат, кіт, собака і я на танку Процедуру рушання та як рухати важіль перемикання передач вже вивчила без пам'яті, частина інструктажу відбувалася так - я сиділа в машині, не рушала, а просто дивилася вперед і включала ту передачу, яку мені казали, щоб трошки то відпрацювати і не було спокуси на дорозі опускати очі до важеля. Рухати важелем і запам'ятати, де яка передача, виявилося не складно. Паралельно пройшла таку ж процедуру на Шкоді Октавії, але там мені сам важіль менш зручний в руці, ніж на кенгуряткові. Також котилася на нейтралці. Ще рушала назад і їхала задом по спуску до воріт, оце реально було най-найважче - їхати назад і втрапляти куди треба. В мене погано виходило. Гальмувала спочатку дуже різко, потім вже плавніше пішло. Загалом мені дуже сподобалося, я думала, що все набагато складніше. Я дуже-дуже хочу опанувати механіку, про автомат навіть не думаю, бо якщо почну їздити на автоматі, то хто зна, чи потім коли-небудь на механіці поїду. Треба на курси йти
Увага! Лексика нормативна, але... Мій друг колись вчив дівчину перемикати передачі на тренажері. Тренажером був ... він сам у ліжку. А вранці - за кермо! А мене автомат забирає більше уваги, ніж звична механіка. Ніякого драйверського кайфу. Все одно що з велосипеда пересісти на ішака.
Мій перший водійський досвід був на авто інструктора з водіння (до цього навіть не знала, що в машини 3 педалі. Коли машина рушила з місця, я цьому щиро здивувалась, перелякалась і одразу кинула всі педалі (і газ і зчеплення). Поїхала тільки з другого разу. Проте зараз просто обожнюю їздити за кермом
не згодна з Вами) на нормальному авто - це просто пофіг) щодо мене, то кайф там від того, як вона пре) сучасні автомати - це просто дууууже комфортно. Ну і добре коли є вибір)
Скільки вам знадобилося часу, щоб впевнено їхати і паркуватися заднім ходом? Для мене наразі це дуже складне завдання
Я вчився рушати і їздити вперше на Seat Ibiza 1992 року. Виходило спочатку так собі, бо не до кінця розумів принципу роботи і не відчував авто. Тоді мені було років 11-12. =) Потім була пауза 10 річна, бо толком їздити не мав можливості. І в 2009 році почав вже самостійно щодня їздити на Гольфі 2. Моє перше авто)) За 3 тижні все зрозумів, не боявся рушати ні під мега горку, ні зимою...відїздив без жодних ДТП. Лише раз один придурок шліфанув передній бампер, але це вже дрібниця була)) Отакий Гольфик був в мене (зробив стайлінг звісно сам, з-заводу так все гарно не було)
Переважно лише жінки не люблять згадувати... Чоловіки від першого разу за кермом в захваті як правило.
я в автошколі на 7ці завелася відразу, проблем зі зчщепленням не було. Навіть дивувалася, чого всі так тяжко про те відгукуються. А потім сіла на нашу копійку... Одним словом, з'ясувалося, що в автошколі машина була відрегульована так, що рушала, якщо просто відпустити зчщеплення, газ можна було не тиснути. Муж потім з мене ще дооовго приколювався.
ггг. Згадала собі свій перший (справді-справді!) досвід за кермом... На Великдень в селі у бабусі нарешті випросила в тата сісти за кермо його авто. (Не знаю, подіяли на тата місяці вмовлять, чи чарчина доброї самогонки ). Рушила, як не дивно, без складнощів, їду (читай - повзу на другій передачі) собі по сільській дорозі, питаю тата: "А тормоз, це яка педалька?", на що у відповідь чую: "Нашо тобі то знати, він тобі сьогодні не знадобиться" Виїхали ми за межі села на грунтову дорогу, яка вела в поля. Тут слушно зауважити, що в тому році, коли відбувалися описувані події, перед Великоднем кілька тижнів тривали зливи, внаслідок чого ті поля перетворилися у болотця. Не буду довго інтригувати - загрузла, я коротше кажучи, у тому болотці. Надворі вже так конкретно вечоріє, машина зусиллями татка перед святом любовно видраяна, тато такий весь при параді сидить на пасажирському сидінні, і чогось в нього смикається око . Зняв мій таточко святкові мештА, закотив штани, вийшов з машини, такскать, оцінити обстановку. Їстєссно, виміряв штанами рівень води в подтопленому полі. Каже: "Я штовхну, а ти газуй, мо виберемося". Кажу - "Тату, давай краще ти сядеш за кермо, а я попхаю?" Тато поржав звичайно, бо скільки там сили в моїх 55 кг. Словом, піддала я газку і....закопала машину в болото по саме днище. Тим часом на дворі вже ніч. Думав тато, думав, і нічого кращого не придумав, ніж задзвонити сусідові, який мав Москвіча. Сусід так си файно посвяткував, що заледве його добудилися. Однак, приїхати погодився. Ніц з того, звісно не вийшло, його Москвіч теж успішно загруз при спробі нас витягнути. Довелося залучати важку артилерію - тесть вище згадуваного сусіда є почесним власником майже здохлого тракторця. А також любителем добряче "закласти за комір", а ще при святі... Я не знаю, яким чином затеві вдалося його підняти, одягти і вивести на вулицю - на ногах він тримався дуже невпевнено. Тракторець, звісно, не заводився, і його довелося підштовхнути. Я в цьому почесному процесі приймала активну участь (нуашо, совість мене, знаєте, як гризла?). Закінчилося все посиденьками мужчин в літній кухні орієнтовно до ... ранку, а потім тато на світанку драяв машину, бо бабуся би дістала інфаркт, якби побачила на подвір"ї незрозуміло шо, в болоті від коліс до даху. Тато мене після цієї історії вчити мистецтву кермування відмовився навідріз, відзначивши, що педагог з нього, м"яко кажучи, такий собі. Після цієї було ще купа цікавих історій - одна під кодовою назвою "Звідки беруться синці трохи вище правого коліна?", інша "Як я заледве встигла не "попасти" на ремонт Лексуса" , але ту, першу, я певне, не забуду ніколи...