Вряд ли, это же не Ленин все-таки. "В августе сего года во Львове отметили 170-летие со дня рождения австрийского императора Франца Иосифа I. По этому поводу появились публикации в прессе, была организована выставка, внесли предложение поставить в городе памятник императору. То, что юбилей австрийского монарха отмечали во Львове, не лишено оснований, ведь Галиция с 1772 по 1918 год находилась под властью Австрии, и 68 лет (1848-1916) Австрийской, а затем Австро-Венгерской империей правил император Франц Иосиф из династии Габсбургов. Ни в советское время, ни в годы, последовавшие за провозглашением независимости Украины, австрийский период истории Галиции не освещался в той степени, которая дала бы возможность всесторонне рассмотреть общественно-политические процессы, происходившие в этой австрийской провинции в эпоху правления императора Франца Иосифа. Неизвестными широкой публике остаются и не имеющие отношения к политике обстоятельства личной жизни императора. Насколько мало осведомлены о том периоде, о жизни Франца Иосифа наши современники, даже люди, берущиеся писать на эту тему в газетах, свидетельствуют забавные курьезы, которых не избежала львовская пресса в заметках о юбилее монарха. Так, например, сообщая об инициативе открытия во Львове памятника императору, газета «Суботня пошта» известила жителей города о скором приезде во Львов сына императора Франца Иосифа. Учитывая, что единственный сын императора кронпринц Рудольф погиб в 1889 году, возможность его прибытия во Львов представляется весьма проблематичной. В газете «Поступ» (№148, 7.09.2000) автор рубрики «Львівські обсервації» прошелся по корреспондентам «Комсомольской правды»: «...Але бідачки, сидячи по кабінетах, переважно тільки щось сумлінно передирають зі львівських газет. І частенько буває, чують дзвін, але не знають де він. З інформації про святкування у Львові цісаря Франца Йосифа дізнаємося, що він побував у Львові двічі, хоча насправді тричі.» Если корреспондент «Комсомолки» добросовестно содрал эту информацию из львовских газет, то претензии в первую очередь следует предъявлять не к нему, а к этим газетам. Но юмор здесь заключается в том, что автор упомянутой рубрики, не упускающий случая поддеть ненавистных ему «кацапов», и изображающий из себя большого галицкого патриота, что называется, сел в лужу, ибо показал, что в своем знании вопроса не далеко ушел от «кацапов» из «Комсомолки». Полагаю, что свою ошибку он заметил, прочитав в той же газете «Поступ» (№151, 12.09.2000) действительно квалифицированно написанную статью о четырех приездах во Львов императора Франца Иосифа. От себя дополню, что имел место и пятый приезд, весьма кратковременный - 13 сентября 1903 г., когда монарх посетил Львов, направляясь на маневры императорско-королевской кавалерии в район Комарно. http://ukrstor.com/ukrstor/sokolov_franc.html
В Чернівцях як і у Львові,теж поважали цього монарха.В румуно - совєтські часи,багато пам"ятників було знищено,зараз починають трохи повертатись до історичної справедливості.В гірських селах і до тепер є пам"ятні дошки на одвірках церквів,присвячених цісарю. Так виглядає цей пляц зариз Нажаль ці пам"ятники не збереглися. А це сучасний denkmal
Ще один монумент був споруджений у 1908р.,на пагорбі Домінік,тапер парк Ю.Федьковича за Резиденцією(Університет).Називався "Цісарська скала" В часи 1 світової був знищений,а в1998р.відновлений. Але в тяжкі часи його відновили,самі розумієте алкашам і наркоманам треба за щось жити,і він пішов на лом(кольоровий).Та і чернівчан,це не дуже хвилювало бо більшість нинішніх жителів,це люди які до Буковини не мають ніякого відношення,їм ближчі московські царі.
Рибко, інколи панує хибна уява, що цісарі - то тільки і виключно гнобителі люду. Справжній господар і пан дбав не тільки про свій маєток, але й про добробут держави і народу. Габсбурги не всі були нікчемними трутнями. Марія Терезія завела, наприклад, обов"язкове відвідування шкіл. Остання габсбурзька цісарівна Ціта Бурбон-Пармська була гаряче любима народом - працювала разом з сестрами у монастирях, де ходила за хворими, розвозила їм одяг і ліки. А якщо вже частина України була складовою Австро-Угорщини, і присутність цісарів була безпосередньою (Ціта Бурбон-Пармська і ерцгерцог Карел після одруження, наприклад, жили в українській Коломиї), то чому б їх не вшанувати подібним чином? Це наша данина.
Все одно. Царі теж багато зробили для України, побудували багато, розвивали промисловість, кажуть, що реформи Столипіна були позитивними. Але пам'ятники цим людям я б не ставила. Хоча б тому, що вони зробили Україну залежною, погано ставилися до української мови і т. д. Треба більше акцентувати увагу на волі, незалежності, а не бути слугою іноземного царя. Тим паче, що пам'ятник - це не просто так, він має символічний зміст, формує у людини повагу до когось. Особисто мені не було б приємно бачити пам'ятник якомусь царю в Києві.
Тому що це б було ітсорично справедливо.Буковина до Австрійської доби,була майже диким краєм.Найбільшого свого розвитку вона зазнала якраз під час правління Франца Йосифа.Він підписав грамоту про відділення Буковини від Галичини в окреме герцогство,він надав Чернівцям статус крайової столиці,і ще раз повторюсь,саме за його правління був найбільший економічний прогрес.Він справді був добрим господарником та політиком. І взагалі нашо нищити те,за що ти не платив,не робив своїми руками і т.п.,руки треба обрубувати попри лікті.
Хм, а я думал, что при Советской Власти. Не? ---------- Додано в 21:31 ---------- Попередній допис був написаний в 21:30 ---------- Можно подробнее? Вот до какого года она была незалежною, а с какого цари её залежной сделали?
Угу,коли замість того,аби розвивати тваринництво(притаманне цьому краю),на горбах сіяли зернові,які давали дуже мізерний урожай.Це приклад совєтського господарництва-дибілізма.
Как же так? Ведь именно при Советах город стал городом с подобающим населением, а раньше просто городишком был: А после обретения независимости опять население на убыль пошло. После присоединения к СССР был взят курс на индустриализацию региона, были созданы машиностроительные и химические предприятия. Была создана сеть крупных приборостроительных заводов, в основном оборонного значения. Рост индустрии потребовал и подготовки соответствующих кадров, активно развивалась наука. Население города значительно увеличивалось, соответственно расширялись и географические границы. Город был крупным железнодорожным узлом; функционировал аэропорт. П.С. Аэропорт работает?
Работает,работает,воропляни літають.Я зрозумів,шо ви любите покидатись совєтською статистикою.Не хочу з вами вступати в полєміку,шоб розуміти ситуацію треба тут жити,але вам з Москви віднєє. P.S.Великим транспортним вузлом в т.ч.і залізнодорожним,Чернівці стали ще за довго до того,як ними стали Київ та Харків.І хто його знає,чого б ще досягли Чернівці,якби не 1 світова з усіма наслідками. ---------- Додано в 23:56 ---------- Попередній допис був написаний в 23:49 ---------- Аж зло бере,а ви були в цьому городішку.Цей городішко по архітектурі дасть фору багатьом городам Вєлікой Росії.А подобающєє населення просто повтікало у 1914-1918(війни),1940,1944рр.від тих самих совєтів(москалів), і мені дуже шкода що воно було заселене тим збродом який живе тут зараз.Але знову ж,вам оттуда віднєє.Сорі.
Бывал. Очень красивый и опрятный городишко. Архитектура красивая. Но расцвёл он именно в годы Советской Власти. Спорить можно, конечно, но куда от цифер деваться?
"Дык, это - ночи длинные, а карасину нету. Оттого и семеро по лавкам, да трое на печи. А последыш титьку мамкину доит...Одно слово - кормильцев ростим!" (С) Теперь, нам срочно нужно разрешить гейпарады, легализовать наркотики, проституцию, разрешить браки с животными и однополые браки. И вот тогда-то, станем не дикими варварами москалями, но цивилизованными европейцами. Вот как-то так вот.