Найбезпечніші автівки у світі!

Тема у розділі 'Про авто', створена користувачем Minitito, 19 сер 2014.

  1. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Танку дається 6 хв. життя в бою...

    ---------- Додано в 19:27 ---------- Попередній допис був написаний в 19:25 ----------

    Тю... у нас он водій навіть не появлявся на місці дтп. Був пяний...
     
  2. magnat

    magnat New Member

    найбезпечнішими автомобілями в цілому світі є Вольво!
    В них досвід в галузі безпеки неабиякий.
    Вони володіють власним тест центром безпеки, який можуть собі дозволити далеко не всі світові автовиробники.
    Також шведи постійно експериментують з відтворенням різних позаштатних ситуацій, якщо наприклад та ж шкода чи якась там кіа проводять лише фронтальні удари з частковим перекриттям та удари бокові, то вольво практикує фронтальні удари об кут, з частковим перекриттям, з повним перекриттям, бокові удари, удари в задню частину автомобіля, перевертання, зіткнення автомобілів різної маси та класу іт.д.....
     
  3. Fon

    Fon whom how

    сьоні рейтинг дали. переш місце порш, друге кіа. потім ягуар і хюндай.
    по замовчуванню всі американці вважають вольво, а дикою додж. в перший день продажу челєжера розбилось 7 чоловік
     
  4. Lvivska Kvitka

    Lvivska Kvitka Well-Known Member

    Це рейтинг найбезпечніших машин чи навпаки?А то я щось не пойму)
     
  5. Shaggy

    Shaggy Haters gonna hate

    Вольво вже давно не лідер. Так в часи 540, 740, 760 і інші "важковаговики" коли всі машини вже робилися з тоншого металу, вольво клєпали такі "невбиваємі" автівки. Через це звісно і рівень безпеки росте.

    View: https://youtu.be/6prtCtxk1ho
     
  6. VladEgo

    VladEgo Member

    Volvo, начебто, найбезпечніші авто виробляють
     
  7. AlinaRoy

    AlinaRoy Member

    Я також це чула, але після того як китай придбав вольво, чи не змінилася ситуація?
     
  8. Mylnyk

    Mylnyk Well-Known Member

  9. Patrick

    Patrick Well-Known Member

    Saab переказав всім довго жити....
    Цю машину вже 2 роки як не випускають.

    В списках завжди є Субару , Мерседес , Гандей ( або як ви кажете Хюндай) , Кія , Форд траки
     
    Останнє редагування: 18 лют 2016
    • Не подобається Не подобається x 1
  10. Mylnyk

    Mylnyk Well-Known Member

    @Patrick добре те що у вас там в США кожна працююча людина може дозволити купити собі нове авто :) а для 99% українців 10 річний сааб буде за щастя
     
  11. Maklay

    Maklay Active Member

    А в нас чим гірше? Кожна людина має руки, ноги, голову -- вперед
     
    • Не подобається Не подобається x 1
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1
  12. Mylnyk

    Mylnyk Well-Known Member

    сердня з\п в Україні 3000 грн ну нехай 3500 грн, середня з\п у США ? середня ціна Форда фіести базової комплектації скільки років в Україні треба на з\п працювати щоб заробити на Форд фокус ?!

    я про лікаря педіатра з поліклінніки говорю , про працівника ЖЕКУ про працівника Львівської електростанції, машиніста Львівської залізниці, про працівника будь-якої структури без якої ваше життя у славному місті Львів було б практично не можливим ! працівник аварійної бригади водоканалу ! в Україні може купити собі АВТО із салону ? а в США думаю в кредит ТАК ! а якщо трохи покопить то і без кредиту ! ЧИ не потрібно чистити каналізацію і ремонтувати міський водопровід і Електростанції нам НЕ потрібні і всі мають йти ГЕйтсами в програмування або в бізнес \ комерцію - спекуляцію ! та ?! а от АЕС або ТЕЦ або інші інфраструктурні речі повинні робити безрукі безмозглі ідоти - вони НЕ заслуговують купит авто ! інженер атомної електростанції - безрукий безголовий бо не може собі на авто заробит ?
     
  13. Maklay

    Maklay Active Member

    Ніхто, нікого не заставляєє в нашій країні працювати за середню зарплатню (3000 грн./міс.). Це тільки питання вибору кожної конкретної людини. Ось в все!!!

    Я особисто знаю сантехніка із львівського ЖЕКу, який їздить на хорошому Мерседесі. А чому? А тому, що у своїй сфері він - Великий професіонал, знає і вміє практично все. При цьому, коли закінчується робочий час, він не йде пиво пити, чи яйця чухати вдома на дивані біля телевізора, а підпрацьовує приватно і в день має від кілька сотень до кілька тисяч грн. Плюс, працює по вихідних. Подібних прикладів можна привести багато
     
    • Не подобається Не подобається x 1
  14. Mylnyk

    Mylnyk Well-Known Member

    1) чому в Україні потрібно вйо%увати понаднормово щоб мати те що в Европі люди мають за звичайний робочий день на звичайній роботі оплачуючи з неї всі податки? Тобт
    о після роботи основної Европеець американець може приділити час сімї телевізору чи футболу а українець має вйо%&$ти ? Відповідно працівник буде хреновіше працювати на основній роботі , буде гробити здоровья на має жодних соц пільг і мед страхівки.
    2)http://www.volkswagen.fr/fr/models/polo.html 170 евро за місцеву европейську машину европейський в кредит може собі дозволити европейський сантехнік при зарплаті на основній роботі 2000 евро, а средня з-п в Европі 3000 евро, або жити за 2000 в місяць і через півтора року відкладаючи по 1000 евро в місяць купити новий фольксваген поло за 17000 евро, беремо українця з середньою зарплатою 3000 грн нехай він житиме на макаронах за 2000 грн в місяць холостяком в гуртожитку чи в кладовці на роботі що
    Б не платити коМуналку при ціні ланоса блін загубив прайс наприклад 150 000 грн за скільки років він його купить? Вірно 150 місяців або 13 років ...
    3) своїм постом ви зарахували до другого сорту всіх людей що працюють на зарплату 3000 грн, навіть за 6000 грн відкладаючи 3000 грн в міс на ланос скільки років ? Ну десь 4,5 роки
    Другий сорт це всі наймані працівники в Україні інженери , лікарі , всі працівникі які забезпечують вам електрику в розетці для вашого компа, воду в водопроводі, світло на вулицях, виробництво продуктів харчування, всі хто не працюють на себе, повторюсь всі наймані працівники крім топ менеджерів , директорів які мають нехай 15 000 грн -міс, відповідно їм всеодно збирати на ланос відкладаючи по 10 000 міс 1.5 року , бо на 5 тис жити це теж дуже скромно , костюм треба купити, в хімчистку здати, черевики пристойні не кеди, посада вимагає більших грошей на прожиття і то він за 1,5 року заледве на ланос назбирає, а де ланос а де фольксваген поло? Га? Чи треба вкалувати по 12 годин і поміняти своє здоровья на ланос?
     
  15. Maklay

    Maklay Active Member

    Більшість людей, які їздять по львівських дорогах на дорогих автомобілях - не вкалують по 12 год. на роботі, а як мінімум трохи менше))) А всі інші - самі собі то вибрали, я вже про це писав. Це всього лише їхній власний вибір.
     
    • Не подобається Не подобається x 1
  16. Mylnyk

    Mylnyk Well-Known Member

    нам ще раз повторюся , категорично не потрібні поліклінніки державні, та будь що державне нам не потрібно, в тому числі дороги хоч якісь , громадський транспорт це зло, каналізація це зло, водопровід теж зло, освітлювати вулиці вночі взагалі маразм, державні школи державні вузи , електростанцій - геть, кожного на хутір хай риє колодець, септик, ставить свою електростанцію, сам собі рве зуби чи викликає приватну швидку на вертольоті до свого хутору бо доріг немає, нагадайте що ще нам не порібно. Ці всі люди мають або 1) піти в бізнес і хрен з тими дорогами, бо кому то треба тож спілне я собі біля дому прокладу бруківку а там хай канави, 2) гробити здоровья і вкалувати на трьох роботах спати по 4-6 годин в добу і довезти себе до інфаркту в 50 років ? Знаю приклад классний мужик працював за чотирьох поєднував чотири посади, я бачив як його хватив "кондратій" прямо на роботі впав подергався троха на землі встав доробив роботу і всьо
    тепер має кардіостимулятор в сердці і заплатив за операцію і продовжує за ліки більшеніж заробив ,
    а вйо%ував знатно за трьох чотирьох, бригадиром, водієм, касиром, експедитором, вантажником, нічим не гребував за все брався ...
     
  17. Mylnyk

    Mylnyk Well-Known Member

    Більшість цих людей крали крадуть і т.д. але тема не про це я веду мову, япро те що цим людям на дорогих авто або НЕ потрібні дороги взагалі, або вони готові самі власним коштом прокласти всі дороги по яких їздять , або всі люди що читай вище працюють на електростанціях , в дорожній службі , вчителями, лікарями то другий сорт вони без рук без ніг без голови тому вони і не зароблять бо придурки що забезпечують всіх тих на дорогих авто газом, водою ,електрикою, освітленням вулиць, порядком на тих же дорогах , рядовий патрульний з 6000 грн він придурок без ніг без рук без голови - з ваших слів, він дурний що працює патрульним , нам не потрібна поліція в місті, тільки приватні охоронні фірми які будуть їздити тільки з тими хто на дорогих авто і тільки їх охороняти, а всі інші другого сорту
     
  18. Maklay

    Maklay Active Member

    Всі в бізнес не підуть ніколи!! Адже сильний страх, невпененість в собі, у власних силах і можливостях, не дозволять їм цього зробити
     
  19. Maklay

    Maklay Active Member

    Всі ті люди не придурки, більшість з них навіть дуже хороші, розумні, талановиті і т.д. Проте, повторюся вкотре - все, що вони мають у своєму житті - це результат їхнього вибору. Їм ніхто не забороняє вибрати щось інше. НІХТО!!! Так само, як і всім нам ніхто не забороняє вибрати зовсім іншу "колективну реальність".
     
  20. Mylnyk

    Mylnyk Well-Known Member

    @Maklay добре , а хто як не вони ? Буде це все робити ? І чому той хто це робить повинен отримувати таку низьку платню що за 10 років не модуть накопити на звичайний простий вітчизняний автомобіль? ( ланос) . Є люди в другому поколінні спеціалісти, не плутати із сімейним корупційним підрядом коли рука руку миє, а коли той же ну лікар син лікарів . інженер син інженерів ... Не всі мають бути бізнесменами щоб мати достойне життя, щоб посто піти в магазин продуктів і купити що треба не рахуючи чи вистачить грошей ( не йдеться про хамон, лосось, ікру та інші елітні продукти) а про звичайні. Тому до системи теж є питання. Не так легко людині що пропрацювала інженером довгий час раптом взяти і стати баригою спекулянтом чи програмістом, Java, С++...
     
а де твій аватар? :)