А нас колись взагалі надурили на тому автовокзалі... Літом 2007 року нам терміново треба було їхати до батьків в Миколаївську обл. На ж/д купити квитки в серпні місяці неможливо, то всі знають. Думаємо, поїдемо автобусом до Миколаєва, важко але що робити... Приїхали за квитками. В касі кажуть, що є автобус Трускавець-Очаків!!! Саме те, що треба! Квиточок коштував 135 грн (коли купе в поїзді 90). Касирка нас запевнила, що то новий автобус неоплан з туалетом, кондиціонером і т.д. Відправка була в 22.00, прибуття в Очаків 17.00... Приходимо ми на вокзал, і... О БОЖЕ МІЙ!!! Стоїть наш ікарус з "усім комфортом"... Але ж квитки вже купили і їхати треба... Мало того, що з автобусом намахали, ще й водії виявились недоумками повними, два рази заблукали, ставати на трасі не хотіли, а ми з маленькою дитиною були, яка не може потерпіти до туалету на якомусь вокзалі... Потім поламалися.. коротше приїхали ми не в 17.00, а в 23.30!!!! Я тої поїздочки ніколи не забуду... Буду їхати поїздом, летіти літаком, пішки йти, на підводному човні попливу.... але НІКОЛИ не поїду на автобусі на таку відстань.... На Львівському автовокзалі працюють КОЗЛИ!
нема чого скарг писати. зроби щось - як, наприклад, сайтик, де можна порівнювати ціни і де можна знайти, як купити білет найдешевше. зробиш добру справу і виправиш ситуацію. чи ти би хотіла, щоби це зробили за тебе?
А скарга то не "зроби щось"? Для кого? Вам особисто це потрібно? От беріть і робіть. Мені це непотрібно. Я лише хочу знати в чому причина такої нелогічної різниці цін. Як виправлю ситуацію? Якщо буде такий сайт, то люди купуватимуть квитки в тур.фірмі біля пл. Митної (якщо вона там ще є) на 10 грн дешевше, ніж на автовокзалі. Від цього ціну на автовокзалі не зменшать на 100 грн. В першому дописі цієї теми я написала чого хочу. Все інше - це Ваші фантазії, які нічим не допомогли у з'ясуванні цієї справи. П.С. Прошу до мене не "тикати".
Я минулого року купив на автовокзалі квитки у Жешов, десь за місяць до від"їзду. Ще переплатив типу за "бронь". Був перший хто купив квитки на той рейс. І розслабився і займався своїми справами... Яке було наше здивування, що приїхавши у зазначений час і дату до автобуса в автобусі нам сказали шо про нас вони і знати і не знають і місць для нас у них нема... А в нас з Жешова літак! Але закінчилось легким іспугом, якраз 3 чол не прийшли на автобус і нас взяли... але ми були в шоці від такого "сервісу"! Не купляйте квитки на автовокзалі!
Була свідком скарг чоловіка, який мав квиток на автобус, але вільного місця для нього не було. Виявилось, що автовокзал продав більше квитків, ніж місць в автобусі
Це вони роблять навмисно, щоб заповнити автобус, якщо хтось не поїде. Звичайно, це грубе порушення. І знову винна держава, яка не регулює законом відповідальність перевізника, будь-якого. А навіщо їй (державі) регулювати, якщо вся вона (держава) їздить на Мерсах, причому за наш рахунок? Офф-топ: в Києві вводять турнікети просто на вході в автобусах, що теоретично дасть змогу не тільки боротися з зайцями, але й не давати змоги автопідприємствам та водіям красти виручку, не продаючи квитків. Маю надію (слабку) що це поліпшить транспортне обслуговування. Чому слабку надію? Яка держава, така надія...
А куди на Залізничні каси? Знайомий став в чергу рівно за 45 діб першим і йому сказали, що нижніх поличок немає в напрямку Криму. А куди пропали? Якщо він перший в першу хвилину продажу цих квитків? У відсутності без знайомих нижніх полиць пересвідчилась сама тиждень тому. Цікаво, йшли усі маршем до урівнялівки (рівності прав та однакової доступності), а прийшли до найбільшого розмежування населення по знайомствах та грошах.
Дуже просто. Вони стараються отримати максимальний прибуток, який вимірюється як кількість проданих квитків помножена на ціну. Оскільки падіння в кількості проданих квитків не компенсує збільшення в ціні, ціна росте. є звичайно інший варіант - з приватною домовленістю з туристичною компанією, але це були би просто спекуляції з моєї сторони Перепрошую
Це і так ясно. Всюди так роблять, бо хочуть заробити. Але чому автобус Франківськ-Варшава дешевший за Львів-Варшава, якщо відстань більша? Скажете - перевізники різні? То чому тоді квиток на Львів-Лодзь дорожчий майже на 100 грн від квитка на Лодзь-Львів? Автобус же той самий!
чо 1. різна якість доріг- звідси різні витрати на пальне і різні витрати на ремонт автобусів 2. різні витрати на утримання самого автовокзалу. 3. відрізняються самі автобуси - розхід бензину 4. У львові життя доррожче зарплати персоналу вищі усе це впливає на вартість квитка 1. Станційний збір Лодзя меншийніж Львова 2. Пальне в Польші дешевше і якісніше і розхід менший ніж Львівське не кажу що тільки це але ці фактори впливають
Українські дороги виявилися теж дорожчими. В красивих автовокзальних квитках не розписують тариф по перевезенню. Коли поверталася додому з вояжу по Польщі на краківський автовокал потрапила десь о четвертій ранку. Працювала одна каса, де мені видрукували чек, а не виписали квиток. Там були розписані всі тарифи: вартість "користування" дорогами, страхування і т.п.
Вартість життя ОК, але на прикладі аеропортів видно, що збори якраз нижчі в розвинутіших дорожчих містах, ніж скажімо у Львові. Для прикладу прямо зараз подивився, скільки коштує квиток Відень-Львів і назад на середину березня: € 744.21, в цій сумі збори € 117.21. На той самий день квиток Відень-Лондон (HTR) і назад коштує € 222.42, в цій сумі збори € 93.42. В якійсь там Гавані аеропортові збори ще вищі, а пальне таке дороге, що європейські авіакомпанії воліють сідати дозаправлятися в Канаді або на Бермудах. Очевидно і з автобусами діють ті ж принципи.
Дуже цікаві суми і напевно нічим обгрунтовані тільки жадністю. Наприклад в травні 2010 переліт Варшава-Ейндховен (Wizzair) і назад мені обійшовся в 127 USD або 100 EUR на той час. Якби замовив трохи раніше, то зекономив би ще близько 70 USD. Виходить що аеропортовий збір у Варшаві мізерний.
Це теж, але не тільки. Нормальний аеропорт свої витрати на наземні служби, супроводження літаків тощо не покриває тільки поборами, включеними у вартість квитка. Дві третини - аж половину цих коштів аеропорт в стані заробити комерційною інфраструктурою на своїй території - всі ці магазини, каварні, ресторани, готелі, розваги і т.д. Відповідно, чим більший аеропорт, особливо якщо це ще й транзитний вузол, тим більше він в стані заробити, не встановлюючи високих поборів.
Я дійшла до висновку, що ціна на міжнародні автобуси (та і напевно на міжміські) залежить від перевізника. Так от білет на автобус Львів-Лодзь (413 км) коштує 300 грн (без збору автовокзалу), а на Львів - Вільнюс (1000 км) - 440 гривень. Хоча це не виправдовує того факту, що на той самий автобус зі Львова до Лодзі ціна і надалі більша, ніж з Лодзі до Львова
Оффтоп про "наглість" Укрзалізниці щодо поїздів міжнародного сполучення. Прямий квиток плацкарт Львів-Москва коштує 520 грн. Цю суму легко можна зменшити на ~30% (!) зробивши наступний хід конем. Береться квиток Львів-Хутір Михайлівський (91 грн) + квиток Хутір Михайлівський-Москва (269 грн.). Чому Хутір Михайлівський? Тому що це остання станція на території України, далі ціна йде по міжнародному тарифу.
Забув як воно правильно називається... Є такий комітет цін... чи як... Ну або в прокуратуру можна нашкрябати.
Недавно по ящику наші дуже хвалилися, що спростили життя пасажирам поїзду Київ-Москва, можливо тут мається на увазі і львівських. А спростили тим, що тепер прикордонний і митний контроль здійснюється в Києві, а не на Хуторі Михайлівському. Зате російські служби дальше роблять контроль на кордоні. Так що все рівно за кордном на російській території контроль є. Але тепер не відомо чи пройде Ваш варіант економії. Чомусь у Львові контроль не роблять для поїздів західного напрямку, зупиняють в Мостиськах. Хоч зі Львова до Мостиськ трохи більше 60 км