Націоналізм

Тема у розділі 'Політика і політики', створена користувачем paschenkomax, 29 чер 2007.

?

націоналізм це:

  1. абсолютне зло, таке саме, як нацизм...

    17,5%
  2. абсолютне добро, таке саме, як патріотизм...

    37,4%
  3. буває різний, я не визначився...

    11,7%
  4. тяжко відповісти на це питання...

    2,7%
  5. скоріше я за...

    20,2%
  6. скоріше я проти...

    10,5%
Статус теми:
Закрита.
  1. Mike

    Mike Well-Known Member

    Відповідь: Націоналізм

    Оце виділене мною я і прокоментую, бо стосовно історії маю позицію - спільна історія повинна відлічуватися від 91-го року.

    По-перше, пишу для тих хто в змозі зрозуміти. А раз так, тверждення "нападаючи на УПА Ви нападаєте на нас" вважаю суто ідеологічним. Вдесяте поясню (знов на контрасті). "нападаючи на ЧА (чи НКВС) ви нападаєте на нас" можна було б сказати аналогічно про схід, так? Але ж це ототожнення населення й організації створеної ідеологією. Хіба ж це правда? Але діє, ви скажете. Так, діє, але тільки для людей обмежених, ідеологічно підкорених. І це є проблема.
    Так само і з УПА. Ви стиражували штамп.

    Далі. "воював в УПА" та "лишився патріотом" можна зрозуміти як твердження, що патріотами України могли бути лише УПівці (так воно дехто й виставляє). А схід тоді автоматично є недоукраїнським.
    Чуєте до чого я? патріотом чого (кого)? вояк УПА безумовно міг бути патріотом лише частки України, західної частки. А на питання стосовно всієї можна відповісти так - лише вся Україна може відповісти що є спільна користь, отож, тільки дії УПА на користь всієї України можно назвати загальнопатріотичними. Є такі дії? у сумі небагато.

    Тепер стосовно "воював за вільну Україну", а не за ідеологію.
    А мій батько в ЧА за що воював, спробуйте-но відповісти? за ідеологію, чи за волю?
    Так що не спішіть з оцінками та ярликами, спочатку треба відокремити мух від котлет, тобто власне волю і гасло волі, яке написано на прапорі кожної ідеології.

    Додано через 48 хвилин
    А ви й справді не знаєте? Тоді вам теж треба терміново міняти підручники :)

    По-перше, на пам`ять не скажу, але цифри й факти вдома є, скільки й чого (у тому числі радіостанцій) було надано німцями УПА, а німці ж все акуратно записували.
    По-друге, як здійснювалося "керівництво партії"? Через СБ (аналог НКВС), незгідних винищували. А як то було для простих селян ось приклади:

    Тепер було наказано вести серед населення пропаганду за те, щоб наші люди не йшли в совєтську адміністрацію. Хто осмілиться нарушити зарядження, розстрілювати, як провокатора і зрадника; словом, не дати можливости совєтам зорганізувати адміністрацію. Населення також увесь свій дорібок, як харчі, збіжжя і одежу мало закопати в землю, в криївки. Голод мав також бути одним із чинників. боротьби з совєтами. Селяни й так, уже за німців, закопали все в землю і кожна хата мала викопані криївки, а деякі поробили підземні ходи із своїх хат, щоб мати вихід в разі нападу німців. Отже, в зв'язку з тим зарядженням люди стали кротами і рили землю. На випадок совєтської облави в селі, люди мали тікати в ліс. Окрему увагу зверталося на знищення непевного елементу серед населення, який міг би в майбутньому наповнити ряди сексотів...
    Згодом почали сходитись сусіди і пішла розмова. Населення стало поволеньки висловлювати своє незадоволення з УПА та скаржитися переді мною насамперед на СБ, що забороняє брати з лісу дрова, та на велике число "шарварків", що їх вимагали для "хлопців". "За жодної влади, кажуть, стільки не вимагали, як тепер. До міста наші не пускають, так що сидимо вже давно без соли, цукру, сірників та гасу. Як дальше жити?" - питають.

    Для мене це були нові речі. Цілком зрозуміло, що ніхто з селян мені перед тим нічого не говорив, бо, напевно, боялися, але свої люди казали про все. Можливо, що це явище було місцевого характеру. Тому я намагався виправдати УПА перед селянами. В дечому вони були праві. Наприклад кажуть вони: "Ви озброєні вояки і вам що? Ви відповідаєте самі за себе. Наробите катавасії та й підете, а ми з жінками та дітьми мусимо залишатися на місці. Натерпілися від німців, а тепер прийдуть совєти й перенось горе й далі.

    Я почав пояснювати наші важкі умови та, що бачимо всі труднощі й намагався довести необхідність жертв при побудові України.

    Селяни все ж таки обстоювали свій погляд, кажучи: "немає сили, не треба було починати" і т. д. Я ж просто вважав, що вони не розуміють справи і тому думають дуже обмежено...

    http://lib.oun-upa.org.ua/skorupski/part5.html

    Славко і Голуб із Завидова були бандерівські ватажки. Вони організовують по селах СВ і ВПЖ з бандерівських недоуків і примітивів, і починається на Володимирщині кривавий танок.
    В першу чергу прагнуть знищити решту організаційної сітки ОУН за всяку ціну.
    В другу чергу - приділяли велику увагу східнякам, бо з поміж них є велика частина комуністів, і вони мають зв'язки з більшовиками
    І врешті, у третю чергу треба розрахуватися із штундами. Вони мусять брати участь у всіх акціях, як кожний партизан, а коли вони будуть відмовлятися, то застосовуватимуть до них вищу кару. Після роззброєння нашого відділу, який розташувався в трикутнику між селами Литовиж, Заболотці і Жджари над річкою Бугом, справа пішла вперед швидко. СБ мав багато роботи виловлювати мельниківських партизан, наче то підозрілий елемент, з яким конче треба розправитись. Пішли по селах не тільки шомполи, але й пута. СБ і ВПЖ стараються виконати наказ Горбенка і Брови якнайкраще і якнайскорше. Хочу ствердити, що для всіх нас гірш не могло бути, як було після роззброєння нашого загону, бо в дійсності ми стали втікачами на своїй землі, і від кого ми ховались, утікали від "своїх братів". ...
    Ми, всі ті, хто не пішов до Свинарина до бандерівців, у перших днях по роззброєнні чекали, що от-от повернеться із Львова Білий і всі наші хлопці знову зійдуться. Така надія всіх нас тримала.

    Бандерівці зовсім інакше повелися. Вони посилюють по селах свою поліційну владу і свої права. Населення стає невільниками тієї влади, ніхто у селі не сміє нічого робити без дозволу СБ і ВПЖ. Роблять зібрання селян і дають їм свої накази, а коли ті накази хто критикує або відважиться не виконати того наказу, тоді вони говорять шомполами або путом. Це все робиться по селах далеко від міст, бо по містах є багато німців і польської поліції, яка в свою чергу також мордує наше населення, і воно втікає дальше від міст з надією знайти там захист. А по селах СБ хоче знати все, що селяни роблять, і поволі мирне населення переходить під поліційну владу СБ, яка має право арештовувати, просити або просто змести з лиця землі. Таку "свою владу" наш народ скоро зненавидів, бо вона в'їлась людям в печінки. СБ зовсім не цікавиться тим, що з кожним днем збільшується втікачів, що вони не мають даху над головою, а вони слідкують, хто що скаже проти бандерівців, а може, ще є де партизан-мельниківець, і це була справа номер один, а не турбота про втікачів чи їм допомога. Народ-селяни затихли, оніміли так, як за совєтів, і мовчки слідкують, що буде далі...[/]
    http://vorkit.gorodok.net/26.htm

    Почали ми роздумувати над тим, що галичани не хочуть бачити спаленої Галичини, як ми спалили свою Волинь і Холмщину. Коли переїхали через Буг і зупинились у лісі біля Жджарів, у нас виникла велика дискусія - хто в дійсності спалив Волинь? Ми чи галичани, так звані бандерівці? Ми почали перелічувати всіх І провідників у нашому проводі, і якось було дивно, що вони всі були галичанами, чого ми ніколи перед тим не помітили. Тоді у нас стало питання: де поділася наша волинська інтелігенція? Що сталося з нею? Волинську інтелігенцію і студентську молодь вже було вимодовано, а хто був живий, то мусив ховатися від безпощадного пута СБ і ВПЖ...
    Коли в село приїде СБ чи ВПЖ, то люди так само бояться, як НКВД чи гестапо, бо все є якісь накази - а наказ, то святе діло". От до чого довела бандерівська "влада", що народ ховається, боїться її.

    http://vorkit.gorodok.net/27.htm

    Продовжувати?

    Не стройте з себе мудрого вчителя, можна й простіше.


    Читайте історію ОУН, що я вам скажу, тоді не будете задавати тих питань. Бандера конфлікт той з росколом вчинив з однодумцями. Такі собі більшовики тоді народилися. Методи, доречі, скопіювали у Леніна зі Сталіним, а зробили це під гарантії німців (спецслужб) та Розенберга особисто. Бандера поспішав стати лідером, як ото зараз Тимошенко з під крила Ющенка.
    Якщо потрібні подробиці по розвідці, зверніться до праць Вєдєнєєва та Биструхіна, там є для вас цікаві відкриття (якщо ви не прикидуєтеся звісно, і все це знаєте).
     
  2. Pedro

    Pedro Дуже важлива персона

    Відповідь: Націоналізм

    Майк, хотілося б вірити що Ви виступаєте з точки зору східноукраїнця.
    Але чомусь здається, що джерело є дальше на північний схід. Це просто в Вашій підсвідомості.
    Далі... Вояк ЧА не міг воювати за волю, так як рабство в той час в СССР сягнуло найнижчої точки. Яка Воля!???
    Мій батько і тисячі таких як він воювали не за ЗУ а за ВІЛЬНУ УКРАЇНУ проти тої всієї смердячої навали, якою була не так ЧА а те що за нею прийшло.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Полковник

    Полковник миється в бані

    Відповідь: Націоналізм

    Педро, в составе каких и чьих подразделений воевал Ваш Отец?
     
  4. Pedro

    Pedro Дуже важлива персона

    Відповідь: Націоналізм

    Десь там далеко на Волині
    Повстала армія УПА

    Це значить, що не в бандерівських.
     
  5. Полковник

    Полковник миється в бані

    Відповідь: Націоналізм

    А как с национальным вопросом?:cowboy:
     
  6. Pedro

    Pedro Дуже важлива персона

    Відповідь: Націоналізм

    Я не думаю, що мельниківці хотіли бути німцями, поляками чи росіянами.
    І мені стидно, що українці не можуть дійти згоди через дріб"язкові принципи.
     
  7. Полковник

    Полковник миється в бані

    Відповідь: Націоналізм

    Нет. Не понимаю.
    ПРИНЦИПЫ - то сейчас у Запада и Востока диаметрально противоположные.
    Как можно их "усреднить"?
    Вы знаете выход?
     
  8. Pedro

    Pedro Дуже важлива персона

    Відповідь: Націоналізм

    Знаю, Полковник. Припустимо, ми б десь зустрілися ( не кажучи вже про зустріч зі східноукраїнцем). Ми б говорили про принципи? Чи б взяли каву і до кави. І вирішували б більш важливі питання. До стану - ти мене уважа-а-ш?
    Повірте, принципи можуть бути в "вождів". А нам, простим людям, що ділити???
     
    • Подобається Подобається x 2
  9. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Відповідь: Націоналізм

    А ви живете десь у посольстві? Не в Україні? І Ющенко туди вдерся?
    Брешуть! Все вони знають. І не тільки вони.
    Бздура, на єврейських погромах жодна партія ніц вже не вирішувала. Вирішувала все звичайна сокира. І Волинська різня не була організованою акцією.
    Не плутайте воєнний час з шаховою дошкою (пішачки/коники, рокіровки).

    Я не буду вішати ярлика на цитування Майком (ой-ой-ой) звіту Кульчицького. Термін підставте самі на видирання фрази. У попередньому абзаці, який майк (чомусь) не включив написано:
    А вже далі йшов текст з Майкової "цитати".

    Ги... :) Ваша песенка спета... (с)
    Нє? :)

    наспівуючи:
    пісня бринить
    зранку до раку
    про галичанку
    про галичанку...
     
  10. Полковник

    Полковник миється в бані

    Відповідь: Націоналізм

    Спета, увы, спета..... Сынишкам 22 и 3.
    Остались только ПРОСТи, Господи, но ТОЖЕ Галичаночки! Других не берём-с! :)
     
  11. Mike

    Mike Well-Known Member

    Відповідь: Націоналізм

    Тобто, ви заперечуєте, що були ультиматуми польському населенню? сокири самі вирішили коли й на кого нападати? І Клячківській тут ні до чого? Наказ ніхто не віддавав? само якось?
    Самі знайдете документи?

    Додано через 4 хвилини
    Це корисно усім.
    Дуже цікава стаття в "тему":
    Wilfried Jilge. «The Politics of History and the Second World war in post-Communist Ukraine (1986/1991–2004/2005)».


    Моралізуючи минуле:
    створення «правдивої історії» своєї нації


    Націоналістична переоцінка історії Другої світової війни є центральним елементом у створенні антирадянської, української національної історії. Ця «національна історія» належить передовсім до політики історії, що має на меті «публічне конструювання образу історії та ідентичности» (Петра Бок / Едґар Волфрум), а також національних гетеро- та автостереотипів, які мають визначати кордони нації. Це відбувається за допомогою дискурсу, ритуалів, символів і використання минулого заради здобуття політичної леґітимації та мобілізації. Національні пам'ятники і символіка є знаряддями політики історії поряд із підручниками та шкільною програмою. Політика історії як частина «соціяльної політики ідентичности» (Вольфґанґ Кашуба) стала засадничою сферою політики в процесі пострадянських перетворень.

    http://www.krytyka.kiev.ua/articles/s.7_5_2006.html

    Розібрано дуже ретельно. Є над чим замислитись.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Степаныч

    Степаныч Дуже важлива персона

    Відповідь: Націоналізм

    Отже ж гади! Скоро, буквально в понеділок, піду і розберуся! Понабирали невігласів, блін, а тут...:ireful1:

    Якби я жив у посольстві...:scare:
     
  13. Mike

    Mike Well-Known Member

    Відповідь: Націоналізм

    Ну ось, Педро, і дійшли до суті нарешті. Виходить все діло у напису на прапорі та конкретній партії.
    Уявіть собі, живе хтось у якійсь країні. Раптом чує по радіо (від людей і т.д.), що ворог напав. Так було з вашим батьком та з моїм. Його забирають до лав армії, він воює, ворога переможено. За що людина воювала та життям ризикувала?
    Ви кажете, що все залежить від напису на прапорі війська, якщо написано "за волю" - то правда, а якщо "за родину" - то за рабство.
    А подивимось-но на результат від дій того вояка. Якщо б вояк ЧА, де була більшість українців, не переміг німців де б ми зараз були? не на форумі точно. Тож, можна казати про те, що вояк ЧА приніс Україні користь таку, яка рівна життю українців взагалі, усіх. Це нам зараз корисно? безумовно.
    А що зробив для всієї України вояк УПА? тільки для частки, для своєї місцевості, і в цьому сенсі користь часткова. Це теж саме, що на сході зорганізувалася б місцеві хлопці, і вирішили битися самі. Чи слід рахувати гасла "за Україну" на прапорах за справжню дію? ні, бо гасла це одне, а дія інше.
    Виходить, міг вояк ЧА воювати за волю України, і воював.
    І треба розуміти що таке воля України. Воля України це не ОУН, не УПА, не ЧА. Волю України формують не політичні організації, а народ. Тому щоб її пізнати, треба піти й спитати у людей по всій Україні, а не формувати волю України по партійній ознаці, ця партія за волю, а ця - ні.
    Фактично в цьому питанні "воля" у значенні свобода, і "воля" у значенні волевиявлення це одне й теж.

    І ваш батько, і мій воювали за свою хату, рідних. І оце буде правдою, без ідеологій, без гасел "рабство" та "вільна Україна".
     
    • Подобається Подобається x 2
  14. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Відповідь: Націоналізм

    Ага, "Слава КПРС!"
     
  15. Полковник

    Полковник миється в бані

    Відповідь: Націоналізм

    Слава!
    Слава!
    Слава!
    Аминь.
     
  16. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Відповідь: Націоналізм

    Щаз! "буде правдою"... ага... з серії "Правда", "Известия", "Красная Звезда"
    Одні воювали за свою проти німецьких і совєцьких окупантів, другі - проти німецьких окупантів за совєцьку родіну (совєцьких окупантів).
     
  17. Полковник

    Полковник миється в бані

    Відповідь: Націоналізм

    Не стыдно фигню писать?
     
  18. Чернобылец

    Чернобылец Well-Known Member

    Відповідь: Націоналізм

    Ага, "Слава ОУН-УПА !"

    Празднование 65-летия со дня основания Украинской повстанческой армии превратилось в банальную фашисткую демонстрацию, на которой были все ее атрибуты - скины, вскинутые руки и много добрых и позитивных улыбок на умных одухотворенных лицах ))


    http://trinixy.ru/2007/10/16/voskresnyjj_marsh_v_kieve_29_shtuk.html
     
  19. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Відповідь: Націоналізм

    Не знаю, в чому Ви "фігню" побачили.
    ЧА воювала не за Україну, а за Червону Совєцку Родіну, під червоним комуняцьким прапором.
    УПА - під українським, за Україну.
     
  20. Степаныч

    Степаныч Дуже важлива персона

    Відповідь: Націоналізм

    Ну да! Окупанти воювали самі за себе! Окупанти усіх країн - об"єднуйтеся!
     
Статус теми:
Закрита.
а де твій аватар? :)