Відповідь: Музична школа - Доню, а що тобі задали в музичній школі, яка готує лауреатів ? - Розучити п’єску та етюд ! - А що тобі задали в англійській школі, де готують дипломатів ? - Перекласти оповідання і завчити назви тварин ! - А що тобі задали в художній школі, яка готує знаменитостей ? - Намалювати білочку ! - А що ви робили на фігурному катанні, де готують чемпіонів ? - Розучували стрибки ! … і вони зайшли до психоневрологічного диспансера, де готують нормальних людей…
Відповідь: Музична школа Ну ви даєте. З задоволенням прочитав ваші прискорбні пости. я муз. школу не закінчив, бо пес гнилий. А зара закінчив консу викладаю у музичній школі і мучаю дітей. Карма. А якщо серйозно, то займатися музикою дітям обовязково потрібно. музика розвиває психомоторні процеси у мозку. ваша дитина тормозом не буде, або буде, але поміркованим. У Японії заняття музикою є обовязковим. Якщо дитина займається музикою менш ніж 3 години у тиждень, вона вважається ущербною для суспільства. Во так. Ті хто ходили у школу, задумайтесь, можливо ви були б тупішими ніж є?
Відповідь: Музична школа Шановний Yogan, Дещо вірно (чисто теоретично). Але: зайняття музикою (та й взагалі будь-яким мистецтвом) повинні проходити під гаслом «щоби дитині було в кайф». Бо тупа академічна нудьга вщент відіб’є будь-яке бажання. Батьки «не мітять» дитину до конси ? Значить, потрібен приватний педагог, який зробить «за ваші гроші – будь-яку примху». Розповідав мені психолог, що досить часто йому траплялися дорослі чоловіки, яких з дитинства проти їхньої волі запихували і на музику, і на живопис, і на іноземну мову. А такого предмету, як «дворова етика» вони не «проходили» («хлопчики зі скрипочками») і в них не виробилися певні рефлекси, потрібні для виживання. Тепер вИзнали, що EQ (емоційний коефіцієнт) більш потрібен і для кар’єри, і для успішного життя взагалі, ніж IQ. А це в першу чергу - вміння відстояти свої інтереси. Мені пощастило – окрім 5 років музики (і ЩО я там зрозумів ? “Хто така” гармонія – пояснив дворовий гітарист. “Хто така поліфонія?” Ти давай, бацай Баха по нотах.); і окрім ще 4 років англійської (банні зе ребіт, фазер енд мазер) – був позитив у вигляді плавання, потім академічного веслування. І сусіди по комуналці були з кримінальним ухилом. Ось це й сприяло розвитку EQ. Щодо кореляції музики зі здоров’ям. Ви чули про такий синдром, як (російською) «писчий спазм» у піаністів ? Не бачили дітей, в яких просто на вулиці або в класі (не під час писання творів) пальці смикаються ? А в певного відсотку флейтистів (причому серед профі – частіше, ніж серед аматорів) – гіпоксія мозку ? Тому що постійно «видувається повітря» - в 2,5 рази більше, ніж потрібно для звукоутворення. В барабанщиків – проблеми зі слухом. В школярів-баяністів – ранній сколіоз. Тож давайте будемо чесними до кінця, шановний Yogan. Називаючи плюси, не треба замовчувати й мінуси. А в цілому – «всё хорошо, прекрасная маркиза». Ось закінчив закачку на хостинг 600 метрів класик-року (Рік ван дер Лінден, Емерсон) для однієї пані. Нехай спробує прищепити дітям любов до класики мовою синтезаторів, баса та ударних.
Відповідь: Музична школа Дитині необхідно ходити до музичної школи. Прийнамні спробувати, якщо вже визначиться повна несумістність тоді вже потрібно ставити питання про припинення відвідин. Спробувати варто хоча б того що це інший світ, куди неодмінно треба зазирнути. Чарівна атмосфера і нове коло спілкування. Два рази кадала музичну школу з класу фортепіано. Жодного разу не пошкодувала що мені то не вдалося Дуже важливий людський особистий фактор - хто, як, кому і що викладає. Наприклад я дуже хотіла піти на скрипку, нажаль (на той час нажаль) довелося записатися на фортепіано. Варто батькам все ж цікавитися якому інструментові надає перевагу дитина. Перший раз я кидала школу через конфлікт з викладачем, точніше через заміну його. Тому знаючи характер і нахили дитини при можливості правильно обрати викладача. Щодо шкоди здоров'ю - то теж залежить від викладача. На перших уроках навчають правильної постави, точних рухів і найбільш зручних положень. І кожного уроку викладач має слідкувати за дотриманням цього. Важлива також правильна мотивація - не тре "ти будеш ходити туди бо я так хочу", а "послухай, яка чудова музика, а грають неї на ось цьому, хоч навчитися?" І взагалі - без надмірного фанатизму, що занадто то не здраво. Музика має приносити задоволення.
мене батьки не віддали ні на спорт, ні на танці, ні на музику... про шо я зараз жалію...але так насправді, я знаю себе і памятаю себе малою: мені було не до того. я успішно знаходила, чим зайнятись, росла і розвивалась а потім серйозно взялась за навчання. в мене ніби не було часу. та й талантів в собі особливих не відкривала... але так склалось в моєму житті, шо переді мною і ще невеликою групою людей, які ніколи не мали нічого спільного з музикою, постало завдання: підготувати концерт. я 4 місяці ходила разом з групою на хор. ми старались зробити все можливе. і як це не дивно, але ми відкрили для себе голоси, про які не здогадувались. ми почали слухати... ці заняття були для мене чимось надзвичайним! і час знайшовся мені і до того подобалась інструментальна музика, але тепер я вирішила, що хочу нею займатись, і що витрачений час - зовсім не потрачений, бо музика дає сили. як ви здогадуєтесь, я не орієнтуюсь в музиці і не уявляю, де можна за неї взятись. тому в мене багато питань. випадково потрапила на цей форум, але...нічого випадкового не буває. тому прошу допомоги. я не знаю точно, на якому інструменті хотіла б грати. мені дуже подобається флейта, але я не впевнена, що "подужаю" духові. а фортепіано...воно велике як взагалі підібрати інструмент? ви просто обирали найпопулярніші? але ж я навіть не знаю про існування багатьох... де знайти хорошого викладача, який би зміг почати з нуля? підкажіть, будь ласка, з чого мені розпочати пошуки?
Почати з розмови з кількома педагогами вечірньої музичної школи: короткий тест на "профпридатність" - слух, ритміка, пальці, губи, дихалка, м"язи, рухи (визначення інструментів "вийде-не вийде"). Після визначення - поради про підбір конкретного екземпляра інструмента (для першої фази навчання). А потім - пошук педагога (скоріш за все - приватного) для себе. Вперед!
Boris_Kiev, дякую за корисні поради. а чому педагог - скоріш за все приватний? і... в вечірніх школах... там хіба не приходять дітки після шкільних уроків? тобто...мені 18...
Раніш "вечірні школи" називалися "школи робітничої молоді". Там вікові категорії були різні: від 15-річних мам до 30-річних переростків Саме педагоги таких шкіл (ну тіпа для дорослих) вИзначать Ваші схильності, здібності та перспективи. Бо у звичайних (дитячих) музшколах вони орієнтовані на тестування 6-7-річних діток. А Ви поцікавтеся, скільки дисциплін вивчають у музичній школі - відразу зникне бажання устрягати в цю справу.
Я би порадив такий варіант: купити синтезатор Casio з функціями самонавчання і знайти вчителя гри саме на синтезаторі. Принаймні в Києві, в магазинах, де торгують такими цяцьками, є пачки візитівок: "Навчаю гри на синтезаторі". А якщо такі педагоги беруть тільки учнів з початковою фортепіанною освітою - тоді нехай Вам порадять модель синтезатора, що має функцію електропіано і позаймайтеся кілька місяців за "фортепіанним" курсом. Буде Вам забавка на різні випадки життя. Може потім схочете придбати більш продвинуті "клавіші". Я в сучасних моделях слабо розбираюся.
Знаєте я хожу на музику вже 5 рік.Але хочу кинути бовже невитримую цього натиску вчитиля і вчитильки.Вони чоловік і жінка.Вічно сперичаються як мені гати вона каже так грай а він каже так.Я невитримала прийшла додому поплакала сказала мамі шо я нехочу вчитися.Мама сказали як хоч якшо можна йти з 5 класу то йди.І я вирішила кінчити.Томущо я вже мала в планах давно покинути музику.: