Мрія сучасного жлоба та політика.

Тема у розділі 'Міжнародна політика', створена користувачем Прокіп, 18 бер 2011.

  1. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    І чого їх заносить в цю тему незрозумілого їм Прокопа?
    Відповідь - від нудьги та бездарності створити альтернативну тему. Додихає форум без Гранда, який їх всіх (лінивих тріпачів) дістав своєю активністю.
    Зверніть увагу, навіть "японську трагедію" не здатні проаналізувати та зрівняти її з відповідною українською.
     
  2. duncan

    duncan батяр з личакова Команда форуму

    можна почути характеристики цих двох людей, чому Ви їх записали не до жлобів?
    (хто такі Стус та Амосов - я знаю)
     
  3. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    Я б відповів людині по суті, яка б вибачилася за свою "неточність" чи "наклеп". Це б вам сказав і покійний Амосов, з яким я теж аналізував тему жлобства і який теж не любив не відповідаючих за свої вчинки людей.
     
  4. duncan

    duncan батяр з личакова Команда форуму

    ясно, сидить у себе в теплій хаті Прокіп та й визначає хто жлоб, а хто не жлоб
    головний "борець зі жлобством" навіть визначитися не може, хто жлоб, а хто ні
    вітаю, Ви й справді ... ну, Ви в курсі хто :)
     
  5. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    Взаїмно.
    І чого він про "рагуля" не питає?
     
  6. duncan

    duncan батяр з личакова Команда форуму

    підсумуємо: людина, яка всіх називає жлобами, користується дитячою тактикою "сам такий" :rolleyes: :))
     
  7. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    Підсумуємо - а де кого "рагулями".
     
  8. duncan

    duncan батяр з личакова Команда форуму

    борцю з міфічним жлобством: рагуль має чітке визначення -- людина, яка є родом зі села та має погане виховання...
    тепер Ваша черга, зможете "видати на гора", що таке "жлоб", чи далі доведеться "виляти хребтом"? :rolleyes:
     
  9. Balaganoff

    Balaganoff Дуже важлива персона

    Либо вы немного неверно выразились, либо немного заблуждаетесь.
    Первое далеко не всегда подразумевает второе. Городских жлобов тоже хватает и еще вопрос, кого больше.
    Что касается определения, то все просто - "жлоб" - взрослый человек с плохими манерами, хам и невежда, без шансов на перевоспитание.
     
  10. duncan

    duncan батяр з личакова Команда форуму

    что касается "первого", то пытаюсь узнать о некой шкале, согласно которой гражданин Прокип всех считает жлобами
    что касается "второго", то увы, но рагулями были и есть именно такие люди
     
  11. Balaganoff

    Balaganoff Дуже важлива персона

    "Рагуль" - это полный синоним слова "жлоб". Или вы их как-то разделяете? если из села - то рагуль, а если городской - то жлоб?
    Я к тому, что не все жители села жлобы, также как и не все городские интеллигенты. А вы как-то уж прямолинейно совсем.
     
  12. tanna

    tanna Дуже важлива персона

    Не просто. Прозвучало мнение, что жлоб - это человек, единственной целью которого является выживание. То есть допустим человек с нормальным поведением, не хамит, никого не оскорбляет, но при этом не имеет никаких высоких целей в своей жизни, а просто живет - он уже жлоб.
     
  13. Balaganoff

    Balaganoff Дуже важлива персона

    Это неправильное мнение.
     
  14. duncan

    duncan батяр з личакова Команда форуму

    это Вы с какой целью обобщение делаете?
    повторяю:
     
  15. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    Про суть жлобства (рагульства)

    [FONT=&quot]
    [/FONT]
    [FONT=&quot]Є такий вираз - "Із грязі та в князі". Цим сам народ показав майже неможливість швидкої культурної трансформації людини з низів. Життя показало нам лиш унікальні винятки, коли генна жадоба до знань та благодійне навколишнє середовище прискорювало цей процес. Але прикладів типу Т.Шевченка чи М.Щепкіна історія нам надала мало. Тому, щоб з раба перетворитися в цивілізовану людину зазвичай потрібно пройти проміжкові етапи. На них можна застрягти протягом багатьох поколінь (і ніякі бірки типу "коренной киевлянин" не прикриють цього), а можна (при наявності хорошого оточення і впертості в досягненні мети) пройти цей шлях прискорено. І ніякі нинішні дипломи не прикриють цього статусу, бо вихованням в ВУЗах нікому займатися. Тому серед робітників можна зустріти більш цивілізованих людей ніж власники дипломів. Все залежить від самого пацієнта – ким він хоче бути. Яскравий приклад цього нам надала англійська література в образі продавщиці квітів, яку талановиті й наполегливі вчителі досить швидко вивели в леді. Але проблема в тому, де найти такого сумлінного учня, а ще більше - таких вчителів. [/FONT]
    [FONT=&quot]Отже йдеться про черговий щабель виходу з рабства. Цей соціально-культурний прототип мало чим по суті відрізняється від свого аналога ХІХ століття. На відміну від раба він вже пробує сам побудувати своє життя. Але, маючи мізерний світогляд, він по мавп'ячому просто старається лиш копіювати більш "просунутих". Своє невігластво наш герой пробує прикрити прибамбасами типу вживання малознайомого йому іноземного суржика, на яке він проміняв рідну мову. Він вже відгороджується від свого рабського прошлого з батьками чи дідами та їх культурою, соромиться цього. Хоча при цьому у першого покоління жлобів часто виникає туга за рабським дитинством з вишневим садочком. Не маючи достатнього розуму, він не може знати суть шляхетного способу життя та оцінити його ефективність, тому замінює його хитрістю, підлістю та іншими рисами своєї моралі. Звідси в нього весь час напоготові гострі і енергійні лікті. [/FONT]
    [FONT=&quot]Якщо в раба життєве кредо "вижити", то в цього нашого "героя" інше завдання на життя - пробитися любим шляхом хоч трошки "наверх" (подивіться склад наших "керівників"). Хоч він і любить напитися на Великдень чи Різдво, але в нього відсутнє навіть уявлення про християнську мораль. Жлоб любить показуху в вигляді нового жупана, подачки на церкву чи щеголяння в "мерседесі". Дітей своїх він хоче "вивести в люди", маючи для прикладу досвід сусідського міщанина. При цьому він все ж приділяє їм менше уваги ніж собачці, яку він замав, щоб "було як і у людей". Ремесло його відносно обмежене: десь щось вкрасти; купити дешевше – дорож-че продати; якщо і виробляти продукцію, то по злодійськи фальсифіковану. Він не погребує і вбивством для потреб свого "его", а також марить грошовитою посадою з тим, щоб його боялись і "поважали". Ради грошей він готовий принижуватися, поміняти свою релігійну віру чи, навіть, знову повернутися до вживання рідної мови, хоча йому і далі "удобно думать на суржике". [/FONT]
    [FONT=&quot]Любиме його культурне середовище - це так звана "поп"(жлобська) культура, хоча "для понта" через силу він може відвідати музей чи театр. А ще він обожнює показушні "тусовки" подібних собі. Рабів і шляхетних людей він називає "лохами" за їх невміння жити по його правилах. Цей сурогатний індивідуум, не створивши нічого корисного за своє життя, користуючись збудованим німцем "мерседесом" чи американцем Інтернетом, вже причисляє і себе до цивілізованих людей, але в силу свого обмеженого інтелекту не може оцінити свою справжню нішу в сучасному світовому суспільстві. Це все тому, що в школі його намагалися вчити, а не він сам вчився (мається на увазі пасивний і активний спосіб сприйняття інформації) , а оцінювали його знання через витвір його культури - шпаргалку. Хоча він може вже вникнути в якийсь підрозділ знань людства, але обширність інтелекту його не цікавить. Тому, щось знаючи з якогось правового кодексу, яким його напихнули в університеті, він абсолютно не цікавиться роллю професійної етики в суспільстві. Тому основне його чтиво – детективи та останні історії з життя подібної йому Пугачової. До Шекспіра чи історії Давнього Риму у нього "руки не доходять", хоча він уже може мати "для показухи" на полиці подібні видання. Далі "дванадцяти страв на різдвяному столі" вивчення основ християнства у цього "віруючого" справа не пішла. Тому, видаючи себе за православного, він хреститься, вибігаючи на футбольне поле, як його бабушка вчила (справа – наліво), але потім по мавпячому (так модно) цілує по-католицьки собі руку. Він, як і його давній попередник (плебей) з Риму, взяв для життя тільки дві складові - хліба та розваг, не цікавлячись багажем, залишеним давніми греками чи італійським Відродженням. Не знаючи своєї вітчизняної історії та культури частина з них живе під скопійованою назвою "новый русский", не розуміючи свого справжнього імення –УКРАЇНСЬКИЙ ЖЛОБ. Ще його можна назвати старим грецьким словом "ідіот", що 2500 років назад означало - "той, хто живе не для суспільства, а виключно навколо себе і для себе". Ось такий наймасовіший в Україні герой і створив далі описувану сурогатну державу під свої "понятия", бо йому так "удобнее жить". [/FONT]
    [FONT=&quot]Єдиний шлях оцивілізувати цього культурного недоросля - це через його любиме мавпування привити йому моду "бути шляхетним" і вдовбачити в його голову, що крім моди шляхетність ще й може бути ВИГІДНА, як йому особисто так і суспільству. [/FONT]
     
  16. duncan

    duncan батяр з личакова Команда форуму

    що й тре було довести -- Ви визначення "жлобства" дати не можете
     
  17. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    Продовжуйте "терти" в тому ж дусі, може щось витрете.
     
  18. Balaganoff

    Balaganoff Дуже важлива персона

    ОК, а если человек родом из города, но имеет плохое воспитание и все прочие атрибуты - он тада хто?
     
  19. Прокіп

    Прокіп Well-Known Member

    В нього більший вибір - жлоб чи рагуль з прибамбасами "коренной в N-ном поколении".
     
  20. kertis

    kertis миється в бані

    Если человек всех вокруг обзывает жлобами, то у него явный комплекс неполноценности. На фоне мнимых жлобов, он умничая хочет выглядеть лучше. Но в итоге виглядит как дурак.
     
а де твій аватар? :)