Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Вот бачите добродії, поки ми тут дискутуємо про доцільність такої штуки як метрО, люди вже встигли схему нарисувати. Додано через 14 хвилин Вот тілько мені ця схема аж ніяк не пасує: http://www.melnychuk.lviv.ua/lviv_metro.gif Ітак добиратись на роботу нереально, так ще й метро не дають
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Хмм.... и где это они, согласно схеме на площади Рынок остановку влепить хотят? Во внутреннем дворике Миськрады или одно крыло снести, а чиновников сократить, вот это польза было бы, на сколько коррупции меньше было бы в городе
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. АКАДЕМИК ПРОКАТИТ НА МОНОРЕЛЬСЕ - Слышала, что московскую монорельсовую дорогу разрабатывали ученые, которые создали знаменитые ракетный комплекс "Тополь-М" и ракету "Булава". Почему оружие у них получается замечательно, а о "воздушном метро" ничего, кроме критики, не слышно? Галина Ивановна УТКИНА, пенсионерка На вопрос отвечает директор и генеральный конструктор Московского института теплотехники Юрий СОЛОМОНОВ: - Наш институт действительно является разработчиком перспективного боевого комплекса морского базирования "Булава". Но кроме этого МИТ реализует и гражданские проекты. Один из самых известных - монорельс овая железная дорога. Это очень перспективный и сравнительно дешевый вид транспорта. Для сравнения: стоимость прокладки 1 км линии метро - 60-90 миллионов долларов. А у монорельсовой дороги - 12-15 миллионов. К сожалению, при реализации этого проекта в Москве возник ряд трудностей. В частности, задержки с финансированием работ. Мне даже пришлось устроить скандал на заседании правительства. В этом году, несмотря на подписанное Юрием Лужковым постановление, до сих пор ни копейки не поступило. Как следствие, 70% персонала АО "Московская монорельсовая дорога" распущено - нечем платить зарплату. Я рассказал мэру об этом. Он очень резко высказался о тех, кто отвечает за это дело. Обещал вопрос решить. Уверен, монорельс станет столь же востребованным, как и столичная "подземка". Но для этого нужно создать мощную систему - подобную той, что обслуживает метро. От редакции: "Труд" поздравляет коллектив Московского института теплотехники с 60-летием МИТ. И персонально Юрия Семеновича Соломонова с избранием действительным членом РАН. Trud.ru № 101 за 07.06.2006: весь номер
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Я все таке не погоджуюся з думку, що транспорт мусить проходити чекрез центр ... як на мене ...пр. Шевченка, пр. Свободи , пл. Ринок - цілком можна зробити пішоходними лініями. Залишити трамвай через пл. Ринок і буде файно. А монорельсу пустити навколо Львова і навколо центру ... наприклад сідаю на Сихові , вихожу на початку Замарстинівської .... до центру пішо хвилин 6 іти.
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. В ТЕ времена ежегодно приезжал во Львов в ноябре. Поимю троллики с фанерными окнами. Сейчас ведь ЭТОГО нет!!! Жизнь налаживается!
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. хто буває буля готелю Супутник, той певно звернув увагу на недобудований міст, що обривається біля Сільпо. Оце на початку нашої незалежності планували трамвай кудись туди тягнути... так і спинилося. тоді настало безгрошів'я, а зараз очевидно зрозуміли неокупність цього проекту. трамвай себе відживає і дуже скоро стане музейним експонатом. от запустили туристичний трамвай від Львівського пива по центру - і молодці! ось перспектива трамваю - екскурсії
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Ну незнаю. в Портландiштат Орегон) їздять чеськi трамваї " Шкоди" доволi прогресивно як на штати,але й користуються нимu чимало людей, мiсто позволяє своїми габаритами, трамваї досить зручнi i швидкiснi. Доречi Портланд має дуже багато байкерiв(ну тих що їздять на велосипедах) i tрафiку ЗНАЧНО менше а нiж в тому ж самому Сiатлi. Просто все генiальне доволi просто i дешево,а кожному охота ввiрвати кусок i неробити нiц. Он в Сiатлi вже рокiв з 5 "планують" монолижу розширяти. Податки спецiальнi ввели для власникiв авто, а толку? Толк тiки в головних iнженерiв- вони з бикоти стали мiльйонерами от на тому все i завершилося. Такшо крiм вiзуального ефекту є завжди присутнiй пiдкоп. Так i живем.
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. п’ять років тому, коли писав статті для поступу, то запропонував зробити туристичний трамвай.... в поступі мене розкритикували та тихо посміялися.... приємно бачити, що у когось ще в голові є мозок....
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Як? Ви не знаєте???? У нас все до 2012 року! Футбол ж. кажуть-кажуть.
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. ой... можу собі тільки уявити, що почнеться після 2012 року!! :ninja:
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Якщо таки буде у нас Євро, то ми будемо на голову вище сьогоднішнього дня.
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Почнецця одна велика кримінальна справа "Розбазарювання в особливо крупних розмірах". Додано через 1 хвилину Євро? -ТАК ! Але й бакс залишать.
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. А,що може бути?Порозкрадають все,що зможуть,на всіх рівнях,зганьбляться перед світом,та й усе... P.S.Коли я був в Польщі.мені сподобались їхні дороги.На що поляки скаржились:"Та крадуть!Унія дає гроші на дороги,а процентів 10 крадуть!" Я собі подумав:які щасливі люди...10 процентів!:eek:
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Представляете, не было бы 1939 года.... Были бы у Польши..... Были бы ДОРОГИ...