Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Неее, братцы, ну вы и фраера! Там ведь пешком топать минут 15!!! Притом с горочки!!!! Однако.....
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Я с Научной ехал на машине. Был бы на такси, естественно вышел бы и пошел пешком, что там топать то...
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Ага. Я сі то уявляю в центрі. Як і вихід метро..... :eek: Можна в обхід, але тут одне - сенс є? Стільки людей їде з одного району в другій? Не в центр, а з одного кінця Львова в другій кінець? Як таких не є більшість, то сенс в тому метро?..... (то я тим, хто каже, що воно потрібно ).
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Ага! А як дєнюжка висипаєцця з бюджету, то будують повітряні мости...
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. отсоа, центр зробити ПІШОХОДНИМ... метро — якраз панацея.... навколо центру — машини най їздять, а центр суто для пішоходних прогулянок, і овітря буде чистішим, бо мешканці вже задихаються....
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Пiшкарусний центр це iдея, можхан навiть втулити такi самохiснi дорiжки , як в амтердамському аеропорту- iдеш i нiби на крилах. Але тодi пiшохiдну частину прийдеться накривати як не целофаном,так палстмасовим дахом,хожа i це не так зле i дорого. Ну а кому не в центр то прошу дуже на обїздну(правда її тоже прийдеться розширити в мiнiмум 4-6 полос в одному напрямку + нарештi зробити добре покриття!) Хоч туди автобусом, хочеш власним авто.При нормальнiй швидкостi так само можна добратися з одного кiнця в iнший за 10-15 хв. Це провiрений спосiб тут в штатах.Одне шо треба зробити - всi тi полоси як на автобанах з почерговою змiною швидкостей( шоб кожний баран,як казав Левандiвка їхав своєю скорiстю, не заважаючи iншим). Саме метро, то є довга i наболiла проблема Львiва. Причини: -Нема вiдповiдного фiнансування як бюдженого так це малоприбуткова бiзнес справа. -Земля. Окрiм вже згаданих пiземних грунтiв наше мiсто доречi ще й добряче може труснути вiд землетрусу. Тодi це вже получиться Ел-ей i Пiтер два в одному. -Швидкiсть i незручнiсть станцiй(отут зарогом, i я тут вилiзу). Компактне мiсто мало толку розганяти i зупиняти метро- знос обладднання страшнющий. Повiльно пустити- вже краще самокатнi дорiжки пiшеходнi. I ше одне, ви нiколи незадумувалися чому у великих мiстах так багато пробок у центрi? Я жив як у Львовi так i в Сiатлi- проблеми тi самi. Якого милого тицяти офiси , банки, i всякого роду комерцiю в центр мiста, якщо мiсто тримається на туризмi? Бо туда знають всi дорогу? Може просто порiбно зробити розвязки позамiстом, винести куда подалi ото все що робить найбiльше проблем з пересуванням по мiстi? Я б особисто залишив трамваї i таксi- всi решту кросовки в руки i в перед.На шопiнги можна i пiшки, всi справи вирiшувати за мiстом.
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. ЗАмість метро я б Зробив нові трамвайні колії - відокремивши їх від дороги де їдуть машини. (Як № 3 на кн. Ольги, № 2 на Личаківській). Зрообити ті колії і пускати по них трамваї, тоді трамваї не будуть заважати руху транспорту іншому і їздити будуть швидко та вчасно. У разі поломки трамвай можна легко евакуювати не заважаючи руху іншому транспорту.
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Упс... А де це вони повинні їздити? З ТАКою культурою дорожнього руху, заборона в'їзду - "смєрті подобна". Повторюся, у Львові дУрні і дороги - найбільша проблема.
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. В мене чоловік на Ринку має офіс. Вчора опорівці обкатували молодняк, організувавши акцію з зупинянням машин, що через Ринок скорочують дорогу. Вийшовши на обід в силу своєї комплєкції вирішив хлопцям підсобити троха. Взагалі то він людина дуже добра і зазвичай по четвергах нікого не рухає, але бояться його чомусь... А потім мило поспілкувався з даішниками. Їм зараз весело. З одного боку Ринок закритий, є купа розпоряджень з цього приводу з різних інстанцій. А з іншого, оскільки Соборна перекрита, то для жевжиків із ксивами, котрі летять в обл.адміністрацію через Ринок найкоротший шлях зрізати, бо об'їзди там доволі дикі. А засобів впливу на них - не густо. ІМХО, перекривати центр, маючи в якості об'їзних Підвальну і Франка - смерті подібно. Хіба організувати великі паркінги на під'їздах і там же - оренду яких велосипедів чи моторолерів. Або рикшів
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. ТАК працювати треба: 1. швидонько закінчувати ремонт 2. ДАІшникам не на Ринку стирчати, а на "гарячому в'їзді". СТОЯТИ і НЕ ПУСКАТИ (забезпечувати дотримання ПДД)
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. чесно, не знаю де вони стояли, а там "намалювалися" після 15-хвилинної перепалки між опорівцями і якимось жевжиком, у якого були "дєла" в обладміністрації. :bazar: а оскільки він зупинився так, що заблокував колію, то був ризик ще одного корку. До речі, вони ж того жевжика від опорівців і вирятували - скерували його в сторону, він їм швидко показав якусь ксиву (чи щось у ксиві - не знаю) і миттєво його здуло. Хлопцям вони потім щось розповідали про записані номери і адмін.протокол, котрий начеб то буде складений. бугага...
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Даруйте! Але замість бізнес-планових акцій, і повинні працювати евакуатори. саме для ТАКих блокувальників. А через тіло ДАІшника жоден крутелик не попре.
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Пупер, я вот как раз живу в пешей части центра. Ничего хорошего. Толпы туристов, снизу дым табака из кафешек. Да и если сделать центр полностью пешеходным, как ты предлагаешь решить проблему подвоза грузов для магазинов и проживающих в нем людей? Если закрыть для проезда пр. Свободы, ты себе представляешь КАКИЕ пробки будут вокруг него в будний день, если сейчас в воскресенье можно простоять часа 2?
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. на возиках най возять.... колись працював вантажником, знаю: можна при бажанні...
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. есть альтернатива дАрт на мой взгляд не плохая...монтировать видеокамеры которые круглосуточно будут следить при въезде к пешеходным участкам это - 1. установить блок пост в виде двух столбиков по сторонам дороги которые будут соеденины декоротивной цепью, и борозны ниже 0 отметки на 300-350 мм...нанать трезвого мужика с окрестных сел, одеть его в форму аля львов 19 век, который будет с помощью дистанционного пульта управлять оборудованием для въезда скорой помощи например - это 2. а если мэр захочет заработать, то въезд в центр для скажем свадебных кортеж будет платным скажем 500 грн. час...контроль времени по возможности автоматизировать - это 3.
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Йой, пане Васілій, шось Ви фантастики перечитались Додано через 1 хвилину Цей самий тверезий мужик за 10грн на пляшку буде всім пультиком дорогу відкривати
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Ну в стилі Стаса Лема...це точно А ві Львові немає громадського контролю?
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Було би непогано.... метрополітен такому місту як Львів просто необхідний.... заплановану схему Львівського метрополітену можна скачати тут http://files.adamant.ua/9341
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Нет Пупер, я против возить к своему дому покупки на возыках. В центре тоже люди живут. Как вариант я бы ограничил въезд для непроживающих в центре, разрешив движение для гостранспорта, и очень немногих перевозчиков (по тендеру). Как приблизительно это есть в суботу.