ем, мені принаймні двоє геологів говорили, що у місті лева неможливо побудувати метро. Чому? пруфом було багато не зовсім зрозумілих для мене пояснень і тд і тп. Але суть була в тому що під половиною львова пустоти (Сихів, Наукова), а під іншою половиною купа геморою, як осьо полтва і таке інше. А робити метро тільки для половини і так маленького міста минаючи ті всі барикади, то дуже дороге і не оправдане задоволення =) Це лише те що я чув. лінь лопатити гугл в пошуках пруф лінків
Собака із псом? ---------- Додано в 20:32 ---------- Попередній допис був написаний в 20:24 ---------- Ну, а про тунельні машини, що працюють навіть у воді (під тиском) не чули. А про те ,що під Ламаншем!!! пройшли ущелену, що вела до дна моря - теж не чули? (до речі допоміг простий кінський волос) То все дурня. Під багатьма містами значно гірша ситуація - Лондонське метро (вітка) взагалі через болота пройшла - працює... То все - лише відмазка комуністів. Ясний перець - що питання у фінансах. Але звідки вони візьмуться, як інститути простоюють, а роботяги траву курять. Ніц не роблять, а їсти все одно хочеться! Одним словом тово... цвірінькають вони все.
Метро немає, тому що немає фінансування. Втім, де ще є це метро, крім Києва та Харкова? У Дніпропетровську метро ходить від вокзалу у віддалений спальний район (усього 6 зупинок). Навіть до центру не доходить. У Кривому Розі їздить підземний трамвайчик - умора повна, теж зупинок на 6.
чесно кажучи метро дуже б розрядили стуацію наверху з маршрутками.. але в нас дійсно біда. куди не копни - всюди вода, куди не плюнь, вимиті порожнини.. а ще врахуйте пагорби, що є дуже неактуальними бля проведення гілок метро.. тому, думаю про це слід забути.. хіба би монорейку придумали надземну
Чесно кажучи (с) побровзавши нет не знайшов жодного пруф лінку, який би можна було взяти за основу та відштовхуватись у даному питанні. Все так же багато води налито і розмазано описано і за, і проти. Тому, не дуже розумію, на що опираються дописувачі, які твердо впевнені у можливості даного рішення? Це тому що сусід/брат/сват/бабуся сказали? чи це власний досвід проведених розкопок по всіх районах Лембергу? Особисто я не стверджую можливості побудови, але і не твердо заявляю, що такого солюшину бути не може. Мій верхній допис містить лише чисто довідкову інформацію і аж ніяк не претендує на право істини в останній інстанції. Заступник голови геологічної експедиції по місту львову по забудові Сихова. Маю з ним контакти. Це було дотично росказано і не несе ніякої ствердної інформації, розповідь велась безпосередньо про готель Турист та його геологічну ситуацію а також як завжди буває на посиденьках за філіжанкою кави добрели до такої теми як метро у місті Левів....
можливо трохи не в тему, але у Львові метро вже є давно! ось прочитайте статтю http://pdrs.dp.ua/type/type28.html Особливо вразливим рекомендую не читати!
Каких коммунистов, шановный????? Уже 20 лет,как нет их во Львове! Стройте - хоть обстройтесь. Не? 1939 год пудами тянет... Понимаю..... ---------- Додано в 09:17 ---------- Попередній допис був написаний в 09:04 ---------- Баян. Тут уже было, правда, давненько.
Ні мільйонником тяне! Спіть спокійно. Буде у Львові метро. ---------- Додано в 00:44 ---------- Попередній допис був написаний в 00:37 ---------- Місто стоїть? Не валиться? Так в центрі є тріщини. Ну і ф.з.н. Будуть фінанси - побудують - і по воді і по пустотах. Метро це не лише підземка... Німаки плян заклали, тре то і метро проведуть.
Приклад київських аналогій. От костьол св. Миколая у нас час від часу все рихтують і рихтують.. а як його можна капітально і надовго укріпити якщо під час концерту органної музики чітко відчувається дрібна вібрація і гул від метро, що проходить під вулицею?.. Воно, звісно, якби прокласти метро на такий капітальній глибині як Арсенальна (у мене інколи закладає вуха коли спускаюся) - то ніякої вібрації, але це ж яке капітальне занурення. І щодо плавунів - та ж ситуація на Оболоні. Її осушили спочатку (заболочені місцевості біля річок називають по всій Україні оболонями). А коли почали прокладати метро - тут всі ті підземні води і "плавуни" стали на заваді.. в результаті проклали дуже близько від поверхні землі, і на всьому шляху зверху не було ні вулиць ні будівель - так близько підходив тунель, самий газон. Аж пару років тому з'явилися новітні технології і вже набудували на тому газоні велетенські розважально-торгові центри (кажуть, що типу на бокових сваях.. можливо, бо в довколишніх будинках подекуди пішли тріщини - збудовані теж на сваях на піску). Є на чому вчитися в принципі.. метробудівці у нас, до речі, в Україні, гарні спеціалісти. І німці їх теж консультують, приїжджають часто (у друзів батько працює в київметробуді).
Уже в апреле этого года во Львове состоятся общественные слушания по коррекции Генерального плана города, во время которых будет обговорена идея строительства во Львове метрополитена. Об этом сегодня, 1 марта, корреспонденту ИА REGNUM во Львове сообщили в пресс-службе Львовского городского совета со ссылкой на директора Департамента градостроения Львовского городского совета Андрея Павлива. В сообщении сказано, что Андрей Павлив планирует разработать векторную карту Львова и сделать фотоснимки с космоса, чтобы иметь четкий план города. "Успешная фотосъемка позволит учесть много факторов, мы сможем анализировать, где лучше расположить определенный субъект предпринимательской деятельности, сможем сразу делать анализ проекта", — рассказал Андрей Павлив. Одной из самых масштабных идей Павлива является строительство метро в Зализнычном районе Львова. "У нас нет другой возможности решить проблему транспортной перегруженности Львова, как построить метро. Хотя, сначала нужно улучшить состояние дорог, однако надолго этого не хватит", — резюмировал Павлив. Подробнее: http://news.mail.ru/economics/1268044/
У Львові метро непотрібне. Краще вкласти гроші і добудувати кільцеву дорогу до кінця. А центральну частину можна зробити пішохідною + велодоріжки, як в Голландії і Бельгії.
Маршрутки заборонити - запустити наново міські автобуси + швидкісні трамваї у віддалені райони. можна запустити електрички, але не тільки Підзамче- Сихів, але і в приміські села, як у Кракові. Я за реальні проекти.
Я теж. Тільки ту що є (електричка) вже зняти хочуть...не пішла...не туди. Метро міняє тип мислення. Його тре будувати. Бо автобуси і трамваї вже є. 5, 24 автобуси дають ефект але не в час пік. Потрібні окремі смуги (або тунелі).
Скорше за все ви не маєте авто або мало їздите. Закрити центральну частину міста означає постійні пробки. Які міста Голландії і Бельгії ви порівнюєте зі Львовом?
Ага, а ще міські велосипеди щоб стояли на парковках і всі могли ними користуватись... тільки знаєте.... боюсь вони там навіть до відкриття не постоять.... наші умільці винесуть і велосипеди... і зупинки... і доріжки на асфальт порозбирають... бо все ж згодиться в хазяйсві... або можна продати за 20 гривників... а пройтися і пішки можна... зате потім висловити своє велике фе, яка в нас погана влада і нічо не робить для покращення транспортної ситуації.....