... я си живу на Сихові, але поки від Санти дойду до того си вокзала, вийду на Підзамчі і дойду до городоцької ... то най би шлях трафиф тих новаторів ... Коле вони вже проводуть людську колію до Санти ... бо шмат вше біля басейну Динако вклали ...
Коментар мого чоловіка (поляка, хто не в курсі): "А як з другого вагону кричати до водія ЗУПИНІТЬСЯ, БУДЬ-ЛАСКА??"
головне тепер вивчити фрази -Остановіть на останівці -Зупиніть на зупинівці -Можна я злізу А, взагалі то думаю, метро не скоро появиться у Львові. Та й подібне буде на початках до Дніпропетровського, яким мало хто користується
О, то Сихівська зупинка ще далі ( Аж біля ринку секонда, на переїзді. Принаймні, сьогодні там на диво купа робітників створюють вигляд роботи. Ех, так що метро то буде привілегія старого Сихова. На Підзамче доречі кінцева 62 маршруту. Якщо вертатися під вечір, то через центр 30 хв.
http://www.youtube.com/watch?v=b39xXJn6diQ ---------- Додано в 19:17 ---------- Попередній допис був написаний в 18:04 ---------- На шляху прямування рейкового автобуса буде 9 зупинок: Сихів, Персенківка, Кн. Ольги, Коновальця, Городоцька, Залізничний вокзал, Гната Хоткевича і Ст. Підзамче. Рейковий автобус розрахований на 167 місць – 93 сидячих і 74 стоячих. Він здійснюватиме вдень 7 рейсів і курсуватиме з 5.50 по 22.21. Вартість проїзду – 1,5 грн. Квитки можна буде придбати в автобусі.
Ось його розклад по станціях: http://railway.lviv.ua/schedule/railbus/ Час трохи відрізняється протягом дня, сайт Львівської залізниці говорить що від 45 до 53 хв. Якщо хочете маючи розклад перерахувати Та й не всім їхати від кінцевої до кінцевої, наприклад від Вокзалу до Зубрівської їхати від 21ї до 25 хвилин, та й на Підзамче з Вокзалу майже в 2 рази швидше ніж трамваєм.
Вокзальна: Залізничний вокзал; Метробудівників: приватний сектор, вантажна залізнична станція; Металургів: як видно з назви - промзона; Заводська: аналогічно; Проспект Свободи: приватний сектор, трошки промзони; Комунарівська: приватний сектор і район багатоповерхівок. НМД метро користуються мешканці мікрорайонів "Вітрило", "Комунар", "Червоний камінь", щоб дістатися або на вокзал і прилеглі місцевості для пересадки, або працюють в промзонах що коло інших станцій, виходячи з того що туди їздить тільки один маршрут трамвая+ автобуси/маршрутки, то таки вагони метро не їздять пусті, хоча і є чимось на зразок транспорту суто для місцевих http://wikimapia.org/#lat=48.475425&lon=34.9816704&z=13&l=37&m=s&tag=44758 Цяточками позначені станції і інші об'єкти метро.
ТО зараз не основне. Основне зараз щоб у нас не зробили метро "ні для кого" і не списали таким чином бюджетні гроші... а нам потрібно пустити метро навколо міста і в прилеглі мікрорайоні.. і усьо буде гуд... я думаю що станція на "Галицькому перехресті", в Винниках - то було б не так вже й складно... можна продовжити вже існуючі гілки... колись були трамвайні маршрути, а зараз їх не стало... Електротранспорт між іншим - головний транспорт Львова, як визначили німецькі фахівці... я б залюбки їздив трамваєм якби він ходив по всіх районах...
причини а) кошти б) бояться що то поруйнує нам історичне місто (метро їздить, будинки трусить, а вони у нас на шмарклях і так стоять) в) бояться що полтву прорве і затопить метро. що - якщо судити по тому, наскільки якісно у нас прокладають дороги - не настільки вже і малоймовірно
Ну це абсолютно не оправдання! Метро можна прокласти НАБАГАТО ГЛИБШЕ різних там "водотоків і водойм", як це є, наприклад у Франції (м. Ліон), там поїзд проходить ПІД річкою Луара! І нічого... Тут справа, скорше в першому: будівництво метро є дуже коштовним проектом!
При теперішніх технологіях метро можуть прорити навіть під скляним висотним будинком і не порушити його цілісності. Також не проблема його обезшумити і прибрати вібрацію. Як би тільки наша влада дивилась трішки дальше свого носа і звертала увагу на сучасні технології. А розрахунки спеціалістів зачим...Не можуть наші генії порахувати можна з закордону запросити. Одним реченням, Було б бажання а спосіб завжди знайдеться.
Наша трамвайна мережа недорозвинута, залишилась такою як була у 80-х. Добре хоч її не зменшували, як це робили в Києві, Петербурзі та інших містах.
Московскому метро 75 лет. на станции «Площадь Революции» студенты (и не только) давно облюбовали один фрагмент бронзового изваяния «Пограничник с собакой». Существует поверье, что лучший способ сдать экзамен на «пятёрку» — потереть нос пса. Подробнее: http://news.mail.ru/society/3814155/ http://news.mail.ru/society/3814155/gallery/558443/