Це ми з вами розуміємо, що це брєд! Але це брєд не про метро у Львовів, а про націоналістів, Бандеру, тобто фактично про нас з вами сьогодні! Але найбільший прикол полягає в тому, що таких нещасних, особливо в Росії, та й в Східній Україні є чимало! І вони вірять в такі от дурниці! Знаю, що багато людей вірить, бо про це написали в газеті!
А что ТАМ неправда? Кроме насилования 17-летней девочки Паном Бандерой? Да. Девушке было 19 лет. И мы знаем об этом!
Там ще неправда, що тільки "бетонные тюбинги укладывали". Широко використовувались для гідроізоляції монтажна будівельна пінка, силікон і клей "Момент". Ми теж знаєм про це.
Ну, в першу чергу - НЕПРАВДА про якийсь міфічний борщ з москалів. Звучить як мазохізм (самі придумалу якусь несусвітицю). Я валявся під столом, це ж треба до такого додуматись! та і взагалі весь текст виглядаю дуже вже надуманим і висмоктаним з пальця...видно, що людина не тільки уявлення немає про ОУН-УПА і її представників, а і на заході чи у Львові взагалі не була! А, ну якщо пародія, тоді нема питань )
...І потяглись ешелони з довгоносиками і жуками в наручниках до сибіру.... І пролізли довгоносики під лагерною сіткою на волю. З тих пір не родить пшениченька в тундрі і т.п. ----- згадується старий анекдот: ... - і витягнув ненависний гітлерівець свого з ширіньки і сказав "або соси або пристрелю" - а Ви що? - Розстріляли мене
Та неправда все, починаючи згадкою про голодомор! До тогож про Бандеру, то сумнівно, що таке було, бо ми всі знаємо, що при спорудженні подібних проектів і якщо їх планують підірвати, то не вбивають лише слабких, а всіх підрят! причому можуть навіть живими людей в тунелі залишити і підірвати виходи. То того ж мають бути про це документи, якщо не в нашому архіві, то в німецькому точно. Але фактичних доказів про це немає! Ось і вся дискусія!
Ось ви все про метро і метро! А Андрійко задумав на головний вокзал станції Львів євроколію завести, по якій би поїзда йшли зі швидкістю 300 км. на год, оце вже повиний брєд! Бо треба розуміти, щоб таку швидкість розвинути треба щоб колія була виключно прямою, без кривих! А яка нині нормальна сільська рада дасть землі кавалок під колію? До того ж треба буде пів-ЛЬвова зруйнувати, відчужити землю щоб провести цю колію на головний вокзал. Але навітьс якщо так, то все одно це брєд, бо не встигне поїзда набрати відповідну швидкість від Мостисьок, як вже треба буде гальмувати! Хоча, в кожного мужчини має бути ідея "фікс"!
невже регулярні авіарейси "Мостиська - аеропорт Львів" скасували?! гади - під них же виділили 4 новеньких аеробуси!
Нет, нет. ТУТ очень много материала для серъёзной дискуссии. Вот, хотя бы про борщ из москалей. Ведь ВАШИ неоднократно писали о том, что НКВД варило в лесу лесных жителей. Раз москали варили, то почему не могут бандеровцы?
Отличная штука! Я когда-то её с первого раза не понял. Сейчас перечитываю с огромным удовольствием. Цитата: Он не мог понять, что сделал этим людям? За что они его так не любят? Песня!!!!!
Навіть не знаю де ви таку інформацію надибали. І хто це НАШІ? Хто-хто, а НКВД, навіть незважаючи на складний час жерти мали що завжди і точно не варили москалів. Хоча може і вартувало! А тим більше цього не робили воїни ОУН-УПА, бо їх підтримувало місцеве населення харчами. А на селі навіть тоді щось та й було. P.S. Подобається мені ваш вираз "варило в лесу лесных жителей". Яких ще лісних жителів? У нас люди живуть в містах і селах, а в лісі - звірі, птахи, і.... гриби. Для особливих фантазерів є ще мавки, лісовики... Може це ви про них говорите, що це їх ловили і варили з них борщ, але після хавання мухоморів!
На ЛФ каждая тема - филиал Салуна. Эх, галичане... Если бы не было москалей, их следовало бы выдумать.
не згоден. Завше існують якісь загальновизнані негаразди, не те щоб вороги - але "неприємні" особистості, іноді - по національній ознаці. І не вина жидів-корчмарів чи поляків у тому, що москалі звитяжно, впродовж довгих років старалися вибороти "пальму першості", вибороли - і закріпили свій успіх на довгі роки. == якби не ви - зараз би форум тихо-плавно нарікав би на погоду, на місцеву владу та курс долара.... і ви, саме ви - повірте, це реальна заслуга ваших батьків! - ще довгі роки будете оживляти своєю присутністю форуми пост-совкових країн. Скажімо, полякам, німцям та чехам - повезло більше - місцевих москалів там не так багато, а чужі мови ви не знаєте. Прибалтам повезло троха менше, а от Білоруія чи Україна - отут вам "як помазано"
якщо ви не любите москалів, то можливо ви просто не вмієте їх готувати, спробуйте у львівському метрі борщу )))
Я ще пам"ятаю, коли то все починалось, десь в кінці 1980-х. Вже тоді говорили про небезпеку історичній забудові. Мер Василь Шпіцер «повівся» на мільярд, обіцяний Києвом, тому і самовіддано лобіював підз. трамвай. Насилу знайшли кілька більш менш підходящих ділянок, щоб вилізти з-під землі. Почали з пониження рівня підземних вод: тут то і почалось. Львів збудований у долині ріки і має високий рівень ґрунтових вод. У ХVІІІ- ХІХ століттях фундаментами багатоповерхових будівель служили забиті у землю дубові палі. Вище рівня постійно вологого ґрунту заливали ростверк і виводили стіни. Дуб прекрасно працює доки він у воді. Щойно починаються коливання мокро-сухо, він починає гнити. Через рік після пониження рівня ґрунтових вод в історичному центрі Львова через просадки фундаментів суттєво поповнився фонд гостро аварійних будинків (здається на 3 сотні). Обіцяного мільярду так і не дочекались. Проблем, натомість, нажили значно більше, ніж на мільярд. У мене був колєга, прекрасний теоретик. Колись в широкому колі обговорювали проблеми транспорту у Львові, і він винайшов найоптимальніший вид транспорту: Захотів ти бути ТАМ - і ось ти ТАМ! Гранд-прі! Але як цього досягти? - Ну, то ви вже мастіть собі голови, я теоретик, а не практик