Відповідь: метро... чому у львові немає?.. В Україні чотири міста з вузькою трамвайною колією (1000мм): Львів,Вінниця,Житомир і Євпаторія. Раніше таку колію мали Харків (до 20-х років),Одеса (до 1933),Кіровоград (до 40-х,тобто до війни) і Севастополь (так само до війни). Харків і Одесу перевели на "русскую колею" 1524 мм, в Кіровограді трамвай знищили під час другої світової, в Севастополі в воєнні роки було пошкоджено більше половини трамвайних колій, всі що лишились демонтували і відправили в Євпаторію. Там досить цікавий трамвай,є довжелезні відрізки де існує лише одна колія для руху в обох напрямах.
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Не розумію. А навіщо у Львові метро??? Місто ж маленьке, крім того настільки старе, що ліпше нічого не рухати, тим більше в центрі. Також вже пізно, бо коли будують місто, то роблять план, що мол має бути там-то там-то метро, там стадіон і т.п., а не коли вже місто сформувалось. У Львові маючи авто теоретично можна добратись до необхідного місця максимум за 30хв. Нам треба змінювати дороги, розширяти і тп., щоб робити дороги кращими. Тоді потреба метро відпаде: кожен без проблем добереться на власній машині з комфортом і задоволенням
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. коротше кажучи, требе робити трамваї на магнітній подушці :bazar: (з одного кінця Львова в інший прибл. за 2 хв. - 500 км на год.)
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Хіба? От,Пупер мешкав не у Львові. А на Личаківській. А тепер взагалі в якомусь селі. Уточняти треба...
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. як на мене,це просто абсурд-будувати метро,коли навіть ями на дорогах не залатують.хай перше елементарне дороблять,а потім про метро думають.... та вже ж колись будували-так ше й грунт не підходить.
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. як на мене: абсурд говорити що не тре робити метро, бо ями на дорогах... доки не буде у "дорожних майстрів" відповідальності за виконану роботу -- доти будуть ями... а логіка у них проста: люди в штаті є, їм тре платити зарплату, якщо всі дороги будуть в порядку -- доведеться звільняти..
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. з нашими темпами побудови якісних доріг в наші дорожні майстри будуть при роботі ще зі добру сотню років
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Я сам люблю трамвай, як культурний феномен, але для цього достатньо кілька туристичних маршрутів, і бажано щоб на них ходили трамваї 30-х років. Як громадський транспорт трамвай відійшов у минуле. Йому ніколи не зрівнятися з авто у швидкості, маневреності, безпроблемності для інших транспортних засобів. Майбутнє за автомобілями. Громадський транспорт потрібно переводити на електричну тягу або на водень, для цього потрібно робити відповідні автомобілі. Ну з воднем - то складно, а от електромобілі у Львові могли б розробити і навчитися складати. Стосовно вдосконалення колій: всі ми чули, коли робили колію на Личаківській, що вона на гумовій подушці, що роблять її чехи і все буде Ок! І що? Які результати? Шум є?- Є! Відрації - Є! Швидкість трамваїв - мала! То для чого ж було викидати мільйони горшей з бюджету міста??? Катався я на берлінському S-bahn-і. Ну і що ви думаєте? Звичайно то краще ніж львівський трамвай, але ефективно тільки там де для нього прокладено окрему колію, яка не перетинається з іншими транспортними шляхами, тобто це наземне метро! Там де цього немає - проблеми для інших видів транспорту і зниження швидкості. А окремих колій (наземного метро) у Львові зробити не вдасться, таке можна хіба робити якщо підключати Сокільники, Рудно, Брюховичі і Винники до трамвайної мережі Львова, тоді дійсно можна запроектувати окремі транспортні магістралі для наземного метро. Може таке ж можна зробити і за маршрутом Сихів - Стрийський парк (щоправда парка жалко), чи Рясне -Левандівка-З-д Вокзал.
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Це зрозуміло, що авто буде спритніше Але давайте дивитись на речі реально. Яким би він не був поганим, львівський трамвай користується великим попитом, причому їздять в ньому не лише пільговики. Недавно захотів прокататись у німецькому трамваї №6 від церкви Анни до привокзальної - ледве втиснувся. Відносно колії на Личаківській - це все набагато краще ніж підйом на Городоцькій. Якщо трамвай створює відбрації та шумить на новій колії - скоріш за все це проблема саме старих вагонів. В Німеччині не був, але катався на київському маршруті №1 (виділена колія). Колія у досить хорошому стані, що дозволяє їхати трамваю відносно швидко. Вагони знову ж таки старі, тому шум є, в деяких місцях шум створюється поганим станом колії. Стосовно виділених колій у Львові я вже писав у цій темі про реалії їх побудови у деякі райони міста.
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. я знаю чому. справа в тому, що на землі, на звичайні львівській дорозі такі ями, що під землею всьо сі буде обсипати, як воно зверху буде гепати. Тому ніяке метро не витримає.... таке он імхо, вибачте на слові....
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. для нашого міста потрібне метро глибокого залягання, про це вже говорилось. дуже сумніваюсь що буде щось гепати на глибині 50-70 м.
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Я б сказав 500-700 м. Найглибше метро в світі! Але зато води і далі не буде.
вони тоті дороги поремонтувати не можуть.. а як зачнуться з метро, то напевно хіба наші правнуки застануть результат)
Конечно, метро - хорошая вещь в больших городах с их пробками. Но чтобы его построить, нужны очень большие деньги. Так что навряд ли метро во Львове появится скоро.
Кохана Рибко, у Львові проблема не з грошима а з ґрунтом. Якщо вириють метро то більшість старої архітектури загине. Можливо його вирити але дуже глибоко. Враховуючи що у сучасних українських інженерів-комсомольців руки зі ср..и ростуть: не варто експерементувати. Вони "бідоці" навіть старі будинки пофарбувати не можуть як слід, на чолі з аристократом Садовим. І водопостачання вже двадцять років не можуть налагодити. Хай краще тренуються на котах...