Відповідь: метро... чому у львові немає?.. в центрі міста неможливо метро зробити. Можна тільки в пригородах...
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Цілком згідна з Sxemparts що в центрі міста не тільки неможливо але і не потрібно робити метро. Це приведе до руйнування старих будинків в місті. Дуже багато будинків мають фундамент на дубові. А дуб тим міцніший чим більше вологи. А для метро потрібно висушувати грунти. Ще як розказували мої батьки за радянських часів був проект метро у Львові, його зразу відмінили бо після висушування грунту зруйнувалося 2 будинки. І взагалі в центральній частині міста потрібно заборонити рух машин і трамваїв тому що це (вібрація) поступово руйнує будинки Аж серце крається коли подумаю що наше місто буде зруйноване із-за нашої недбалості і невмінням цінувати саме прекрасне що у нас є!
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Докінця Схів розбудується, тоді і про метро можна буде подумати
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. В Львові буде метро тоді,коли в Умані проведуть=)Жартую...Незнаю я чому у вашому Львові немає метро..
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Я тільки що з Києва. І,мушу сказати,що метро - це добро. Для тих,хто цінує час. І для тих,хто не має авта зі спецмигавками.
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Я понимаю, что пеший конному не товарищ, но! от метро ровно столько же вреда как и пользы... У меня станция метро в 50 м от дома, линия новая, открыли станцию только недавно, усадку почва дает страшную, в домах трещины... метро проходит на месте родников, его постоянно подмывает или затопляет. Насчет быстроты - у нас не такая сеть как в Киеве и до работы я на маршрутке доезжаю намного быстрее, чем на метро. P.S. У нас 10 лет одну станцию строят, а вы хотите много метро и сразу
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Йдеться не про розгалужене метро,а про дві-три гілки метро(швидкісного трамвая.Оминаючи історичний центр він би з’єднав віддалені райони:Рясне,Сихів,Новий Львів,Збоїща.
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. ото би городами й каталися.... трамвай має бути наземним?....
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Пупере,я розумію,що,що не центр,то не Львів,але,я вже казав,Личаківська теж не Львів,а Личаківська. Туди метро можна й не пускати. Най пішки валят. До Львова.
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. скажіть мені, пан ромко, а багато людей їде на роботу з рясного на "с" і навпаки, чи все-таки всі їдуть до центру?.... і якщо робити "городне метро", то яка в ньому потреба, якщо воно не буде їздити через центр?...
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Тому,що в центрі можна і пішки ходити.А найближчу станцію зробити,скажімо десь на пр.Чорновола(біля Маку).відповідно в інших районах на такій же віддалі. Пупере,а що Ви теж львів’янин? Я думав з Личаківської...
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. я з мечнікова..... якщо не помиляюся -- третій поверх.... хороша пропозиція!...
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. Не хочу нічого поганого сказати про джерело інформації Ваших батьків, але за Совєтів метро будували (проектували) тільки у містах з населенням понад мільйон. Населення Львова ніколи не перевищувало мільйон, наскільки я пам'ятаю. В Дніпрі це ганьбище будують вже 25 років. Почали за Брежнєва (земляк), кинули, почали по новій за Кучми (земляк) - збудували одну гілку, забракло грошей. Тепер Тимошенко (землячка) переймається цією справою, начебто і гроші і фахівці знайшлися. Подейкують, що будівництво таки живе. В планах розбудови міста до 2010 має бути 2 гілки (десь із 40км). А наразі, у Дніпра є чим пишатися - найкоротшою у Европі гілкою метрополітену
Відповідь: метро... чому у львові немає?.. В Рясне трамвай запустити важко, бо на вул. Шевченка є залізничний переїзд з контактною мережею 25000 В. А сама вулиця після перехрестя з Тунельною вузька і розширити для прокладання трамваю теж важко. Можна звичайно ж пустити під насип ст. Клепарів, потім через торфовище на Левандівку. Але такий варіант малоймовірний, бо треба виконувати складні роботи з підготовки грунту. Трамвай в Збоїща - цілком реально. Новий Львів - є нюанси. Колись трамвай ходив по Франка до самого верху, але його зняли (здаєтсья через крутий підйом). Хочуть цього року трамвай провести до сихівського моста, але необхідний капремонт вул. Стуса. Ну а потім вже через сихівський міст на Санта-барбару.