консультант, коживши до 80-ти років людина має право на маразм, хоча згодна - це створює незручності людям навколо. А велосипед - чудовий транспорт для приміських прогулянок. Але вулиці Львова для велосипедів не пристосовані.
Не думаю. Бувають і старші, і слабші від неї, але мухи не образять. Є категорія людей, які все життя всім і всіма не задоволені, парять мозги собі та іншим. Чому? Бачу люди ганяють на велосипедах і досить успішно маневрують поміж машин.
Завтра, 12 червня, о 16.00 у Львівській міській раді (каб.202) відбудуться громадські слухання щодо якості послуг, культури перевезення та можливості перегляду діючого тарифу на перевезення пасажирів в громадському автотранспорті Львова. -AAA+ Про це повідомляється на сайті ЛМР. Ініціатори слухань – самі перевізники – ЛОО ВГО «Всеукраїнська асоціація автомобільних перевізників». «Львівський обласний осередок Всеукраїнської громадської організації «Всеукраїнська Асоціація Автомобільних Перевізників», який об’єднує 80% транспортних підприємств, які обслуговують міські регулярні маршрути Львова, інформує, що ініціював перед виконавчими органами Львівської міської ради питання стосовно перегляду діючих тарифів на послуги з перевезення пасажирів автомобільним транспортом на регулярних міських маршрутах загального користування, які працюють в режимі маршрутного таксі в сторону збільшення та подав заявку до Львівської міської ради на проведення громадських слухань по даному питанню», – йдеться в повідомленні. Згідно з поданими транспортними підприємствами розрахунками тарифу на послуги з перевезення пасажирів автомобільним транспортом на міських регулярних маршрутах загального користування, запропоновано розглянути та погодити тариф у розмірі 3 грн. Нагадаємо, незважаючи на тимчасове затишшя, питання тарифу на проїзд у львівських маршрутках нікуди не зникло і стоїть на порядку денному. Робоча група, яку створили відповідно до рішення міського голови і яка мала напрацювати свої рекомендації щодо необхідності перегляду вартості на проїзд у міському транспорті, дійшла висновку: це таки потрібно зробити, тариф у 2 грн – збитковий. Перевізники наполягають на 3 грн. Як повідомлялось, міський голова Львова Андрій Садовий вже не такий категоричний щодо підвищення тарифів на проїзд у маршрутках. Варто додати, що рішення про зростання тарифу хочуть прийняти влітку, коли більшість містян перебуватимуть у відпустках, студенти роз’їдуться по домівках, тож бунтувати не буде кому. Ей, швабода, ви хдє? Головний садівник з народу останню сорочку знімає!!!!
12 червня, о 16.00 у Львівській міській раді (каб.202) відбудуться громадські слухання щодо якості послуг,
Подорожчання проїзду в маршрутних таксі. хочу підняти два питання. віднедавна в маршрутках міста повісили оголошення про проїзд за 3грн. раніше це було обговорення на з"їзді представників і залізнодорожніх і автобусних гілок, але рішенням було цієї наради, те що підйому цін швидше всього не буде. нехай через падіння гривні, і бензина подорожчала, але кожен водій маршрутного транспортного засобу зобов"язаний надавати квитки про проїзд з зазначеним номіналом проїзду. сьогодні перевірив цей нюанс, але тільки один з 3х водіїв не віддав відповідної суми здачі, і сказав залишити маршрутку(184а). мотивується це тим, що раніше я чув, що кожен пасажир який не має при собі білета не являється застрахованим у разі ДТП. тобто в даному випадку у всіх маршрутках мають видавати білети та немають права підвищувати ціну, яка не підтверджена документом(білетом) на проїзд. цікава ваша думка, чи правомірним є таке поводження водіїв та їхніх керівників, про неповноцінне підвищення цін(що вони це не підтверджують квитком) та недолугість поводження в даних випадках страхування(не видають тих самих квитків), і що можуть і попросити вийти з маршрутки?
Я оце як подивлюся, так у Львові самі голодранці та жебраки живуть ))). Боже, з ким я тільки зв’язався!!! У нас в Кінітіпі вже з 21 квітня проїзд у маршрутках 3 грн. Бо у нас найбагатше населення по всій країні прожива. Обскакали всіх.
Ну знаєте... Порівнювати місто-мільйонник з Кінітіпом якось не дуже коректно. Навіть якщо взяти Суми, які, хоч і менші за Дніпропетровськ, але значно більші ніж Кінітіп, то там також 2 грн. Але якщо порівняти той же самий кілометраж який проїзджає маршрутка за один рейс в Кінітіпі, Дніпропетровську, Львові і Сумах, то я думаю що Кінітіп по всім параметрам буде пасти задніх. Максимум, що можна накатати у нас - це приблизно 9 км із одного кінця в інший. Маршрутка їде менше, ніж півгодини.
Про оплату в маршрутках Проскочила така думка щодо оплати проїзду в маршрутках - а що як організувати продаж талонів попередньої оплати в кіосках? При вході до автобуса талон рветься навпів, половина віддається водію, інша лишається в пасажира. Можна наперед накупити їх та не морочитися з рештою. Перевізники потім здають свої кавалки талонів та згідно їх кількості отримують від міста бабло на рахунок. До речі, не лише в мене такі думки відвідують) Оригінал публікації...
квиток в автобусі всі беруть? плата тепер три гривні власники плакалися, що грошей мало заробляють я намагаюся тепер брати квиток; а ви?
Власники маршруток бояться нормального контролю (видавати кожному квиток) тому що буде видно реальні прибутки! Навіть при ціні квитка 2 гривні це прибуткова справа. Якість перевезень у Львові ніяка. Грязні, небезпечні маршрутки, водії з сигаретами за кермом, при жарі на дворі +30 в маршрутці, як в сауні +50, повне ігнорування маршрутчиками правил дорожнього руху, як водій постійно бачу бєзпрєдєл збоку водіїв маршруток на дорозі і т.д. І взагалі, що це за приватні неякісні перевізники?! В нормальних країнах маршрути обслуговує не приватник, а заробляє на цьому МІСТО! Я розумію, що такі як пан-свободівець мільйонер Білінський (Фіакр) має заробити на черговий Бентлі і йому плювати на мешканців міста, яких він возить на своїх бидловозах.... Але, Львів"яни, пора робити висновки!!!
Думаю нікому корона з голови не впаде якщо самі попросите вам уступити місце, є люди які дійсно можуть просто не помітити, що зайшов хтось кому необхідно уступити місце, чи просто втомлені і так далі, всежтаки всі ми люди і у кожного вистарчає своїх клопотів. А діалог нормальна річ, не потрібно сподіватися, що всі навколо будуть робити те що вам хочеться тільки тому, що вам так хочеться і ви про це подумали, мабуть не так багато в нас телепатів які швидко вгадають і виконають ваші забаганки, я б сказав що це можна застосувати до будь якої ситуації в житті.