маршрутки подорожчали до 2 грн

Тема у розділі 'Влада і комуналка', створена користувачем Deus igrok, 30 січ 2011.

  1. Stalinist

    Stalinist миється в бані

    Что-то я уже забыл когда такие цены были. Что это за номера маршрутов?? Ибо цены уже 2-00 и 2-50, аналогичная ситуация и в Одессе с Донецком, причем уже наверное года два.

    ---------- Додано в 04:09 ---------- Попередній допис був написаний в 04:04 ----------

    Это видно повезло. Стоячие пассажиры есть как и везде, а в час-пик, так это ужасно. Особенно если это газель или мерседес. :sad: С конечных они выезжают по времени. А вот такое понятие как очередь на маршрутку в Одессе отсутствует.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Karmeluk

    Karmeluk Well-Known Member

    Поцікавтесь у автомобілістів як вони і чим криють маршрутчиків. Особливо тих що роблять корки у Центрі.
    На основних вулицях Львова повинні їздити власне автобуси таких розмірів. Всю "дріботу" винести на периферію як і колись ьуло обіцяно до євро-12 нашими можновладцями. Тільки ніхто це не поспішає робити з огляду на те що власниками тих лайб є ті ж чиновники.

    Можливо. Мені сказали що перші зразки були з нім. обладнанням.
    Це суті справи не міняє. Цей транспорт на порядок комфортніший та зручніший від тих на яких ми змушені переміщатися.
     
  3. Locke

    Locke невиправний реаліст

    Сьогодні зранку мав нагоду переконатися, їхав 1-шим маршрутом. Ніякого порівняння з маршрутками.
     
    • Подобається Подобається x 6
  4. Кохана

    Кохана LuBimaya

    В Ужгороді подешевшали маршрутки

    З 1 лютого в Ужгороді проїзд у маршрутках коштуватиме на 25 копійок менше і становитиме 1 грн 75 коп.
    дивись подробиці
    http://ukrinform.biz/news/26849/
     
  5. Geograf

    Geograf Меломан

    Ми все більше і більше платимо за хамство водіїв і свинарники у вигляді маршруток. Навряд чи після збільшення оплати за проїзд зміниться на краще стан маршруток, або вигляд і хамське ставлення водіїв до пасажирів.
    Особливо "весело" влітку ваділа у розхристаній по пузо сорочці і море поту (стосується звичайно не всіх але таких дуже багато), таке врраження що у Львові воду від водіїв на літо ховають.

    11 грн. в місяць якщо їздити тільки на роботу і назад, але враховуючи власні потреби ця сума виходить значно більше
     
    • Подобається Подобається x 6
  6. sani

    sani Well-Known Member

    Основна проблема нашого транспорту не інформативність, невідомо який маршрут куди ходить, де зупиняється і де взагалі ті зупинки

    он один чувак пише:

    [​IMG]

    а ми ще туристів чекаємо на Євро2012... ті що ризикнуть і приїдуть на своїх авто прозріють від поборів ДАЙїстів. А інші від громадського транспорту..
     
    • Подобається Подобається x 7
  7. Tony

    Tony Well-Known Member

    Покращення Вашого життя вже сьогодні :good:
     
    • Подобається Подобається x 7
  8. Locke

    Locke невиправний реаліст

    А якщо до тих 11 грн. та ще й додати трохи на електрику, трохи на воду, трохи на бензин, трохи на опалення і, ну дуже трошки, :) на продукти і все решта, то в сумі буде ойойой!!!
     
    • Подобається Подобається x 6
  9. Кохана

    Кохана LuBimaya

    Особисто мене ця проблема не стосується, в тому плані, що ми не користуємось майже маршрутками. На роботу ходимо пішки, а якщо треба в центр їхати, то їдемо тролейбусом або трамваєм. Але шкода тих людей, що щодня по декілька разів маршрутками користуються. Моя співробітниця живе у Брюховичах, а на роботу їздить на Наукову! А у неї ще чоловік і двоє дітей-студентів. В місяць - 600 грн тільки на дорогу! А скільки буде тепер? ось вам і 11 гривень...
     
    • Подобається Подобається x 6
  10. Geograf

    Geograf Меломан

    Хочуть також збільшити вартість проїзду в електротранспорті та на соціальних маршрутах до 1.50 грн.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. podsolnyshek

    podsolnyshek Member

    Ідентична ситуація:good::good::good:
     
  12. Stalinist

    Stalinist миється в бані

    Я конечно все понимаю, но крупные города Украины уже давно платят по 1-50 за троллейбус и трамвай. Причем еще с прошлой власти. Я бы наоборот порадовался, что столько времени у вас почти халявный проезд был.
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Summer

    Summer Well-Known Member

    значить квитки не дають.... а якщо зайде контроль, то хто буде нести відповідальність, водій , що не дав мені того кавалку паперу і дивився як на прибульця , що я від нього вимагаю? чи я.... певно, я :sad:
     
  14. Bambook

    Bambook Persona non grata

    А я бачив квитки. Навіть більше, проїхав нині за 1.75. Побачив, що на квитках написана саме така ціна, і дав рівно таку суму. Водій закіпішував: не поїдемо, доки не додаси 25 копійок. А в мене - купа часу, гарний настрій, спокійні нерви... Коротше кажучи, зрештою він вирішив, що я його швидше дістану, ніж він мене.
    Увечері, правда, не вийшло - на іншому маршруті вже квитки номіналом 2 грн. були...
     
    • Подобається Подобається x 5
  15. Summer

    Summer Well-Known Member

    завтра побачу чи дадуть мені того квитка...
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Кохана

    Кохана LuBimaya

    А шо, ще й контролери будуть ходити???? о_О
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. Summer

    Summer Well-Known Member

    лякають нас ними...
     
  18. sselev

    sselev Well-Known Member

    Соціальні маршрути звичайно ж потрібні, але у нас вони зроблені через одне місце. Всі хто ними користується знають, що після 20.00 в робочі дні та по вихідних їх можна не чекати.

    Соціальні маршрути слід лишити такими як є, але обслуговувати їх лише "богданоподібним" транспортом. Оскільки маршрути короткі і забезпечують зв'язок лише центру зі спальним районом. Для зручності пенсіонерів краще підійдуть автобуси з низькою підлогою - такі які працюють на 24-му маршруті. Інтервал руху має бути адекватний, 10-12 хв.

    А ось великі автобуси та автобуси-гармошки потрібно пускати виключно на довгі і/або перевантажені маршрути. Наприклад Рясне-Сихів, Галицьке перехрестя-Сихів, №32, 37, 57, 67, 84а, ... Великі автобуси під євро взяті в кредит, відповідно містові легше його гасити, якщо цей транспорт працює на звичайних маршрутах по 2 грн. Не слід забувати про роботу маршрутів в вечірній час, останні рейси мають бути в 23.00-00.00.

    ---------- Додано в 00:38 ---------- Попередній допис був написаний в 00:26 ----------

    Чув, що автобус №5 вкоротили через те що дублював тролейбус №13, ніби тролейбусники скаржились на меншу кількість пасажирів. Але при такому розкладі незрозуміло чому запускають 1-й автобус, який повністю дублює маршрутку №10 і тролейбус №2.
    Грамотне рішення було б зробити автобус Сихів-Рясне через левандівку (колишня маршрутка №59) з нормальним інтервалом (7-10 хв) і роботою хоча б до 23.00.

    Таке враження що в управлінні транспорту ЛМР сидять ті, хто перед тим розвантажував вагони або хвости коровам крутив.

    ps. Щодо підвищення ціни до 2 грн - на це варто було очікувати ще з листопада 2010, коли публікували новини про підвищення акцизів на пальне з 2011 р. (тут треба дякувати уряду). Наскільки пригадую тариф 1,75 грн був введений при ціні ДП = 5,7 грн.
     
    • Подобається Подобається x 3
  19. Кохана

    Кохана LuBimaya

    А я би взагалі зробила би увесь транспорт комунальним! З білетами і кампостерами!
    Але ж що тоді наші чиновники їсти будуть??? Йой.. не подумала якось...
     
    • Подобається Подобається x 3
  20. sselev

    sselev Well-Known Member

    Комунальний транспорт їздить ввечері як попало, якщо взагалі їздить. Тому хай буде приватний транспорт, бо є маршрути які навіть після 23.00 дотримують графік.
    Білети з компостерами це добре, але мені більше б хотілось оплачувати електронною карткою яка б діяла по всій Україні. Сів у львівський трамвай - зняло 1 грн., у київському метро - 2 грн. і т.д. І щоб картку можна було поповнювати в будь-якому банкоматі. :)
     
    • Подобається Подобається x 2
а де твій аватар? :)