А це моя справа? Це теми стосується? А при мінімально мінімальній зарплатні у 941 грн? Цей, як Ви його назвали, "кіпіш" стосується людей, для яких 11 гривень це три хлібини.
Так. Бо нарікання на пустому місці, а може бути гірше. В мене не багаті знайомі, але менше 1300 ніхто не має. Мої однолітки мають і по 7000 грн. Кому 11 грн - то проблема, той або шукає інші шляхи добирання на роботу, або іншу роботу, або раз в місяць не купить собі шоколадку і відкладе ці 11 грн - трагедії не буде. От власне, що кіпіш треба піднімати через ціну на продукти, а не через ціну на проїзд, на яку просто нема чого нарікати.
тех. інфа є на сайті виробника , 23 літра. себто соляри йде 37 грн + плюсуємо в режимі корків півлітра = 41 грн. от там михова математика довела, шо якраз 25 копійок не вистачає
Певно Ви не уявляєте ситуації коли людина добирається на роботу не однією, а двома маршрутками. Мій допис стосувався нахабного скорочення маршруту № 5 яке швидше за усе не минулося без участі у вигляді хабаря від наших "нещасних_збанкрутілих" перевізників. Коли був у Одесі і Сімферополі такого поняття як СТОЯЧИЙ пасажир там не має. Люди сідають у маршрутку лише коли там є вільне місце. У нас же поки цей "ваділа" не напхає у свій "гробік" по самі вінця він не заспокоїться. ---------- Додано в 21:01 ---------- Попередній допис був написаний в 21:00 ---------- Зліва від Добробуту.
що становить 20% від загальних доходів. Про що це говорить? А говорить про наступне: якщо паливо зросло в ціні на 33%, то проїзд мав би зрости не більше, ніж на 6%, щоб покрити зростання ціни на паливо. А у нашому випадку зросло з 1,75 до 2 грн, (більше 14% ). Весь фокус.
"Ваділа" сам вилазть і запихує людей в маршрутку?!...я сам скільки їзжу по маршрутках вже не пам'ятаю якогось хамського поведення водія (хіба курево). А от хамських пасажирів хоть відбавляй.
Я якось вже звик усі нововведення щодо транспорту у Львові сприймати з негативом, але цього разу якоїсь великої біди не бачу (радше навпаки). Ото "дайте двайці пєт копійок" мене вже трафляло :ireful: Зараз ляфа - всунув Ярослава і пішов си "в зад" (як люблять воділи казати). Та й новий маршрут №1 потішив
Якщо ця маршрутка їздить з періодичністю раз на 40-50 хв. тоді звісно вибору нема у людей які вже спізнюються. Питання радше не у грошах хоча для багатьох малозабезпечених це б'є по кишені, а у тому рухомому складі який нас возить. До прикладу маршрутки які обслуговують 50 маршрут треба прибрати з ліній. Немає змоги власник замінити, дати на відкуп іншим. Я згоден платити і більше 2-х гривень у транспорті типу 5-ка. Лише б він відновив свій звичний маршрут. Заодно фінансуючи пільговиків які ним користають. Бо там дійсно комфортно їздити.
Я нині мав можливість тому присік :за 1 год. 5-6 шт. 1-го маршруту курсує ,а відповідно за 35 хв проіхало 4 машини .В тоту 4 зайшов без проблем і за 10 хв був на "сам ти барбара".Мєлочь,а пріятна...О! ---------- Додано в 22:02 ---------- Попередній допис був написаний в 21:53 ---------- 67 зранку курсує шо 7 хв,але спробуйте влізти в нього біля верхнього шувару
Якщо захочу, можу навіть уяувити, як із сіл до Львова щодня на роботу народ добирається автобусами, потягами, ціна яких ще більша. І шо? На рахунок цього, то думаю, що просто людей напевно було мало і стало невигідно. Хоча я ним не їздила, не знаю. То треба в перевізника питати. І що, чекають по пів години-годину, поки така приїде? Чи там маршруток більше чи їх розмір?
І нічого. Лише не доречно порівнювати Польщу і їх ціни на проїзд. Людей у час пік ПОВНО. Автобус "ГАРМОШКА" вміщує десь як 4-5 звичні наші куці бусики аля-50-та. Це СОЦІАЛЬНИЙ транспорт. Коштує ОДНУ гривню. Для пенсіонерів і т.п. БЕЗКОШТОВНО. Суперовий Лазівський автобус з німецькою начинкою/механікою. Після нього в жодну з наших маршруток не тягне сісти. Скоротили бо добряче "напрягав" у плані конкуренції всіх перевізників що возять по пр. Чорновола. Поцікавтесь як люди вибираються з Рясного зранку на роботу. І як там нахабно ліквідовували СОЦІАЛЬНІ маршрутки типу №5 щоб наш "зубожілий" перевізник міг заробити на хліб-масло.
Нірванко,5 маршрут ніколи не возився порожняком навіть в передобідній чи післяобідній час,не кажу про такі години як до 10 ранку і після 15.00
Знаєте, це все пустопорожня балаканина, доки мер тримає начальником управління транспорту власника АТП, яке контролює 30% маршрутів у місті, а наші шановні співміщани переобирають його на другий термін
Це не автобус для центра міста - його матом крили всі автомобілісти (повірте).Моя б воля - я б заборонив таке в центрі. А де ви там бачили німецьке?! ...чи ви наївно вірите?!
Тре тоту потвору запхати в 67 або 45 зраня,тоді б знав скілько коштує реальо проїзд і крем до взуття ---------- Додано в 23:21 ---------- Попередній допис був написаний в 23:14 ---------- Sauer,ви ше в бік центру їздите на власному авто....тоді львівський комумальний автобус їде до вас
Слово "німецькою" я б викинула Автобуси з ЛАЗу німцям продавали з китайською начинкою, тому дуууууже навряд, що по Львову їздять з німецькою
Автобус в якому мотор розміщений з лівого боку-з німецьким мотором і АКП,а як під заднім бамбетлем то з "made in China"