Я так спостерігаю, що в нас замість того щоб маршрутки возили тільки сидячих, то вони ще більш забиті, в основному за рахунок наляканих високими штрафами водіїв.
я от не розумію невже так важко хоть трішечки по правилах їздити? одягнути ремінь безпеки, до телефону вільні руки прикріпити ну і т.п. чому за кордоном менше порушень і типових ДТП типу мене не пропустили чи підрізали... невже так багато вимагається? елементарної поваги і нормальної швидкості на дорозі по місту, не кажу їхати 40км/год, алеж і 120км/год забагато!!!! а ше згадала, в Італії люди які керують автомобілем і мають стаж водіння до трьох років, купувати авто з обємом більше ніж 1і2 категорично ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ... може і нам так треба?
не допоможе ... з таким двигуном також можна добре розігнатися, на 1 літрових Матізах при потребі ганяють більше 100 км/год та й взгалі стаж це звичайно важливо (навики, досвід і т.п.), але дотримання правил важливіше .... водії маршруток як правило мають великий стаж загалом не такі погані закони (себто ПДР) як їх виконання/дотримання чи не єдиний вихід - використання технічних засобів (без людського втручання) автоматичної зйомки і реєстрації порушень і т.п.
так в Києві таке вже починають, розтавляють камери які автоматично фіксують порушення і потім якимось чином водіям штраф приходить. чітко про все це не знаю, але б скоріше до Львова ця система дійшла, але, але, але.... камери не фіксують те як водіїї маршруток виїзджають з карманчика, підрізаючи водіїв інших транспортних засобі, не фіксують те, скільки пасажирів у маршрутці, як маршрутчики зупиняються де їм ся схоче без поворота і т.д. тут повинен спрацьовувати лише чисто людський фактор поваги до інших, але нажаль в багатьох людей повага до інших просто відсутня
водіям маршруток: чим більш набита маршрутка, тим краще вони виконують денний план . Вчора їхала в годину пік з центру, просто в шоці і від їзди і від того як зупинявся через пару метрів і набирав пасажирів, не зважаючи, що в маршрутці всі падали одне на одного
Але іншого виходу немає (у Львові). Якщо почнуть брати тільки сидячих - половина населення буде ходити пішки
а чому б не поставити на найбільш прибутковіші маршрути вгодини пік декілька додаткових автобусів? скажете грошей нема? НЕ ВІРЮ!!!! просто нікого не цікавить те як перевозять людей у громадському трансторті, а те що грошей нема, це просто гнила відмазка, яка поки що діє і буде діяти до тих пір поки вони не перестануть у податковій хабарів давати при кожній їхній перевірці. адже лише 30% прибутку фіксується у податковій
тут ситуація яка... місто віддало клопіт транспорту на приватників. ну легше ж нічого не робити, отримувати податки і хабарі. але ж приватник така "дивна" людина, що його цікавить лише його власний прибуток. і тому якщо йому невигідно пускати ще одну машину на маршрут, він цього не зробить (було б вигідно пустив би). влада бачить, що народ "валнуеться" і намагається якось врАгулювати ситуацію: типу стіки-то сидячих, така-то ціна. приватник сідає і рахує скільки він може дати на лапу, щоб його це не стосувалося, йде до чиновника робить пропозицію, від якої той (по причині жадібності) не може відмовитись. от і маєм - формально є якісь норми, але фактично їх ніхто не дотримується. це називається і "рыбку съесть и... " ну Ви знаєте... так от питання: якого ... влада перекладає свої обов"язки на інших? невже місто не може собі дозволити купити автобуси і створити декілька маршрутів. водій буде на державній роботі - отримувати офіційну зарплату, продавати пасажирам квитки, працювати 8 год. в кінці-кінців, ато в них вже під кінець 14 - годинного дня очі якісь дикі робляться. не всі ж сфери можна віддавати в приватні руки. імхо
а через шо пробки? та через те що нема культури водіння, ніхто нікого не пропускає, та ше й якийсь фраєр третій ряд зробить!!! вот вам і пробка. метро у Львові це нездійсненна мрія, грунт у нас рихлий, та шей підземні води
тому стараюсь ходити пішки або їздити тролейбусом, трамваєм, хоч не набиті так як оселедці в банці . А взагалі набивати маршрутки, таке завдання дають їм власники ( маю на увазі , певну кількість готівки, що вони мають здати наприкінці дня в касу). Якби ще і люди не пхались в ту маршрутку як в бій, то і водії відносились до пасажирів культурно та без хамства. От проїдешся в маршрутці такого наслухаєшся, що на цілий день вистарчить
Рагулів звичайно достатньо, але не тільки в тому проблема. Вузенькі львівські дороги однозначно не витримують такого потоку транспорту. Треба реорганізовувати усю транспорту мережу (мінімум транспорту через історичну частину міста, маршрутки далекого сполучення [наприклад Сихів-Рясне-Топольна і т.д.] пускати по окружній)... Ну чого раз метро - значить під землею? А взагалі є окрема тема про метро, там вже вирішували здійсненна чи ні