Львівські новини

Тема у розділі 'Стрічка новин', створена користувачем Муму, 27 лип 2011.

  1. duncan

    duncan батяр з личакова Команда форуму

    ось:

    [​IMG]

    пс. хоча ні, їх тут не видно, тут тільки паркан
     
  2. Муму

    Муму Well-Known Member

    Хоча б поясни, що на фото окрім паркану є:)
     
  3. duncan

    duncan батяр з личакова Команда форуму

    трамвайні лінії огороджені парканом, вхід на територію через турнікет
    якщо в метро вкидають жетон, то щоб вийти на зупинку з підземного переходу, тре вставляти квиток

    квиток з цупкого паперу:

    [​IMG]
     

    Вкладення:

    • PIC-2456.jpg
      PIC-2456.jpg
      Розмір файлу:
      72 КБ
      Переглядів:
      41
  4. Муму

    Муму Well-Known Member

    В нас організувати таку систему контролю оплати проїзду в електротранспорті буде дуже важко через відсутність вільного місця для встановлення відповідного обладнання на зупинках в центральній частині міста. Теоретично можна реалізувати таку систему маршрутах, які оминатимуть центр, але це в далекому майбутньому з перспективою на олімпійські ігри...:)
     
  5. Муму

    Муму Well-Known Member

    Буде дуже зручно, якщо реалізують ідею єдиного квитка: на день, на 5 днів і на місяць, думаю такі варіанти були б оптимальними як для мешканців так і для туристів :)
     
  6. Mr. Blick

    Mr. Blick Дуже важлива персона

    Та це мабуть той "швидкісний трамвай", один-єдиний, і такий, що погоди не робить. А так ніяких турнікетів, нічого такого немає в Києві.
     
  7. duncan

    duncan батяр з личакова Команда форуму

    або без квитків, а просто гроші в щілину кидати
    але ж квитки -- це також бізнес ;)
     
  8. Муму

    Муму Well-Known Member

    Я вважаю, що для того, щоб система була прозорою, потрібно квитки зробити у вигляді пластикових карт з магнітною стрічкою які можна буде придбати у спеціалізованих пунктах (кінцеві зупинки, радіальні зупинки в центра, автостанції, аеропорт, вокзал). Саму карту в цих пунктах можна буде підзарядити, замінити у випадку механічного або електронного пошкодження або повернути назад за доплату. Приїхав, наприклад, турист у місто, купив на вокзалі таку карту на 5 днів, сплатив за неї, припустимо, 50 грн (з них 30 грн - це вартість самої карти, а 20 грн - це фактична вартість користування послугами громадського транспорту), якщо побув у місті три дні то в день від'їзду повернув її у пункті на вокзалі і йому повертають 30 грн, якщо залишився ще на декілька днів, може прийти у будь-який інший пункт, доплачує 20 і йому її заряджають ще на 5 днів... Так можна буде уникнути "бізнесу" і направити сили та енергію людей не на роздуми про те, як "накружити" а на якість обслуговування :)
     
  9. Mr. Blick

    Mr. Blick Дуже важлива персона

    Але ж мають бути й одноразові квитки. Вони не можуть бути з магнитною стрічкою, собівартість вийде дорожче поїздки.
     
  10. Муму

    Муму Well-Known Member

    Я писав про те, що такі квитки мають бути розраховані й на 1 день... Наприклад, ви придбали карту за 35 грн, поїздили в день купівлі, а потім здали її за 30 грн або зарядили тоді, коли це знову знадобиться на 1, 5 днів або місяць.
     
  11. Mr. Blick

    Mr. Blick Дуже важлива персона

    Це досить складно, як на мене. Може людина придбати один білет, щоб один раз проїхати, без отих 35 грн виклади, потім кудись здавай.
     
  12. Муму

    Муму Well-Known Member

    З часом всі звикнуть. Громадським транспортом у Львові користуються або люди які користуються ним щодня, або туристи, таким звикнути до нововведення буде досить просто, тим більше для туристів, які приїжджають з Європи (звиклі до порядку). Можна, в принципі, зробити і картонні на один день, побачимо, як воно буде насправді:)
     
  13. bayard

    bayard Дуже важлива персона

    и у нас...в Харькове вообще ликвидируют гортранспорт...ото таке...
     
  14. Муму

    Муму Well-Known Member

    Всім містом пересядете на велосипеди? :)
     
  15. Муму

    Муму Well-Known Member

    У Львові надрукували першу партію трансферних квитків для проїзду у радіальних маршрутах

    [​IMG]

    У Львові надрукували першу партію трансферних квитків для проїзду у радіальних маршрутах. Нагадаємо, з 15 серпня підставою для проїзду 4 радіальних маршрутах - №1а, №3, №5 та №11 – будуть трансферні квитки.

    «З 15 серпня місті курсуватиме 4 радіальні маршрути, які матимуть у центрі визначені трансферні зупинки. Маршрут №11 курсуватиме так, як і зараз – від ТЦ «Кінг-Крос» до пл. Різні, №5 – від Санта-Барбари і буде закорочений до пл. Різні, №3 – з Рясне-2 і теж закорочений до пл. Різні і №1а – від Галицького Перехрестя і до пл. Різні - пл. Галицької – вул. Підвальна. Останній маршрут рухатиметься по колу: в напрямку до центра їхатиме по пр. Свободи, а у зворотному – по вул. Підвальній. Нагадаємо, на цих маршрутах курсуватимуть автобуси великої вмістимості. Інтервал їх руху складатиме 5 хв», - розповів заступник начальника управління транспорту та зв’язку ЛМР Андрій Білоус.

    У цих 4-х маршрутах діятиме спеціальний проїзний квиток. За одним таким квитком можна буде здійснити 2 поїздки у двох окремих радіальних автобусах. Крім того проїзні квитки будуть матимуть забарвлення відповідно до кольорового зонування міста – це допоможе городянам швидше зрозуміти головні принципи руху нової транспортної схеми міста. Зараз ЛК АТП - 1, яке обслуговуватиме радіальні маршрути, отримало першу партію трансферних квитків.

    «Такий квиток буде дійсний для двох поїздок у цих радіальних автобусах. Тобто, до прикладу, мешканець зможе приїхати з Сихова до центру і тут пересісти на інший автобус, до Рясне-2 чи до Галицького Перехрестя. Вартість квитка складає 2 грн, тобто за дві поїздки пасажир платитиме 2 грн. На квитках буде зазначена дата і номер маршруту. Відповідно до кольорового зонування міста, квитки, в залежності від транспортної зони, матимуть відповідне забарвлення. Придбати їх можна буде у водія автобуса. При пересадці у інший автобус водій вилучатиме квиток. Скористатися квитком для проїзду у одному автобусі, тобто, до прикладу, приїхати у центр і повернутися тим самим маршрутом назад, буде неможливо», - повідомив директор ЛК АТП – 1 Орест Гриньків.

    http://daily.lviv.ua/news/33447
     
  16. Муму

    Муму Well-Known Member

    http://www.youtube.com/watch?v=snQj6khPJgE&feature=player_embedded
     
  17. Муму

    Муму Well-Known Member

  18. Inga

    Inga Дуже важлива персона

    а у нас, в Днепропетровске, только кондукторы, компостеры 100 лет назад отменили?
     
  19. Муму

    Муму Well-Known Member

    В нас також їх відміняли і робили кондукторів, потім вирішили, що це зайві гроші на зарплатню. Мені самому зручніше придбати відразу 10 квитків і потім їх компостувати... А як воно тепер буде, час покаже:)
     
  20. duncan

    duncan батяр з личакова Команда форуму

    фігово вони якось порахували, кондуктор продає квиток кожному + квиток може бути надрукований на туалетному папері (головне -- номер і серія), а якщо квиток продавати, то він повинен мати захист + нащо компастувати одразу -- можна дочекатися перевірки і проклацнути перед нею?
     
а де твій аватар? :)