трамвайні лінії огороджені парканом, вхід на територію через турнікет якщо в метро вкидають жетон, то щоб вийти на зупинку з підземного переходу, тре вставляти квиток квиток з цупкого паперу:
В нас організувати таку систему контролю оплати проїзду в електротранспорті буде дуже важко через відсутність вільного місця для встановлення відповідного обладнання на зупинках в центральній частині міста. Теоретично можна реалізувати таку систему маршрутах, які оминатимуть центр, але це в далекому майбутньому з перспективою на олімпійські ігри...
Буде дуже зручно, якщо реалізують ідею єдиного квитка: на день, на 5 днів і на місяць, думаю такі варіанти були б оптимальними як для мешканців так і для туристів
Та це мабуть той "швидкісний трамвай", один-єдиний, і такий, що погоди не робить. А так ніяких турнікетів, нічого такого немає в Києві.
Я вважаю, що для того, щоб система була прозорою, потрібно квитки зробити у вигляді пластикових карт з магнітною стрічкою які можна буде придбати у спеціалізованих пунктах (кінцеві зупинки, радіальні зупинки в центра, автостанції, аеропорт, вокзал). Саму карту в цих пунктах можна буде підзарядити, замінити у випадку механічного або електронного пошкодження або повернути назад за доплату. Приїхав, наприклад, турист у місто, купив на вокзалі таку карту на 5 днів, сплатив за неї, припустимо, 50 грн (з них 30 грн - це вартість самої карти, а 20 грн - це фактична вартість користування послугами громадського транспорту), якщо побув у місті три дні то в день від'їзду повернув її у пункті на вокзалі і йому повертають 30 грн, якщо залишився ще на декілька днів, може прийти у будь-який інший пункт, доплачує 20 і йому її заряджають ще на 5 днів... Так можна буде уникнути "бізнесу" і направити сили та енергію людей не на роздуми про те, як "накружити" а на якість обслуговування
Але ж мають бути й одноразові квитки. Вони не можуть бути з магнитною стрічкою, собівартість вийде дорожче поїздки.
Я писав про те, що такі квитки мають бути розраховані й на 1 день... Наприклад, ви придбали карту за 35 грн, поїздили в день купівлі, а потім здали її за 30 грн або зарядили тоді, коли це знову знадобиться на 1, 5 днів або місяць.
Це досить складно, як на мене. Може людина придбати один білет, щоб один раз проїхати, без отих 35 грн виклади, потім кудись здавай.
З часом всі звикнуть. Громадським транспортом у Львові користуються або люди які користуються ним щодня, або туристи, таким звикнути до нововведення буде досить просто, тим більше для туристів, які приїжджають з Європи (звиклі до порядку). Можна, в принципі, зробити і картонні на один день, побачимо, як воно буде насправді
У Львові надрукували першу партію трансферних квитків для проїзду у радіальних маршрутах У Львові надрукували першу партію трансферних квитків для проїзду у радіальних маршрутах. Нагадаємо, з 15 серпня підставою для проїзду 4 радіальних маршрутах - №1а, №3, №5 та №11 – будуть трансферні квитки. «З 15 серпня місті курсуватиме 4 радіальні маршрути, які матимуть у центрі визначені трансферні зупинки. Маршрут №11 курсуватиме так, як і зараз – від ТЦ «Кінг-Крос» до пл. Різні, №5 – від Санта-Барбари і буде закорочений до пл. Різні, №3 – з Рясне-2 і теж закорочений до пл. Різні і №1а – від Галицького Перехрестя і до пл. Різні - пл. Галицької – вул. Підвальна. Останній маршрут рухатиметься по колу: в напрямку до центра їхатиме по пр. Свободи, а у зворотному – по вул. Підвальній. Нагадаємо, на цих маршрутах курсуватимуть автобуси великої вмістимості. Інтервал їх руху складатиме 5 хв», - розповів заступник начальника управління транспорту та зв’язку ЛМР Андрій Білоус. У цих 4-х маршрутах діятиме спеціальний проїзний квиток. За одним таким квитком можна буде здійснити 2 поїздки у двох окремих радіальних автобусах. Крім того проїзні квитки будуть матимуть забарвлення відповідно до кольорового зонування міста – це допоможе городянам швидше зрозуміти головні принципи руху нової транспортної схеми міста. Зараз ЛК АТП - 1, яке обслуговуватиме радіальні маршрути, отримало першу партію трансферних квитків. «Такий квиток буде дійсний для двох поїздок у цих радіальних автобусах. Тобто, до прикладу, мешканець зможе приїхати з Сихова до центру і тут пересісти на інший автобус, до Рясне-2 чи до Галицького Перехрестя. Вартість квитка складає 2 грн, тобто за дві поїздки пасажир платитиме 2 грн. На квитках буде зазначена дата і номер маршруту. Відповідно до кольорового зонування міста, квитки, в залежності від транспортної зони, матимуть відповідне забарвлення. Придбати їх можна буде у водія автобуса. При пересадці у інший автобус водій вилучатиме квиток. Скористатися квитком для проїзду у одному автобусі, тобто, до прикладу, приїхати у центр і повернутися тим самим маршрутом назад, буде неможливо», - повідомив директор ЛК АТП – 1 Орест Гриньків. http://daily.lviv.ua/news/33447
В нас також їх відміняли і робили кондукторів, потім вирішили, що це зайві гроші на зарплатню. Мені самому зручніше придбати відразу 10 квитків і потім їх компостувати... А як воно тепер буде, час покаже
фігово вони якось порахували, кондуктор продає квиток кожному + квиток може бути надрукований на туалетному папері (головне -- номер і серія), а якщо квиток продавати, то він повинен мати захист + нащо компастувати одразу -- можна дочекатися перевірки і проклацнути перед нею?