заклик за своєю геніальністю може порівнятися тільки із закликом пана Василя оголосити війну. А провокатор вис**ся і зник. Так от, водій буде виходити на кожній зупинці і не кваплячись збирати гроші у пасажирів по маршрутці, або пропускаючи по одному на вході. Навіть квитки роздаватиме, та ніхто тому не буде радий, бо час на дорогу завдяки цьому збільшиться вдвічі, а то й втричі. А ще, шановний дописувачу, коли маршрутка Вам не відчинить двері, то майте на увазі, то через те що для Вас в ній немає місця і Ви там вже зайвий.
Ви, жінки, неуважні від природи. Тому Вам вибачається. І запам'ятайте, пан Василь НІКОЛИ не закликав оголошувати війну. НІ-КО-ЛИ!
Це не заздрощі, а звичайна господарська риса - ощадливість. Я трачу свої гроші і повинен отримати за це результат. Ось Армія свій хліб їсть не задармо. Ворог стоїть? Стоїть. А злочинність не стоїть. Росте. Мусора свій хліб їдять намарно.
Чому не в тій? Хто оточив ВР Криму? Армія Росії? Ні. Якісь невідомі особи. Питання, тодішня мусарня не запобігла тероризму в Криму, теперішня мусорня нічого не робить з терористами на Донбасі.
Та тому що тема про маршрутки. Там був не тероризм а пряма агресія. І тодішні ... військові без єдиного пострілу віддали Крим
Ми вже стотищп'ятсот раз обговорювали цю тему. Військові не мали права відкривати вогонь на ураження саме тому, що не було прямої агресії вооружонних сіл російской фєдєрації і тодішній РНБО не дав правової оцінки діям вєжлівих чєловєков. А от МВС України, разом із СБУ мали повне право, ба навіть обов'язок, припинити незаконні дії терористів. Тому не треба перекладати з хворої голови МВС на здорову ЗСУ.
Так. Мали право. Але сили терористів в рази перевищували тодішні можливості силових структур. І з відстані трьох років їх дії цілком резонні. Територій захоплено значно менше ніж заявлялося. Та й, деякі чмошники, дискредитуючі силові структури, теж не постраждали. Це теж доказ прояву перемоги гуманізму.
Я чогось не розумію, поясніть. Якщо невідомі особи прориваються на територію військової частини, по них не зобов'язані стріляти?
Ні. Статутом заборонено, бо... БО МИРНИЙ ЧАС! Діє тільки Статут Внутрішноьої служби і Статут гарнізонної та вартової служби. А там чітко розписані випадки застосування зброї ОЗБРОЄНИМИ посадовими особами. А це: черговий частини; помічник чергового частини; начальник варти; склад варти; резервна група. Варта застосовує зброю тільки у випадку нападу на охороняємий об'єкт. Тобто пост. В стандартній військовій частині один пост. Пост по охороні складу(складів) зі зброєю. Резервна група, або група посилення варти, застосовує зброю разом із вартою. Черговий чатстини з помічником застосовують зброю у виняткових випадках, для запобігання смерті чи каліцтва інших військовослужбовців та при загрозі захоплення зброї чи бойової техніки. Це перше. Друге: захоплень частин не було. Проривань не було. Захоплень зброї не було. Захоплень бойової техніки не було. Було блокування. А про блокування статут мовчить. Тобто стріляти не мають права. А от міліція, по виклику чергового чи командира, має повне право затримати невідомих і в разі непокори застосувати зброю На законних підставах.
В криму і на лугандоні війскові здавали цілі частини разом з складами і технікою,чи потім кацапи рухлядь не привозили потягами? А на нормальній техниці терористи проти наших воювали
Не здивували. Такого у Львові кожен день по кількадесять разів. А все тому, що водії не на зарплаті сидять, а на свою кишеню працюють. І ніякого контролю за ними нема, бо "податок" віддають наверх. Тому чиновники, які повинні слідкувати за виконанням перевізниками своїх зобов'язань зовсім не спішать, щось міняти, бо їм ніхто нічого не занесе. Та і взагалі, знову на маршрути повиїжджали такі корита, що страшно в них зайти.
Я маршрутками їжджу дуже рідко. За цей рік мабуть рази два... Тому нічого сказати про них не можу. Їздять і їздять.
Кіко там того Стрия? Я, також не їжджу на маршрутках, але цілий день на роботі приходиться їздити поміж них. Бо вже стільки тих марштуток, що вони просто своєю кількістю створюють затори. Особливо це видно біля приміського вокзалу. Багато "хорошого" міг би про те, як їздять, як зупиняються, який мають вигляд. Тому рахую, що поки водії маршруток будуть збирати гроші за проїзд, нічого не зміниться. Треба відібрати від них це корито, тоді і надходження в бюджет міста збільшаться в десятки разів і самі автобуси будуть надійнішими і водії більш акуратнішими.
Так це, уявіть, за умови, що їх не вистачає. Гєпа хоч і шкура, та як би то не було, порядок вміє зробити. В Харкові, коли закупили нові великі Львівські тролейбуси, людям стало зручніше оминати маршрутки. То ж водії змушені підлаштовуватися під нові умови конкуренції: і не чекають, доки битком наб'ється, і до пасажирів чемніші. То ж, не треба ні в кого нічого відбирати. Можна у муніципальному транспорті навести порядок, а решта підтягнеться.
Отут і заковика. Відібрати збір грошей - направити всю виручку з тіні в бюджет. Гроші в бюджет - різке зниження доходів власників маршрутів і хабарів тим, хто повинен відбирати корито. Різке зниження хабарів - протидія відбиранню корита по збору грошей. Коло замкнулось. І десь його треба розірвати...