Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

Тема у розділі 'Влада і комуналка', створена користувачем MARTINI, 26 лис 2006.

  1. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Новини про контроль за роботою таксі у Львові

    Та страница - это идея, которая висит на сайте в тестовом режиме. Можно конечно и воспользоваться. Только совру, если скажу, что каждый заказ выполню. Нет. Пока нет. Отреагирую точно, но пытаться одиночной машиной выполнять заказы по всему городу и в любое время дня и ночи - смешно. Пока принимаю предварительные заказы на сумму от 100 гривен. Не могу похвастаться изобилием клиентов (два, три в месяц) но и перевозки на такси для меня сейчас - не главный источник доходов. Я эту тему, в общем, не для рекламы собственных услуг начал.

    Мені дійсно цікаво ставлення львів'ян до наведеня поядку в таксі. Може і не треба нічого робити, і багато хто, в тому числі і я, надармо витрачає час і енергію, прагнучи якихось змін в цьому секторі послуг?
     
  2. ivansstef

    ivansstef Well-Known Member

    Відповідь: Новини про контроль за роботою таксі у Львові

    1.Заборонити використовувати в якості таксі старі розвалюхи
    2.в ОБОВЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ всім таксометри
    3.Єдині тарифи за КМ..
     
  3. nirvanka

    nirvanka просто фотограф

    Відповідь: Новини про контроль за роботою таксі у Львові

    Підтримую! Таксі користуюсь часто. Викликаю 070, бо там відносно дешевші тарифи. А коли ловлю на вулиці - то оплата зазвичай вища і береться "з потолка", як то кажуть... Неприємно.. А з таксометрами було б зручніше - їдеш і бачиш на скільки вже наїхав...

    А щодо ціни, я б її виставила взалежності від комфорту авто. Не кожен може дозволити собі дороге таксі, то ж нехай буде класу економ і класу люкс. І ще пропоную зменшувати оплату за таксі, якщо доводиться чекати машину довгий час після виклику.. Таксі на то і є таксі, щоб було швидко і зручно!
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Новини про контроль за роботою таксі у Львові

    Так само як ви, не сприймаю металлобрухту в таксі. Але не тільки в таксі. Металлобрухту взагалі на місце на дорозі. Забороняти спеціально, ніби, і не треба. Є вимоги до тех стану транспортних засобів. Є ті, хто має право і обов'язок контролю - ДАІ. Треба, щоби вони просто виконували свою роботу.

    Згідний і роблю все можливе, щоби таке пришвидшити. Але було би вдвічі легше, якби кожний пасажир потрапивши в "таксі" без таксометра і цінника з тарифами хоча би почав задавати водію запитання "де" і "чому нема". Як і при дзвінку в диспетчерську вимагати машини, обладнаної для цивілізованого розрахунку згідно закону.

    А з цим можна погодитись лише частково.

    По-перше, це питання можна ставити тільки після того, як таксі легалізується і "таксометризується".

    По-друге, тариф повинен визначатися з врахуванням реальної собівартості надання послуг і з врахуванням точки зору на неї перевізника, а не тільки абстрактними бажаннями диспетчерського посередника, та бажанням частини пасажирів платити чим поменше.

    По-трете, в таксі використовуються машини різних класів, з суттєво різними експлуатаційними затратами і з суттєво різним рівнем комфорту, місткості і зручності.

    По-четверте, тарифи на проїзд в таксі (на відміну від рейсового міського транспорту) не входять до переліку соціально значущих послуг, а отже не підлягають державному регульуванню. Встановлювати якісь обмеження та планки могла би тільки добровільно створена перевізниками громадська організація і то тільки для своїх членів. Інша справа, що цінник з тарифом повинен бути в кожному таксі. І пассажиру вартує звертати на нього увагу. А тим більше, на відсутність такого цінника.
     
  5. syavych

    syavych копач

    Відповідь: Новини про контроль за роботою таксі у Львові

    Воно то добре, але наші умільці і то придумають як підкрутити що 1 км за 2 рахувати буде :)
     
  6. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Новини про контроль за роботою таксі у Львові

    Розумієте в чому справа, коли ви користуєтесь тим, що називають радіо-таксі, ви, як правило, отримуєте послуги від двох окремих господарюючих суб'єктів - диспетчерської служби і перевізника на таксі (як правило приватного). І при затримці в подачі машини на замовлення в половині випадків винен не водій таксі, а некорректна робота конкретного працівника диспетчерської (або недолуга організація роботи в диспетчерській службі загалом). Наказувати грошима одного за помилки другого - погана ідея.

    А при тому, що співпраця перевізників і диспетчерських базується на явному перекосі інтересів на користь диспетчерських, водій буде віддуватися і за себе і за "того парня", тобто за ту дівчину, яка не дочула, не дослухала, не спитала потрібне, і прийняла замовлення " в нікуди", а потім ганяє машину порожняком по місту з неіснуючого замовлення на реальне, псуючи нерви вам, і вганяючи таксиста в суттєві лишні затрати.

    Додано через 20 хвилин
    Умільці нічого не придумають, якщо таксометр встановлений сервісним працівником згідно вимог технічної документації і доступ до программування закритий паролем. Впевнено можу це заявити, оскільки займаюсь встановленням таксометрів МРТ3міні (виробництво ДП ДКБ Скада,м. Миколаїв обласний), та Євро Такс EL виробництва компанії Датекс Україна. Перший при багатократній спробі підбору паролю блокується. Останній має не тільки захист паролем, але крім того доступ до можливості вводу паролю закритий подвійним електронним і механічним пломбуванням.

    Звичайно, не існує замка, до якого неможливо підібрати ключ. Але вартість такого взлому набагато перевищує можливі таксистські "доходи" на підкручених тарифах.

    Єдине, що може "вхімічити" водій - поставити на ведучий міст машини колеса меншого діаметру і не перетарифікувати таксометр. Сильно він на тому не нагріє. Але відсотків 10-15 на покілометровому тарифі може. Щоправда, я би не радив такому водію позоритись. Тому що 10-15% покілометрового тарифу в міських корках на загальну суму поїздки впливають мало (біля 5:wacko:. Але, на всяк випадок, для пасажирів зауваження: в майбутньому не сідайте в таксі з таксометром, де ведучі колеса помітно невідповідного діаметру.
     
  7. nirvanka

    nirvanka просто фотограф

    Відповідь: Новини про контроль за роботою таксі у Львові

    І диспетчерів я б посадила толкових.. З картами Львова з нумерацією будинків, а то мала випадок, коли таксист мені передзвонював і запитував як потрафити до мого будинку, бо диспетчер направила його в іншу сторону вулиці...
     
  8. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Новини про контроль за роботою таксі у Львові

    Так є і карти, і нумерація будинків, і векторні карти з можливістю внесення змін, і ще багато чого є. Є навіть автоматизована система GPS/GPRS для таксі, яка все робить за диспетчера, і більшу половину за водія в он-лайн режимі зв'язуючи постійно двостороннім зв'зком комп'ютерну мережу диспетчерської бази з спеціальним пристроєм в машині таксі. Тільки все це не безкоштовне. Як і праця "толкового" працівника диспетчерчської. За відповідальне ставлення і рівень підготовки, як і за ноу-хау треба платити. Тільки тоді можна вимагати якісну роботу і надавати послуги на сучасному рівні. Деякі керівники диспетчерских це розуміють і згідні вкладати кошти (У Львові таких не знаю). Деякі розуміють, але скупердяї. (таких у Львові трохи є). А деякі - взагалі "БП" (Останніх - більшість. І не тільки у Львові)...
     
  9. Princess

    Princess Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    а існує у Львові таксі-мікроавтобуси?
    треба переміщати по місту 5 осіб, протягом 5 днів за маршрутом А-Б-В-?Г?-А.
    і от не знаю: краще замовляти 2 машини таксі чи може є більші машини?
     
  10. Ука

    Ука сова на посаді жайворонка

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    ми замовляли на 083 колись
     
  11. Полковник

    Полковник миється в бані

    Случайно набрёл на статью 2006 года.
    Про остановки конечные маршрутного ТАКСИ.
    Просто интересно - задумка реализована?

    Во Львове остановки маршруток оборудуют туалетами

    15.12.06 16:43 [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
    Львов, Декабрь 15 (Новый Регион, Владимир Сафонов) – Конечные остановки маршрутных такси во Львове оборудуют общественными туалетами. Об этом корреспонденту «Нового Региона» сообщил начальник львовского Управления транспорта и связи Николай Шкурган.
    «Мы готовим обращение в управление архитектуры и градостроения и в районные администрации о том, чтобы при предоставлении разрешений на строительство и обустройство на конечных остановках маршрутных такси заведений общественного питания, киосков, предпринимателей обязывали обустраивать туалеты, которыми водители будут пользоваться бесплатно», – сказал он.
    По словам Шкургана, обустройства туалетов на конечных остановках является прерогативой районных администраций.

    © 2006, «Новый Регион – Украина»

    [​IMG]обсудить в форуме | [​IMG]версия для печати | [​IMG]карманная версия
     
  12. Wild gucul

    Wild gucul Well-Known Member

    це стосується кінцевих зупинок "маршруток". а не таксівок. тема ж про таксі..
    а задумка так і залишилася задумкою. принаймні я не знаю таких випадків аби на кінцевих зупинках були кльозети.
     
  13. Полковник

    Полковник миється в бані

    А разве полное название маршруток не "Маршрутное такси"????
    Тогда звиняйте.
     
  14. Wild gucul

    Wild gucul Well-Known Member

    я маю на увазі, що є "маршрутка" ("Маршрутное такси"), а є таксі - авто за викликом. те, що ви написали про туалети якраз стосується зупинок маршруток.
     
  15. Полковник

    Полковник миється в бані

    Что опять АЛЕ????
     
  16. hrobak

    hrobak Well-Known Member

    як мені треба таксі, то переважно або викликаю, або ловлю на вулиці якесь з зеленою лямпочкою, бо то завжди мінімум на 10-15грн.дешевше, ніж сісти в машину, яка стоїть на стоянці. про так звану чергу тут вже було сказано, абсолютно з тою чергою не згідна і в таких випадках маю щире і дуже сильне бажання посилати таких водіїв нафік. що і роблю.

    і для Полковника. таких файних туалетів, як на тому фото, на кінцевих зупинках маршрутних таксі не бачила наразі. як побачу - повідомлю :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. angal

    angal Well-Known Member

  18. taxic

    taxic New Member

    Здраствуйте уважаемый angal, да простит меня львовский форум за руский язык, но хочется ответить аж накипело!!!!
    Уважаемый angal на киевском сайте http://taxi.in.ua/forum/viewtopic.php?f=3&t=816 очень долго и грамотными словами писал полную ЧУШ, по поводу ситуации с клиентом ТАКСИ-КАШТАН. Я являюсь представителем этой службы с дня ее открытия, и переговоры с клиентом по этому вопросу также вела я. Куда зашли эти переговоры пусть уж останется на нашей с ним совести. Я просто непонимаю как модератор и автор темы про такси может так грубо невладеть информацией, но все таки позволять себе неразберясь в ситуации, подрывать имидж и имя транспортного предприятия. Насколько мне известно такая практика продвижеия сайтов и форумов, что просто таких ГОВОРИЛЬЩИКОВ (модераторов) нанимают что-б те активно общались на форуме чем подымали рейтинг, но насколько я понимаю правдивость и компетентность излагаемой ими информации создателей сайта мало интересует!!!!!!!!!! хочу ответить по пункатам:
    1. Ситуация обсуждаемая на сайте произошла в 2005-2006 гг., а наше предприятие до 2007 года работало исключительно как настоящее транспортное предприятие исключительно на собственных фирменных машинах (без привлечения частников), укомплектованых таксометрами, рациями, в штате с первых дней работает медик и механик по выпуску, оформлена лицензия и карточки на все автомобили. Если уважмаемый angal хоть немного знаком с спецификой работы частника, то должен знать что в те года частники и неслышали что так МОЖНО работать, слава богу в последнее время ситуация изменилась. А так как машины фирменные, то выручка проводиться через кассовый аппарат (таксометр). А в защиту частников скажу- что его праведный гнев по поводу отсутствия таксометров у частников просто смешен, как только найдуться клиенты готовые ездить по таксометру, а как нам известно это всегда дороже чем тариф назовет диспетчер, поскольку таксометр более точно считает км. и простои в пробке, уж незнаю как в Львове, а в Киеве можно в пробках всю зарплату "простоять", так думаю что таксометры сразу появятся в машинах. Мне кажется за выражения ". Я Вас разочарую, но Вас обслуживало "предприятие", которого не существует. Во всяком случае в легальном виде. Т.е. теневики. " ДОЛЖЕН как минимум извиниться!
    2. Ваш совет обратиться в милицию по вопросу неверного тарифа совсем уж потешил меня!!!! А Автотранспортной милиции в те года еще и небыло, или была в таком первоначально виде, когда у нее еще и полдномочий нет.Опять повторюсь, слава богу что на сегодняшний день ситуация меняеться.
    3. По поводу вытрушивания таксистом оплаты- так это страшилка на ночь, глупость этих действий безгранична, вот в этом случае действительно правомочны действия таксиста заблокировать двери и отвезти разбуянившегося клиента в ближайшее отделения милиции.
    Единственное могу сказать что практику перевозки более 4-х человек в машине мы на нашем предприятии запретили, даже за повышеный тариф. И от этого пострадали только клиенты, посудите сами даже на примере того клиента: Человек не зная что в машину нельзя садиться более 4-х, (а чаще всего так и есть) вызывает машину на свадьбу, когда в вообщем-то передвижение к памятникам пофотографироваться расписано очень точно, поскольку заказан ресторан на определенное время, и часть гостей приедет туда, а их надо встречать. Мы подаем две машины на указаное время и видим там 12 человек, 8 уезжают как положено а четверо ждут следующую и хорошо если это лето и ближайшая есть минут через десять, а если это зима, минус 10, ближайшая через минут двадцать а то и вообще свободной в районе нет. И хорошо если эти клиенты более молодого возраста, и имеют еще какието телефоны такси, а не родители молодожонов которые вообще незнают что им теперь делать. Поверте, после такого прецендента мы больше получаем жалоб за то что неотвезли!!! потомучто пять девочек ночью хочет поехать домой, а не слушать нашу лекцию о правилах дорожного движения.
    Если быть честными, то методов воздействия на фирму предоставляющую услугу такси МОРЕ, а на водителя самый еффективный обратиться на фирму, поверьте наказания для водителей иногда даже чересчур жесткие. Конечно же если клиент обратился с жалобой то мы как администрация стараемся даже в случае спорных вопросов сделать все действия чтоб в результате клиент остался доволен. Это даже доказывать ненадо, иначе в условиях такой жесткой конкуренции служба такси которая отшвыревает клиентов и трех месяцев непротянет.
    А вообще-то мне кажеться если цивилизованое общение на форуме, то модератор должен смотреть на вопрос не с одной стороны, а как минимум с двух, а в сложившейся ситуацией с рынком такси, так и с четырех
    1. Клиент
    2. Водитель
    3. Предприятие
    4. Есть ли возможность работать в єтом самом правовом поле, где законы которые актуальны на сегодняшний день, а не принятые в симидесятых годах.

    Если конечно уважаемый модератор не удалит мое сообщение, то с удовольствием пообщаюсь на форуме, вопросов по такси море, и по дисциплине водителей, и разговор и действия диспетчера, тарифы, фирмы, да и по вопросам клиентов есть о чем поговорить, хотя в условиях рынка последние "всегда правы".
     
  19. OZI

    OZI Member

    Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, мобильные номера такси, с приемлемыми ценами) Заранее спасибо)
     
  20. Peri

    Peri Well-Known Member

    Мені подобається таксі за такими номерами -

    0671994777
    0638177755
     
а де твій аватар? :)