Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

Тема у розділі 'Влада і комуналка', створена користувачем MARTINI, 26 лис 2006.

  1. angal

    angal Well-Known Member

  2. angal

    angal Well-Known Member

  3. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Шановні форумчани, пишу в темі, яка на довгий час завмерла, оскільки ніби все у ній вже сказано. Але. В таксі на часі зміни. І перша з них - впровадження таксометрів в машинах. Тут пролем поки більше, чим хотілося б. І думка людей, що користуються послугами таксі була би доречною.

    Ось-ось, кажуть, Державна інспекція на автомобільному транспорті накінець візьметься за контроль за наявністю таксометрів у машинах таксі. (Повинна би взятись давно, але раніше такого бажання не було помітно). Більшість водіїв та керівників диспетчерських служб сприймають таксометри "в штики". Оскільки водії працюють або нелегально, або напів-легально, заключивши угоди з диспетчерськими службами, які, внаслідок недобросовісної конкуренції між собою, та при відсутності до цього часу таксометрів в машинах, тарифи на проїзд обіцяють клієнтам значно нижчі, чим реально використовують водії при розрахунках. І пасажири, і керівники диспетчерських і, тим більше, водії звикли до того, що, коли тариф 2 грн/км, то везуть реально по 3 грн/км. Ніхто правда цього вголос не визнає (а пасажири, в більшості - і не здогадуються), але в такому випадку таксометр - це біда. Тому що, або водій його сховає під панель і буде витягати раз в місяць, коли прийде перевірка (матюкаючись про даремно потрачені кошти на його придбання), або фірмі, яка перша поставить таксометри прийдеться визнати реальний тариф. І загубити купу клієнтури, яка обирає диспетчерську за принципом "де дешевше пообіцяють". Не говорячи вже про можливі проблеми з контролюючими органами, які значно більш імовірні, коли після кожної поїздки клієнт буде отримувати чек, що дасть йому надію на офіційне відстоювання своїх порушених прав не в телефонній розмові з диспетчерскою, а зі зверненням в, наприклад, Управління захисту прав споживачів.

    Але, кажуть, прямуємо в Європу. І Європа до нас, хоча би у вигляді чемпіонату з футболу. Для Європи таксі без таксометра - нонсенс. Як, до речі, і для легалізованого перевізника - приватника, який платить єдиний податок і має право по закону встановлювати тарифи на проїзд як самостійний господарюючий суб'єкт. Встановивши реальний тариф, приватник міг би ефективно працювати, якби навколо нього не було маси нелегальних перевізників.

    Автор цього месседжу, можливо, буде мати певне відношення до впровадження таксометрів у Львові, де вже створено асоціацію перевізників на таксі. Є така пропозиція від голови цієї Асоціації. Тому любі точки зору, як і поради, можуть бути доречними.

    Разом з тим видається, що непогану підтримку, як і зауваження до ідеї таксометризації могли би додати і самі клієнти. Хочеться сподіватись, що пасажири львівського таксі знайдуть час на висловлення свого бачення проблеми.

    Така само тема створена на форумі таксистського сайту http://privattaxi.org.ua/phpBB2/viewtopic.php?p=1876#1876 . Дуже доречним би був комментар власне там, тому що проблема впровадження таксометрів зараз постала не тільки у Львові, а в багатьох інших містах України. І львівські коментарі і точки зору були би цікаві для професійної аудиторії керівників служб таксі та водіїв, в тому числі і з інших міст.
     
  4. qwert

    qwert New Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Скажіть, шановні, чи є у Львові фірма яка мали би в авто дитячи сидіння групи "1" (від 13 кг).

    Як що це набдто фантастично, то хоча б фірму машини яких мали би функціюнуючий гурт на задньому сидінні.
     
  5. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Фірм таких нема. Абсолютна більшість фірм - диспетчерсько-посередницькі служби, що залучають до перевезень приватних водіїв на власних чи орендованих машинах. Поодинокі підприємства, що вкладають власні гроші в машини, купують виключно Ланоси, Сенси та, подекуди, Авео найпростішої комплектації і потім здають їх в оренду. Може хтось із приватників, що залучені в таксі, має щось для перевезень малих дітей (для власних потреб), хоча це дуже мало імовірно і практично не відшукується, в усякому разі через Інтернет.
     
  6. qwert

    qwert New Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    2moderator

    ага, дякую. а функціонуючий гурт безпеки на задньому місці це екзотика у львові?
     
  7. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    :D... Ага, а що воно таке?:confused:
     
  8. bora

    bora Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Колись таксі за номером 239-34-34 відрізнялось тим, що мало в автопарку хороші машини (мерседеси, ауді). Звиняйте за "мажорність", але часом ну дійсно не хочеться, щоб тебе везла десятка з брудним салоном та оболонкою:), вікнами що не зачиняються,... бо на важливу подію одягаєш вечірню сукню і вже не пасує (та й вимазатись не хочеться).
    Так от тепер мушу всіх розчарувати. Вони вже теж присилають абиякі машини.
     
  9. paschenkomax

    paschenkomax миється в бані

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Їхав оце вихідними з Яремчі.Кусок дороги з Франківська до Долини нас троє їхали на таксі.АУДІ А6 за кермом вагітна весела жінка таксистка.Дорога 10грн з кондиціонером комфортом зі швидкістю 120-140км,год. 80км проїхали дуже швидко.Автобус коштував здається 8грн
     
  10. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Таксі за цим номером (на сьогодні Таксі-Люкс) - це диспетчерська служба. Не мало воно автопарку ні на почтатку своєї діяльності, ні тепер на має. Ті водії, що приїзжають на виклик - залучені водії приватних або орендованих в господаря (що взагалі знаходиться в тіні) машин. Водіям недешевих машин, які привикли до аккуратності в усьому, в т.ч. в чистоті і тех стані, дуже стало в останній час складно виживати біля таких фірм. Практично робота на замовленнях (на сьогоднішніх умовах співпраці з диспетчерськими службами) стала нерентабельною. Таксі Люкс тут не гірше і не ліпше - таке як всі. Тому багато хто з водіїв-власників або порозривав угоди з такими "фірмами", або використовують їх як "кришу" для самостійної роботи і вони не спішать виконувати виклики.
     
  11. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Вам пощастило. Попутна перевозка за 10 грн інколи трапляється. Але це не розцінки таксі. Не варто тут порівнювати з ціною автобусної поїздки. Вас могли і безплатно підвести.

    Кондиціонер в таксі - на сьогодні потрібний, але дуже недешевий атрибут. При вартості устаткування 1000-1500 долларів США він ще і до того добавляє до затрат біля 2 літрів бензину на годину, або на 100 км пробігу. Тобто це мінімум щогодинно лишніх 9 грн за год в затрати. Ось напевно ці гроші водій на вас і скомпенсувала.

    Вагітна жінка за рулем таксі - нонсенс. Ніякий лікар її до надання послуг з перевезнь пассажирів не допустив би. Так що висновок може бути один - таке "таксі" працює поза межами правового поля.

    Так що цей випадок скоріше можна віднести до, м'яко кажучи, дивацтв, які нерідко трапляються в, на 90% нелегальних, українських таксоперевозках.
     
  12. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Як часто таксисти проходять медогляд?
     
  13. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Зараз діє норма про щоденний огляд лікаря для всіх водіїв, що задіяні в пасажирських перевезеннях. Виконується вона "ніяк". Абсолютна більшість водіїв машин, що хоч якісь документи на право надання послуг мають, такий огляд "проходять" формально і "гуртовим способом". Та добра половина, що взагалі не має жодних документів на право перевезень пасажирів на таксі, має огляд там само де і документи - в с..... Для найманих водіїв медогляд виглядає дійсно необхідним. (Страх втратити роботу може примусити сісти за кермо "не в формі") Для самозайнятого підприємця за кермом власного автомобіля це однозначно непотрібно. І поки що створює суттєві лишні затрати (як формальне проходження такого огляду, так і ухиляння від нього). Є проект Постанови Кабміну про нові правила надання послуг пасажирських перевезень, ось він: http://privattaxi.org.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=48&Itemid=64&lang=ua , де для самозайнятого перевізника щоденний поверхневий огляд лікаря пропонується замінити на повний медичний огляд щорічно. Є надія що його приймуть. Мали б давно прийняти, якби уряд займався економікою, а не політикою.
     
  14. Princess

    Princess Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    не знаю, може комусь пригодиться. бо у мене недавно проблєм була - замовити таксі з мобілки: 80322422000, це фірма 000
     
  15. paschenkomax

    paschenkomax миється в бані

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Ця жінка розказувала що вона таксистка і постійно курсує між Франківськом і Долиною.Бере 4 чоловіки з кожного по 12грн.Тоді не було клієнтів то й взяла по 10грн.По дорозі віталася зі всіма таксистами.Хвалилась що в день получається 250грн заробітку.Окрім того ще має дві машини з водіями найманими, які курсують цією самою трасою.
    Як на мене, ціни львівського таксі - задорогі
     
  16. paschenkomax

    paschenkomax миється в бані

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    А я завжди дзвоню 8 050 2383838 (здається "Престиж таксі"), вони збивають і передзвонюють.Ьбто не горять гроші з мобілки. Правда автомобілі в них не дуже, але інколи трапляються гарні.
     
  17. angal

    angal Well-Known Member

    Новини про контроль за роботою таксі у Львові

    Починається перша спроба системного контролю за перевізниками на таксі у Львові. Створена за дорученням мера міста робоча група таки спромоглася на старт.

    Щоправда, Голові Львівської ассоціації перевізників на таксі Бойко Леоніду прийшлося докласти чимало зусиль для того, щоби декларовані кроки стали реальністю, починаючи від координаційних заходів, і до забезпечення бензином на перший рейд по місту автомобілів з мобільними контрольними групами. В середу 22 серпня о 19-00 почався перший рейд по місту. Дві мобільні групи на мікроавтобусах з інспекторами Державної Автоінспекції та Державної інспекції на автомобільному транспорті за участю представників вільної профспілки "Автомобіліст України" виїхали в різні райони міста для проведення контролю на вулицях міста за перевізниками з розпізнавальними знаками таксі.

    Перший рейд пройшов успішно, якщо таке слово годиться для цього випадку. Виявлено багато автомобілів з розпізнавальними знаками таксі та без жодних документів на право надання послуг. На порушників транспортного та ліцензійного законодавства складено кілька десятків протоколів, інформація про перевірки розповсюдилась поміж таксистами, представники засобів массової інформації зацікавились тим, що відбувається.

    Наступний рейд запланований на початок наступного тижня і в ньому вже будуть брати участь кореспонденти місцевих газет і, можливо, телебачення. Міська влада планує на цей же тиждень бриффінг на тему впорядкування таксоперевезень в місті.

    В.о. Территоріального управління Державної інспекції на автомобільному транспорті п. Засадний обіцяє мінімум два рейди в тиждень протягом кількох місяців. Графік проведення рейдів складає особисто і попередньо не розголошує для уникнення можливого витоку інформації.

    Можливо, хтось із форумчан зможе прокоментувати цю інформацію з бізнес-позиції людини, що вклала гроші в перевезення на таксі, чи з позиції просто пасажира, або водія львівського таксі. Так само цікава була би думка форумчан стосовно дієвості такого контролю та його можливих наслідків.

    Наперед буду вдячний за коментарі. Анатолій Галазюк, адмін сайту Приваттаксі.
     
  18. dArt

    dArt Well-Known Member

    Відповідь: Новини про контроль за роботою таксі у Львові

    Ну.. что можно сказать по этой теме. В принципе в обычные дни такси работает неплохо. В праздничные дни, конгечно постоянная нехватка авто.
    В основном раньше пользовался 000, теперь 002. На 000 водители хамить стали по черному, такое ощущение, что не ты заказал такси, а тебе делают отдолжение, что везут.
     
  19. Forpost

    Forpost Стоїк

  20. dArt

    dArt Well-Known Member

    Відповідь: Новини про контроль за роботою таксі у Львові

    Возить оно тоже виртуально будет? :)
     
а де твій аватар? :)