Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

Тема у розділі 'Влада і комуналка', створена користувачем MARTINI, 26 лис 2006.

  1. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Відповідь від Максима 24.10.2006, 11:42

    Все проблемы, о которых писал angal, конечно имеют место быть. С другой стороны, у "новых" - имеется в виду вновь организованных - таксопарков есть некоторые преимущества.
    По эксплуатационным затратам.
    Начнем с того, что все машины новые и одной марки. Их много. Следовательно, тех. обслуживание и ремонт дешевле, быстрее и качественнее. Имеется нормальная диспетчерская служба. Таксометры закупаются и устанавливаются массово. Машина может эксплуатироваться в 2 смены.
    Теперь с точки зрения пассажира. Раскраска однотипная, легко узнаваемая. Машины исправные и чистые. Пассажир имеет дело не с отдельным водителем, а с фирмой, которая никуда назавтра не исчезнет и в состоянии отвечать за качество своих услуг. Тариф оговорен заранее, а итоговая сумма рассчитываеся таксометром.

    Понятно, что тариф не должен быть заоблачным, иначе все перечисленные плюсы ничего не стоят.
     
  2. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від angal 25.10.2006, 13:53

    Десять діб, на протязі яких існує ця тема, дали можливість багатьом і поділитись враженнями, і висловити свою точку зору, і прокоментувати моє бачення проблем львівського таксі, як автора цієї теми. Хочу ще раз подякувавти всім форумчанам і гостям за зацікавленість і участь у діалогу. В жодному разі не прагнучи обмежити можливе бажання і тих, хто вже брав участь у обговоренні, і тих, хто вперше попав на цю сторінку форуму, висловитись і прокоментувати вже підняті на ній проблеми, дуже хотів би наш діалог доповнити, так би мовити, конструктивнішим елементом, а саме:
    Залишаючись при впевненості, що абсолютна більшість проблем львівського таксі може бути, якщо не усунута повністю, то в значній мірі вирішена "в першому наближенні" (при цьому податків і зборів в міській скарбниці і порядку в пасажирських перевезеннях стало би більше, а нелегальних перевізників і металобрухту з таксистськими шашечками на даху - менше) завдяки втручанню державних контрольних органів і місцевої влади. Тому хотілося би поговорити про можливі способи привернення уваги цих органів до, з одного боку, загальних проблем львівського таксі (легалізація, оподаткування, ліцензування, технічний стан і професійний рівень водіїв), так і внутрішніх його проблем (стоянки, парковки, "криши-дахи" і "кришуючі фірми", і т.д.). Що можна зробити, як вплинути, наприклад, на Податкову інспекцію, щоби вона побачила відсутність таксометрів в таксі, Автотранспортну інспекцію яка не бачить неліцензованих машин, ДАІ, яке не бачить металобрухту зі знаком таксі і не реагує на відсутність документів на право надання послуг, Міський відділ транспорту і зв'язку, який забув про загальноміські стоянки таксі, а новостворені ділить між вузьким колом напівлегальних приватних транспортних підприємств, чим виключає конкуренцію...
     
  3. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Lvivgirl 31.10.2006, 13:47

    Аякже. І чим воно краще за київське. Жарти такі чи що. У Києві коли замовляєш радіотаксі том називають ТОЧНО через скільки воно буде і відразу називають скільки це коштуватиме. А що в нас - чекаєш понад півгодини часом, кожен таксист радий обдурити по тарифу-кілометражу. Ще й можуть нахамити, чого не бувало в столиці.
     
  4. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Відповідь від angal 02.11.2006, 07:43

    Не можу втриматись, щоби і цю репліку не прокоментувати.

    1. То, що львівські диспетчерські служби можуть, прийнявши замовлення, затягнути подачу машини на пів і більше години, а деколи взагалі не подати, і при повторному телефонному дзвінку виявиться, що, чи то "ніби не було такого замовлення", чи то "а немає в них вільних машин в цьому районі", особливо в години "пік" - поширене явище. Причина в тому, що на відміну від початків розвитку (1998-2002рр) таких приватних диспетчерських служб, коли дохід їх власників залежав від кількості нормально обслужених клієнтів, останнім часом ці власники заробляють головним чином на кількості втягнутих в "радіо-таксистські" перевозки водіїв. (З кожного - чималі "вступні", плюс щомісячно заплати за середню кількість замовлень, а виконував ти їх, чи ні - неважно, або взагалі встановлюють місячний чималий фіксований збір на користь власника диспетчерської). Причому, якщо трапляється нагода, зіславшись на підставну або безпідставну скаргу клієнта, которо-сь такого "вступившого таксіста" вигнати це ще один шанс заробити, за пару днів знайдуть ще одного бажаючого "вступати в "необмежені таксистські заробітки"". Це з одного боку привело до того, що водій не має зацікавленості у прийомі і виконанні викликів, а з другого нема зацікавленості хазяїв фірм в якісній роботі працівників диспетчерської. За відповідальну роботу потрібно відповідно платити, а для чого платити, якщо можна на копійчану зарплату знайти молоденьких дівчаток, які згідні працювати не стільки за зарплату, скільки за інтерес познайомитись з водіями і отримувати від них презенти і знаки уваги. Або жінок чи дочок тих самих водіїв, в яких також головне не зарплата, а можливість "виловити" грошовите замовлення для "свого" водія. Разом з тим, якісна робота диспетчерського пункту, де є 5-10 телефонних ліній які часто дзвонять по кілька в один момент, плюс радіоканал (буває навіть 2 окремих радіоканали), де на зв'язку одночасно перебувають від 20 до 100 водіїв і постіно пробують один другого перекричати, на зміні працює 3-4 оператора, кожна з яких весь час говорить, хто в телефон, хто в рацію, неможлива при роботі вручну, коли інформація (адреса, № телефону і т.д.) не перевіряється і записується на слух, на клаптиках паперу, чи зошитах і ще і губиться (уявіть собі трьох дівчат, що сидять за одним столом, на якому купа телефонів, радіостанція, купа зошитів, листочків з адресами, кожна з них щось кричить, хто в рацію, хто в телефон, та ще і перериває папірки на столі, відшукуючи якусь адресу, чи № телефона).
    Комп'ютеризація тут була би хорошим виходом, але... Це чималі гроші, плюс вимоги вміння швидко працювати з ПК до персоналу і, відповідно, зарплата, плюс специфічне ПЗ, яке також коштує. Власникам диспетчерських це нафіг треба...

    2. Не кожний таксист радий обдурити. Є такі, що раді, але не всі. До речі, ті, що "не раді" втікають з радіо-таксі, як тільки зрозуміють що і без цих приватних диспетчерських можна виживати. А з ними, дійсно, не обдуриш - не виживеш, тому що тариф і умови розрахунку, які вони обіцяють клієнту не підкріплений ні розрахунком загальних затрат по експлуатації автомобіля (автомобілі не їхні, їм на ці затрати наплювати), ні затрат на оплату послуг самоі диспетчерської служби, ні організацією її роботи, щоби не ганяли машини порожняком, часто через пів-міста на переплутану адресу, з неправильно записаним № телефону, "забувши" записати, на яку годину замовляли таксі, не дослухавши клієнта, що потрібен вантажний бус, а не легкова машина, та до клієнта, якому вже не таксі треба, а реанімацію, 4-ту бригаду, чи наряд з райвідділу.

    3. Нахамити можуть. І не тільки в таксі. Така в нашій країні "культура", що нахамити можуть будь-де. Починаючи від таксі і довідки в ЖЕКу до Верховної ради та Уряду. Але це вже інша тема...

    4. Якщо диспетчер в київському таксі точно каже, скільки буде коштувати поїздка, то або він ясновидець, або це що завгодно (перевезення пасажирів на замовлення, аренда автомобіля з водієм, і т.д.), але не таксі. Закон України Про автомобільний транспорт і купа інших підзаконних актів вимагають від таксі розрахунку з пасажиром згідно таксометра і ніяк інакше. Тільки таксометр може точно порахувати і кілометраж і простій, в тому числі при простої в корках і об'їздах їх. Диспетчер таксі може і зобов'язаний точно знати вартість самого замовлення і подачі на нього машини та кілометровий і простійний тариф. Решта - справа таксометра. А якщо його нема, то це тим більше не таксі. Без таксометра в машині таксі Закон забороняє не тільки пасажирів перевозити. Мінтрансу навіть не можна таким фірмам Ліцензію видавати. А видана підлягає вилученню за грубе порушення Ліцензійних умов. Ось так. Ще би контролював хтось в нашій країні дотримання Закону...
     
  5. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від MARTINI 03.11.2006, 00:31

    До речі, про закони.
    А як у таксистів з "кришею"?
    Наскільки я знаю, за стоянку таксисти платять "господарям" території.
    Причому якщо ти навіть влаштовуєшся на фірму, то не факт, що тебе забезпечать місцем для стоянки, то є виключно твоя проблема, мусиш метатися постійно туди-сюди.
     
  6. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Відповідь від angal 03.11.2006, 14:00
    В таксистів з "кришею", як у інших - в декого вже зовсім знесло, а в декого потрохи їде

    А тепер серйозно. "Кришування", так би мовити, "неформальними структурами" в нашій країні є всюди, де нема контролю зі сторони держави. Ви праві, легкове таксі у Львові (на відміну від багатьох інших міст), при його скромних доходах (наприклад, відносно дрібно-лоточної торгівлі чи побутових послуг), тим не менше досить плотно "кришується". Практично 100% стоянок нерадійних машин обкладені „податком” (від 30 грн до 20$ в місяць з машини, в залежності від привабливості для водія конкретної стоянки). Водії радійних машин, які не користуються стоянками, і змушені очікувати на чергове замовлення, як кажуть таксисти, „під грушкою”, тобто в місцях безнадійних в сенсі появи потенційного пасажира, безпосередньо "кришам" не платять. Але з чималих сум, які з них збирають радіо-фірми за замовлення і напівфіктивні документи на право надання послуг ці фірми, або "відстібають долю" тим самим "кришам", або ці "криши" є власниками або співзасновниками тих же фірм і мають долю в прибутках (деколи – напряму, частіше через підставних осіб). Багато хто з водіїв радійних машин, що крім замовлень користується і стоянкою, змушений фактично двічі платити за „кришу”: раз на стоянці, другий раз платячи радіо-фірмі. Водій, що платить за конкретну стоянку, на іншій не може зупинитись – вигонять. Навіть, якщо криша в цих стоянок одна і та сама. Водій радійної машини, як Ви добре замітили, від фірми стоянкою не забезпечений (За невеликими виключеннями, які не впливають на загальну картину).
    Все це „кришування” не тільки дратує само по собі, оскільки зароблені таксистами гроші платяться не за захист від проблемних ситуацій та обезбашенних клієнтів (як пояснювали представники тих же „криш”, коли на початках в 90-х роках насідали на таксистів), а на захист від таких самих конкуруючих „криш”. „Захищають” самі від себе.
    Воно дратує ще і тому, що приводить до прив’язування конкретної машини до одної конкретної стоянки і, як наслідок, зростання до 50% холостого пробігу і пов’язаних з цим затрат. В результаті вимушено зростає ціна проїзду, і в підсумку, при зменшенні кількості бажаючих їхати за завищеною ціною, водій витрушує з кишень залишившихся пасажирів і за проїзд, і за повернення машини порожняком на стоянку, і на „кришу”, і на бездарно профуканий в черзі на стоянці при такій схемі роботи чималий робочий час.
    Тут знову ж таки тільки втручання владних і контролюючих органів могло би започаткувати наведення порядку. Тільки примус до повної легалізації приватних перевізників і мережа загальноміських стоянок таксі (нехай і платних, але з оплатою в бюджет міста, і з можливістю кожному таксі дочекатись клієнта в будь-якому районі, на будь-якій стоянці) плюс повсякденний утиск тих, хто не хоче легалізовуватись, зможуть відтіснити „криши” від сфери таксистських послуг. Але нема кому братись за наведення порядку, і не тільки в таксі... А може все таки хтось знайдеться?... Як думаєте?...
     
  7. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від angal 26.11.2006
    Поки ця тема була недоступною, разом з форумом ( з 04.11 по 26.11), в таксистських справах намітились деякі зрушення. Зокрема в поодиноких бажаючих легалізуватись приватних таксистів Ліцензійний відділ автотранспортної інспекції почав вимагати підтвердження обладнання машини головним атрибутом таксі - таксометром. При цьому жодної ясності в тому, яке це мало би бути підтвердження і хто його мав би видавати нема. Бракує відповідних нормативних документів, їх просто ще не затвердили, хоча мали це зробити ще кілька місяців тому. Наразі які подавати документи стосовно таксометрів незрозуміло, так само, як і неясно більшості водіїв, де і як їх придбати. Небажаючих легалізовуватись контролюючі органи продовжують не помічати. В результаті стати легальним за власною ініціативою стало взагалі проблематично, а продовжувати возити пасажирів нелегально можна далі без проблем. Контролю як і раніше нема. Прикро...

    Для тих, хто напрягся і прочитав все попереднє в цій темі, для "розслабухи" у виді майже анекдота - діалог пасажира з водієм легалізованого таксі з електронним таксометром у Львові:
    Пасажир зупиняє машину, яка обліплена "шашечками" з надписом "таксі" на касетоні, який повинен би розвіяти будь-які сумніви стосовно її призначення і правил користування.
    - Вільній?
    - Вільний, прошу (включається таксометр. Стандартна ситуація в усьому цивілізованому світі).
    - А це шо таке?
    - Таксометр.
    - А шо, кілометраж порахує?
    - Порахує.
    - І простій порахує?
    - Порахує.
    - І в корку порахує?
    - Порахує.
    - Виключіть! Виключіть!!!
    - Чого це?
    - Так це ж за все прийдеться платити!!!
    Що тут скажеш...
     
  8. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від angal 29.11.2006
    Натрапив на повідомлення, що у Вінниці один з приватних таксистів влетів на 1700 грн штрафу за роботу без таксометра, причому вздрючений був не податківцями, чи автотранспортною інспекцію, а Відділом захисту прав споживачів.( http://nashpereviznuk.net/forum/viewtopic.php?t=6 ). Один влетів. Решта ні. Причому, напевно, майже всі, як і у Львові, працюють без таксометрів. Про що це говорить? По-перше, нормативна база в порядку. Є чим покарати порушуючого правила перевізника. По-друге, контролюючі органи використовують нормальну нормативну базу не для наведення порядку, а для покарання конкретного персоналія, який, що, перед ними особисто завинив(?). По-трете, в черговий раз риторичне запитання, коли цей бардак закінчиться, і як це пришвидшити.
    У Львові вдень таксі залишається безконтрольним. Вночі, кажуть, подекуди котора-сь з інспекцій на пару годин на випадковому перехрестку проводить тотальну перевірку всіх підряд, і зібравши по 30-50 грн з кожної машини розчиняється в нічній темряві. Оскільки нічні львівські таксисти не турбуються навіть про напівлегальні документи, щоби мати можливість хоть якось обгрунтовувати право надання послуг, вони мовчки платять, і не дуже про це розказують. До речі штраф за роботу без документів 510-1700 грн. Ви можете собі уявити корумпованого посадовця, який вважає нормальною взятку, що складає 3-8% штрафної санкції і по абсолютній величині дорівнює 6-10$?!!! Як на мене, то треба себе вже зовсім не поважати, щоби розмінюватись на такий дріб'язок, маючи порядну зарплату та соціальний захист державного службовця
     
  9. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від Мрійник 09.12.2006
    Шановний ангал, взятка у Вінниці за надання послуг по перевезенню пасажирів без ліцензіі складає не 6-10 баксів а 40. Але якщо знайдеш спільних знайомих то 20 баксів!
     
  10. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Допис від angal 12.12.2006
    Львівська Міськрада згадала про таксистів. Потішила. Підняла податок на 100% з 1-го січня 2007 року. Підняла, звичайно, тим кільком, які платять його добровільно. Величезну кількість тих, що не платять, в упор продовжує не бачити. До тогож тепер вийшла однакова ставка податку і для такстста, і для автобусного перевізника і далекобійника, який на фурі по Європі їздить. Неможливо знайти логіку, там де керуються не логікою, а бажанням продемонструвати формальні дії для наповнення бюджету. Ніякої добавки до бюджету не буде. Ті поодинокі платники плюнуть і перестануть платити. Вийде менше, чим було.
     
  11. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Підірвали машину відомого у Львові в таксистських колах Зеновія Запотоцького, засновника, співвласника (чи може одноосібного власника) та директора радіо-таксі Люкс (39-34-34), який має відношення до ще кількох подібних напівлегальних радіо-таксистських фірм і одночасно головує в створеній ним, і нав'язаній водіям профспілці.
    http://nashpereviznuk.net/news.php?new=3
    Що це? просто внутрішні розборки, та переділ сфер впливу, перерозподіл фінансових потоків (радше потічків, бо потоками в таксі і не пахне), або відлуння близького наведення порядку в таксі, яке вже ось-ось на порозі, коли по-старому вже не працюється, а по-новому не всі хочуть?
     
  12. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Натрапив на цікаве обговорення таксистського сервісу на сторінках Харківського форуму. http://www.kharkovforum.com/showthread.php?t=47181 Думав, що в них ситуація суттєво краща львівської, але по дописах в цій темі у харків'ян роблю висновок, що не дуже краще.
     
  13. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Сьогодні натрапив на унікальне "таксо". Зверніть увагу на фото - водій справа. Як на цьому возити пасажирів? І куди в це сідати? Водію на коліна? Я вже не кажу про відсутність Ліцензійної картки, хоча би від "Рогів та копит", і не пройдений в цьому році техогляд. (З таким талоном огляду можна себе возити. Надавати послуги - аж ніяк). Оскільки водій погодився на фото і не ставив умов, де його можна показувати, а де ні, я його запостив тут. З повторним запитанням до можливого читача з контролюючих структур. Коли закінчиться бардак в таксо-перевозках?
     
  14. yura555

    yura555 New Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Вибачте.
    Скажіть, будь ласка, скільки може коштувати таксі у Новорічну ніч зі Львова до Миколаєва (львівського)?
     
  15. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    В Новорічну ніч - в межах запросів конкретного "таксиста". Планку не обмежено. Оскільки більшість - тіньовики, які працюють без всяких правил. І важливо, з якої точки Львова. Від автовокзалу на Стрийській до Галицького перехрестя - 14 км. Різниця в віддалі і ціні може бути відчутною. Профі порахував би так: До Миколаєва приблизно 35 км з центра Львова. 35 км туди + 35 назад = 70 км. По 2 грн за км = 140 грн. (З можливим уточненням в кінці поїздки по фактичному пробігу згідно показників таксометра). Якщо клієнтів мало, а в цьому році так і є , то це нормальна ціна на Новий рік. Якщо раптом виявиться "бум" - тоді плюс до 20%. Вище - перебор і здирництво. Нижче - Вам попалась ХАЛЯВА (напів-, або нелегальна, напів- , або непрофесійна). Якщо підходить - сідайте і їдьте. Можете доїхати. А можете і нє. Халява, вона і є халява. Везе, але не гарантує... І може в кінці поїздки дорахувати добавку, оскільки скаже, що наперед договорена ціна стосувалась поїздки до таблички з надписом "Миколаїв" на в'їзді в місто, а не кінцевої точки.

    Наведені тарифи стосуються новорічної ночі. В умовах звичайного робочого дня і нормальних погодніх і дорожних умов вони нижчі.
     
  16. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Дамское такси
    Про специфіку й проблеми київського таксі розповідає Автоледі.

    (цікаво, у Львові трапляються Автоледі - водії легального таксі ?
    Хотілося би прочитати про них)

    [​IMG]
    ("Газета по-київськи")
    http://pk.kiev.ua/people/2006/12/15/091652.html
     
  17. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Жигуль з правим кермом - це круто !
    Для Японії чи Англії ? Хто ж йому, бідоласі, видасть ліцензію ?
    Хоча на Сході Росії, де повно справжніх "японок", це фото нікого не здивує. Читав колись в журналі "За Рулем", що там, коли пасажир дуже поспішає, водій (який справа) просить пасажира виконувати обов"язки штурмана при обгонах.
     
  18. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Оскільки ця гілка значиться як “реанімована”, повторю свій допис по пам”яті.

    Кінець 1988 року. В Києві тоді з”явилися перші кооперативні таксопарки.
    Запросили мене ділові хлопці та запропонували розробити електронний багатотарифний такометр (в рамках кооперативу, який саме під цю ідею буде створено). Директор одного кооп. таксопарку сам попросив.
    Ну я з фанатизмом взявся за справу, пред”явив їм дві різні моделі – одна “з нуля” – але без фіскального суматора виручки, друга – з фіскальним суматором, на базі найдешевшого шкілького калькулятора.
    Хоча партнери були дуже ділові, мали звя”язки, економічну освіту – але далі справа загальмувала:
    1. Лобі в економічному відділі мерії (планувалося зобов”язати усіх візників мати таксометр) виявилося не досить потужним.
    2. Водії пошепки передали, що “ваші таксометри псуватимуться щодня і ви замахаєтеся їх ремонтувати”.
    3. Натякнули про обов”язкові перевірки самого виробничого процесу (витяжки; заборона виконувати паяльні роботи в квартирах і т.п.).
    4. А також про дуже вірогідні скарги на “некоректність показань лічильників…
    (тоді майже щодня в один і той же час їздив на державних таксі - Волгах від пункту А до пункту Б, виходило від 3,96 до 4,30. Марка й стан покришок, шо тут поробиш. Хоча в електронному лічильнику це як раз можна коригувати.)

    Але найбільшу загрозу містив пункт 2. :)

    Хоча тоді ж у Польщі у мого колеги ця справа пішла ! Там навіть автоматично мінявся денний / нічний тариф. І держава за таксомеризацією суворо стежила.

    Цікаво, а що зараз змінилося, а що залишилося в цьому питанні ?
     
  19. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    Змінилось багато. Передусім в нормативній базі. Нова редакція Закону "Про автомобільний транспорт" однозначно вимагає обладнання автомобіля-таксі таксометром. І забороняє водію називати суму до оплати, відмінну від його показників, а також взагалі надавати послуги, якщо він відсутній, або несправний. (не виконується). Ті самі вимоги прописані в Ліцензійних умовах провадження перевозок на таксі. (не виконуються). Більш того, згідно Закону "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій", автомобілі таксі підприємств всіх форм власності, крім одного випадку - фізичної особи підприємця, який працює на єдиному податку, повинні мати таксометри з фіскальним режимом і принтером, що друкує чек. (не виконується). Є Постанова Кабміну про граничні терміни впровадження таксометрів, там прописана вимога впровадити до кінця 2000 року (?!) - не виконана. Є в Адміністративному кодексі штраф за роботу без таксометра (впроваджено в 2000 році) - 51 грн. Не чув ні про один випадок стягування такого штрафу. Є Закон "Про захист прав споживачів", який зобов'язує продавця та надавача послуг використовувати сертифіковане контрольно вимірювальне обладнання і штрафи до 1700 грн за порушення цього закону. У Львові про такі штрафні санкції також ніхто не чув.

    Так що в нормативній базі зміни є, в житті - практично нема. Правда різними підприємствами створено кілька моделей таксометрів і з фіскальними функціями, і без них, які пройшли сертифікацію і цілком придатні для підприємств та одноосібних перевізників. Справа за бажанням контролюючих інстанцій. Треба підштовхнути. Ніхто не буде добровільно встановлювати недешеву техніку, яка ще і виручки зафіксує, і під сплату податків підведе.
     
  20. angal

    angal Well-Known Member

    Відповідь: Львівське таксі – куди воно їде... (реанімована тема)

    І ще маленький коментар стосовно одного ньюанса. Різниця в показниках таксометра при поїздках навіть по одному і тому самому маршруту в різні дні може бути. Як на старих волговських механічних таксометрах, так і на сучасній електроніці. Не тільки через некоректну настройку. За обман при настройці є серйозна відповідальність, аж до кримінальної. Розбіжність з'являється через різницю в часі простою в корках і на світлофорах, який враховується правильно тарифікованим таксометром. Клієнт оплачує не середню вартість, а за конкретну поїздку. Швидше проїхали - дещо дешевше. Довше мучились в корках - дорожче. Так є в усьому світі. І так було в українському (тоді ще радянському) таксі в до-анархічні часи. І так і буде, коли в ньому спроможуться відновити порядок.
     
а де твій аватар? :)